Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Auriinkoa piisaa biitsillle pitää kaikkien jo kimata?
Meri aukee, kohta pääsee kunnolla uimaan! Avannon ahtaudesta!
Pyyhin Netikettiin..
Mulli75

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !
Niba kirjoitti:Meri aukee, kohta pääsee kunnolla uimaan!
Mä ajattelin mennä soutamaan ja huopaamaan kirkkoveneellä isommalla joukolla kunhan jäät sulaa.
Vihtahousu

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Paskaa huomenta, heräsin kaks kertaa yöllä alaselänkipuihin. Toka TPK.
Hyvää nimipäivää Salelle!
SaintJohnPerse

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Heräsin yöllä noin kolmen aikoihin hikisenä ja liskojen vaivaamana, enkä saanut enään unta... Hyvin alkoi tämäkin päivä...

Nyt pitäisi löytää hetkeksi aikaa, joku jämärä nainen, joka pistäisi mut hetkeksi ruotuun... Säästyisi rahaakin,
Dr.Diarrhea

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ei oo ruuhkaa reijällä. 10 tuntia töissä edessä, eilen meni 12. Illalla oli ihan hauskaa, kun verestin vanhoja työjuttuja avustaessani perustutkintaryhmää. Vois olla selkäreenipäivä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Plaah. Kirjastossa etsimässä graduaineistoa. Niinku näkyy.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Bliss

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä lähden ostamaan uutta aurinkolöhötuolia pihalle :dream:
Bliss

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Voisko joku ystävällisesti kääntää Niban kommentin ymmärrettävään muotoon?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Bliss kirjoitti:Voisko joku ystävällisesti kääntää Niban kommentin ymmärrettävään muotoon?
"Ihassama miltä sun näyttö näyttää, kunhan naamakuvat pysyy ruNkkumateriaalina galleriassa."

Helpottiko?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vihtahousu

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:Voisko joku ystävällisesti kääntää Niban kommentin ymmärrettävään muotoon?
Niba toivoi ettet kääntynyt muslimiksi.
Kid

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

^ Tsihih.

Mä haluan terassille pöydän ja tuolit. Semmoset kauniit ja tietty puiset. Eilen ostin lyhkäsiä auringonkukkia ja kohta pääsee kuoputtelemaan oikeen kunnolla. Yhden kasvin jo tunnistin, se on alppiruusu ♥

Töissä on hiljasta. Ajateltiin tyttöjen kanssa pitää rento päivä ja käydä hoitelemassa omia asioitamme työajalla. Tarkottaen siis shoppailua :]
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

SaintJohnPerse kirjoitti:Heräsin yöllä noin kolmen aikoihin hikisenä ja liskojen vaivaamana, enkä saanut enään unta... Hyvin alkoi tämäkin päivä...

Nyt pitäisi löytää hetkeksi aikaa, joku jämärä nainen, joka pistäisi mut hetkeksi ruotuun... Säästyisi rahaakin,

Mitenkään sinua arvostelematta.. (Uskon et olet aika kuosissa, kommentistasi huolimatta.)

Maailma on kyllä täynnä naisia, jotka haluaa todentaa et pystyvät muuttamaan miehen "paremmaksi", mutta ihmettelen sitä. Tarvitseekohan ne naiset todella sen ylemmyydentunteen, että kokevat olevansa merkityksellisiä?
Onko joillain naisilla todella noin huono itsetunto?

Miks hankkia itsellensä työmaa, kun maailma on täynnä miehiä. Miehiä joista voi valita, ja vähemmällä vaivalla, keskittyen nauttimaan elämästä toisen muuttamisen sijaan.


Töiden jälkeen voisi lähteä uimaan, otin jo uikkarit mukaan.. =)
Täällä maakunnissa tuo uimahallihinnoittelu tuntuu olevan kohdallansa, kuulemma 2 euroa kerta (opiskelijakortista on hyötyä).
Toivottavasti ne on lämmittäneet sen uimaveden säädylliseen 25 asteeseen, tai käännyn altaalta takas =D..
Inhoan palelemista.

Hmm, pitäisiköhän vihjata että olen menossa. Täällä on muutamakin aivan syötävä työkaveri =). Erään kanssa tuli perjantaina keskusteltua että "hyvä ettei ole pikkujoulut ovella, voisi olla vaarallista olla siellä yhdessä..." ja pakko minun oli siihen naurahtaa ja sanoa että "tiedän". Vähän se yllättyi että myönsin, mutta mitä sitä peittämään, kun molemmat sen tiedostaa.

Kevät, tämä kevät.. kyllä sen huomaa...
CandyMan

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Bliss kirjoitti:Voisko joku ystävällisesti kääntää Niban kommentin ymmärrettävään muotoon?
Liian helppo. "Sivuston kirjoitus näyttää ihan arabiankieliseltä.". Tästä seurasi kömpelö vitsahdus viitaten musliminaisten pukeutumiseen.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Sain kouluprojektista täydet pisteet, vaikka pahinta viikko sitten pelkäsinkin. Hiphei!

Hyvää tiistaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

CandyMan kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Voisko joku ystävällisesti kääntää Niban kommentin ymmärrettävään muotoon?
Liian helppo. "Sivuston kirjoitus näyttää ihan arabiankieliseltä.". Tästä seurasi kömpelö vitsahdus viitaten musliminaisten pukeutumiseen.
Voi kun söpöä, olen täällä selitellyt asioita monenteen kertaan, mutta luetko candy näitä keskusteluja ollenkaan? Vai onko sinullakin ilmaisunvapauden puolustamisen pakko?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niba kirjoitti:Auriinkoa piisaa biitsillle pitää kaikkien jo kimata?
Meri aukee, kohta pääsee kunnolla uimaan! Avannon ahtaudesta!
Lisäksi nyt voi jo röpöttää ulkona. Kyllä sitä pakkasellakin sinänsä voi, mutta se on epämiellyttävämpää. :beer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Kid

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Safkikset on kivoja. Löysin farkut Top 10:stä 20€ ja samettiverkkarit Fiorellasta 8,90€. Tuhlaajapojan paluu..

Kuudes kuppi kahvia menossa masuun ja taidan käydä ihan ylikierroksilla :roll:
Kamalasti intoa täynnä, ei vaan mitään mihin innon purkaisi. Hmph.
CandyMan

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Niba kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Voisko joku ystävällisesti kääntää Niban kommentin ymmärrettävään muotoon?
Liian helppo. "Sivuston kirjoitus näyttää ihan arabiankieliseltä.". Tästä seurasi kömpelö vitsahdus viitaten musliminaisten pukeutumiseen.
Voi kun söpöä, olen täällä selitellyt asioita monenteen kertaan, mutta luetko candy näitä keskusteluja ollenkaan? Vai onko sinullakin ilmaisunvapauden puolustamisen pakko?
Luin ylläolevan keskustelun useampaan kertaan enkä nähnyt sinulta ensimmäistäkään vastausta Blissin kysymykseen, joten miksi valehtelet jo vastanneesi hänelle "monenteen kertaan"? Vai puhutko selittelystä noin niinku yleisellä tasolla?

Pitihän Blissiä toki auttaa jos hän ei ymmärtänyt viestisi tarkoitusta ja sai muilta lähinnä vitsailevia vastauksia jotka sekoittivat tilannetta entisestään. Minä sentään vastasin tosissani yrittäessäni hälventää epätietoisuuden tilaa mikä kommentistasi oli seurannut. Ansaitsisin vähintään papukaijamerkin.
Bliss

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kid kirjoitti: Kamalasti intoa täynnä, ei vaan mitään mihin innon purkaisi. Hmph.
http://viherpeukalot.fi/ :wink:
didi

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja didi »

Bliss kirjoitti:
Kid kirjoitti: Kamalasti intoa täynnä, ei vaan mitään mihin innon purkaisi. Hmph.
http://viherpeukalot.fi/ :wink:
Oih! Eilen aloitinkin jo mielessäni sisustamaan parveketta kukilla... *innostuu* Tosi kiva kun tuolla on eriteltynä erikseen parvekekukat.

Minulla on myös tuota ylimääräistä intoa. Ajattelin, että jos nyt vihdoinkin olisi hyvä hetki hankkia koira, kun opiskelut on ohi. On välillä orpo olo, kun viikonloput eivät menekään erinäisiä projekteja vääntäessä.
Bliss

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Olenko muistanut mainita, että mulla on loma....? 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

[quote="CandyMan"][/quote]

Emmä jaksa sun kanssa, Vihtahousu ilmaisi tämän paremmin tuossa kommentissaan kuin itse teit. Blissistä olisi kiva pitää mutta esimerkiksi musulmaaniksi kääntyminen estäisi tuon asian. Kuten kaikenlainen muukin uskonnollisuus selvennettäköön.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:Olenko muistanut mainita, että mulla on loma....? 8)
Loistavaa! Pääset nauttimaan kevätilmoista ja auringosta!
Pyyhin Netikettiin..
CandyMan

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Niba kirjoitti:Emmä jaksa sun kanssa, Vihtahousu ilmaisi tämän paremmin tuossa kommentissaan kuin itse teit.
Yritätkö taas saada viimeisen sanan? Miinuspisteitä.

Kirjoita selvemmin, kyllä se siitä. Mä lähden syömään.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadin jälkeinen ARSKAN kyllästämä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

CandyMan kirjoitti:
Kirjoita selvemmin, kyllä se siitä. Mä lähden syömään.
Mee syömään, kokkia lyömään...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin