Óðinsdagr

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CandyMan

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

HellBell kirjoitti:Siitä muutamien kymmenien sekuntien päästä tein imperiumin vastaiskun Räkäsodassa ja korahdin pärskähtäen ja lähes röhisten kunnon satsit ilmoille, tietysti teeskentelin yskän ja korahduksen ja tietenkin ansaitsisin niistä efekteistä jo show-pystin, juu. Miten onnistuin näin mainiosti leikkimään keuhkopöhötautista tms? No, mulla on joskus ollut keuhkokuume.. muistelin sieltä vähän efektejä. Tämän vastaiskun jälkeen kloppi ei enää räkinyt.
Oikein toimittu. Olen kouluttanut sinut hyvin, young padawan.
Viimeksi muokannut CandyMan, 28.03.2007 11:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Hitto ku oliki vaikeeta nousta sängystä ylös. Käsittämätöntä.
Ulkona on mielettömän kaunis, aurinkoinen päivä ja meikäläinen vaan vois peittojen alle hautautua.
Nyt sitä aamukahvia...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja HellBell »

CandyMan kirjoitti: Oikein toimittu. Olen kouluttanut sinut hyvin, young padawan.
Kumarran edessäis, oppi-isäin.

Imperiumi.. Vaviskoon.
Rouva Pupu

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: Hitto mikä lintsari must on kehittymässä. Vietin jo 2 tuntia safkiksella eli siis lenkillä ja koht ois nälkä. Oli aika romanttinen yö muuten; makasin sellasessa seesteisessä tilassa vaakana ja miesorjani syötti ranskiksia ja nakkeja. Dippas vielä pyynnöstä nakin ketsuppiin aina ennen haukkasua.

Rupeskin kiihottaa ton muistaminen nyt, oiskohan yhtä nautinnollista yksikseen...
Ei yksin, en usko. Mä pidän enemmän syöttäjänä olosta. Makoilla puhumatta sängyllä, silmiin katsoen. Dippailla meheviä nuggetteja vaaleaan majoneesiin. En ole pariin vuoteen pystynyt katsomaan kaupassa nuggetteja kiihottumatta. Silloin tulin, tulin ja tulin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti:korahdin pärskähtäen ja lähes röhisten kunnon satsit ilmoille, tietysti teeskentelin yskän ja korahduksen ja tietenkin ansaitsisin niistä efekteistä jo show-pystin, juu.
Jouden?!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Vadim »

CandyMan kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Hitto mikä lintsari must on kehittymässä. Vietin jo 2 tuntia safkiksella eli siis lenkillä ja koht ois nälkä. Oli aika romanttinen yö muuten; makasin sellasessa seesteisessä tilassa vaakana ja miesorjani syötti ranskiksia ja nakkeja. Dippas vielä pyynnöstä nakin ketsuppiin aina ennen haukkasua.

Rupeskin kiihottaa ton muistaminen nyt, oiskohan yhtä nautinnollista yksikseen...
Siinä vaiheessa kun vaimoke alkaa pitää syömistä seksiä eroottisempana puuhana, on peli menetetty.
Lopulta kaikki pitävät syömistä seksiä eroottisempana puuhana.

Mutta totta, silloin peli onkin jo menetetty.
Geetzu

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:-- En ole pariin vuoteen pystynyt katsomaan kaupassa nuggetteja kiihottumatta. Silloin tulin, tulin ja tulin.
8)

Kananuggeteista tuli heti mieleen runkkuhetki aikoja sitten. Lauetessa mietin kauppalistaa, johon halusin ehdottomasti muistaa lisätä nuggetit. Miesten on ollu vaikea tajuta, että se orkku oli ihan mahtava, vaikka ajatukset epäseksikkäästi nuggeteissa.

Sisko kertoi eilen (jaan sen tässä nyt hänen kiusakseen, mitäs pysyy tuntemattomana) saaneensa pitkästä aikaa orkun kokoa huge. Se ei vaatinut kuin miehen päälle ja siskonmakkarakeiton ajatuksiin.
BettyB.

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ajattelen selkeästi aivan liian vähän ruokaa. Huomenna on kyllä luvassa grillailua että ehkäpä multa lähtee taju...
Geetzu

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Grillailusta en kerro mitään enempää, vaikka mieli tekis. :D
(Lähtee sulta.)
BettyB.

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Miten olis tytöt pikku piknik kun kesäkin koittaa? Voitas vähän dippailla... ;)
MGandhi

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Hitto mikä estrogeenin käry tässä ketjussa on!
Rouva Pupu

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Olen näkeväni sellaisen kaavan, että mansikat ja kermavaahto on vähän so last season ;) Grillailua ja dippailua, olen mukana!1
MGandhi

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:Miten olis tytöt pikku piknik kun kesäkin koittaa? Voitas vähän dippailla... ;)
Mä voin tulla tytöille tarjoilijaksi... hyvin pienissä vaatteissa.
BettyB.

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

*ajattelee pihvejä*
BettyB.

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

MGandhi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Miten olis tytöt pikku piknik kun kesäkin koittaa? Voitas vähän dippailla... ;)
Mä voin tulla tytöille tarjoilijaksi... hyvin pienissä vaatteissa.
Kyttäämään sä sinne tulisit! Sorry poju, ladies only.
Geetzu

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rupes tekee mieli munakoisoa! Sitä vois kaiken jälkeen ehkä kuumentaa tulellakin. Höhö.

Täytyy ehkä vaihtaa perustupakka sätkiin, sen verran hyviä vinksuja tarjoo paskamudet. Oon jo askarrellu about kaikkee mitä blogista löytyy, tuol ois sipsillekin aika herkut ruohokorvikkeet.

Tarttis kai tehä töitä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Lolita »

HellBell kirjoitti:Ja aamulla bussissa taas.. :kele:

*Satisfied*
Sä olet ihana! :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MGandhi

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Miten olis tytöt pikku piknik kun kesäkin koittaa? Voitas vähän dippailla... ;)
Mä voin tulla tytöille tarjoilijaksi... hyvin pienissä vaatteissa.
Kyttäämään sä sinne tulisit! Sorry poju, ladies only.

No on se nyt saatana... :evil:
Rouva Pupu

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

MGandhi kirjoitti:
No on se nyt saatana... :evil:
Tyttöjenilloissa miehet on vähän niinQ... ööh tiellä :)
MGandhi

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Rouva Pupu kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
No on se nyt saatana... :evil:
Tyttöjenilloissa miehet on vähän niinQ... ööh tiellä :)
Mikä yhteensattuma! Se on myös niin, että seksiä harrastettaessa naiset on vaan tiellä.
Geetzu

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

MGandhi kirjoitti:Se on myös niin, että seksiä harrastettaessa naiset on vaan tiellä.
Mulle onkin tullu ihan tavaks tehdä tilaa noissa seteissä. Kyllä sitä sitten saa vähän itsekin, jos ei seksiä niin ainakin jälkihehkua, kun vieras mies poistuu leveästi taapertaen omaan kotiinsa.
MGandhi

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Geetzu kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Se on myös niin, että seksiä harrastettaessa naiset on vaan tiellä.
Mulle onkin tullu ihan tavaks tehdä tilaa noissa seteissä.
Susta kyllä huokuukin juuri tuollainen välittäminen ja huomaavaisuus. Vaimomatskua sinäkin.
BettyB.

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

MGandhi kirjoitti:Se on myös niin, että seksiä harrastettaessa naiset on vaan tiellä.
No nythän tää alkaa mullekin selvitä... Sorry!
Geetzu kirjoitti:Mulle onkin tullu ihan tavaks tehdä tilaa noissa seteissä. Kyllä sitä sitten saa vähän itsekin, jos ei seksiä niin ainakin jälkihehkua, kun vieras mies poistuu leveästi taapertaen omaan kotiinsa.
Joo, bloukkarissakin ihan uusia vivahteita kun sillä kyrvällä on ensin hoonattu jonkun ihkun tomoffinlandin karvasta lompakkoa. Et niinku ei ehi kyllästyä!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Geetzu kirjoitti: paskamudet
*reps*
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Geetzu

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BettyB. kirjoitti:Joo, bloukkarissakin ihan uusia vivahteita kun sillä kyrvällä on ensin hoonattu jonkun ihkun tomoffinlandin karvasta lompakkoa. Et niinku ei ehi kyllästyä!
Oot mun idoli! Mä vast treenaan! Mansikanmakuisen sujautan aina äkkiä siihen väliin, oon vähän vässykkä.
Vastaa Viestiin