Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

PAKKO on sellainen asia, joka on siis joskus tehtävä kun haluaa saattaa asian muidenkin tietoon.

ETTÄ Stadinarska oli levollisena tennisnelinpelin jälkeen tuossa juuri keskiyöllä! Ja sai puhelinsoiton YSTÄVÄLTÄÄN, että se peli-ilta jatkuu vielä ja että eräs Ritu kovasti pyysi mua parikseen. Ritun näin (tuntematon sikäli) illalla klo 20-22 kun pelasimme hupinelinpelejä.
Käski laittaa tennissotisovan päälle ja soittaa tälle Ritulle varmistus.
Kyllähän minä aikatavalla yllätyin, mutta kyllähän noita pikapyyntöjä on vuosien kuluessa tullut vaikkakaan harvoin yöllä!

JA MINÄ SOITIN... Jumankavita!!! Ja tajusin vasta puhelun kuluessa. Enhän mä ollut muistanut mokomaa huhtikuuta. Tämä Ritu kyllä oli huumorityttöjä, mutta aluksi oli kyllä hyvin vaitonainen jota ihmettelinkin. Sitten puhuimme asiasta noin 5 minuuttia vain ihmetellen mistä on kysymys. Ritu ei tiennyt pilasta. HÄN huomasi asia ja minä aion huomenna käydä ystäväni luona ja vaadinkin hyvät pullakahvit!! Vaikka olen jättänyt pullan pois.
TOSIN tämä jatkuu sillä että yhdessä päätimme, että ystäväni saa maksaa meille kentän pariksi tunniksi. Ritu on kihloissa. Tämän sain vielä kaiken lisäksi tietooni. Mitä jos mies olisi vastanna? Kysyn vaan!!!

Että sellaista.

Ai että onko Arska nyt tullut takaisin? No ei kylläkään kuin näin vierailevana tähtenä, mutta sanoinhan, että voin silloin tällöin kysyä teiltä jotain!

No nyt kysyn kuinka teitä on Aprillattu tänään tai jos ei tänään niin ennen!!??

Itse lähdin tosi äkkiä silloin viikko sitten. Minulla on tosiaan kaikenlaista tekemistä, ei niin kovin erityistä, mutta kun yhden hengen huushollia pitää niin töiden ja harrastusten ja kaikkien muitten velvollisuuksien vaatima aika on suuri ja niin vain kun vielä tympäännyin muutamiin simppeleihin ikäväntuojiin niinkuin sanoin sekä siihenkin, että muutamilla on täällä useita nickejä, joka on minusta erityisen tylsää ja ihmeteltävää ettei siihen yritetä puuttua!!

MUTTA vielä kaunis kiitos kaikille, jotka ovat viihtyneet huumorini ja juttujeni parissa. Niille tukijoilleni. PUS.

Ja on se niin, että tämä ei ole nyt aprilliä! Stadinarskan muistomaanantai teillä oli ja se tuntui kuin kuolemalta.

Ollakseen kuollut, Stadinarska on kuitenkin varsin elävän tuntuinen!
Ja ei ole vihainen eikä katkera vaikka nyt taas jatkaakin "poissaolevana" siihen asti kun tulee jotain kivaa mieleen!!

Pus kaikille, myös Annille. Ei, en tapa itseäni vieläkään, heh!

En ole lukenut mitä kaikille kuuluu. Pitäkää huolta, että Niba-sanakirja tulee painoon, huolta, ettei Mussukka käy baareissa, huolta että Geetzu pysyy tasapainossa vaikka fanclubin puheenjohtaja on hiljentynyt, huolta Ninnistä, jos hän pesee vain kerran päivässä pyykkiä, huolta Rouva Pupusta, ja hänen toiveseksifantasioistaan, huolta Mustaenkelistä kuinka monta autoa Rauski romuttaa, huolta Slamista, missä hän on, huolta Keikauksesta ja Candymanista, pääsevätkö vanhempani yhteen yms.
Huolta mukavista tukijoistani Homeboysta ja Rollosta että saisivat KIVAT LYYLIT, huoli Stadinarskasta, että pärjäisi kivasti ELON TIELLÄ.
Huolta Räsystä mutten tiedä miksi, huolta Sairasta, hän on symppistukijani! Pus. Huolta Bedlamista ei ole koska hän on Arska-humoristi myös ja pärjää!
Erityishuoli Mylwinillemme tietysti ja syy on selviö.

STADINARSKA
uudesti syntynyt elävä kuollut poistunut mukava hiljentynyt miäs
( :D )
bedlam

Re: Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

IHANAA! Just kun mulla loppu juomat.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti: :D
Hauska nähdä ettet kokonaan kadonnut!
imbesiili

Re: Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

prillit tulee laittaa perseeseen. Saatana kun on joka päivä töitä... Aika paska WPT oli. Ei ketään feivörittei tyyppei.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Miksi sua aprillaisimme ja siten päivän pilaisimme?

Hesari tuli, oikeesti!
Pyyhin Netikettiin..
Dr.Diarrhea

Re: Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

imbesiili kirjoitti: Aika paska WPT oli. Ei ketään feivörittei tyyppei.
Simahdin heads upissa. Kumpi voitti? Hyvä setti sitä ennen. Eerikki ja krainderi nyt ovat maailman top 5:ssa turnauspelissä ja kumpikin pelaa hemmetin hyvin. Eikö mikään riitä? Mielestäni harvinaisen hyvä kattaus ja pelikin ihan ok.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Appiukko vetäs eilen tosi hyvät aprillipilat.

Soitti n. klo 01.00 miehelle että nyt pasilaan, 80€ mukaan ja pitäis mennä lunastamaan se putkasta. Meni ihan täydestä. Mies jo ehti sanoa mulle että "hei, hätätapaus, mä tuun myöhemmin takas" ja lähteä ovesta ulos. Seuraavan kerran kuului paskan haistattelua ja naurua. Heh, neljäs vuosi peräkkäin, pisteet appiukolle :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Aito_Johanna

Re: Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Sattuuko kukaan tietämään sellaista meiliosoitteentarjoajaa, jonka meilissä lähettäjäksi voi itse kirjoittaa minkä tahansa osoitteen?
Esim. yliopiston sähköpostissa tämä oli mahdollista ainakin ennen, mutta nykyisessä työpostissani, hotmailissa tai suomi24:ssä ei.
Voisi jonkinlaisen aprillipilasen askaroida ja lähettää työkavereille pomon nimissä.
Dr.Diarrhea

Re: Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Aito_Johanna kirjoitti:Sattuuko kukaan tietämään sellaista meiliosoitteentarjoajaa, jonka meilissä lähettäjäksi voi itse kirjoittaa minkä tahansa osoitteen?
Esim. yliopiston sähköpostissa tämä oli mahdollista ainakin ennen, mutta nykyisessä työpostissani, hotmailissa tai suomi24:ssä ei.
Voisi jonkinlaisen aprillipilasen askaroida ja lähettää työkavereille pomon nimissä.
hupsis.com

EDIT: Näytti uudistuneen, joten en ole varma löytyykö ko. palvelua enää.
Aito_Johanna

Re: Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Sattuuko kukaan tietämään sellaista meiliosoitteentarjoajaa, jonka meilissä lähettäjäksi voi itse kirjoittaa minkä tahansa osoitteen?
Esim. yliopiston sähköpostissa tämä oli mahdollista ainakin ennen, mutta nykyisessä työpostissani, hotmailissa tai suomi24:ssä ei.
Voisi jonkinlaisen aprillipilasen askaroida ja lähettää työkavereille pomon nimissä.
hupsis.com

EDIT: Näytti uudistuneen, joten en ole varma löytyykö ko. palvelua enää.
joo, just aioin todeta, että liian vaikeaa...
Dr.Diarrhea

Re: Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Aito_Johanna kirjoitti:joo, just aioin todeta, että liian vaikeaa...
En ole varma oliko se fi-päätteinen osoite. Palvelu oli kuitenkin hauska. Kutsuin sillä mm. komisarioni Naulapään läksiäisiin - meni ihan täydestä :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:joo, just aioin todeta, että liian vaikeaa...
En ole varma oliko se fi-päätteinen osoite. Palvelu oli kuitenkin hauska. Kutsuin sillä mm. komisarioni Naulapään läksiäisiin - meni ihan täydestä :D
Niin toisena esiintyminen ei ole ns. petos eli rangaistava teko?
Pyyhin Netikettiin..
imbesiili

Re: Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Kumpi voitti?
En ees muista enää. Vissiin se bodatumpi. Ei oikeen jaksanut keskittyä. Luulin myös, että tää on viikonpäiväketju. prillasin itseni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Stadinarskan "lähden palstalta" - aprillipila oli vähän aikaisessa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mylwin kirjoitti:Stadinarskan "lähden palstalta" - aprillipila oli vähän aikaisessa.
Ei ollu pilaa eikä ees totta!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Päivän APRILLAUKSIA kysyy vanha tuttu STADINARSKA!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Stadinarskan "lähden palstalta" - aprillipila oli vähän aikaisessa.
Ei ollu pilaa eikä ees totta!
Niba hyvä! On se totta. Sanoinhan, että voin joskus tulla teiltä kysymään jotain. No, paljon ei vastauksia tullut, mutta kivoja.

Nyt vastaan vain tähän ja oikeastaan käytännössä tulen olemaan poissa. Luen kyllä näitä, mutta kommnetoimiseen ja kirjoittamiseen en nyt aio keskittyä kun siihen menee aikaa niin tuhottomasti ja kun saan vielä niitä ikäviä kommentteja vaikka tunnen että positiivisia olisi paljon myös!

MUTTA NIBA! Sinulle minun on sanottava, että olet tämän palstan suuri väriläiskä! Olen aina pitänyt persoonallisesta tyylistäsi, selvästi herkästä sielustasi, nöyrästä aikuisesta asenteestasi, ystävällisyydestäsi, keskimääräistä suuremmasta lajakatsoisuudesta ja hauskasta tyylistäsi kirjoittaa. Sekin on vain hyvää aivovoimistelua ottaa selvää tai arvata mitä kulloinkin tarkoitat!

Ja Mylwin on myös hauska, ja persoonallinen pariskunta, todella,joista kukaan ei kai ota selvää?

NIBA, nimittäisin sinut uudeksi NIBARSKAKSI. Pidä huolta, että täällä pärjäävät myös kirjoittavat persoonallisuudet!! Olen ehdottomasti puolellasi!
Stadinarskan mielipiteitä ainakin jotkut pitävät live-elämässä arvossa, ettäs tämänkin tiedät! Nimittäin äitini ja sisarukseni, hehheh!

Stadinarska
tittelitön lähes kitinämätön
Vastaa Viestiin