Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Katsoin ja avasin tämän pandooran maanantain..
Hyönäytettiinkö sinua eilen?
Pyyhin Netikettiin..
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Vietin viimeiset 22 päivää Kazawa-atollilla Tyynellämerellä. Mukanani minulla oli henkiparantajani, joka päätti viedä minut salaiselle matkalle löydettyään päästäni aivan kummallisen sattuman kautta edesmenneen näyttelijän Marcello Mastroiannin karvaa.

Viikot atollilla kuluivat mukavasti kaapattua sieluani parannellen. Kesken erästä istuntoamme beduiiniparantajani sai sydänkohtauksen voimasta äänenmurroksen, ja alkoi puhua kuolleen juutalaismuusikko Frank Zappan äänellä. Tuo vaikutti minuun hyvin liikuttavalla tavalla, ja kykenin samantien mitä selkeimpään teräväjärkisyyteen:

"Helvetti on suihinotto... Mikä kammottava, koiran asemassa oleva luuska olenkaan ollut."

Eräänä poikkeavan kirkkaana päivänä meille ilmestyi ilmassa leijaileva usvainen Charles Darwinin pää. Se kuiskaili tauottomasti mantraa "Tiedän miltä kuolleista tuntuu." Samaan aikaan huomasin rannalla punaisen lakanan päällä leijailevan Andy Warholin signeeraaman banaanin. Vasta silloin käsitin, että Darwinin lause olikin kummallisella tavalla kotimaani kieleltä kuulostavaa sanskriittia, ja että todellisuudessa Darwin lausui sanat "Sinulla ei ole mitään salattavaa, olet vain ihminen."

Tämä lausahdus alkoi kaikua päässäni rumpukomppina. Viisaan henkiparantajani mukaan rumpukompin ilmestyminen on mitä selvin merkki sielun parantumisesta. Juhlavan heprealaisen syntyrituaalin mukaisesti hän sijoitti tuon pelastunutta sieluani kuvaavan kompin erääseen musiikkikappaleeseen - tarkemmin sanottuna Valerie Doren The Night -biisin kohtaan 01:27-01:35. Rumpuja kappaleesta tehdyllä videolla soittaa uskottu henkiparantajani.

http://www.youtube.com/watch?v=gYHu32uxzig

Tällä hetkellä seison Nivalan maitolaiturilla ja hengitän. Olen parantunut.
Mulli75

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Näköjään osa kavereistakin selvinnyt töihin.
Vihtahousu

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, toka tpk. Mun yks duunikaveri soitti "sporasta on taas kumi puhjennut, tulen kohta.." eli veti pommiin.
ninnithequeen

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss oli oikeessa: mä aloin laattaamaan päivällä, ja yöllä oksentelun aloitti ukko. Molemmilla myös kuume nousi. No ainakin tytär on terve :roll:
Bliss

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Bliss oli oikeessa
Tässä tapauksessa olisin voinut olla olematta.... :roll:
ninnithequeen

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Bliss oli oikeessa
Tässä tapauksessa olisin voinut olla olematta.... :roll:
No, aika nopeesti vaikuttaa menevän ohi, mulla ei enää lämpöä eikä mahassa kierrä. Uskallan jopa uhmata masua juomalla kahvia.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta! Oonpas vaihteeks ihan hajalla, ku eilinen iltama hieman venähti.. Mut ei haittaa, et olin skidisti myöhässä, koska ei tääl ollukaan tapahtunu yhtään mitään vielä. Sitäpaitsi oli vallan mukava ja vähän erikoinenkin viikonloppu.
Bingo on muuten yllättävän rankka laji. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dr.Diarrhea

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mätkähti uus äijä ryhmään. Täytyy tsempata, pitää fasadia nyt ainakin hetken. Pellervon päivä, tunteeko joku oikeesti Pellervo-nimistä?
Sheetlord

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Eilinen meni täristessä punkan pohjalla. Tänään päivystystä ja muuta mukavaa. Uudet kesäkiakot jostain tarttis saada järki-hintaan.

Varma vinkki bileiden viihdyttäjäksi: läppäri jossa on pc-jukeboksi - tässä MusicMatch Jukebox 9- kiinni sterkkoihin. Illan edetessä niitä wannabee-tiskijukkia on enemmän kuin tarpeeksi ja keskustelunaiheet eivät taatusti lopu kesken.
NuoriDaavid

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Luojan kiitos, rännän uhka on poistunut

http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Espoo
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Kävin hautausmaalla. Otin valokuvia.

Hyvää maanantaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hassu fiilis iskenyt, taitaa olla kevät niskassa tai jotain. Onneksi aika parantaa ja kohta on syksy ja räntä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja Niba »

TPK

Olen hautausmaa, käytettyjen tunteiden..

Revähtänyt rintalihas = Diclomexia syön..
Viimeksi muokannut Niba, 02.04.2007 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

RolloTomasi kirjoitti: Kävin hautausmaalla. Otin valokuvia.
Siellä on varmaan mielenkiintoisen näköisiä hautapaikkoja. Täälläkin oli muutama todella erikoinen ja mieleenpainuva hautakivi. Kävin lauantaina vihdoin tutkailemassa, tuli liian nopeasti pimeää, joten paljon jäi näkemättä.
ninnithequeen

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:Kävin hautausmaalla. Otin valokuvia.
Laita esille. Varmasti mielenkiintoisia :)
Dr.Diarrhea

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Mätkähti uus äijä ryhmään. Täytyy tsempata, pitää fasadia nyt ainakin hetken.
Oho, se on valtiotieteiden maisteri ja ollut teknillisessä korkeakoulussa. Sit sillä on Gantin villaneule ja kauluspaita.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Niba kirjoitti:Revähtänyt rintalihas = Diclomexia syön..
Älä käy niin usein kuvagalleriassa kyyläämässä, tai vähennä ainakin intoa.

Pomo vittuilee kesälomista, en muka saa pitää 4 viikkoa putkeen lomaa. :9mm:
Pitänee taas uhkailla irtisanoutumisella ja vaatia palkankorotusta kun pitävät minua itsestäänselvyytenä, prkl!
Älä löi! En ole hurrit!
imbesiili

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Mätkähti uus äijä ryhmään. Täytyy tsempata, pitää fasadia nyt ainakin hetken.
Oho, se on valtiotieteiden maisteri ja ollut teknillisessä korkeakoulussa. Sit sillä on Gantin villaneule ja kauluspaita.
Sanot sille: Joku kuuskin vuotta kuluu niin mikä sä oot, mikä mä oon? Sä o muuta kuin rupinen kurppa. Se on hirveetä kattoo.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Mätkähti uus äijä ryhmään. Täytyy tsempata, pitää fasadia nyt ainakin hetken.
Meille läjähti kuusi uutta. Kukaan ei kuitenkaan ole Pellervo.
Lisäksi alkoi tuo meseä muistuttava communicator toimia. Ei mulla kyllä ole kenellekään mitään sanottavaa enkä keksi kelle haluaisin edes tuolla huudella.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dr.Diarrhea

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Lolita kirjoitti:Ei mulla kyllä ole kenellekään mitään sanottavaa enkä keksi kelle haluaisin edes tuolla huudella.
Ei tarttekaan olla. Pari äijää ei ollut ennen edes meseillyt. Ne lähetti ekat kaks tuntia pelkkiä hymiöitä ja hihitteli sorviensa ääressä.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Huomenta.

Hiljaista on. Ehtii käydä kirjoittamassa asiattomuuksia palstalle. Ihan silläkin uhalla, että pomo uhkaili kokouksessa kengällä pakaraan niitä, jotka nettiä liikaa käyttävät.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
CandyMan

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Pitääkö paikkansa että (vain) jos työpaikan sähköpostien otsikon alkuun kirjoittaa HENKILÖKOHTAINEN: , työnantaja ei saa lukea kyseisiä sähköposteja?
Tix

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja Tix »

CandyMan kirjoitti:Pitääkö paikkansa että (vain) jos työpaikan sähköpostien otsikon alkuun kirjoittaa HENKILÖKOHTAINEN: , työnantaja ei saa lukea kyseisiä sähköposteja?
Ei. Työnantaja voi kieltää sähköpostin käytön henkilökohtaisiin tarkoituksiin, mutta se ei tarkoita että työnantaja saisi lukea posteja, koska joku voi kuitenkin henkilökohtaisia viestejä lähettää.

Vaatii erityiset perusteet tarkastella viestin perustietoja (otsikko, vastaanottaja ja lähettäjä) ja jos niistä käy ilmi, että kyseessä ei ole tarvittu työviesti, viestiä ei saa avata missään tilanteessa.

Fiksua tuontyyppinen otsikointi voi silti olla. Jos henkilökohtainen viesti on lähetetty yhteistyökumppanille ja otsikko on Vs: Tarjouspyyntönne niin... no.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maa..Huhtikuun eka maanantai meillä mites teillä tuntemat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikon parantelutaukoon on ohi ja pääsee taas salille. Oi tätä riemua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin