Tiistain tiimat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

böö mä en oo koskaan alottanu viikonpäiväketjua. Olinko tällä kertaa eka?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Näin siinä kävi..
Pyyhin Netikettiin..
Dr.Diarrhea

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

EuroNews - mikä ihana tekosyy kömpiä omaan säkkiin.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vapaapäivä, jee!
Toisinsanoen päivä täyttyy siivouksella, puutöillä, ompeluksella ja noitten nelijalkasten kanssa touhuumisella... Jos malttais ensin jossain välissä nukkumaan.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Taidan kirjoittaa samantien läpileikkauksen koko salaiseen elämääni viimeisen kolmen viikon ajalta.

Viikko sitten perjantaina siivosin kylpyhuonetta 6-7 tuntia. Tyhjensin apteekista saamiani Vichy-näytevoiteita isompiin purkkeihin kymmenittäin ja sain suihkucreamiakin lähes 500 ml pullon täyteen tyhjennettyäni 54 näytepussia siihen. Pelkästään suihkuvoiteisiin meni aikaa melkein tunti, oli mukavaa. Iski siivousinto, ja siivosin ja järjestelin tavaroitani koko seuraavan viikon ajan. Tuo siivoaminen teki hieman pakkomielteiseksi, ja ajattelin jopa iltaisin nukkumaan mennessäni vain laatikoideni järjestystä. Olen myös lukenut jonkin verran pääsykokeisiin, ja pitänyt säännöllisin väliajoin taukoja, jotta pääsisin välillä vähän siivoamaan.

Viime viikkoina on ollut tosi hauskaa. Minulla on paska huumorintaju, joten nauroin taannoin muutaman minuutin lähes pöydän alla, kun jompi kumpi vanhemmistani sanoi päivällispöydässä "Suu on kuin Saharan autiomaa ja kieli kuin beduiinin sandaali." Oli toinen kerta puolen vuoden sisään kun nauroin tuolle samalle vitsille. Kolmannen kerran nauroin sille vedet silmissä, kun yritin pari viikkoa sitten kertoa sitä kaverille (sain sanottua viidessä minuutissa kahdessa osassa, nauratti niin hitosti).

Maanantaina 19.3. kävin hakemassa lipun Gwen Stefanin konserttiin. Sen jälkeen kävin ostamassa neulepaidan ja pitkät mustat puuvillakalsarit kylmien ilmojen varalle. Illalla ei kuitenkaan ollut kylmä, joten en viitsinyt laittaa toisia housuja kalsareiden päälle kun menin kauppaan. Pikkuhousut näkyivät läpi takaapäin, mutta ei haitannut koska näytin kauniilta.

Olen saanut tavallista tiheämpään aivan tolkuttomia naurukohtauksia. 18.3. tullessani levymessuilta isin ja broidin kanssa jouduin jopa pysähtymään rapussa keskelle portaita, kun alkoi yhtäkkiä vaan naurattaa niin helkkaristi. Levymessuilta ostin The Who -kirjan ja illalla kävin vielä äänestämässä RKP:ta.

Viime tiistaina sain elämäni ensimmäisen ejakulaation. Säikähdin hieman, koska hetken aikaa luulin, että olin kussut alleni. Jollain tavalla ehkä huvittavaa, mutta minulla oli samaan aikaan toisessa kädessäni Johdatus valtio-opilliseen ajatteluun -niminen kirja ja toisessa dildo. Se neste maistui mielestäni hämmentävän ihanalle, jollain tapaa makealta ja aivan jumalaisen suloiselta.

Lisäksi olen katsonut elokuvat The Royal Tenenbaums, Being John Malkovich, Gilbert Grape, Hollywood Or Bust ja Come Blow Your Horn, käynyt muodollisessa työhaastattelussa, pakannut Stora Enson vuosikertomuksia, kuunnellut The Whon biisiä My Generation, käynyt viinimessuilla, hankkinut lipun Rolling Stonesin keikalle, alkanut seurata Uutisvuotoa, myynyt kukkia, kärsinyt lievistä pakko-oireiden häiriöistä, yskinyt verta, katsonut Beatles-dokumentteja, ulkoillut uuden kirjavan Tupperware-vyölaukun kanssa, päihtynyt kahdesta lasillisesta valkoviiniä ja saunonut. Aloin myös syödä Colonial Plus -nimisiä vatsan happotasapainoon vaikuttavia pillereitä, ja seurauksena röyhtäillyt ja piereskellyt ihan saatanasti. Ehkä syön paketin loppuun.

Ei oikeastaan muuta. Olen ollut onnellinen.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 9:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vihtahousu

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, eka tiipiikei!
ninnithequeen

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia.
Kohta jos pomo soittelis ni pääsis vähä töihinkii. Avaimet puuttuu nääs.

Ukkoparka on edelleen kuumeessa ja masu pipinä :(
Mulli75

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Toka TPK !

Joka vuosi nämä vajaat työviikot nostattaa vitutuskäyrän punaiselle.
Onneksi ei tarvinnut vääntää kättä kesälomista.

Saakeli kun hukkasin pääsiäissalarakkaan salaisen puhelinnumeron, nyt ei auta muu kuin soittaa varmaan sen isälle tai sisaruksille ja udella sitä tjsp.
Kid

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tadaa! Mä olenkin tän viikn tuotannossa/operoinnissa. Mii laiks. Ja tahdon tähän kokoaikaseksi. Vaan aika näyttää kuin käy.

Torstaina saadaan pihakalusteet ja jos hyvä tuuri käy niin parin viikon sisään työpöytä. Sit vasta koti on valmis ♥
Viikonloppuna askartelinpaskartelin taas spraymaalin ja puuvahan kanssa. Vielä haluisin maalisutia käyttää vessassa sekä olkkarin verholistassa.. Suunnitelmia on, mutta mister ei aina ihan innostu mun jutuista. Hmph.
Loppujen lopuks jos ja kun oon saanut tahtoni läpi, niin hänkin tykkää lopputuloksesta. Hitaasti lämpenevää sorttia sano.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Täällä sataa lunta. Ja paljon!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

mustaenkeli kirjoitti:Täällä sataa lunta. Ja paljon!
:shock:
SaintJohnPerse

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Irtisanouduin eilen ilman tarkkaa tietoa sitä, mitä tulen tekemään. No, eiköhän ne hommat tästä järjesty....

Nyt: Lievä krapula eilisen kovalevyn resetoinnin johdosta Käyttöjärjestelmä tökkii, mut jotenkin vapautunut olo.
Rouva Pupu

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Täällä alkoi räntäsade, dääm. No onhan tuo jo pari viikkoa tiedetty, että näin tuleepi käymään.
ninnithequeen

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:Täällä alkoi räntäsade, dääm. No onhan tuo jo pari viikkoa tiedetty, että näin tuleepi käymään.
Täällä taitaa tiputtaa vettä kohta. Mutta toivottavasti ei enää räntää.
Chap

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja Chap »

SaintJohnPerse kirjoitti:Irtisanouduin eilen ilman tarkkaa tietoa sitä, mitä tulen tekemään. No, eiköhän ne hommat tästä järjesty....
Rohkea veto. Voisin vaikka tarjota kaljat lähikuppilassani
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Täällä vaan tuulee.

Hitto, sen kerran kun saan itseni raahattua ajoissa koululle että saisin jotain tehdyksikin, kumppanini nukkuu pommiin ja kaikki jutut ovat tietysti hänen käyttötunnuksillaan :evil:

Sen lisäksi minulta puuttui 20 SENTTIÄ tupakka-askiin.
Olkoon vain merkki korkeammilta voimilta, mutta jonkinlaisen aamiaisen minäkin ansaitsen, kun ei näkkärikään enää maistu.

Paska päivä. Deletoisivat mokoman. :maanantai:

(huomenna alkaa loma jee! korkeakoulujen yhteiset bileet teiniräkälässä jee!)
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Sheetlord

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Tänään ärsyttää ja vituttaa jokseenkin kaikki. Olisipa minulla sihteerikkö, jolle voisin huutaa ja möykätä hetken, se ehkä helpottaisi.

Kuva
Viimeksi muokannut Sheetlord, 03.04.2007 10:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti:sihteerikkö, jolle voisin huutaa ja möykätä hetken
Sellaista kutsutaan myös vaimoksi.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ei meitä pure halla eikä pohjan pakkanen.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Sheetlord

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:Sellaista kutsutaan myös vaimoksi.
Mä olen jotenkin pitänyt sua aina sellaisena edistyksellisenä daamina, jonka silmille ei kunnottomat ukot hypi. Ylläoleva lausumasi kyseenalaistaa pahemman kerran käsitykseni :D
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sheetlord kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Sellaista kutsutaan myös vaimoksi.
Mä olen jotenkin pitänyt sua aina sellaisena edistyksellisenä daamina, jonka silmille ei kunnottomat ukot hypi. Ylläoleva lausumasi kyseenalaistaa pahemman kerran käsitykseni :D
No höps. Katsos, sama oikeus on tietty sillä vaimolla. :]
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

SaintJohnPerse kirjoitti:Irtisanouduin eilen ilman tarkkaa tietoa sitä, mitä tulen tekemään.
Onneksi olkoon! Kyllä niillä asioilla on tapana järjestyä.
Itselläni enää neljä työvuoroa jäljellä ja sitte työpaikanvaihdos. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Sheetlord

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Lilo kirjoitti:Katsos, sama oikeus on tietty sillä vaimolla
Allekirjoittamassani sopimuksessa ei ollut kyllä mitään tuon suuntaista... vaimon velvollisuudet kuten suihinotto, formularauha, säännölliset siivoukset, suihinotto, keittiövuorot, suihinotto ja fellaatio olivat kyllä lueteltuina...
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiistain tiimat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sheetlord kirjoitti:
Allekirjoittamassani sopimuksessa ei ollut kyllä mitään tuon suuntaista... vaimon velvollisuudet kuten suihinotto, formularauha, säännölliset siivoukset, suihinotto, keittiövuorot, suihinotto ja fellaatio olivat kyllä lueteltuina...
Unohdit sitten taas lukea sen pienellä painetun präntin..? :juristi:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin