Kellokeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Niba kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Keittiön ikkunan ulkopuolella oleva lämpömittari näyttää +16°, talon toisella puolella oleva -4°...
Mittarisi ovat taarauksen tarpeessa?
Tarkoitin lämpömittareita.
Nää. Keittiön ikkuna on kaakkoon päin :)
Mulli75

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ninnithequeen kirjoitti:Meijän pikkuvessassa on disco. Eikun lamppuostoksille
Ajattelitko ostaa semmoisen sinisen lampun niin kuin joissakin yleisissä vessoissa, sillä sinisellä valolla on kuulemma semmoinen tietty tehtävä joka haittaa tiettyssä tilanteessa.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Päiväjärjestykseni on mennyt täysin sekaisin. Herään kymmeneltä ja aikaisintaan puoliltapäivin olen jotenkuten pukeissa. Mutta se loma alkoi tänään 8) Voin vihdoin mennä ostamaan pääsiäisen ensimmäisen munan! :h:

Tosin ensin pitäisi selvittää paljon köyhyysvirastolta on tullut rahaa, jännittää :?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä sain toisen Belle sormuksen munasta! Ravistelu kannattaa, äänestä tunnisti, missä on sormus. Nyt mulla on munasormukset molemmissa pikkusormissa. Mä olen niin virallinen virkanainen!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jee jee, lahjottiin uudella työtuolilla. Hajoitin sen heti.

Tänään tekee mieli jotain hyvää safkaa, ja paljon. Eilen laiskotti, joten ostin valmiskastiketta, oli ihan sairaan hyvää itämaista mustapippurisoosia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
didi

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja didi »

Lolita kirjoitti:Mä sain toisen Belle sormuksen munasta! Ravistelu kannattaa, äänestä tunnisti, missä on sormus. Nyt mulla on munasormukset molemmissa pikkusormissa. Mä olen niin virallinen virkanainen!
Mä ravistelin taas eilen uuden sormuksen töiden jälkeen =D Olen koukussa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Haa, oonpas taas päissäni töissä. No en nyt ehkä päissäni, mut ainaki olin tyylikkäästi myöhässä vaikka kuinka paljon, ja muutenki taas naurattaa kaikki. Ja kiukuttaa yhtäaikaa.
Esimerkiks se, et lainasin yheltä ns.entiseltä hoidolta rahaa eilen, eikä siinä muuten mitään..mut en nyt sit tajua et miten voin maksaa ne takasin, ku eihän mulla enää sen puhelinnumeroa ole muistissa.. Joopajoo. Kunnon sekoilua taas.
Sitäpaitsi mulle ei saa antaa kännykkää, ku on promilleja veressä. On taas tullu läheteltyä jotain ihan ihme viestejä ihan vääriin numeroihin. (Täytynee ehkä korjata asia jollain "munarikasta päästäistä-viestillä".)
Joo. Nälkä. Plop.
Superplop.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Meijän pikkuvessassa on disco. Eikun lamppuostoksille
Ajattelitko ostaa semmoisen sinisen lampun niin kuin joissakin yleisissä vessoissa, sillä sinisellä valolla on kuulemma semmoinen tietty tehtävä joka haittaa tiettyssä tilanteessa.
Vanhalla duunipaikalla oli semmonen, tiietään.

Nyt tuo ukko yrittää ruuvata sitä uutta loisteputkea paikalleen mutta ei onnistu. Kuseminen kynttilänvalossa onkin niin romanttista.

Kohta maalataan tyttären kanssa muneja, jee!
Geetzu

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mulli75 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Meijän pikkuvessassa on disco. Eikun lamppuostoksille
Ajattelitko ostaa semmoisen sinisen lampun niin kuin joissakin yleisissä vessoissa, sillä sinisellä valolla on kuulemma semmoinen tietty tehtävä joka haittaa tiettyssä tilanteessa.
Ostin vahingossa kylppäriin viimeks sellasen uuveen. Mies oli reissus, enkä jaksanu vaihtaa (ku en osannu valkata uutta)... Siihen tottu. Menkkaveri näytti jännältä.

Vois maalata munej täälläkin. Siis miten se tehään? Osaan kyl imee munaa. Mut miten noi pääsiäismunat nyt toimiikaan, pysyen hajuttomina?
ninnithequeen

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:Vois maalata munej täälläkin. Siis miten se tehään? Osaan kyl imee munaa. Mut miten noi pääsiäismunat nyt toimiikaan, pysyen hajuttomina?
Mä vaan keitän ne koviksi ja sit maalataan vesi- ja sormiväreillä. Ei ne niin kauaa esillä ole että alkaisivat haista...
BettyB.

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:Mut miten noi pääsiäismunat nyt toimiikaan, pysyen hajuttomina?
Kaikkien munanpuhaltajien suurruhtinatar vastaa: Reikä munan molempiin päihin (joo, siinä imettävässä on valmiiks jo, mut vaaan toisessa päässä!!11), keltuainen rikki piiitkällä neulalla, sitten reilu puhallus siihen toiseen reikään (tää on se vaikee jos on tottunu vaan imemään), vesi läpi ja maalaamaan. Aika herkkää kamaa (niinQ munat yleensäkin) et ei kannata kauheesti vatkata!

Oon loman tarpeessa. Oon sekoillut koko päivän töissä tehden varsin vallattomia asioita. Panettaisikin. Onneks on kohta pääsiäinen, munan saanti on varmaa.

Kaverini soitteli eilen kysellen lainopillisia neuvoja koskien työsopimustaan, ja jossain siinä virallisen lätinän keskellä vaihdettiin ihan kuulumisiakin. Ystävättäreni kertoi aviomiehensä kyselleen viime viikonloppuna että koskahan taloudessa mahdollisesti harrastetaan seksiä, johon ystävättäreni vastasi että ehkäpä pääsiäisenä. Mies oli kysynyt notta minkähän vuoden pääsiäinen mahtaa olla kyseessä.

Ei oo helppoo olla naimisissa. Kännissä ja kihloissa, miksei?
Geetzu

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Mä vaan keitän ne koviksi ja sit maalataan vesi- ja sormiväreillä. Ei ne niin kauaa esillä ole että alkaisivat haista...
Niin tietty. Oonpas tyhmä. :]

En kyllä tiedä miten saan tytön ihastelemaan valmiita munia. Sen on aina pakko rikkoa kuori kaikista, aamiaispöydässä opittua... Katsotaas.
Geetzu

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ei munaan saa puhaltaa, Booobsi!

Kuulosti liian vaikeelta, en hallitse. Käyn Tiimarissa, sielt varmaan saa valmiita ja muksu voi sit ihastella niitä (hiljaa paikallaan) pari iltaa. Reissussa saa sit munaa sukulaisilta taas.

Saispa ruskeeta munaa mussuttaa ihan kilottain ilman morkkiksia.
Rouva Pupu

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: Saispa ruskeeta munaa mussuttaa ihan kilottain ilman morkkiksia.
Njoo, etelänmatkat on vähän sellasia. Kuulemma. Mussutetaan ruskeeta munaa, morkkiksen kera.
Geetzu

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pupu ei petä koskaan. 8)
Bliss

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Päivän söpöily:
Kuva
bedlam

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lunta tulee tuutin täydeltä!
Dr.Diarrhea

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Aloitan tänään uuden elämän numero 57. Vien kohta rakkaani Ylöjärvelle totaaliseen sisätila/verhoilupesuun. Pyytävät 85€. Sit ehkä imuroin...voin olla myös väärässä.
Geetzu

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Vien kohta rakkaani Ylöjärvelle totaaliseen sisätila/verhoilupesuun. Pyytävät 85€.
Ja nyt heti kaikki suosittelemaan halpaa mutta hyvää tällaista minunkin rakkaalleni! Mieluiten tosi läheltä tätä missä nyt oon. Ja sit kans lasien tummennusta varten joku suositus.
Dr.Diarrhea

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:Ja nyt heti kaikki suosittelemaan halpaa mutta hyvää tällaista minunkin rakkaalleni! Mieluiten tosi läheltä tätä missä nyt oon. Ja sit kans lasien tummennusta varten joku suositus.
Jos vähiten väärälläsi on vaalea verhoilu, on verhoilun tummuessa tasan yksi vaihtoehto saada se entiseen loistoonsa - ammattikäyttöön tarkoitetulla pesurilla tehtävä pesu/välitön kosteuden poisto. Muutoin jää aina niitä ikäviä läikkiä. Autofixarit luokittelevat pesut useimmiten joko verhoilupesuun tai sit totaaliseen sisätilapesuun, myös penkkikohtaisia hintoja on. Toi 85 oli halvin niistä noin 10/20 täällä sijaitsevasta pajahinnasta. En jaksanut siis kaikkia läpi soittaa. Netistä yrityspuhelinluettelosta saat pk-seudulta luultavasti satakunta numeroa 8)
Geetzu

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Netistä yrityspuhelinluettelosta saat pk-seudulta luultavasti satakunta numeroa 8)
Hitto, kaikki pitää tehä ite.

Pus. 8)
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Haluatko olla neekeri?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Geetzu kirjoitti:Ja nyt heti kaikki suosittelemaan halpaa mutta hyvää tällaista minunkin rakkaalleni! Mieluiten tosi läheltä tätä missä nyt oon.
Osoite suunnilleen Vattuniemenkatu 25 eli siinä Bike Worldin vieressä pienehkö autotallintapainen, jossa tummahkot mieshenkilöt puunaa autoja rakkaudella. Sisätilojen putsaamishinnoista en tiedä tarkkaan, kaveri mainosti niiden(kin) olevan halpoja ja jälki hyvää. Itse vein pari kertaa oman autoni ulkoiseen käsinpesuun ja hinta oli halvempi ku Heikkiläntien Shellin koneellisessa pesussa.
Loppuiko data & argumentit?
Geetzu

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sleazoid kirjoitti:ihku
Thanks, tiedän paikan!

Ensin pääsiäisen kurat (muksun saapasjäljet, lainakoira ja muut kivat) pois alta.
Son House

Re: Kellokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Son House »

Vastaa Viestiin