Pelle Hermanni

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko Pelle Hermanni pelottava?

Kyllä
8
27%
Ei
19
63%
Rölli
3
10%
 
Ääniä yhteensä: 30

Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja Ann »

Pelkäsitkö pienenä/isona Pelle Hermannia? MIKSI näin?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Chubs

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Pelkäsin sitä kiljuvaa, lentävää ja purevaa kepakkoa. En muista kiljuiko ja puriko se oikeasti, vai vääristääkö pelko muistikuvaa.
ninnithequeen

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En pelännyt, mutta sitä Kepakkoa kyllä.

Musta on niin söpöä että tyttö kattoo nykypäivänä samoja lastenohjelmia ku minä pienenä, Pelle Hermannia, Nalle Luppakorvaa ja mun vanhoja Pätkiksiä nauhalta. Nyt se on ruvennu kattoo jo Peukaloisen Retkiäkin ja Muppet Showta. Ennen pitkää se varmaan haluu kattoa mun kanssa jo Robin of Sherwoodiakin.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja Ann »

Autio sirkus oli atmosfäärinä vähän spooky, mutta se vain lisäsi sarjan viehätystä.

Hermanni ei koskaan pelottanut, olin fani. Mulla tais jossain vaiheessa olla oma Kepakkokin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Muistan jo pienenä miettineeni, et toi äijä on juopale. Keppi pelotti tietysti. Aika fakiiri sai olla, jos ei se keppi pelottanut.

Älkää jaksako sitten olla mukanokkelia ton keppijutskan kanssa, se on aivan liian ilmeinen ja siksi saan osakseni vain myötähäpeää.
Herra Manala

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Äiti sanoi aina että Hermanni on mun isi.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja HellBell »

En. Ja Kepakko oli just paras.
Tix

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mua ärsytti se pirun ääliö lasten älyä aliarvioiva pelle. Silloin harvoin kun oli pakko katsoa seuraksi, toivoin että kepakko teurastaisi koko nollan.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tix kirjoitti:Mua ärsytti se pirun ääliö lasten älyä aliarvioiva pelle. Silloin harvoin kun oli pakko katsoa seuraksi, toivoin että kepakko teurastaisi koko nollan.
Vastarannansiili!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Rölli.

En pelännyt, mutta Taikuri Max oli vähän spooky kun sitä ei koskaan näkynyt. Huhuili vaan menemään.

Hyvä sarja se oli. Tixi on vaan katkera kun pelle hermannin sijaan katsottiin talousuutisia.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:Tixi on vaan katkera kun pelle hermannin sijaan katsottiin talousuutisia.
Mä luulen että se ite halus kattoo talousuutisia jo viisvuotiaana...
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16633
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ann kirjoitti:Pelkäsitkö pienenä/isona Pelle Hermannia? MIKSI näin?
Pienenä en pelännyt lain, pidin ukkelista ja erityisesti kepakosta suuresti. Sittemmin, isompana, on kyllä alkanut pelottaa. Luulen, että klovnipelko on kulttuurinen tuote, johon sosiaalistaminen vaatii vuosia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Chubs kirjoitti:Pelkäsin sitä kiljuvaa, lentävää ja purevaa kepakkoa. En muista kiljuiko ja puriko se oikeasti, vai vääristääkö pelko muistikuvaa.
Nörtit. Kepakko oli parhautta, ja juuri ne jaksot oli parhaita, joissa kepakko esiintyi. Mutta taikuri Max oli aika gay.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sitten kun olen saanut tyydyttävän määrän Kepak..vastauksia, niin paljastan suuren teoriani.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja aasi »

En muista. Äänestin kuitenkin pelänneeni, onhan se vieläkin aikalailla pelottava.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Herra Manala

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mylwin kirjoitti:Hyvä sarja se oli. Tixi on vaan katkera kun pelle hermannin sijaan katsottiin talousuutisia.
Niin just, hyvä sarja se oli ja se Max oli tosiaan aika karmaseva heppu.

En kuitenkaan usko että Tixeillä katsottiin talousuutisia. Tix vaan oppi Hermannisteja älykkäämmäksi katsomalla Nalle Luppakorvaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Takuuvarma miehenhurmauskeino on Nalle Luppakorvan tunnari. Mies ei voi vastustaa naista, joka tuo mukanaan tuulahduksen lapsuudesta ja muistaa laulun ulkoa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä kävinkin katsoon sitä teatterissakin! Oli itse asiassa ensimmäinen näytelmä, mitä Tampereen Työväen Teatterin suurellä näyttämöllä esitettiin silloin aikanaan, muistaakseni. Kaikki katsojat saivat muistoksi muoviset pellenenät.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja mdm »

Mä pelkäsin vaan Rölliä. Sillon piti pistää telkkari sulki.
fuck me I'm fabulous
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja JoeB »

En varsinaisesti itse sitä ohjelmaa, jostain syystä sen alkutekstien animaatio sai aikoinaan kylmät väreet aikaiseksi. Varsinkin ihan loppu missä se räjähtäneen näköinen klowni nousee ruutuun ilman nenää, joka sitten nostetaan esiin ja siinä on se teksti.

Itse show oli lähinnä jonkin verran hauska mutta lähinnä pitkästyttävä, pidin muista pikkukakkosen segmenteistä kuten esim nalle luppakorvasta enemmän.
ninnithequeen

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Takuuvarma miehenhurmauskeino on Nalle Luppakorvan tunnari. Mies ei voi vastustaa naista, joka tuo mukanaan tuulahduksen lapsuudesta ja muistaa laulun ulkoa.
Mun mutsi ja faija riiteli joskus siitä, lauletaanko siinä "pörheä" vai "pullea" mutta siinähän vissiin lauletaan molemmat :D
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Lolita kirjoitti:Takuuvarma miehenhurmauskeino on Nalle Luppakorvan tunnari. Mies ei voi vastustaa naista, joka tuo mukanaan tuulahduksen lapsuudesta ja muistaa laulun ulkoa.
Yyyh! Mä inhosin sitä tunnaria.

Kössi Kenguru ja Hinku ja Vinku oli parhautta. Ja oli se Pelle Hermannikin ihan nasta, melkeen yhtä hassu kuin Nasse-setä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
CandyMan

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Harvapa tietää mihin todellisuuden henkilöhahmoon Pelle Hermanni oikeasti perustuu.

Juu en pelkää klovneja, ne haluavat meille kaikille pelkkää hyvää.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

JoeB kirjoitti:En varsinaisesti itse sitä ohjelmaa, jostain syystä sen alkutekstien animaatio sai aikoinaan kylmät väreet aikaiseksi. Varsinkin ihan loppu missä se räjähtäneen näköinen klowni nousee ruutuun ilman nenää, joka sitten nostetaan esiin ja siinä on se teksti.
Mulla oli ihan sama homma tän ohjelmanumeron kanssa. Aina ku tiesin Hermannin ohjelman alkavan, juoksin toiseen huoneeseen, ettei sitä kaameeta animaatiota tartteis kattella ja sitte vasta sen päätyttyä takas olkkariin.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pelle Hermanni

Viesti Kirjoittaja par-sky »

en pelännyt hermannia enkä rölliä. kepakkokaan ei hirvittänyt. Ainoastaan iso-öykkäri hirvitti hieman ja unihiekka huolestutti. Piti mennä pöydän taakse piiloon ettei lennä hiekkaa silmiin. yritin suojella myös naapurin lapsia "hiekoittamiselta" jos ne oli meillä kylässä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin