Putkaperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No ni, kaveri työnnetty junaan. Aivan saakelin hyinen jäinen vastatuuli oli koko matkan pyöräillä kotiin, HYI. Onneksi sentään tiet kuivat ja aurinko paistaa, kaivoin oikein aurinkolasit naftaliinista nokalle. Nyt mietiskelen jaksaisko laittaa yhtäkään tikkua ristiin tän läävän eteen, vai rötkähtäiskö vaan soffalle kattoo toi Saw III loppuun. En taida uskaltaa.. hieman herkkä olo vielä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Anteeksi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RolloTomasi kirjoitti:Anteeksi.
Hassu, se oli ihQ viesti :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sielähän tulee lunta.


Lumi on perseestä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Voisin laittaa kympin Annalle niin vituttaisi vähemmän jos se voittaa. Käytän samaa taktiikkaa lätkän mm-kisoissa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vihtahousu

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mylwin kirjoitti:Voisin laittaa kympin Annalle niin vituttaisi vähemmän jos se voittaa. Käytän samaa taktiikkaa lätkän mm-kisoissa.
Oon käyttänyt samaa myös IFK:n matseissa joissa olen epäillyt tappion tulevan.
ninnithequeen

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:Sielähän tulee lunta.
Lumi on perseestä.
Tääl tosiaan tuli rakeitakin äsken. Hullua.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Mun maha on mennyt lopullisesti solmuun darramätöistä. Ajattelin jo hetken että olen tullut raskaaksi kunnes totesin sen mahdottomaksi, jollen ole uusi Neitsyt Maria. Sattuu vaan aivan saatanasti eikä 600g Buranakaan tunnu vaikuttavan. Sitä ne kaksi pizzaa ja litra jäätelöä teettää. Eikä kotona ole muuta ruokaa kuin salsaa ja suklaamunia, ettei voi edes palata terveelliseen ruokavalioon :?

Olipa taas railakkaat kaksi päivää. Päivitin erään kundin käsitystä tapailun ja seurustelun eroista ja sen seurauksena me ilmeisesti nyt tapaillaan.
(kun tapaillaan, tavataan satunnaisesti eikä toinen ole toiselle tilivelvollinen tekemisistään, katsotaan millanen fiilis on millonkin vs. tiivis yhdessäolo jollon kaikki jaetaan ja oma mussu on se tärkein) Ei tee pätkääkään mieli seurustella, lähipiiristä arkkiesimerkkejä miten kaksi ihmistä voi ajaa toisensa hulluuden partaalle liialla yhdessäololla ja mustasukkaisuudella...

Mutta saa nähdä mitä tapahtuu, olen kenties hieman ihastununna :h:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No minkäs hemmetin sykkeen se ny jysäytti päälle! Tiskasin järkyttävän vuoren, imuroin (muka), pyyhin vielä kosteella lattiat, ja syy siihen on seuraava: SAATANA! Ihmettelin kun imuri ei vedä juuri mitään ja avasin luukun ni mitä helvettiä, kuvottava pöly- ja paskakasa vaan siellä ja pölypussia ei näy missään! Luulin hetken tulleeni hieman hulluksi. Varmastihan mä nyt pölypussin imuriini olen laittanut ja vieläpä aika äskettäin. Noh, ilmeisesti se oli hajonnut sinne, en kyllä käsitä kuinka. En kyllä ala putsaileen enkä vaihteleen mitään, ostan uuden a.s.a.p ja vanha romu roskiin! Kiva vaan ett mitä mä oon tehny kämpälleni ku oon huiskinu sillä pölynsuihkuttajalla täällä ympäriinsä, nythän tää luola on sit vissiin pölyisämpi kuin koskaan, hyi surkeus :?
ninnithequeen

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:No minkäs hemmetin sykkeen se ny jysäytti päälle! Tiskasin järkyttävän vuoren, imuroin (muka), pyyhin vielä kosteella lattiat, ja syy siihen on seuraava: SAATANA! Ihmettelin kun imuri ei vedä juuri mitään ja avasin luukun ni mitä helvettiä, kuvottava pöly- ja paskakasa vaan siellä ja pölypussia ei näy missään! Luulin hetken tulleeni hieman hulluksi. Varmastihan mä nyt pölypussin imuriini olen laittanut ja vieläpä aika äskettäin. Noh, ilmeisesti se oli hajonnut sinne, en kyllä käsitä kuinka. En kyllä ala putsaileen enkä vaihteleen mitään, ostan uuden a.s.a.p ja vanha romu roskiin! Kiva vaan ett mitä mä oon tehny kämpälleni ku oon huiskinu sillä pölynsuihkuttajalla täällä ympäriinsä, nythän tää luola on sit vissiin pölyisämpi kuin koskaan, hyi surkeus :?
No voi itku!

Mää sain ihanalta Aarne Ankalta uuden imurin kun vanha (vuoden vanha) levis käsiin ja kuumeni liikaa, vikaa ei löytynyt. Kävi vaaralliseksi. Tämä uus on niin passeli ettei tosikaan. Ainoastaan johto on lyhempi ku vanhassa, joutuu vaihtelemaan töpseliä kesken hommien :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä taas soitin herra poliisisedälle. Oikein mukava vanhempi konstaapeli :h: Pelasti koirapolon ja partio on nyt tuomassa sitä tänne meille. Vitun urpot jotka ottaa koiria mukaan baarireissulle ja jättää ne sen jälkeen ulos kun itse sammuu jossain... :evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:No voi itku!

Mää sain ihanalta Aarne Ankalta uuden imurin kun vanha (vuoden vanha) levis käsiin ja kuumeni liikaa, vikaa ei löytynyt. Kävi vaaralliseksi. Tämä uus on niin passeli ettei tosikaan. Ainoastaan johto on lyhempi ku vanhassa, joutuu vaihtelemaan töpseliä kesken hommien :D
Juu, itkut tosiaan. Onneks saan äitiltä kuulemma synttärilahjaksi puolet uuden imurin hinnasta. Ostan kyllä jonkun kunnon vehkeen! Ekaa krt elämässäni. Aina jollain romuilla joutunu suihkimaan. Täällä pistorasiat niin hankalasti, että hiki tulee jo pelkästään töpselin seinään asentamisessa :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

irmelianneli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No voi itku!

Mää sain ihanalta Aarne Ankalta uuden imurin kun vanha (vuoden vanha) levis käsiin ja kuumeni liikaa, vikaa ei löytynyt. Kävi vaaralliseksi. Tämä uus on niin passeli ettei tosikaan. Ainoastaan johto on lyhempi ku vanhassa, joutuu vaihtelemaan töpseliä kesken hommien :D
Juu, itkut tosiaan. Onneks saan äitiltä kuulemma synttärilahjaksi puolet uuden imurin hinnasta. Ostan kyllä jonkun kunnon vehkeen! Ekaa krt elämässäni. Aina jollain romuilla joutunu suihkimaan. Täällä pistorasiat niin hankalasti, että hiki tulee jo pelkästään töpselin seinään asentamisessa :)
Älä itke, meillä on niin iso asunto ettei töpseliä tartte kertaakaan irroittaa!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Työt alkaa oleen pulkassa. Saksanpellet taas alisuoritti: laiva tulee myöhässä ja puutteellisin purkaussuunnitelmin, ei mitään uutta. Pitäs tänään koti loihtia semmoiseen kuosiin että kelpaa huomenna käydä vähän ulkonakin.
didi

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Ensimmäinen nalle avattu. Tulisivat vieraat jo pian. Tuossa laitoin kaikki raclettetarvikkeet valmiiksi *minimaalista kuolaamista*

Jostain kumman syystä taas hieman lämpöilen. Auttaisikohan tequila?
Dr.Diarrhea

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Dr. Phil 17.30
Tosi-tv:n pauloissa. Tänään Dr. Phil puhuu tosi-tv:n hyvistä ja huonoista puolista. Erikoisvieraana miljardööri Donald Trump. Amerikkalainen keskusteluohjelma

Täytynee katsoa ihan vaan ton Trumpin takia. Jotenkin niin imelä äijä monessakin suhteessa.

Lähtis nyt toi esimies, niin vois livahtaa itsekin kotiin 8)
ninnithequeen

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Dr. Phil 17.30
Tosi-tv:n pauloissa. Tänään Dr. Phil puhuu tosi-tv:n hyvistä ja huonoista puolista. Erikoisvieraana miljardööri Donald Trump. Amerikkalainen keskusteluohjelma

Täytynee katsoa ihan vaan ton Trumpin takia. Jotenkin niin imelä äijä monessakin suhteessa.

Lähtis nyt toi esimies, niin vois livahtaa itsekin kotiin 8)
Noin niitä rikoksia ratkotaan :D
Bliss

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

didi kirjoitti:Ensimmäinen nalle avattu.
Tuli kaamea mielikuva pehmolelusta ruumiinavauspöydällä :shock:
didi

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Bliss kirjoitti: Tuli kaamea mielikuva pehmolelusta ruumiinavauspöydällä :shock:
Nou hätä, yhtään pehmolelua ei ole vahingoitettu.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt vinkkaa päässä pahasti, alkoi tekemään mieli noppasoppaa. Tekaisin sitten kotikolosta löytyvistä aineksista vastinetta ja taisin onnistua aikas hyvin kun on niin penteleen pahaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:noppasoppaa
:?:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onpa helvetin pitkä perjantai.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Enttu

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

aasi kirjoitti:Onpa helvetin pitkä perjantai.
On.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mies soitti ja sanoi että on siivonnut. Hetken iloitsin että JES, kotona on siistiä kunnes herra kertoi että on siivonnut meidän telkkarikanavat. Eli nyt digipaketista näkyy vain katsotuimmat kanavat ja vieläpä numerojärjestyksestä. On se ollut ahkera (sarkastinen :h:) :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Elppis kirjoitti:Mies soitti ja sanoi että on siivonnut. Hetken iloitsin että JES, kotona on siistiä kunnes herra kertoi että on siivonnut meidän telkkarikanavat. Eli nyt digipaketista näkyy vain katsotuimmat kanavat ja vieläpä numerojärjestyksestä. On se ollut ahkera (sarkastinen :h:) :P
Oliko pakko muistuttaa et pitäis vaihtaa petivaatteet, tyhjentää pesukone ja ladata uudelleen? Sit pitäis imuroida ja tuulettaa ja ja .. mä tyhjennän vieläkin tässä sängyllä maissikaljaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin