Putkaperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Sieltä se SikaMika kuitenkin kaivautuu. Mainospostissa tuli lappunen Hammassairaala Oralilta. Odotan jännityksellä, tuleeko ensi viikolla mainospostia Proktologiahoitola Analilta ja Lugihäriöteerapiakeksus Nibalilta. Ajattelin perustaa Onomatopoeettisen yhdistyksen. Yhdistys edistäisi onomatopoeettisten äännähdysten ja sanojen kulttuuria. Omaa esimerkkiään se voisi noudattaa mm. sallimalla yhdistyksen kokouksessa sekä puheenvuoroissa että pöytäkirjoissa vain onomatopoeettisperäiset äänteet ja sanat.

Ja ennen kuin kukaan kysyy:

Onomatopoeettinen tai onomatopoieettinen (kreik. onomatopoiesis, suom. nimen sepittäminen) on luonnonääntä muistuttava tai jäljittelevä sana tai sanonta. Esimerkiksi: ammua, hohottaa, hauva, kolke, kumista, raksua, sihistä. Myös huudahdus tai ilmaus, joka matkii luonnonääntä, mutta ei sinänsä tarkoita mitään esinettä tai asiaa (esimerkiksi kukkokiekuu, hups).


Hups.
nokkaelain

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Oikeastaan Oralin oraalisille "nautinnoille" olisi tarvetta mainoksista riippumatta, ts. ajattelin varata ajan.

Joskus 80-luvulla ostin pelin "Glug Glug". Arvaa kannattiko.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olisin ehtinyt lähettää jo huomisen mitäänsanomattoman päiväkeljunaloituksen vaikka tämän päiväketjun aloittajan salamannopea(1h38min) työskentely nyt minut siinä estikin. Tiksukalle ropsit postauksesta! Tässähän tuntee itsensä melkein viisaaksi kun kykenee lähes kaiken aloitusviestin sisällön ymmärtämään. Alkuperäinen on aina parempi kuin kopio.

l. Wikipedia, hups!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

hyvää pääsiäistä!

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vihtahousu

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Eka TPK, tänään on Villen nimpäivä, onnea heille!

(tarkoittaa pullaa töissä)
ninnithequeen

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Ja nyt muka pitäisi heräillä uuteen päivään, valmistautua siivoamaan ja telmimään lasten kanssa?
Tell me about it :swirl:

Tuu telmii tännekki ni mä meen takas nukkuu. Luojalle kiitos Disney Channelista..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Vai niin että hups. Hups.

Hyvää pitkäperjantaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vihtahousu

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huh, ei oo reiluu että otin pari kepuam, pari lonkkua ja yhen paukun ja olo on tällänen. Tänään semppaan; meen duunin jälkee pajalle ja sit siivoon kämpän, niin lauantaina voi sit käydä vähän grillailemassa kavereitten kanssa.
Tix

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Pitäkää ruskeat munanne, tosimies ottaa suuhunsa vain mustaa patukkaa. Ja heti aamusta antaumuksella. Erityisesti mustan patukan valkoinen sisältö on vertaansa vailla oleva nautinto. Päivä ei ala koskaan huonosti jos se alkaa minttulakritsilla. :mrgreen:
ninnithequeen

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:juoksen loppupäivän pyörän tarakassa kiinni. :P
Mitäs sä oot muuten tehny tyttöjen vanhoille pyörille? Meil olis tarvetta ostella semmonen mis olis apupyörät. Tuo iki-ihana kolmipyörä on auttamatta jääny pieneks "ja kaikki nauraa" :roll:
Vihtahousu

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

"Hyvää Piesiäistä", sviddu että noi savolaiset on kieroja :D ... pakko sekin vielä vääntää!!
Storia

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Storia »

Tix kirjoitti:Päivä ei ala koskaan huonosti jos se alkaa minttulakritsilla. :mrgreen:
Mä aloitin päivän yrttilakritsilla. Ootkos kuullut moisesta? En minäkään ollut, ennen kuin vahingossa törmäsin. 18 erilaista yrttiä...vain 0,5 % rasvaa...väriaineeton...säilöntäaineeton...mmmm...luonnonraikasta pandalta.

Pitäisi alkaa pakata. Uuden talon avaimet on kädessä ja talo tyhjillään, että sen kun vaan. Reilu kaksi viikkoa aikaa saada tämä nykyinen tyhjäksi. Aika paha toisaalta; kun aikaa on liikaa, sen organisoiminen alkaa luisua käsistä. Paskanjauhaminen vaan vetää vastustamattomasti puoleensa...
ninnithequeen

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Storia kirjoitti:Pitäisi alkaa pakata. Uuden talon avaimet on kädessä ja talo tyhjillään, että sen kun vaan..
:pics:

Kerro ny et siin on ihana upea piha jota laitat koko kesän. Mä oon jo valmiiks vihreenä.
Tix

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Todellinen nörttitesti: kirjoita seuraavat lauseet siten, että silmät ovat kiinni koko lauseen kirjoittamisen ajan. Älä korjaa. Postaa tulokset palstalle.

1. Zaphod Beeblebrox on kyönä
2. Aina ei voi voittaa eikä edes joka toinen kerta
3. Tahdon pakastella sinua, rabbi
4. Hääyöaie silmissäsi, Petra
5. Obi-Wan Kenobi nukkuu nyt

Itse olen näköjään meganörtti. Kirjoitin nimittäin nuo kaikki silmät kiinni. :?
Storia

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Storia »

Digikamerassa vanhimmat kuvat on jo varmaan kohta kahden vuoden takaa, kun oon niin tyhmä, etten osaa siirtää niitä sieltä mihinkään ja liian laiska viedäkseni niitä valokuvaamoon cd:lle poltettavaksi... :? Ehkä jossain vaiheessa...

Se on sellainen pieni, valkoinen, suloinen talo. Siis tosi pieni. Reilu 50 neliötä, kaksi huonetta, iso keittiö, sauna ja pesuhuone. Erillinen autotalli, joka on kyllä tosi hyvä. Sitten löytyy vielä iso pihavaja romuja varten. Iso pyykinkuivausteline, pikkuinen tiilistä tehty pihagrilli. Takapihaa on sen verran, että siellä voi vaikka alasti kulkea, kun naapureita ei ole ainuttakaan - se on keskellä peltoa ainoa talo ja silti tosiaan alle kilometri ihan keskustasta. Ei taida tänä kesänä vaan olla paljoa aikaa panostaa siihen pihaan, kun on työt, moottoripyörä ja koira, joille tahdon suurimman osan huomiosta antaa :wink: Jotain pientä pelargoniaa tietty, kun ikkunoiden alla talossa on valmiina laatikot kukkasille. Vähän väriä valkoista seinää vasten! Katsoo sit ens kesänä noita yrttihommia - nyt aion ajella..!
ninnithequeen

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:juoksen loppupäivän pyörän tarakassa kiinni. :P
Mitäs sä oot muuten tehny tyttöjen vanhoille pyörille? Meil olis tarvetta ostella semmonen mis olis apupyörät. Tuo iki-ihana kolmipyörä on auttamatta jääny pieneks "ja kaikki nauraa" :roll:
Meillä olis semmonen varmaan just teitin ikänen tuolla varastossa toimettomana. Apupyörillä. Vähän on ruostetta, mutta ihan hyvin toimii. Saa tulla hakemaan.
Hitto! Tullaan varmasti hakemaan! Osoitetta vaan yyveehen ja aikaa jolloin sopii.
Paljonko sulle saa antaa rahaa siitä? Äläkä sano ei mitään, tuo ukko ei periaatteesta ota mitään ilmaiseksi vastaan :D

(ei hauskoja väännöksiä siitä, kiitos humoristit)
Tix

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:Äläkä sano ei mitään, tuo ukko ei periaatteesta ota mitään ilmaiseksi vastaan :D
Paljonko sille piti maksaa, että otti sut vastaan?
ninnithequeen

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Äläkä sano ei mitään, tuo ukko ei periaatteesta ota mitään ilmaiseksi vastaan :D
Paljonko sille piti maksaa, että otti sut vastaan?
Mä arvasin.

Aika paljon. Mutta usko tai älä: se taitaa tykätä musta. Käsittämätöntä.

Tai sitten se, että se nukkuu mun vieressä johtuu seuraavista syistä:
- mä pesen sen pyykit
- mä teen hyvää ruokaa
- mul on isot tissit

Näin ainakin se ite väittää ;)
Vihtahousu

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Noni, uus-hiano saksan vene myöhästyy huomenna 4 tuntia ja kaikilla on niin kivaa... :?
Rouva Pupu

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tuossa ysin aikaan alkoi pyykkikone täällä pyörimään, vielä pitäisi puunata loput kämpästä ja ehkä duunata miestä. Huomenna sinne anoppilaan, olen jo valmiiksi ennakkoasenteisesti vittuuntunut.

Kai tuo ilta menee itolssien parissa. Joku huuteli eilen mesessä nukkumaan, hei puppeli mä olin jo kiltisti kuorsaamassa miehen kainalossa :D
Bliss

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ähh, tuli kotipääsiäinen, pikkuihmisellä on reilusti kuumetta ja kamala yskä :(
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta, joku TPK!

Harjoittelija tuleekin vasta puoliltapäivin, oli kiva ruljanssi saada noi elukat ulos yksin kun kukaan ei malttais mennä omaan ulkotarhaansa (tällöin toinen on ulkona huutamassa niitä ulos).

Eilinen meni NHL:n ja kahden oluen merkeissä. Sammuin kuin saunalyhty klo 00 kiltisti kainaloon. Mies jäi vielä kuorsaamaan onnellisesti kun lähdin... hmph!

Toi aurinko on hämäävä! Onneksi laitoin kunnon kuteet päälle (eli siis sukkanauhat ja korsetti jäi himaan), siellä tulee aikalailla vieläkin.

Häpy iister!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola: näytin tytölle tota kuvaa ja se kiljuu riemusta :lol:
"Ihan oikeat apupyörät!"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Tai sitten se, että se nukkuu mun vieressä johtuu seuraavista syistä:
- mä pesen sen pyykit
- mä teen hyvää ruokaa
- mul on isot tissit

Näin ainakin se ite väittää ;)
Ja sä uskot? :D

- mä pesen puolet pyykeistä kotona
- mä tosiaan teen hyvää ruokaa
- mulla on pienet tissit

Hei, mä taisin huijata sitä aika hyvin!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Putkaperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Hei, mä taisin huijata sitä aika hyvin!
Mä värjäsin muuten hiukset kirkuvan punaseksi. Aika kauheet, ja herra ei kertaakaan maininnut että yök. Se ei nimittäin uskalla. Jää ilman ruokaa pian :P

Onneks on parissa pesussa lähtevä väri. Ja onneks mul on hattu ulkona käyntiä varten.
Vastaa Viestiin