Tero esiin tiistai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dr.Diarrhea

Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Hurratkaa Teroille, noille aikamme punikkitateille!
Vihtahousu

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Teroooooooooooooooo!
Mulli75

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Pakkaset senkun jatkuu, no pientä aamujumppaa kun raavitaan jäätä auton laseista.
didi

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja didi »

Toka tpk!

Heräsin ihan omia aikoja niin aikaisin, että ehdin töihin tuntia tavallista aikaisemmin. Hitsi, että ulkona oli kylymä. Onneksi en tullut pyörällä.
Vihtahousu

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kolmonen!

Kahvia ja lisää kahvia, olen ihan kuutamolla.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti:Kolmonen!

Kahvia ja lisää kahvia, olen ihan kuutamolla.
Nelonen! Ja kuutamolla täälläkin. En vain osaa nukkua. Ainakaan yöllä, päivällä kyllä. 8)
Kurkku on vaihteeks kipiä, en ymmärrä miten se voi olla niin usein. Tulis sit ees kunnolla kuumetta ja kaikkea, et vois olla hyvällä syyllä töistä pois.

Oli muuten vallan mukava päästäinen. Rakastan. :h: (Ja vihaan.) Vuoristorataa taas.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kuutamolla täälläkin. Kahvia ja töihin.
Dr.Diarrhea

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Aamutokkurassa tavoittelin jääkaappini perällä lojunutta leikkelepakettia, samalla onnistuen kaatamaan alahyllyllä etualalla seisoneen, täyden seitsemän desin mehulasin. En muutenkaan ole aamulla juuri herättyäni koskaan pelikunnossa, joten näitä tulee aina välillä.

Ei silti, sorvin ääressä valohoitoa ja pölytystä aanelosille, toteutan siis byrokratiaa. Voishan sitä olla tympeempääkin. Ilon kautta!
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Tuskaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Nyt ei puhuta festareista vaan töistä.)
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Son House

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Son House »

Näin pääsiäisen ja useiden mämmikilojen jälkeen sitä palaa luontevasti perusasioiden äärelle; Miten vaikeaa voi olla keksiä vessanpönttö johon paska ei tartu? Eikö tuolle olisi markkinoita?
NuoriDaavid

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Son House kirjoitti:Näin pääsiäisen ja useiden mämmikilojen jälkeen sitä palaa luontevasti perusasioiden äärelle; Miten vaikeaa voi olla keksiä vessanpönttö johon paska ei tartu? Eikö tuolle olisi markkinoita?
sehän on jo keksitty. Mainoskamppanja pyöri tv:ssä 2-3 vuotta sitten.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ihminen kirjoitti:Tuskaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Nyt ei puhuta festareista vaan töistä.)
Niinpä. Miten täällä voikin olla näin kiire? Ihmiset, relatkaa, nyt on pääsiäisrauha.
Sitäpaitsi ärsyttää tollaset "palaveriin pitäis tulla-ihmiset". No daah! Kenen kanssa sulla on se palaveri? Kuka itse olet? Oletko henkilökuntaa vai et? Mitä kamaa sulle on lähetetty ja mistä ja millon?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dr.Diarrhea

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

NuoriDaavid kirjoitti:
Son House kirjoitti:Näin pääsiäisen ja useiden mämmikilojen jälkeen sitä palaa luontevasti perusasioiden äärelle; Miten vaikeaa voi olla keksiä vessanpönttö johon paska ei tartu? Eikö tuolle olisi markkinoita?
sehän on jo keksitty. Mainoskamppanja pyöri tv:ssä 2-3 vuotta sitten.
Tai sitten peräreijän alapuolelle kiinnitettävä liukkari"tehdas", joka sivelee paskan kiiltävän liukkaaksi uunivalmiiden mummon korvapuustien tapaan.
Son House

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Son House »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Tai sitten peräreijän alapuolelle kiinnitettävä liukkari"tehdas", joka sivelee paskan kiiltävän liukkaaksi mummon korvapuustien tapaan.
Aivan liian homo ratkaisumalli! Sen lisäksi se saattaisi vikaantuessaan aiheuttaa melkomoisen noloja tilanteita julkisilla paikoilla.

No jos sellainen pönttö on jo keksitty, niin miksi se ei ole käytössä missään? Voiko niitä tilata jostain? Laitetaanko kimppatilaus, saadaan paljous alennus!?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kahvia kaatuu kurkusta alas aikas vauhdilla, kohta vastareaktio iskee koko paineella.

Ja hommat kusee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Son House kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Tai sitten peräreijän alapuolelle kiinnitettävä liukkari"tehdas", joka sivelee paskan kiiltävän liukkaaksi mummon korvapuustien tapaan.
Aivan liian homo ratkaisumalli! Sen lisäksi se saattaisi vikaantuessaan aiheuttaa melkomoisen noloja tilanteita julkisilla paikoilla.

No jos sellainen pönttö on jo keksitty, niin miksi se ei ole käytössä missään? Voiko niitä tilata jostain? Laitetaanko kimppatilaus, saadaan paljous alennus!?
No en tiedä. Mutta sitä kyllä myytiin oikein tv-mainoskamppanjalla, etkö muista? Oli henkilö, joka sotki joka paikassa, ja sitten oli harmissaan, kun ei saanut wc-pönttö sotkuun.
Sheetlord

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Eilinen väsyttää vieläkin. 450 ajoa ja kaks dyykkiä. Kun yritin pyngertää itseäni 45 metrin syvyydessä nollanäkyvyydessä puolimetrisestä oviaukosta läpi, kävi mielessä että onkohan tämä ihan tervejärkisten puuhaa... myöhemmin tulin siihen tulokseen että "ehdottomasti!"
CandyMan

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Loma jatkuu, minä en. Tänään olisi tarkoitus käväistä jossain, joten käväisen. Ja autokin pitäisi vihdoinkin katsastaa.
didi

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja didi »

Puolisen tuntia olen ihmetellyt asuntojen hintoja. Kovasti tekee mieli muuttaa isompaan asuntoon, sellaiseen jossa olisi se oma työhuone, ja jonne mahtuisi myös koira.

Olisi kiva olla fiksumpi, jotta ymmärtäisin myös noista laina-asioista jotain. *huokaus*

Pää on myös niin täynnä vaaleanpunaisia ajatuksia, että vähän väliä saan muistuttaa itseäni tekemään töitä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lievitin mielipahaa töiden kusemisesta ostamalla Tuska-lipun. On sentäs jotain, mitä odottaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dr.Diarrhea

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Vitosdivariin meen nyt ainakin pelaan kesäksi futista, mut hieman epäilevästi yritän kooda joukkuetta myös harrastesarjaan. Kerjäämiseksihän tämä menee helposti, vaikka moni tietää, että hyvin voisi mulle henk.koht. ilmoittautua - siksi tuttua puuhaa tämä on.

Työkaverilla on tänään viimeinen työvuoro ennen siirtymistä Turkuun. Jep, kuulitte oikein, Turkuun. Voiko pahemmin ryhmäänsä enää pettää? Kerroimmekin suoraan, että jengistämme ei Turkuun karata kuin verellä 8)
slam

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja slam »

ihmiset jaksaa. itse olen ollut hieman selkävammaisena, mut ihan sopiva laskukausi, vaikka vitun paippia kävin vain noin kaksi kertaa nussimassa vittu himoksella.

runkut nussijat! lykin eilen ja männyn kävyt levähti 5 minuutissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pirteänä pitkän viikonlopun jälkeen töissä. Ei hätäpäivää, pöytä on siisti, koska sen sellaiseksi jätin viime viikolla, eikä uutta hommaa pukkaa pahemmin. Mikäs tässä ollessa ja kitistessä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Enttu

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Perkele city ei taaskaan toimi "Huonetta johon yritit mennä ei ole olemassa"
Sheetlord

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

didi kirjoitti:Olisi kiva olla fiksumpi, jotta ymmärtäisin myös noista laina-asioista jotain. *huokaus*
Pyydät lainatarjouksen sekä omasta että parista muusta pankista. Isot liikepankit ovat usein kalliimpia. Itse sain Aktia-pankista nykyistä ostaessani edullisen korkotarjouksen, mutta olisivat vaatineet kiinteän takauksen. En suostunut pistämään kämppää pelinappulaksi.

Lainaa kannattaa ottaa oikea määrä ja suunnitella takaisinmaksuaikataulu sinulle sopivaksi niin, että pieni korkojen nousu ei keikauta talouttasi. "Annuiteetti-laina" tarkoittaa sitä, että maksat saman summan joka kuukausi. Jos korot nousevat, maksettava summa ei nouse, mutta silloin summasta on suurempi osa korkoa ja pienempi lyhennystä.

Henk koht olen kovasti vastaan nykyisin vallalla olevaa suuntausta, että nuoripari ostaa ensiasunnokseen 150m2 omakotitalon 250-300 kiloeurolla ja lyö maksuaikataulun maksimiinsa eli 30 vuotta. Tällöin korkojen nousu voi aiheuttaa perheelle vakavia vaikeuksia. Puskuria ja pahan-päivän-varaa pitää olla.
Vastaa Viestiin