Pissaleikit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Virtsan paikka on..

pöntössä
32
84%
kumppanin päällä
3
8%
kumppanin päällä
3
8%
 
Ääniä yhteensä: 38

Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:.. Minä lähden opettelemaan pupujen tappamista.
Metsästämään? Miksei mielummin valokuvata niitä?
Tai miksei vain puhua niille asiaa? Sama lopputulos: kuollut pupu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
HellBell

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:.. Minä lähden opettelemaan pupujen tappamista.
Metsästämään? Miksei mielummin valokuvata niitä?
Tai miksei vain puhua niille asiaa? Sama lopputulos: kuollut pupu.
Tästä pupuaihiosta tulee jotenkin mieleen Doc jahtaamassa Bugs Bunnya..
Kuva
Kunpa oliskin sarjakuvaa/fiktiota koko metsästystouhutus.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti: Tästä pupuaihiosta tulee jotenkin mieleen Doc jahtaamassa Bugs Bunnya..
Mielikuva Elmeristä kusemassa Väiskin koloon.. Thanks, Doc!
Rotan aivot valtasivat pääni.
HellBell

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Tästä pupuaihiosta tulee jotenkin mieleen Doc jahtaamassa Bugs Bunnya..
Mielikuva Elmeristä kusemassa Väiskin koloon.. Thanks, Doc!
Reps! (pitkään aikaan kukaan ei ole enää käyttänyt repsiä, mutta tässä se taas seisoo!)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Puput ovat hyviä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Tästä pupuaihiosta tulee jotenkin mieleen Doc jahtaamassa Bugs Bunnya..
Mielikuva Elmeristä kusemassa Väiskin koloon.. Thanks, Doc!
:oops: Elmeri on kova jätkä!
The great club outshines the individual, always and forever.
HellBell

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti:Puput ovat hyviä.
.. elävinä.
HellBell

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Elppis kirjoitti:
:oops: Elmeri on kova jätkä!
Mistäköhän muuten sen Elmerin englanninkielinen nimi "Doc" tulee?

Ja ennen kaikkea, Single Malt : haluatko olla mielummin Doc vai Bugs Bunny?
Doc ei ole tähänkään päivään mennessä saanut Bunnya kiinni, joten..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

HellBell kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
:oops: Elmeri on kova jätkä!
Mistäköhän muuten sen Elmerin englanninkielinen nimi "Doc" tulee?
Elmer Fudd sen kyllä englanniksikin ;)


Tex Avery (one of the early Warner directors) apparently called everyone Doc. Likely, he either came up with or inspired the line "What's up, Doc!?"
The great club outshines the individual, always and forever.
HellBell

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Elppis kirjoitti: Mä en tiedä mistä se Doc tulee... mutta Elmer Fudd sen kyllä englanniksikin ;)
Ahaa..:) Se Vemmelsääri siten keksinyt sen lempinimeksi Elmerille - mutta millä logiikalla..! Hmm..
Lisäys: luin nyt tuon loppuosan viestistäsi ja siinähän se selitys taitaa ollakin. Aika jännä heppu, tuo ohjaaja.. Vemmelsääri ihmismuodossa, kenties! :wink:
Viimeksi muokannut HellBell, 28.09.2005 16:58. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

HellBell kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Mä en tiedä mistä se Doc tulee... mutta Elmer Fudd sen kyllä englanniksikin ;)
Ahaa.. :) Se Vemmelsääri siten keksinyt sen lempinimeksi Elmerille - mutta millä logiikalla..! Hmm..
Mä muokkasin äskeistä, kato ;) (google rules)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Puput ovat hyviä.
.. elävinä.
??? Hyi helvetti sinua!
On epäeettistä syödä pupua elävänä!

Ensin vaikka kuolee itse ja syö pupua kuolleena!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

SingleMalt kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Niin niin! Sinähän halusit keskustella pissaleikeistä, muistatko?
Eikös niistä keskusteltu, kunnes tulit ja kaivoit ketjuun kuulumattoman vanhan asian esiin? Se, ei kuulunut ketjuun.

Nyt saat keskustella muiden kanssa. Minä lähden opettelemaan pupujen tappamista.
Höppelis pöppelis. Aivan ensi töikseni annoin sinulle aiheeseen liittyvää keskusteltavaa, mutta et tarttunut siihen. Sen sijaan tartuit useisiin off-topic-rönsyihin, joista mikään ei ollut minun aloittamani.

Jos huutelisin pissimisharrastuksistani ilman vastavuoroisuutta (= keskustelua), sitä todennäköisesti käytettäisiin henkilöäni vastaan ennen pitkää (katsokaa miten kävi Keikaukselle). Siispä odotan sivistyneesti keskustelun etenemistä, millä välin saatan sortua off-topic-henkisyyteen - ainakin täällä paskanjauhantakarsinassa.

*muisk!*
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

EveryWoman kirjoitti:
Jos huutelisin pissimisharrastuksistani ilman vastavuoroisuutta (= keskustelua), sitä todennäköisesti käytettäisiin henkilöäni vastaan ennen pitkää (katsokaa miten kävi Keikaukselle).
Ei mulle eikä edes Faghagille käynyt kuinkaan. Jatkamme mahdollisia pissimisharrastuksiamme iloisina siitä, että olemme onnistuneet järkyttämään edes yhtä miekkosta asialla.
Kikkelis kokkelis.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Keikaus kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
Jos huutelisin pissimisharrastuksistani ilman vastavuoroisuutta (= keskustelua), sitä todennäköisesti käytettäisiin henkilöäni vastaan ennen pitkää (katsokaa miten kävi Keikaukselle).
Ei mulle eikä edes Faghagille käynyt kuinkaan. Jatkamme mahdollisia pissimisharrastuksiamme iloisina siitä, että olemme onnistuneet järkyttämään edes yhtä miekkosta asialla.
Juu mutta minä tällaisena herkkiksenä en välttämättä kestäisikään yhtä iloisena sitä samaa lynkkausyritystä, jonka kohteeksi muistelen sinun joskus joutuneen. Siitä huutelemattomuuteni. :) Vaan yhden kerran nyt sentään rohkenen asiasta mainita minäkin - varsinkin kun joku kysyy!
HellBell

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti: ..
Ensin vaikka kuolee itse ja syö pupua kuolleena!
Tai sitten kuolla kupsahtaa kaninkoloon ja joutuu pupun pehmusteiksi sen olohuoneeseen.. Joskus voi joutua uhraamaan henkensä taatakseen paremmat olot pupusille! Mitä välii, puput pomppii pehmeillä patjoilla iloisemmin! :mrgreen:
*losing it..*
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Miksei tämä ole erotiikassa? Vääristää käsitystäni normaalista kun pomppii seksiä joka alueelta silmille.

No juu. Vaihtoehdot ovat suppeat, jos päättäisin esitetyssä tilanteessa kusta kumppanini päälle olisin todennäköisesti kannettuna kylppäriin ja pyykkäämässä alta kymmenen sekunnin. Ei järin houkuttele. Jos taas toinen ehdottaisi, miksei sitä voisi suihkutiloissa kokeilla. Ei ainakaan saastaisempaa kuin anaaliseksi. Jostain valta-asetelmasta tilanteessa voisin riemuni repiäkin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
HellBell

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Alkuperäiseen kysymykseen: ei, en kuumotu pissaleikkien ajattelemisesta, enkä ole kokeillut sellaisia enkä nyt ole heti sellaisia kokeilemassakaan. Mitä muut tekevät, on heidän asiansa - ihan ok.
(Kerran jouluna, villeinä pentuaikoinaan, meksikolainen hulluni suuttui minulle lahjapakettiin käärityn luunsa viemisestä niin paljon, että otti nurkan takana vauhtia elkeilleen ja tulla ampaisi minua päin kuin parhainkin sovinisti, jalka 90 asteen tanassa sitten heitti kuset kintulleni ja :twisted: irvisti perään. Poskeni punoittivat silloin lähinnä aggretuksesta.)
Hebuli

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

SingleMalt kirjoitti:Himppaset nopeasti vessaan, ja lorottelet virtsan pytynpohjalle ja palaat harrastusten pariin, vai luikautatko mielummin suolaisen ja lämpöisen suihkun kumppanisi päälle?
Mistä sä sen maun tiedät? :shock:

Vastasin notta evvk. (emaliin vetäisen virtsat kuitenkin)
SingleMalt

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

HellBell kirjoitti:Metsästämään? Miksei mielummin valokuvata niitä?
Valokuvan syöminen laihduttaa liikaa. Mähän saattaisin järkyttyä hengiltä, kun liian laihtumisen ansiosta näkisin pippelini.
Lilo

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Puput, nuo uhanalaiset, suojelua vaativat, harvalukuiset pörröiset ystävämme... :roll:
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

safi kirjoitti:Mä en tajua miten ihmiset voivat saada kiksejä omasta mielestäni sairaasta touhusta. Ihmisen täytyy nimittäin olla hiukan päästään pipi, jos haluaa jonkun kusevan päällensä. Kakkaleikit kuuluvat varmaan myös saman ryhmän lemppareihin.
Pissa ja kakka ovat ihan eri juttuja. Kakassa on erittäin suuri infektioriski, kun taas pissa on käytännössä steriiliä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Jaa-a, pönttöön minä yleensä pissin (lue; kusen, tämän ikäinen ihminen käy kusella, ei pissi) mutta ei minulla mitään pieniä pissaleikkejä vastaankaan ole. Siis tapahtuen järvessä, suihkussa tai jossan muussa vastaavassa... (ei uimahalli :D )
Oli hauskantuntuinen kokemus kun uidessa kylmässä järvivedessä silloinen siippani pissi syliini kun olin hänen vyötäröllään kelluskelemassa, tuntui lämpimältä ja kutitti. Mutta ei se mitenkään erityisen kiihottava ja kiksejä aiheuttava juttu minulle ole. Hauska piristys"ruisku" silloin tällöin lähinnä :D
Ja voisin minä pissata jonkun päällekin, mikäli olisi hätä :D
Mutta ylimääräiseen lakanapyykkiin en ala ja mun sängyssä ei kuseskella, nih.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin