Kuka julkkis olet?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dr.Diarrhea

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ohhh kirjoitti:Viiniä sille.
Kuka olet? Itse olen palstan henkinen krapulahönkäys mutta kuulemma myös liian pehmo mieheksi.
Rouva Pupu

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Kuka olet.
Kuka sä olet?
Dr.Diarrhea

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Rouva Pupu kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:
Kuka olet.
Kuka sä olet?
Mitä on elämä, kuka minä olen?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Mä lähestyn helposti tommosia naisvihaajia raiskaajatyypityksen pohjalta: eli patologinen naisvihaaja, loukattu, epäonnistuja, ja mitä niitä nyt olikaan. Siinä kohtauksessa mielestäni ylitettiin joku raja, jonka jälkeen mikään ei enää naurata - päin vastoin.

Ali G on ylipäätään on the edge-tyyppi eli yhtä varmasti kun hän naurattaa, yhtä varmasti hän vetää yli. Tavallaan hän maksaa samalla hintaa huumoristaan.
Muistan alkujaan kun näin 1.kerran Ali G:n ruudussa, luulin että tyyppi on "oikea" . Nyt kun vertaa sitä sitten vaikka Vaimomatskua-ohjelman Favor Flaveen jolla riippuu kaulassa pysähtynyt seinäkello ja on muutenkin kuin joulukuusi jo itsessään.. Rappari siinä juu.. ihan voi mennä "halpaan" tuossa, kun ne "oikeatkin" rapparit on jotkut niin leluosastoa kuin olla ja voi.

Sitten tämä Cohenin muotitoimittaja-hahmo, en nyt muista nimeä.. mutta se kyllä nauratti, osasi jssk määrin pilailla muotimaailman kustannuksella, nauratti mikä nauratti.

Naurettavista tv-jutuista puheen ollen, viime viikolla taisi tulla uutta jaksoa Todella Upeeta-sarjasta. Nauratti sekin, vaikka tietää jo mille siinä ne vitsit perustuvat.. mutta silti. Patsy rööki suunpielessä (paitsi ettei se Patsyn virtsaletku-juttu naurattanut kyllä yhtään) ja se nipo Saffy.. ja se jtnk kaistapäinen mummeli suurennuslaseineen. Hyvien näyttelijöiden ansioita komiikan onnistuminen. Kylhän käsiskin joo.. mutta loppupeleissä on niin niistä hahmoistakin kiinni, miten tulevat "eläviksi". Tms.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:Nyt kun vertaa sitä sitten vaikka Vaimomatskua-ohjelman Favor Flaveen jolla riippuu kaulassa pysähtynyt seinäkello ja on muutenkin kuin joulukuusi jo itsessään..
FLAVOR FLAVE! :pimp:
HellBell kirjoitti:Mikä sun mielestä paras läppä/kohtaus?
Mua nauratti varmaan eniten kun se pussitti Pamela Anderssonin. Itseasiassa alkoi naurattaa taas..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ohhh

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja Ohhh »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:
Kuka olet.
Kuka sä olet?
Mitä on elämä, kuka minä olen?
"Sinäkö se oot, näin monen vuoden jälkeen muistatko mua..."
Ohhh

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja Ohhh »

Jäin tänään pysäkkiä ennen. Piti käydä merirosvobaarissa.

Ne pimeet ei usko, ettei ne ole ainoita. Jos joskus eksytte Härmälään
Treelle, älkää jumaliste menkö tuohon baariin.
Dr.Diarrhea

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ohhh kirjoitti:Jos joskus eksytte Härmälään
Treelle, älkää jumaliste menkö tuohon baariin.
Sit siellä on se Jousi kahvila tai mikälie pupi. Törkysä luola. Mut jos asut Härmälässä, niin meillä on just projektina alueen "siistiminen". Olet siis tämänhetkistä dynaamista erityisosaamisaluettani, viitekehystäni ja kohderyhmän polttopisteessä sekä painopistevyöhykettä. Ehkä myös hieman visioitteni ja laadunvalvonnan kehitysyksikköäni. Voin olla myös väärässä, kuitenkin.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Mikä sun mielestä paras läppä/kohtaus?
Mua nauratti varmaan eniten kun se pussitti Pamela Anderssonin. Itseasiassa alkoi naurattaa taas..
Mä mietin siinä kohtauksessa sitä, että jos se oli ihan aito, ei sovittu juttu vaan täysylläri kaikkineen Pamelalle, kohtaus, niin on voinut olla aika (tosi) pelottavaa Pamelalle. Lähti kiitämään lujempaa ja enemmän tosissaan kuin koskaan Baywatcheissa.. Mut onneksi siinä ei käynyt kuinkaan, "It's all folks"- Pamsu Kipityssääri-päätös.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti: Mä mietin siinä kohtauksessa sitä, että jos se oli ihan aito, ei sovittu juttu vaan täysylläri kaikkineen Pamelalle, kohtaus, niin on voinut olla aika (tosi) pelottavaa Pamelalle.
Sovittu juttuhan se oli selvästi, mutta yllättävyydessään silti hauska. Tommosta "pussittamistahan" se on, kun kohtaa sen oikean.
Rotan aivot valtasivat pääni.
segma

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja segma »

bedlam kirjoitti:Mikko Alatalo tässä terve.
Kuin myös. Mistä sä olet tittelis varastanu?
Chubs

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Olenko mä ensimmäinen Tanja Saarela?
Tix

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chubs kirjoitti:Olenko mä ensimmäinen Tanja Saarela?
Et, kyllä se ensimmäinen istui tuossa kauden kulttuuriministerinäkin. :D
PerttiMakimaa

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Chubs kirjoitti:Olenko mä ensimmäinen Tanja Saarela?
Sovit kyllä upeasti siihen rooliin. :)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Kotimaisittain

Naisena olisin Katja Ståhl, miehenä Petteri Summanen ja jos sukupuolella ei olisi väliä voisin olla jopa Jari sillanpää *reps*

Kyllä mä ihan mieluiten nainen olen ja sellaisena pysyn, näidenkin tulosten mukaan.

Ulkomaisen testin mukaan

Beyonce / Carmen Electra 84%
Eva Longoria 72%
Angelina Jolie 67%
Gwen Stefani 61%
Kate Bosworth 56%
Nicole Kidman 55%
Paris Hilton 22%
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
räsy

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja räsy »

HellBell kirjoitti:
räsy kirjoitti:Onko tuo HellBell tyttö vai poika.
Aika jännä täällä, kenestä kiinnostuu. Sitten se olikin vaan tyttö.
Ja kaiken lisäksi ihan kääpiö!
Tytön pitääkin olla juuri tuollainen; ulkoa pieni ja sisältä suuri.
Minä olen sisältä tyttö ja ulkoa äiti. Loput on vaan rooleja.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

räsy kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Ja kaiken lisäksi ihan kääpiö!
Tytön pitääkin olla juuri tuollainen; ulkoa pieni ja sisältä suuri.
Minä olen sisältä tyttö ja ulkoa äiti. Loput on vaan rooleja.
Etenkin toi sun viimeinen virke "Minä olen.." : hienosti sanottu. Pienet aforismit noissa. :)
A man's gotta do what a man's gotta do.
räsy

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja räsy »

HellBell kirjoitti:
räsy kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Ja kaiken lisäksi ihan kääpiö!
Tytön pitääkin olla juuri tuollainen; ulkoa pieni ja sisältä suuri.
Minä olen sisältä tyttö ja ulkoa äiti. Loput on vaan rooleja.
Etenkin toi sun viimeinen virke "Minä olen.." : hienosti sanottu. Pienet aforismit noissa. :)
Kiva, että tykkäsit. Kerrankin käytin kirjakieltä. Mietin sitä pitkään, että menetänkö uskottavuuden hesalaisena, mutta otin riskin ja se kannatti. Päästiin filosofiaan varmaan. Kerro minulle arvokas pieni HellBell mikä viisaus sinusta siihen sisältyy.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

räsy kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
räsy kirjoitti: Tytön pitääkin olla juuri tuollainen; ulkoa pieni ja sisältä suuri.
Minä olen sisältä tyttö ja ulkoa äiti. Loput on vaan rooleja.
Etenkin toi sun viimeinen virke "Minä olen.." : hienosti sanottu. Pienet aforismit noissa. :)
Kiva, että tykkäsit. Kerrankin käytin kirjakieltä. Mietin sitä pitkään, että menetänkö uskottavuuden hesalaisena, mutta otin riskin ja se kannatti. Päästiin filosofiaan varmaan. Kerro minulle arvokas pieni HellBell mikä viisaus sinusta siihen sisältyy.
No tuossa ensimmäisessä (ulkoa pieni ja sisältä suuri) aforismissa on mun mielestä parilla sanalla tuotu esiin sun sydämellinen ajatus/sydämellisyys, senkaltainen ajatus jota ei katsota tilastokäyristä tai muista vastaavista.
Tuossa jälkimmäisessä viisaudet sisältyvät samaten pariin sanaan - Minä olen sisältä tyttö ja ulkoa äiti. Loput on vaan rooleja - ja niiden kääntyminen loppua kohden tohon hienoon heittoon "loput on vaan rooleja" kertoo mun mielestä jostakin puhtaasta, sisäisestä viisaudesta. Kuin tyttö sisältä.. Sama lapsensydäminen ihminen. Ulkoa äiti.. Ei muuta asian puhtautta ja itse tunnet sen. "Loput on vaan rooleja" .. Eivät niin tärkeitä. Muut roolit voivat vaihtua, mutta nuo kaksi edellistä pysyvät, koskeivät edes ole rooleja.
Parissa aforismissa.. Sisältöä.
räsy

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja räsy »

[quote="HellBell"][/quote]

Voi kulta suuripienihellbell, luulin että jossain "minä olen = yleisesti" on jotain suurta filosofista sanomaa, mutta jossain ihan minussa! Kiitos.

E-halaus ja maailman parhaat kaikki energiat luoksesi, nyt heti, kipittäen!
räsy

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja räsy »

Kirjoitus virheet ovat kamalia. Korjasin edellisen. Mistä käärmeen sisälmyksistä ne kumpuaa. Kun tarkoittaa -si, niin kirjoittaa -ni narsistisesti. N ja S on kaukana näppiksessä. Mussa voi olla jotain vikaakin.
Olen tehnyt tuon käsittämättömän virheen monesti. Tarkoitan toista ja kirjoitan itsestäni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuka julkkis olet?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

räsy kirjoitti:Kirjoitus virheet ovat kamalia. Korjasin edellisen. Mistä käärmeen sisälmyksistä ne kumpuaa..

Niinpä. *TypoSamaistuksin*
räsy kirjoitti: .. E-halaus ja maailman parhaat kaikki energiat luoksesi, nyt heti, kipittäen!
Kiitos.
Lämmin halaus multa sulle! Hyviä viboja lähetän sinne. :h:
A man's gotta do what a man's gotta do.
Vastaa Viestiin