Iatsrot - Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Malliin beatlesin otin sen..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Niba kirjoitti:Malliin beatlesin otin sen..
Älä ota enempää.


Elämme iltaa SikaMikan ajanlaskun mukaan. Vielä hieman opiskelua ja proosan tavaamista ja sitten nukkumaan.
Mulli75

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Luulin että onko lehdenjakajalle tullut jakeluvirhe kun en tilaa mitään lehtiä. Saakelin postinjakaja kävi tiputtamassa Prisman mainoksen aamuyöstä. Herätti kesken unen aamuyöstä.
Vihtahousu

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Haamenta, toka teepeekoo!
ninnithequeen

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta, kahvia ja töihin.
Kaveri (tai siis hänen vaimonsa) on saanut tyttövauvan viime yönä :h:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta.
Kurkkuun sattuu vieläkin, mut ei ehkä yhtä paljon ku eilen, joten jätän angiinaepäilyt sikseen, ja lääkitsen itseäni kuumalla kahvilla.
Duuni ärsyttää mua vaihteeks. Ei siis kumma kyllä itse työ tällä kertaa, vaan se että kollegat on helkutti menny sanomaan itsensä irti! (Pliis kiltit, älkää tehkä tätä mulle..) Tai siis toinen lopetti jo, ja toisella on enää pari viikkoa jäljellä. Vitut. Me kolme ollaan aina oltu tiimi..ja nyt sit saan jotain uusia mahtavia tuttavuuksia tänne opettelee näitä idioottiduuneja. Ei tosiaan huvita enää ollenkaan.
Eniten ehkä harmittaa tässä se, et haluisin itekin niin paljon tehdä saman, siis irtisanoutua..mutku en uskalla, ku en oo vielä löytäny uutta paikkaa.
("Millä mä sitte maksan vuokran?" 8) )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oi saakeli, TAAS meinasin unohtaa. Miun pikkukissit täyttää tänään huimat 9 vuotta :h:
Sheebaa ja suikalelihaa herkutellaan koko päivä.
didi

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja didi »

Kloorilla kyllästetty didi istuu taas töissä, eli joku tpk! Mä olen tänään herännyt viideltä, jotta voisin käydä ennen töitä uimassa. :shock: Moon sekaisin.

Mulla on innostus päästä kotiin tänään. Tahdon siivota kaikki koulukirjat ja vanhat lehdet (en tiedä miksi säilytän aku ankkoja, saksankielisiä cosmoja ja avokin rumbia) alakertaan. Avokilla on treenit illalla joten saan nauttia omasta ihanasta seurastani ihan yssikseni.
Son House

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Son House »

Kädet tuoksuvat aamuiselle öljylle. Giimalle. Sivelin öljyä itseeni sekä häneen… No nyt se öljy tuoksuu käsissä täällä työpaikalla. Ajatus karkailee. Pakko saada lisää. Aivan pakko!
Geetzu

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Son House kirjoitti:Kädet tuoksuvat aamuiselle öljylle. Giimalle. Sivelin öljyä itseeni sekä häneen… No nyt se öljy tuoksuu käsissä täällä työpaikalla. Ajatus karkailee. Pakko saada lisää. Aivan pakko!
Oih! Mun kädet tuoksuu juoksevalle floralle, tein pullia. Mies ois kaivannu vähän erilaista leipomista tähän aamuun, jäipäs ilman kun ei innostunut pikarunkeista taikinaisilla käsillä. Kumma tyyppi muute!
Son House

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Son House »

Geetzu kirjoitti:Oih! Mun kädet tuoksuu juoksevalle floralle, tein pullia. Mies ois kaivannu vähän erilaista leipomista tähän aamuun, jäipäs ilman kun ei innostunut pikarunkeista taikinaisilla käsillä. Kumma tyyppi muute!
Ei ole ukkossas leipurin vikaa, huomaan. Taikina olisi tuonut leipuri Hiivan aamutoimiin vain pikantin säväyksen. Ai niitä makuelämyksiä, kun narttu nuolee taikinat juuri runkatun kyrvän varresta parempiin suihin. Siinäpä ideaa tuleville seksimessuille! Mitä kaikkea kivaa saadaan miehestä, naisesta ja taikinasta aikaiseksi.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aivan jeeee, en ehtiny ees puoleen väliin paskapaikkaa, kun hälytettiin tänne oikeeseen mestaan töihin. Ainakin puoleen päivään asti saan täällä olla nyt. Töitten jälkeen suoraan ilmaiseen leffaan, kaveri oli voittanut jstn lippuja.
Sheetlord

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Geetzu kirjoitti:kun ei innostunut pikarunkeista taikinaisilla käsillä. Kumma tyyppi muute!
Kumma heppu. Minua alkoi heti kiinnostaa! Tosin aktin jälkeen en suostu survomaan slaikkariani uunipellille lettipullan seuraksi paistumaan :D
Bliss

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä lähden pistäytymään Globe Hopen tehtaanmyymälässä. Jos vaiks löytyis jotain kivaa EKOmuotia
NuoriDaavid

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Väsyttää. Olen pelannut pokeria liian myöhään monena iltana. Onneksi nyt täällä pisteessä A hiljaista, laitoin iltapäivän listan kiinni, ehdin käydä kotona nukkumassa päiväunet ennen pisteeseen B siirtymistä.
BettyB.

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Päivän suunnitelmat on siivous, pyykkäys (joo joo, piti eilen mutta shoppailu voitti!), superlenkki ja kolmeks töihin. Ja jos noi aidantolpat mittais. Tai siis niiden määrän että montako neljänelkkua pitää ostaa. Ja jos ikkunatkin pesasis edes ulkopuolelta. Käyn kierroksilla!

Kävin eilen tyhjentämässä apteekin palovammalaastareista, joilla aion teipata vasurini kisakuntoon ennen iltaa! Ei tässä nyt mitään sairaslomia aleta pitämään, ne on heikkojen hommia ;)

*pus*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei mitään erikoista..
TPK-4
Työkoneen näyttöohjus nakkeilee..
3y paikan päällä mutta liisinkikoneeksi liikaa omia viritelmiä.. :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Kid

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Olipas taas mukava Ikea keikka - NOT! Mulla oli kamala kiukutus päällä, tais olla väsy ja nälkä. Ja lähes kaikki kamat mitä oisin halunnut ostaa - tilapäisesti loppu. Oli siinä misterillä kestämistä mua ja mun kiukuttelula :oops:
Mun huutonetin tunnari ei oo vielä auki enkä pääsee huutamaan. Pyh ja pah!
(Jotain positiivista kuitenkin, isukki ollut raittiina 240 päivää!!!)
Geetzu

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sheetlord kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:kun ei innostunut pikarunkeista taikinaisilla käsillä. Kumma tyyppi muute!
Kumma heppu.
Se on joku hiivapelkonen homo varmaan! :D
Mä tykkään vielä lämmintä pullaakin enemmän raa'asta pullasta. Oishan sen pitäny tietää. 8)
Vihtahousu

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tylsää, tylsempää, töissä.
Tänään vaihtamaan kesärenkaat jokereitten kesäloman alkamisen kunniaksi. Oon ollut muuten koko päivän ihan homeessa tähän asti, kun eilinen päivä tuli vietettyä vaaka-asennossa. Oon vähän aatellut polkupyöräilyn aloittamista työmatkoilla, mutta aamusin on niin perkeleen kylmää vielä.
didi

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti:Oon vähän aatellut polkupyöräilyn aloittamista työmatkoilla, mutta aamusin on niin perkeleen kylmää vielä.
Mä funtsin ihan samaa. Mieli tekisi sotkea huomenna töihin pyörällä. Ei vain haluaisi tulla siitä hyvästä kipeäksi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti:Tylsää, tylsempää, töissä.
Juuri näin! Onneksi tätä tylsyyttä on enää noin kolme ja puoli tuntia jäljellä. Sit vois lähteä shoppaamaan. (Joopajoo. Hyvin tuli tehtyä ostoksia viime reissullakin Itikseen..) Mut siis baarit pitää kiertää kaukaa. Kuten jo totesin Huniksen äidillekin, "en mä pysty sitä lätkämatsia seurata, mulla on ADHD."
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
CandyMan

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Vihtahousu kirjoitti:Oon vähän aatellut polkupyöräilyn aloittamista työmatkoilla, mutta aamusin on niin perkeleen kylmää vielä.
Ei kannata. Urheilullinen veljeni joutui selkäleikkaukseen erään pitkähkön pyöräilyrupeaman jälkeen. Osta mieluummin riippuliidin.
Sheetlord

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Tässä alkaa olla "viimeiset ajat" käsillä. Eilisessä hallituksen iltakoulussa tehtiin periaatepäätös siitä, että skidi pannaan tilaukseen syksyllä. Pistää pojat miehen miettimään kaikenlaista. No, tämä kesä ja syksy dyykataan sitten aivan tuskassa..

Aika lailla mixed fiilings. Toisaalta harmittaa se, että "joutuu luopumaan vapaudestaan", toisaalta taas ajatus mahdollisesta isyydestä elähdyttää. Suurin huolenaihe taitaa olla yövalvomisten ohella se, miten talous kestää kolmannen suun ruokapöydässä.
Geetzu

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sheetlord kirjoitti:Aika lailla mixed fiilings. Toisaalta harmittaa se, että "joutuu luopumaan vapaudestaan", toisaalta taas ajatus mahdollisesta isyydestä elähdyttää. Suurin huolenaihe taitaa olla yövalvomisten ohella se, miten talous kestää kolmannen suun ruokapöydässä.
Tietysti kestää, eihän tuota kai epäillä tarvitse? Dyykit vähenee --> piltit pirpanalle. Ei ku ihan totta, miks ajattelet et yks lisäsuu ois hirmunen muutos talouteen? Tai siis onhan se, sitten myöhemmin kasvaessaan, mutta jos nyt ei hirvittävästi lisäneliöitä kotiin hanki tai kasvata suuresti perhelomien määrää, niin aika mitätöntä... Ja vauvaanhan ei mene rahaa toki yhtään. Nehän elää lapsilisällä ja isovanhempien kirstulla. ;)

Yövalvomiset? Ne on äitin homma. Hallitus hoitaa, hallitukselle siitä maksetaan. Onkohan mua kusetettu...

Onnee onnee onnee etukäteen!
(meil on tilaus pääl jouluks, saas nähä)
Vastaa Viestiin