Iatsrot - Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tix kirjoitti:Tuomivaaraa ja Purmosta ei voi lukea siitä yksinkertaisesta syystä, että kumpainenkin on saapastyhmä..
Huoh.. miten tiedät ne saapastyhmiksi, jos et lue mitä ne sanoo? Jostain lyhyestä TV-jutustako, joka ei kirjaa vastaa?

Täytyy käyttää PetriFB-korttia:
Petrihän kieltäytyy perehtymästä evoluutioteoriaan, koska TIETÄÄ sen "aikuisten saduksi". :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
NuoriDaavid

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Oletko harkinnut, että liittyisit EVR:n toimintaan? Olisit sellainen auktoriteettihahmo. Varmasti nuoret kettutytöt olisivat kuumana solun johtajaan.
Sait ylipuhuttua, syytä sitte ittees!
Mulla on itseasiassa ollut kettutyttö fanina, siltä keikalta kun elämäni ainoan kerran luennoin yliopistossa, yhdessä isossa maksullisessa symposiumissa (eläinälyteoriaani, kehuttiin possen parhaaksi jutuksi). Elämäni rakkaus se tumma pystytisumisu, enkä uskaltanut yrittää paritella... ja siitä yli kymmenen vuoden karhurappioni!!

Mutta siitä opin, että meikäläinen saa naisia vain auktoriteettiaseman kautta. Build it and they will come!
Linkola alkaakin olla jo passe. Media kaipaa uutta viherhörhöä. Mikä oli sen mediaseksikkäämpää, kuin ökyisäntä, joka saarnaa tehomaataloutta vastaan!

Menneisyydestäsi täytyy unohtaa muutama vuosi, mutta tässä uusi CV:

Opiskelit yliopistolla, olet tieteellisesti arvostettu henkilö, luennoinut mm. em. seminaarissa. Nykyään olet suurtilallinen, joka näkee kipeästi nykymaatoalouden kestämättömyyden.

Kuuminta hottia on se, että olet todellisuudessa Batman/Bruce Wayne- hahmo, eli yön pimeydessä käyt vapauttamassa kettuja.

Skoretus on taattu.
Tix

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:Huoh.. miten tiedät ne saapastyhmiksi, jos et lue mitä ne sanoo? Jostain lyhyestä TV-jutustako, joka ei kirjaa vastaa?
En toki, mulla on ihan suoran käden tietoa aiheesta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tix kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Huoh.. miten tiedät ne saapastyhmiksi, jos et lue mitä ne sanoo? Jostain lyhyestä TV-jutustako, joka ei kirjaa vastaa?
En toki, mulla on ihan suoran käden tietoa aiheesta.
No jos ne joissakin asioissa puhuu paskaa, leimaako se kaikki muutkin niiden asiat? Sinäkin mielestäni, siis mun näkökulmasta, puhut useimmiten vastenmielistä paskaa, mutta on sulla sellaistakin asiaa josta voin olla samaa mieltä.

Nuori Daavid: KIITOS ohjeistuksesta! Siitä se lähtee!
Mutta nyt vetäydyn tästä keskustelusta miettimään bisneksiä. Kustannuslaskelmia. Karhun kaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Tix

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:No jos ne joissakin asioissa puhuu paskaa, leimaako se kaikki muutkin niiden asiat? Sinäkin mielestäni, siis mun näkökulmasta, puhut useimmiten vastenmielistä paskaa, mutta on sulla sellaistakin asiaa josta voin olla samaa mieltä.
Nyt ne puhunut mielipiteistä vaan kognitiivisesta kapasiteetista. Mielenkiinnosta voin lukea mitä tahansa fiksun ihmisen mielipidekirjoitusta, vaikka kyseessä olisi nekrofilian laillistamista koskeva palopuhe. Saapastyhmien mielipiteille minulla ei ole aikaa.
NuoriDaavid

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti:
Nuori Daavid: KIITOS ohjeistuksesta! Siitä se lähtee!
Muista kuitenkin, että olet auktoriteetti. Tytöt kuuntelevat huuliltasi pulppuavaa viisautta. Sopivan tilaisuuden tullen sinun täytyy sitten ottaa heidät. Et voi passiivisesti odottaa, että pillu tuodaan eteesi tarjottimella.
Sheetlord

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Suvinen kirjoitti:Nakertajien saatananpalvonta-joulu! Veriorgiat, veriorgiat!!!
"Woodland Critter Christmas" on yksi parhaita SP-jaksoja ikinä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tix kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:No jos ne joissakin asioissa puhuu paskaa, leimaako se kaikki muutkin niiden asiat? Sinäkin mielestäni, siis mun näkökulmasta, puhut useimmiten vastenmielistä paskaa, mutta on sulla sellaistakin asiaa josta voin olla samaa mieltä.
Nyt ne puhunut mielipiteistä vaan kognitiivisesta kapasiteetista. Mielenkiinnosta voin lukea mitä tahansa fiksun ihmisen mielipidekirjoitusta, vaikka kyseessä olisi nekrofilian laillistamista koskeva palopuhe. Saapastyhmien mielipiteille minulla ei ole aikaa.
Kurkkasin vielä.
Minä kun luulen olevani sinua fiksumpi, en pidä kyseisiä ihmisiä saapastyhminä. Sinua taas joskus pidän saapastyhmänä. Ettei sittenkin saapastyhmä-leimaasi vaikuttaisi että he ovat eri mieltä asioista, jotka sinusta saapastyhmänä ovat itsestäänselviä totuuksia, kuten Luominen PetriFB:lle? (Petrikortti taas, alan käyttää sitä Hitlerkortin sijaan :D)

Liian helppo leimata saapastyhmäksi tutustumatta mitä ihmiset oikeastaan sanovat. Ja voi olla mosaiikkisesti saapastyhmä/sikafiksu eri aihealueilla. Vittu, minusta vaikka ronald Reagan oli saapastyhmä, mutta silti suosikkini USA:n presidenteistä.

Eli annapa esimerkki Tuomivaaran ja Purmosen saapastyhmyydestä. Voi hyvinkin olla, että yhdyn (heterosti) arvioosi, muttei se yhden jutun tyhmyys välttämättä heidän eläinasiakirjaansa tyhmäksi tee.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Tix

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:Eli annapa esimerkki Tuomivaaran ja Purmosen saapastyhmyydestä. Voi hyvinkin olla, että yhdyn (heterosti) arvioosi, muttei se yhden jutun tyhmyys välttämättä heidän eläinasiakirjaansa tyhmäksi tee.
Oma arvioni jääköön omaksi arviokseni, en oikeastaan sen suuremmin välitä siitä mille tikkaalle kenetkin asetat kognitiivisen kapasiteetin suhteen. Kyse on kuitenkin vain oman vapaa-aikani käytön priorisoinnista, ei mistään mielipidedebatista.

Lienee parempikin että luen Singeriä kuin sellaisia kirjoittajia, joista minulla on jokin ennakkokäsitys?
Vastaa Viestiin