Iatsrot - Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:BS!

Esim kalojen hyvinvointi ei juuri ketään kiinnosta, koska ne eivät herätä suojeluvaistoa.

Simpanssihan on selkeästi inhimillisen oloinen kaveri, eli tottakai sitä haluaa suojella.
Kaloilla ei ole todettu suurtakaan kykyä edes fyysiseen saati sitten henkiseen kärsimykseen. Lisäksi niiden tehokasvatuskaan ei paljoa poikenne niiden luontaisista oloista. Totta kai eläinsuojelu kiinnostuu enemmän sellaisten elukoiden oloista, jotka enemmän kärsimään pystyvät ja ovat lisäksi ihmisten armoilla olosuhteissa, joissa eivät voi elää lajityypillistä elämää. Eläinsuojelijat huolehtivat lehmistäkin, jopa kalkkunoista, eivätkä ne ole sukulaisiamme saati kovin söpöjä.

Sinä kun muistaakseni kieltäydyit jyrkästi lukemasta eläinsuojeluklassikoita kuten Peter Singeriä, ylimalkaisesti leimaten sellaisen vain "mielenvikaiseksi".. niin vittuako sinä tiedät eläinsuojelijoiden perusteista?

Varmat ennakkoluulot sinulla silti. Turha tämän lisäksi mitään selittää, turhaa se on ollut ennenkin. Huuhaaukko olet.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
NuoriDaavid

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:BS!

Esim kalojen hyvinvointi ei juuri ketään kiinnosta, koska ne eivät herätä suojeluvaistoa.

Simpanssihan on selkeästi inhimillisen oloinen kaveri, eli tottakai sitä haluaa suojella.
Sinä kun muistaakseni kieltäydyit jyrkästi lukemasta eläinsuojeluklassikoita kuten Peter Singeriä, ylimalkaisesti leimaten sellaisen vain "mielenvikaiseksi".. niin vittuako sinä tiedät eläinsuojelijoiden perusteista?
Olen kyllä kieltäytynyt, mutta tuon kaltaista ilmaisua en ole varmaankaan käyttänyt.

Vertasin kyllä siihen, että voin mielestäni sanoa, että kommunismi ei toimi, vaikka en olekaan lukenut Marxin pääomaa. En ole lukenut myöskään Hitlerin Mein Kampfiakaan, mutta voin silti sanoa, etten usko natsismiin.
Chap

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Gattaca kirjoitti:Sinä kun muistaakseni kieltäydyit jyrkästi lukemasta eläinsuojeluklassikoita kuten Peter Singeriä, ylimalkaisesti leimaten sellaisen vain "mielenvikaiseksi".. niin vittuako sinä tiedät eläinsuojelijoiden perusteista?
Mulla on muuten Singer lukulistalla. Mielestäni eläinoikeuksista tai mistään muusta aiheesta keskusteleminen ei pitäisi loppua siihen, että "sä et ole lukeunut kirjaa X, niin et voi mitään tajuta". Siitä vaan Gattaca perustelemaan niitä omia näkemyksiä.
ninnithequeen

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:Vaihoin kesäkiekot alle, huomenna sataa niin saatanasti lunta pääkaapunkiseudulla, muualla soomessa on +25c.
Eiku ens maanantaina vasta tulee lunta, meil vaihetaan sillon kesätossut Renault Megaligaselle.

Vajaan tunnin torkut, nyt kahvia, lehti ja lissää siivousta. Hyi saakeli ku ihminen on niin kauhian väsyny koko ajan. Vitamiineja popsin ja liikun runsaasti ihan jo töissä, mutta ko nukkusin ja nukkusin vaan koko ajan :(
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Chap kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Sinä kun muistaakseni kieltäydyit jyrkästi lukemasta eläinsuojeluklassikoita kuten Peter Singeriä, ylimalkaisesti leimaten sellaisen vain "mielenvikaiseksi".. niin vittuako sinä tiedät eläinsuojelijoiden perusteista?
Mulla on muuten Singer lukulistalla. Mielestäni eläinoikeuksista tai mistään muusta aiheesta keskusteleminen ei pitäisi loppua siihen, että "sä et ole lukeunut kirjaa X, niin et voi mitään tajuta". Siitä vaan Gattaca perustelemaan niitä omia näkemyksiä.
En todellakaan jaksa nyt.
Syy tuohon heittoon oli just, että Nuoren Daavidinkin kanssa olen asiasta joskus inttänyt väsyksiin asti, ja siinä yhteydessä tuli mm. tuo syynsä olla katsomattakaan Singeriä ym. Ja jos Nuorelle Daavidille on jäänyt niin vähän mieleen niistäkin keskusteluista Cityssä ja Kitinässä, niin paskaako vaivautua uudestaan? Samaa mieltä sen ei ole pakko olla, mutta luulis jo noiden alkeellisimpien ennakkokäsitystensä karsiutuneen. Mutta ei.

Kysys nyt seuraavaksi vaikka miksei eläinsuojelijat halua vapauttaa lehmiä luontoon :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
NuoriDaavid

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Sinä kun muistaakseni kieltäydyit jyrkästi lukemasta eläinsuojeluklassikoita kuten Peter Singeriä, ylimalkaisesti leimaten sellaisen vain "mielenvikaiseksi".. niin vittuako sinä tiedät eläinsuojelijoiden perusteista?
Mulla on muuten Singer lukulistalla. Mielestäni eläinoikeuksista tai mistään muusta aiheesta keskusteleminen ei pitäisi loppua siihen, että "sä et ole lukeunut kirjaa X, niin et voi mitään tajuta". Siitä vaan Gattaca perustelemaan niitä omia näkemyksiä.
En todellakaan jaksa nyt.
Syy tuohon heittoon oli just, että Nuoren Daavidinkin kanssa olen asiasta joskus inttänyt väsyksiin asti, ja siinä yhteydessä tuli mm. tuo syynsä olla katsomattakaan Singeriä ym. Ja jos Nuorelle Daavidille on jäänyt niin vähän mieleen niistäkin keskusteluista Cityssä ja Kitinässä, niin paskaako vaivautua uudestaan? Samaa mieltä sen ei ole pakko olla, mutta luulis jo noiden alkeellisimpien ennakkokäsitystensä karsiutuneen. Mutta ei.

Kysys nyt seuraavaksi vaikka miksei eläinsuojelijat halua vapauttaa lehmiä luontoon :D
Rationalisointimielessä voisimme antaa eri väittelemme valmiit lyhenteet.

Sinä sanot esim A, minä kommentoin B sinä siihen C jne. Ei tarvitse kirjoittaa kaikkea aina uudelleen.

Väliin huudetaan "natsikortti" jne.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ps. sivuvaikutuksena tietysti haluamme myös huolehtia kaikista pyöreistä ja pehmeistä elämistäkin. Tämä aiheuttaa joillakin lapsettomilla (=eläinaktivisteilla) irrationaalisen eläintensuojelutarpeen. Aivan kuten narttukoira saattaa tuntea pakottavaa tarvetta hoitaa esim nahkakinnasta.
Aina tuota samaa ennakkoluuloista huuhaata sinulta.
Eläinsuojeluliike ei sen kummemmin kuin ihmisoikeusliike perustu suojeltavien "söpöyteen".
BS!

Esim kalojen hyvinvointi ei juuri ketään kiinnosta, koska ne eivät herätä suojeluvaistoa.

Simpanssihan on selkeästi inhimillisen oloinen kaveri, eli tottakai sitä haluaa suojella.
Hyvää provoilua, totuuden siemen kuitenkin piilee. Onneksi on olemassa ihan oikeaakin eläinsuojelua, joita kiinnostaa ne kalatkin. Pehmeitä ja pyöreitä eläimiä on hyvä käyttää aseena valtaväestön huomion saamiseksi.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Sheetlord kirjoitti:skidi pannaan tilaukseen syksyllä..
Onneaonneaonnea!

Mun ympärillä vauvakuumeet ja isot mahat lisääntyy<3 Ite tyydyn kuumeilemaan uudesta autosta ja toisesta asunnosta :]

Hassua, oon huomannu jotenki kovin kiintyneeni kahteen työlapseen, toinen niistä on ajatuksissa valvottanu mua jo 3 yötä :cry:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Dr.Diarrhea

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Hitto, ne on tehneet tosta ER:stä dramaattisen. Vähänkö hyvä sarja 8)
elco

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Gattaca kirjoitti: Kysys nyt seuraavaksi vaikka miksei eläinsuojelijat halua vapauttaa lehmiä luontoon :D
Helppo: nykypäivän talousmetsissä ei ole pesäntekomateriaalia riittävästi. Ja ilman pesää lehmä ei muni.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

NIN

Rakastan, rakastan, rakastan. :h:

Viimeiset kaksi päivää olen kulkenut kuin huumattuna
Goddamn this noise inside my head kuuluu myös kaijuttimista
Miten yksi parituntinen keikka voi vaikuttaa näin monumentaalisesti?
Ah ja lääh.

Sen voimalla olen puhunut itseni neljään työhaastatteluun, joista yhden duunin olen jo saanut. En vaan halua tuhlata kesälomaani sentraalisantraa esittäen, joten toivon että muistakin nappaisi.

...

Jeordie-Trent-Jeordie :jouden:

Diipadaapa ja kuittaus.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
SikaMika

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

elco kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Kysys nyt seuraavaksi vaikka miksei eläinsuojelijat halua vapauttaa lehmiä luontoon :D
Helppo: nykypäivän talousmetsissä ei ole pesäntekomateriaalia riittävästi. Ja ilman pesää lehmä ei muni.
Miksei lehmä lennä sinne missä pesäntekomatskua löytyy? Vituttaa nää nykyiset sosiaalidemokratian pilaamat eläimet, mitään ei olla valmiita tekemään itse vaan kaikki pitäisi tuoda valmiina eteen. Minun nuoruudessani tuollaiset lehmät laitettiin lihoiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti: :lol:

Jos kattos South Parkin ja painuisi vällyjen väliin lukemaan jotain noista houkuttelevista opuksista. Onko tuo Zadie Smith hyvä, en ole tutustunut? Otin myös Michael Cunninghamin uusimman, se nyt ainakin on laatutavaraa.
Kiva että pärjäät vaikka toissailtana uhkasimme tulla piristämään päivääsi vkl..
No ainahan voidaan uhkailla..
Viimeksi muokannut Niba, 13.04.2007 0:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Jotain positiivista saikussa: pitkästä aikaa näin South Parkin. Hitto, mikä jakso taas.. Nakertajien saatananpalvonta-joulu! Veriorgiat, veriorgiat!!!
Piece of art!
Pyyhin Netikettiin..
Tix

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

No vittu, luetaan sitten se saatanan singer. Razormaid, lopeta toi vitun tunteiden vuoristorata. Elämä ei ole. Se on tasapaksua puurtamista.
NuoriDaavid

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:No vittu, luetaan sitten se saatanan singer.
Odotamme pelonsekaisin tuntein...
Geetzu

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:Razormaid, lopeta toi vitun tunteiden vuoristorata. Elämä ei ole. Se on tasapaksua puurtamista.
Höpö pöpö söpö!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:No vittu, luetaan sitten se saatanan singer.
Odotamme pelonsekaisin tuntein...
Onhan niitä kirjastoissa muitakin kuin Peter Singer. Kotimaisista vaikka Leena Vilkan toimittamat koosteet eläinsuojelun filosofiasta. Sitten Salla Tuomivaaran ja Toni Purmosen "Ulos häkeistä" olisi hyvää vastapainoa ennakkoluuloille suomalaisesta "kettytyttöilystä".

Mutta aina vaan lehtienkin kolumneissa ärsyttää usein toistuvat "Olkiukot". Tosiaan ivataan miksei lehmiäkin vapauteta luontoon, väitetään että suojellaan vain söpöjä eläimiä, selitetään että johdonmukaisempaa luonnonsuojelun kannalta olisi käyttää ekologista turkista, sanotaan että eläinsuojelijat ovat vieraantuneet luonnosta (Onko tehosikalat, turkistarhat ja muut teolliset kasvattamot "luontoa"?? )hihkutaan miten kammottavan ekokatastrofin tarhoilta päästetyt minkit muka saavat aikaan.

Pelkkiä olkiukkoja kaikki, joilla ei ole mitään tekemistä eläinsuojelijoiden varsinaisen agendan kanssa. Ja tätä eläinsuojelijat yrittävät selittää uudestaan ja uudestaan.. mutta vastapuoli tietenkin kieltäytyy lukemasta.. ja hokee taas olkiukkojaan...

PETER SINGERILLÄ muistaakseni on aika hyvin selvitetty just tuo, ettei kyse ole söpöjen eläinten suojelusta. Singer itse väittää jopa, ettei yhtään pidä eläimistä, ei halua kotieläimiä nurkkiinsa!

Toisaalta Singer on minun makuuni vähän liian komentava. Perusasenteensa kai suunnilleen, että kun pitää olla kiltti, pitää sitten olla kiltti kaikille tunteville olennoille. Mutta entäs jos ei HALUA olla kiltti?

En minäkään halua olla kiltti kaikille. Mutta yleismaailmallinen ratkaisu ei oikein olisi, että ei olla sitten kilttejä kenellekään. Myötätuntoa on olemassa. Se, mitä vastustan on, että esitetään kuin annettuna tosiasiana, että ihmisille pitää olla kiltti, muista lajeista ei ole väliä.

Miksi minä haluaisin arvostaa esim. Nuoren Daavidin etuja enemmän kuin sen kammarissani asuvan rotan etuja? Enemmänhän Nuori Daavid arvomaailmallaan häiritsee minun etujani kuin se rotta öisin lattiallani rapistellessaan! Pidänkin siitä rotasta enemmän kuin ND:stä. En tapa rottaa kivuliaasti myrkyllä vain koska rapina oi-oi "häiritsee" minua.

Ja jos minua nyt komennetaan, että minun täytyy arvottaa Nuori Daavid korkeammalle, koska hän on ah oh IHMINEN, niin painukaa vittuun! Ei sellaista sääntöä ole kuin kulttuurisesti. Biologiaan redusoiden taas ND voisi olla minulle kilpaileva uros, siis haitallisempi kuin se rotta. Eliminoitava!! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
NuoriDaavid

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti:--
Teetkö eläinten puolesta mitään muuta, kuin kirjoitat kitinään?

En väitä, että sinun pitäisi, kysyn vain uteliaisuudesta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:
En väitä, että sinun pitäisi, kysyn vain uteliaisuudesta.
En tietenkään! :D
Epäsosiaaliselle minulle kaikki järjestöpuuhat olisivat mahdottomia.
Oma tapani vaikuttaa olisi ollut hankkia tohtorin arvovalta vaikkapa biologiassa tai edes filosofiassa, ja sitten vaikuttaa nimenomaan kirjoittamalla muuallakin kuin kuppasilla nettipalstoilla. Tämän laiminlyönti on suurin epäonnistumiseni.

Omassa elämässä jää nyt pikkujuttuihin, kuten lainvastaiseen koiran irtipitoon taajama-alueilla, kun koira vielä eli, vakaumukseen etten koskaan ala maatilallani kasvattamaan elukoita parsinavetassa/tehosikalassa/broilerikasvattamossa. Jotain luomuvillisikaa voisin harkita, mallina hyvästä eläinten kohtelusta.

Lihaakin syön :D
Seliselinä ettei minusta kuluttajia pidä syyllistää, eikä varmaan neekeriorjienkaan vapauttaminen tapahtunut niin, että orjuuden vastustajat kieltäytyivät käyttämästä nekrujen poimimasta puuvillasta tehtyjä vaatteita ja olisi sanottu että jos et kulje munasillasi, olet tekopyhä. Eikä tehotuotanto siihen lopu, että pieni hippiporukka puputtaa ituja.

Orjuuden lopettamiseen tarvittiin lakeja ja sotakin. Ja puuvilllaa käytetään edelleen.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
NuoriDaavid

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
En väitä, että sinun pitäisi, kysyn vain uteliaisuudesta.
En tietenkään! :D
Epäsosiaaliselle minulle kaikki järjestöpuuhat olisivat mahdottomia.
Oma tapani vaikuttaa olisi ollut hankkia tohtorin arvovalta vaikkapa biologiassa tai edes filosofiassa, ja sitten vaikuttaa nimenomaan kirjoittamalla muuallakin kuin kuppasilla nettipalstoilla. Tämän laiminlyönti on suurin epäonnistumiseni.

Omassa elämässä jää nyt pikkujuttuihin, kuten lainvastaiseen koiran irtipitoon taajama-alueilla, kun koira vielä eli, vakaumukseen etten koskaan ala maatilallani kasvattamaan elukoita parsinavetassa/tehosikalassa/broilerikasvattamossa. Jotain luomuvillisikaa voisin harkita, mallina hyvästä eläinten kohtelusta.

Lihaakin syön :D
Seliselinä ettei minusta kuluttajia pidä syyllistää, eikä varmaan neekeriorjienkaan vapauttaminen tapahtunut niin, että orjuuden vastustajat kieltäytyivät käyttämästä nekrujen poimimasta puuvillasta tehtyjä vaatteita ja olisi sanottu että jos et kulje munasillasi, olet tekopyhä. Eikä tehotuotanto siihen lopu, että pieni hippiporukka puputtaa ituja.

Orjuuden lopettamiseen tarvittiin lakeja ja sotakin. Ja puuvilllaa käytetään edelleen.
Oletko harkinnut, että liittyisit EVR:n toimintaan? Olisit sellainen auktoriteettihahmo. Varmasti nuoret kettutytöt olisivat kuumana solun johtajaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:Oletko harkinnut, että liittyisit EVR:n toimintaan? Olisit sellainen auktoriteettihahmo. Varmasti nuoret kettutytöt olisivat kuumana solun johtajaan.
Sait ylipuhuttua, syytä sitte ittees!
Mulla on itseasiassa ollut kettutyttö fanina, siltä keikalta kun elämäni ainoan kerran luennoin yliopistossa, yhdessä isossa maksullisessa symposiumissa (eläinälyteoriaani, kehuttiin possen parhaaksi jutuksi). Elämäni rakkaus se tumma pystytisumisu, enkä uskaltanut yrittää paritella... ja siitä yli kymmenen vuoden karhurappioni!!

Mutta siitä opin, että meikäläinen saa naisia vain auktoriteettiaseman kautta. Build it and they will come!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Tix

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:No vittu, luetaan sitten se saatanan singer.
Odotamme pelonsekaisin tuntein...
Onhan niitä kirjastoissa muitakin kuin Peter Singer. Kotimaisista vaikka Leena Vilkan toimittamat koosteet eläinsuojelun filosofiasta. Sitten Salla Tuomivaaran ja Toni Purmosen "Ulos häkeistä" olisi hyvää vastapainoa ennakkoluuloille suomalaisesta "kettytyttöilystä".
Onko animal liberation "se" kirja vaiko joku muu? Varasin sen yöllä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tix kirjoitti:Onko animal liberation "se" kirja vaiko joku muu? Varasin sen yöllä.
Mulla on käännöksenä Singerin "Oikeutta eläimille". En nyt löydä kuutioiden kirjaröykkiöistä oliko tuo sanomasi alkup. nimi vai ei. "Oikeutta eläimille" kai kumminkin Singerin pääteos alalta. Muutenhan ukko on kirjoittanut mm. eutanasiasta. Kirjastoon voi toki mennä itsekin. Suomalaisista tosiaan Vilkan kirjat ja sitten suomalaisista eläinaktivisteista se Tuomivaara- Purmonen "Ulos häkeistä". Joskaan moni eläinsuojelija ei tykkää just sen aktivismin takia.. mutta siinä on monet ennakkoluulot puitu juurta jaksain.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Tix

Re: Iatsrot - Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:
Tix kirjoitti:Onko animal liberation "se" kirja vaiko joku muu? Varasin sen yöllä.
Mulla on käännöksenä Singerin "Oikeutta eläimille". En nyt löydä kuutioiden kirjaröykkiöistä oliko tuo sanomasi alkup. nimi vai ei. "Oikeutta eläimille" kai kumminkin Singerin pääteos alalta. Muutenhan ukko on kirjoittanut mm. eutanasiasta. Kirjastoon voi toki mennä itsekin. Suomalaisista tosiaan Vilkan kirjat ja sitten suomalaisista eläinaktivisteista se Tuomivaara- Purmonen "Ulos häkeistä". Joskaan moni eläinsuojelija ei tykkää just sen aktivismin takia.. mutta siinä on monet ennakkoluulot puitu juurta jaksain.
Tuomivaaraa ja Purmosta ei voi lukea siitä yksinkertaisesta syystä, että kumpainenkin on saapastyhmä. Sama teos tuo Singer. Lukaisen sen viikonloppuna.
Vastaa Viestiin