Arkipäivän homofoobisuus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Esimerkki kertoo paremmin mitä ajan takaa:

Kun printteri tulostaa reseptin, laitan reseptin kaksi osaa nitojalla kiinni toisiinsa.

Jos niitit ovat loppu, niin käytän klemmareita.

Työpöydälläni olevat klemmarit ovat kuitenkin värillisiä, löytyy kaikenvärisiä. En kuitenkaan halua käyttää vaaleanpunaisia tai punaisia klemmareita, koska pelkään sen olevan håmåa.

Nyt kaikki muut klemmarit ovat loppu, ja laatikko on täynnä punaisia ja vaaleanpunaisia klemmareita. Kääk! How gay is that !!1.
Geetzu

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Aika homoa ylipäätään ostaa ja käyttää värillisiä klemsuja! :D

Kuva
Chap

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja Chap »

Geetzu kirjoitti:Aika homoa ylipäätään ostaa ja käyttää värillisiä klemsuja! :D
Niinpä! Sateenkaarivärivalikoimasta kohti vaaleanpunaista.

ND, voit laittaa ne klemmarit SETA:n håmåtavaroiden keräilylaatikkoon Gyllenbögintiellä.
Dr.Diarrhea

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Selkee salaliitto, palaverin paikka. Veikkaan, että asialla ovat KLSHU:n (Köyhät Lesbosairaanhoitajat Unioni) tyypit. Seuraava siirto on hajukumit. Mätäne :twisted:
Sheetlord

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Melkein tekisi mieli panna pystyyn kansalaiskeräys "Hommatkaa Sille Riittävän Hyvä Terapeutti, Että Se Kehtaa Tulla Kaapista Ulos". Luontaisen seksuaalisuutensa tukahduttaminen on kamalan stressaavaa!!1
NuoriDaavid

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No enhän mä nyt itse mitään värillisiä klemmareita ostaisi!

Yksivärisiä ei ollut varastossa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:No enhän mä nyt itse mitään värillisiä klemmareita ostaisi!

Yksivärisiä ei ollut varastossa.
Ihan ystävyydellä..mut onkohan sulla nyt vähän liikaa aikaa mietiskellä kaikkia turhuuksia? Mua ei vois henk.koht. vähempää kiinnostaa, oonko mä mahdollisesti jonku asiakkaan mielestä homoseksuaalinen olento.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Chap

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja Chap »

sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No enhän mä nyt itse mitään värillisiä klemmareita ostaisi!

Yksivärisiä ei ollut varastossa.
Ihan ystävyydellä..mut onkohan sulla nyt vähän liikaa aikaa mietiskellä kaikkia turhuuksia? Mua ei vois henk.koht. vähempää kiinnostaa, oonko mä mahdollisesti jonku asiakkaan mielestä homoseksuaalinen olento.
Päinvastoin kuin ND:llä, sulla ei ole seksuaalista identiteettikriisiä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Chap kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
Päinvastoin kuin ND:llä, sulla ei ole seksuaalista identiteettikriisiä.
Mikä onki itseasiassa aika kummallista, koska normaalisti multa löytyy riisejä joka lähtöön.
Mut siis joo, en mä sitä tarkottanu, että ois turhaa miettiä tai kyseenalaistaa seksuaalista suuntautumistaan..vaan se, et pohdiskelee jotain KLEMMAREITTEN VÄRIÄ ja perustaa siitä vielä jonku "How gay is that-ketjun".
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

sipsi kirjoitti:..vaan se, et pohdiskelee jotain KLEMMAREITTEN VÄRIÄ ja perustaa siitä vielä jonku "How gay is that-ketjun".
Osaan meistä tää läppä uppoo ku kovakyrpä pill... kuuma veitsi voihin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Geetzu kirjoitti:Osaan meistä tää läppä uppoo ku kovakyrpä pill... kuuma veitsi voihin.
No, okei..voihan olla, et mä oon sit vaan tosikko, mutku mun mielestä se on heittäny tota samaa läppää jo jonku aikaa..
(Ainaki ollakseen pelkkää läppää. 8) )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Osaan meistä tää läppä uppoo ku kovakyrpä pill... kuuma veitsi voihin.
No, okei..voihan olla, et mä oon sit vaan tosikko, mutku mun mielestä se on heittäny tota samaa läppää jo jonku aikaa..
(Ainaki ollakseen pelkkää läppää. 8) )
Okei, saattaahan tää olla jo väsynyttä.

Mutta nyt täällä toisessa paikassa on onneksi perinteiset messinginväriset klemmarit.
PerttiMakimaa

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Osaan meistä tää läppä uppoo ku kovakyrpä pill... kuuma veitsi voihin.
No, okei..voihan olla, et mä oon sit vaan tosikko, mutku mun mielestä se on heittäny tota samaa läppää jo jonku aikaa..
(Ainaki ollakseen pelkkää läppää. 8) )
Okei, saattaahan tää olla jo väsynyttä.

Mutta nyt täällä toisessa paikassa on onneksi perinteiset messinginväriset klemmarit.
Jos äänestätte minut eduskuntaan lupaan messinginväriset klemmarit kaikille niitä haluaville.

Eiku, vaalit taisivat jo mennä. :)
Son House

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja Son House »

Sanottakoon heti, että mullahan ei ole mitään käsitystä synnytäänkö homoksi vai tullaanko homoksi, mutta yhtä kaikki, palsta on tahrinut myös minun ajatuksenjuoksun. Tänään nimittäin pestessäni pikku-ukon paskoja vessan lavuaarin päällä tulin ajatelleeksi, että en kai ole tässä tiedostamattomasti muokkaamassa pojan seksuaalista suuntautumista. Paskahan leviää vaipassa sujuvasti myös kassien ja nappula alueelle. Paskoja pestessä liike on jotakuinkin hyväilevän oloinen ja siinähän minä olen miehenä suorittamassa tehtävää miehenalulle. Ja sanottakoon vielä, että meidän perheessä kyseisen tehtävän suoritan useimmiten minä, eikä rouvakokelas. Ettei vaan poika oppisi että miesten hyväily tuntuu hyvälle!? Pitääkö tässä nyt huolestua? Onko homojen määrä lisääntynyt pehmoisien lisääntymisen myötä? Kiroan tämän palstan ja sen herättämät ajatukset!

Parempi mennä pelaamaan poikien kanssa salibandya…
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oivoi, parhautta Dave, parhautta :D

Mieleeni muistui eräs tapaus vuosituhannen alusta kaukaisesta kaupungista, jossa sijaitsee kaupunginosa nimeltä Hintta. Eräs reipas ja raamikas(ja kalju) poikien liikunnanmaikka sitten tokaisi päivänä eräänä naispuoliselle kollegalleen: "Me lähtäänki poikien kans Hinttaan." Aluksi tunnustus sai osakseen muutaman naurunpyrskähdyksen ja kotvan kuluttua koko opehuone hirnui riemuissaan. :roll:
Prepare for the worstest.
elco

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja elco »

Ollakseni käytännössä täysin homofobian yläpuolella ja suorastaan uskomattoman sinut heteroseksuaalisen identiteettini kanssa (tässä homojen läpeensä kansoittamassa nykymaailmassa) niin on muutamia tilanteita, joissa tunnen oloni vaivautuneeksi.

Esimerkiksi hississä seison aina selkä seinää vasten. Jos hissi on niin täynnä, että ainoastaan oven vieressä on yksi paikka vapaana niin en mene hissiin: jos seisoo selkä väkijoukkoa päin niin tilanne on kestämätön; selkä ovea vasten pystyy verraten hyvin kontrolloimaan tilannetta, mutta oven auetessa kesken matkan tilanne riistäytyy täysin käsistä. Poikkeuksena tietty tilanne, jolloin hississä on pelkkiä naisia tai jos ainoa miehenkuvatus on jotenkin motitettu nurkkaan.
SikaMika

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

elco kirjoitti:muutamia tilanteita, joissa tunnen oloni vaivautuneeksi.
No todellakin. Vielä pahempia ovat yleiset käymälät, joissa potentiaalisia <130%-tyyppejä pyörii elävissä ja kuolleissa kulmissa aivan homona. He ovat lisäksi luvan kanssa jo valmiiksi mulkut kourassa valmiina murskaamaan heteroseksuaalisen identiteettini norsunluutornin. Tämän vuoksi toimitan aina asiani julkisissa käymälöissä ns. putkan puolella eli suljetussa kopissa, sielläkin joka hetki valmiina puolustamaan valitsemaani elämäntapaa.
Huh, kylläpä tuli huojentunut tunne tämän sanottuani. Ja mä kun aina luulin, että mulla on vain ns. ujo munuainen...*ei tule ulos kopista*
Mulli75

Re: Arkipäivän homofoobisuus

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

elco kirjoitti:Ollakseni käytännössä täysin homofobian yläpuolella ja suorastaan uskomattoman sinut heteroseksuaalisen identiteettini kanssa (tässä homojen läpeensä kansoittamassa nykymaailmassa) niin on muutamia tilanteita, joissa tunnen oloni vaivautuneeksi.

Esimerkiksi hississä seison aina selkä seinää vasten. Jos hissi on niin täynnä, että ainoastaan oven vieressä on yksi paikka vapaana niin en mene hissiin: jos seisoo selkä väkijoukkoa päin niin tilanne on kestämätön; selkä ovea vasten pystyy verraten hyvin kontrolloimaan tilannetta, mutta oven auetessa kesken matkan tilanne riistäytyy täysin käsistä. Poikkeuksena tietty tilanne, jolloin hississä on pelkkiä naisia tai jos ainoa miehenkuvatus on jotenkin motitettu nurkkaan.
Samat fiilikset itselläkin mutta pelko väkivallasta helpottuu jo sillä jos näkee vaikka nurkkasilmällä. Sama on vessa jos käy pisuaarilla niin kyllä siitä pitkästä rivistä valkkaa itselleen sen sopivimman jos joutuu vaikka tappeluun kesken kusen. Tietyissä tilanteissa aistit on kuitenkin sen verran herkässä että on valmis puolustautumaan, muttei kuitenkaan sätkynukkena tule oltua. Joskus tullut mieleen että kunnon pieru karkottaa vaikka tietyissä tilanteissa sitä pidättelee kohteliaisuussyistä.
Vastaa Viestiin