Perjantain paras paikka

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ei kuulosta pahalta tämäkään, vaihtaisin heti omat aktiviteettini halkoliiteriin ja lauluun.
Bluntly kirjoitti: Suuntaudun kuitenkin itärajalle, syömään sikaa, rakentamaan halkoliiteriä, pelaamaan pokeria ja hoilaamaan keskellä yötä metsässä munasiltani Loiri/Leino-viisuja.
Yritänkin nyt maksimoida perjantain epäonnisuuden ja sinkosin ylös päivävuoteeltani jo kolmen tunnin unien jälkeen. Sydän pompompottaa unenpuutettaan. Olo on kuin teurasjätteellä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Sheetlord

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:Mitenhän mä pärjään sen ylimääräisen energian kanssa koko loppupäivän........
Kuva

(ai että musta tulee vielä HYVÄ vanhempi)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ärh, palkka ei tullutkaan vielä tänään. Joudun siis viettämään vapaan viikonloppuni täysin kotona ilman rahaa. Perhana, ja sit maanantaina kun palkka tulee, niin kukaan ei ole missään eikä ole mitään tekemistä. :evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Heittäkää <130%:set voltti!!

Tää lähtis nyt sit niinQ Himokselle, Himoällöö ja ihQuu.
Vihtahousu

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Cotona, olin puol päivää kaapungilla. KyNpin aikaa sai lähteä töistä pois, kun eräällä työntekijällä oli ongelmia työsopimuksen kanssa, niin osaston toimikunta päätti sulkea kummatkin satamat että saadaan neuvottelurauha :D

Nyt Cibattaa uuniin ja sit mutsille siskon kautta se mukaan hakien. Kun perhemenot on tyydytetty, niin suuntaan salille ja sieltä seiskaks saunaan. Huomenna päiväkännit pokerin parissa, ei paha :wink:
Enttu

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Enttu »

kohta viikoks vahtii kissaa ja taloa ... jos sais 30 min ittensä koottua :)
didi

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja didi »

Keskiviikkona ostamani söpöt ikean ankkakortit on nyt laminoitu. Niistä tuli tosi kivat ja voin laittaa ne kotona seinälle kylpyhuoneeseen. JEI!

Nyt himottais.... lähteä kotiin...koska himottaaa... *viheltelyä*
PerttiMakimaa

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Viikonloppuja, runkkarit. :)
ninnithequeen

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huh. Nyt on tytön huone raivattu. Vielä kun sais sen lipaston sinne haettua Ikeasta. Kyllä oli semmonen "saarna" äsken neitille: "muista sitten, että ennen kuin aloitat toisen leikin, ne edelliset laitetaan nätisti omaan laatikkoon takasin ja sängyn alle, ja illalla ennen hammaspesua ja nukkumaanmenoa huoneen on oltava siisti."
Jotenkin en usko että ihan mukisematta toimii :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Elppis »

didi kirjoitti: Nyt himottais.... lähteä kotiin...koska himottaaa... *viheltelyä*
Mä en vieläkään kykene istumana kunnolla. Mutta sen pituinen se. NiinQ.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Mä en vieläkään kykene istumana kunnolla. Mutta sen pituinen se. NiinQ.
33?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä en vieläkään kykene istumana kunnolla. Mutta sen pituinen se. NiinQ.
33?
Jotain sellaista :roll: Mä diggailen iltavuoroista kun aamulla saa. nukkua. pidempään.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nyt jänskättää, että meneekö mun huuto yhestä ihanasta villatakista läpi! Korjaus:mekosta! Menee huudot sekasin. Hih.
Ja just muistin et mun pitää hakee postista vaatteita. Sorruin taas tilaamaan netin kautta liian kalliita vaatteita :oops: Onneks on palautusoikeus..
Illalla laitetaan (toivottavasti ainakin) etupihan kivetys kuntoon et huomenna vois ostaa jotain puskaakin koristeeks. Pääsispä jo kotiin!
ninnithequeen

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pakko mainita, että lammaspihveistä tuli taivaallisia :]

Nyt kaffetta, pari minisuklaamunaa ja sohvalle köllimään vekaran kanssa.
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Aikas paska päivä ollut tänään...

Eilinen chili-ruoka alkoi ikävästi vääntämään mahaa jo aamusta...
Myöhemmin uskaltauduin lähtemään kauppakeskukseen jossa fiksusti päädyin syömään tuhdin chilikastikkeella täytetyn wrapin. Tästä seurasi armoton vessassa juokseminen ko. ravintolan vessassa. Hiton noloa.

Niin, siis olihan tämä paskanjauhanta-ketju...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt äkkiä töistö karkuu..
Ei mitään suunnitelmaa täkskään päiväksi, lepäiskö?
Ei oo ees lasta leikkikaveriksi :twisted: (Ninni? borrow me)

pitäs olla hyvä ilma muttei siitäkään hyötyvä..
Palstalla pitäs käyä..
Saisko jostain traktorin, kiitos?
Venekin ilman lupalappua, helsingin kaupunki prkl.
Airotkin pitäisi hioa ja lakata uudestaan..
Lupasin saunakivet tunisiaan..
Pitäis pari hakemusta kirjoittaa..
Ei oikein tunne iskevän mikään..
Oisko joku ryypppäämään menossa?
Niin sitten pitäisi ottaa kunnon pohjat..
Ei oikeen tunnu sekään miltään..
Vali vali seli seli..
Jos nyt lähtis ees töistä..
Ei oikeen motivaatiot oo korkeella..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaola kirjoitti:No äsh, pitihän se arvata, että äidin "roskapöntön" siivoamisessa meni niin pitkään, ettei mihinkään uimaan ehditty. Toisaalta ihan hyvä, koska kyllä se vaan mun on tänään hoidettava, tämä oman kämpän järjestely. Ja uiminen olisi vaan vienyt kaikki mehut kummiskin.

[avautuminen]On ihan vaan snadisti sellainen fiilis, että tekisi mieli soittaa lasten isälle, että saisi vähitellen palata kuvioihin hänkin, ja ottaa vastuuta jälkikasvustaan. Ei voi mitään, että silloin kun väsyttää, soisi että olisi joku jolta voisi pyytää apua lasten kanssa, ilman että siitä tarvitsee potea huonoa omatuntoa. Mutta paskat niin.[/avautuminen]

No huh, helpotti. Nyt en ole enää läheskään niin "katkera ämmä", kuin minuutti sitten. :)
Kiva että helpotti, vaikka musta apua ollukaa..
Pitäs miesten miettii et kykeneekö ne johonkin vai ei, mä en pysty nyt yhtään mihinkään..
Pyyhin Netikettiin..
isohaara

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Perhana kun iski oikein kunnon vitutuksen päälle töissä, enkä lopunperin edes tiedä minkä takia. Piti oikein jäädä ylitöinä rehkiin hiki pintaan että sai höyryt päästettyä - ja onneksi niin mukava työkaveri jonka seurassa ei kehtaa olla känkkäränkkä. :dream:
Kohokohta oli kyllä kun yht'äkkiä räpsähti viis-kuus saksan natiivia syynämään jokaisen nurkan. Suomalaisten vastaanottokomitea pokkuroi heille vallan nätisti, mut onneks eivät tulleet kysyyn multa mitään; oisin varmaan vaan sönköttänyt jotain keilapalloista ja nahkahousuista.
Kaliaa.
BettyB.

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kipaisin lääkärissä hoidattamassa palovammaani kuntoon ja kävin osapuilleen seuravan dialogin:

Lääkäri-setä: "Onkos sulla toi jäykkäkouristus voimassa, pitäs 10 vuoden välein vahvistaa?"
Minä: "No ei taida olla, varmaan viimeks koulussa saanu sellasen"
Lääkäri-setä: "Niin siis kymmenen vuoden välein, ei siitä niin kauaa varmaan ole..."
Minä: "Niin no, mä olen yli kolmekymmentä"
Lääkäri-setä tuijottaa mua hetken hiljaisuuden vallitessa ja tsekkaa sitten tietokoneensa näyttöä uudelleen: "No katos vaan. Taidan itse vaan vanheta"

Huoh. Ostan kohta t-paidan jossa lukee että Olen jo aikuinen.

Eniveis, ihana hoitajatyttö paikkas vammat jollain hienoilla haitek-keinoihoilla ja jutskilla, tuikkas piikin olkavarteen ja nyt sitten vaan odotellaan parantumista. Sain kauhean setin noita haavatarpeita kotiinkin, ovat kuulema varsin näppäriä kaikkiin helposti tulehtuviin juttuihin. Erinomainen palvelu siis, onneks ei tartte asioida arvauskeskuksissa...

Nyt vaaka-asentoon, aamulla hommiinduuniin. *pus*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nyt kotiin! Hullu kiire ollut koko iltapäivän/illan, päätä vähän kivistää. Onneksi saa huomenna nukkua niin pitkään kuin huvittaa.

Adios ja hyvät viikonloput!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

RANAVEI, RANAVEI!!!
bedlam

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen mää vanhaksi tullut, muistin vasta nyt että mullahan on olutta jääkaapissa. Voisipa katsastaa jonkun leffan ja mennä tutimaan.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vihtahousu kirjoitti:RANAVEI, RANAVEI!!!
\o/
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dr.Diarrhea

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

En tarttunut pulloon, se tarttui minuun. First step - denial 8)

...niin kauan on sopu kun viina ei lopu :hevikaraoke:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dr.Diarrhea kirjoitti:First step - denial 8)
Step two - there's so much we can do!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin