Perjantain paras paikka

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pah. Ukko lähtee taas töihin ja kun se tulee, tämä raato on jo unten mailla. Oh well. Siivoillaan, pyykätään ja leikitään lapsen kanssa taas kahden koko viikonloppu. Mikä parisuhde? Missä? Ai toi kämppis joka käy nukkumassa täällä?

:maanantai:
Geetzu

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

YRITTÄKÄÄ TEHDÄ ASIALLE JOTAIN VITTU!
Geetzu

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sori. :oops:

Kuva
Rouva Pupu

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Onkos jollain PMS? Mulla ainakin on, lyädään kympistä vetoo et mies tulee suklaakasan kanssa kotiin, se on aika viksu meinaan. Ämmä on tyytyväinen sohvalla märsätessään... ja hiljaa!
Geetzu

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hope not PMS, muuten oon turhaan ilman tupakkaa. :D
Geetzu

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Viddu, pitää olla hiljaa, ettei tartte delliä myöhemmin kaikkea kakkaansa.
ninnithequeen

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:YRITTÄKÄÄ TEHDÄ ASIALLE JOTAIN VITTU!
Oisko rouvalla ehdotuksia?

Pitäskö ukon vaihtaa normitöihin? Ai mut sit pitäs vaihtaa kämppää ku liksa puolittuisi. Vai pitäskö mun jäädä taas kotiin? Ai niin, kaikilla äideillä ei ole varaa istua kotona pelkästään äijän rahoilla.

Uaah. Nytkin se vaihto aamuvuorot iltavuoroihin jotta mä pääsisin omiin töihini aamusta. Sit vaihetaan lennosta lapsenvahtivuoroa. Onneks syksyllä helpottaa, kun muksu menee kokopäivätarhaan.

Ja varsinainen perjantai 13. Meillä hajos ulko-oven kahva eikä ovea saa lukkoon :tiistai:
Geetzu

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:YRITTÄKÄÄ TEHDÄ ASIALLE JOTAIN VITTU!
Oisko rouvalla ehdotuksia?
-- Ai niin, kaikilla äideillä ei ole varaa istua kotona pelkästään äijän rahoilla.
:h:

Ei mulla ole.

Mua vaan surettaa kun surkuilet samasta asiasta aina vaan.
En mä siis pahalla. Etteköhän te asialle tosiaan tee kaiken mahdollisen.

Tiedän kyllä, ettei kaikilla kouluttamattomilla rouvilla (kuten minä itse siis) ole mahdollisuutta parin tonnin työtuloihin istumalla kotona. Mut ei tää tietosuus poista mun empatiaa (joka purkautuu nikotiinittomana hieman erikoisessa muodossaan vaan näpeistä) muita äitejä kohtaan.
ninnithequeen

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:YRITTÄKÄÄ TEHDÄ ASIALLE JOTAIN VITTU!
Oisko rouvalla ehdotuksia?
-- Ai niin, kaikilla äideillä ei ole varaa istua kotona pelkästään äijän rahoilla.
:h:
Ei mulla ole.
Mua vaan surettaa kun surkuilet samasta asiasta aina vaan.
En mä siis pahalla. Etteköhän te asialle tosiaan tee kaiken mahdollisen.
No tehhään toki. Onhan sillä sitte vapaitakin yleensä 4 putkeen.

Ja sitä paitsi, tilanne oli aika paljon katastrofaalisempi sillon, kun minäkin tein yövuoroja...Mutku ei osaa olla mihinkään tyytyväinen ;)


Pitäis paistella lammaspihvejä :shock:
En mä oo semmossii ikuna tehny, millähän maustais?
didi

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja didi »

Jahas, nyt toi tj on jo piffaamassa mut sinne messuille. Voisinhan mä käydä siellä vähän pällistelemässä.
Sheetlord

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

ninnithequeen kirjoitti:En mä oo semmossii ikuna tehny, millähän maustais?
Mitä internetistä ei löydy, sitä ei tarvita.
Hakusanaksi "lammas"
ninnithequeen

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:En mä oo semmossii ikuna tehny, millähän maustais?
Mitä internetistä ei löydy, sitä ei tarvita.
Hakusanaksi "lammas"
Kato mä luin toisesta ketjusta, että sä oot työt jo tehny, aattelin et sul on tylsää ;)

Ei tuol kyllä lammaspihveistä mitään puhuttu. Oh well, kaippa nuo voi samalla tavalla paistella ku tavallisetki. Mitähän lammas punaviinistä tykkää...hmm.
Dr.Diarrhea

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Hiphei ja :h: ...Sori, se olikin unta 8)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi hitto kun mulle työnnetään kaikki englanninkieliset asiakkaat, eikä multa kysytä mitään.. Keski-ikäiset tädit menee ihan shokkiin, kun joku puhuu vähä erimaankieltä. Eipä silti, kyllä mäkin vähän meen, mutta ei auta. Näköjään. Periaatteessa mulla alkaa tehdä jo aika paljon mieli kylmää oluttakin.. Onneksi luvassa pitäisi olla hyvä ilma viikonlopuksi sitäpaitsi. Tj 2h 15min.
Rouva Pupu kirjoitti:Saatanan paska terveyskeskuksen puhelinvaihde ei suostunut antamaan soittoaikaa lekurille, eivät vissiin osaa lukea ohjeistusta.
Mitä ohjeistusta? Eihän puhelunvälittäjä voi eikä saa mitään soittoaikoja jaella. Ne ainoastaan välittää puheluita.
ninnithequeen

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tulipa mielenkiintoinen työtarjous. Kaveri pyys joku viikonloppu pesemään ikkunansa, palkaksi lupas pari kymppiä ja tarjota pikkuhuppelit entisessä työpaikassani. Ikkunoiden pesuun menee max. puol tuntia, pitäisköhän suostua :think:
Mulli75

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vaola kirjoitti:Hah. Pääsenkin livistämään kotitöiltä. Äitini soitti ja pyysi pesemään autoa ja sen jälkeen uimaan. Missäs mun uikkarit onkaan... :think:
No jos ei löydy niin mene siihen Keikauksen suosimaan naisten uimahalliin jossa ei tarvi uimapukua.
Sheetlord

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

ninnithequeen kirjoitti:Ei tuol kyllä lammaspihveistä mitään puhuttu. Oh well, kaippa nuo voi samalla tavalla paistella ku tavallisetki. Mitähän lammas punaviinistä tykkää...hmm.
No Manalan poissaollessa uskaltaa maallikkokin kommentoida ruoanlaittoasioita. En ole laittanut lammasta, mutta muuta kokolihaa kyllä paistellut. Luulisi että lampoon pätevät samat säännöt:
- nuiji varovasti
- anna hautua kevyessä marinadissa tarpeeksi kauan
- paista tarpeeksi kuumalla pannulla, ensin molemmat puolet umpeen ettei liha kuivahda pannulle

Mutsin bravuuri on lammaspata kotitekoisen minttuhyytelön ja maalaisranskalaisten kera. Siihen kun ottaa kaveriksi sopivaa chileläistä tai epsanjalaista punkkua, niin voilá!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Tulipa mielenkiintoinen työtarjous. Kaveri pyys joku viikonloppu pesemään ikkunansa, palkaksi lupas pari kymppiä ja tarjota pikkuhuppelit entisessä työpaikassani. Ikkunoiden pesuun menee max. puol tuntia, pitäisköhän suostua :think:
No älä nyt ihmeessä suostu alle viiden kympin! Kyl se maksaa, jos kerran haluaa ikkunat puhtaiks! :twisted:

business-Sipsukka
neuvoja
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mulli75

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vaola kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Hah. Pääsenkin livistämään kotitöiltä. Äitini soitti ja pyysi pesemään autoa ja sen jälkeen uimaan. Missäs mun uikkarit onkaan... :think:
No jos ei löydy niin mene siihen Keikauksen suosimaan naisten uimahalliin jossa ei tarvi uimapukua.
Ääh, liian pitkä matka. Sitäpaitsi uikkaria voi sit kätevästi käyttää autoa pestessäkin. :piru:
:pics:
Geetzu

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mulli75 kirjoitti:No jos ei löydy niin mene siihen Keikauksen suosimaan naisten uimahalliin jossa ei tarvi uimapukua.
Yrjönkadulle miesten ja naisten halliin? Sielläkö keikkis käy? Onkohan keikkis se salaperäinen nainen, johon ihastuin pari kuukautta sitten? Tätä ne unetkin sitten...

Onko se blondi? Hyvätissinen? Hyvän perseen perään?

Guumaa!
ninnithequeen

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tulipa mielenkiintoinen työtarjous. Kaveri pyys joku viikonloppu pesemään ikkunansa, palkaksi lupas pari kymppiä ja tarjota pikkuhuppelit entisessä työpaikassani. Ikkunoiden pesuun menee max. puol tuntia, pitäisköhän suostua :think:
No älä nyt ihmeessä suostu alle viiden kympin! Kyl se maksaa, jos kerran haluaa ikkunat puhtaiks! :twisted:

business-Sipsukka
neuvoja
Paljos luulet, että pistelen tilaten baarissa kun on piikki kerran auki ;)
Mä luulen, että se pikkuhuppeli on hoidossa siinä varttia vaille kolme yöllä, kato. Maksaiskohan se taksin Soukasta himaanki vielä? Joo, pitää pyytää.
Rouva Pupu

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

irmelianneli kirjoitti: Mitä ohjeistusta? Eihän puhelunvälittäjä voi eikä saa mitään soittoaikoja jaella. Ne ainoastaan välittää puheluita.
Puhelimeen vastaa aina hoitaja. Lääkäri on potilastietoihini kirjannut, että jos kyse lääkityksestäni/muutoksista pitää vähintään antaa puhelinaika. Puhelinaikaa en tästä huolimatta saanut vaikka hoitaja tietoni luki.
ninnithequeen

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:Mutsin bravuuri on lammaspata kotitekoisen minttuhyytelön ja maalaisranskalaisten kera. Siihen kun ottaa kaveriksi sopivaa chileläistä tai epsanjalaista punkkua, niin voilá!
Ihan hyvät ohjeet annoit, noin mää meinasinkin tehdä juu.

Minttuhyytelön ja ranskikset vaihdan kyllä suosiolla hyvään yrttikastikkeeseen ja keitettyihin perunoihin ja porkkanoihin. Punkku on tietysti chileläistä ;)
Bliss

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pikkuäijä on nukkunut kohta 2,5 tuntia :shock:
Mitenhän mä pärjään sen ylimääräisen energian kanssa koko loppupäivän........
ninnithequeen

Re: Perjantain paras paikka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Pikkuäijä on nukkunut kohta 2,5 tuntia :shock:
Mitenhän mä pärjään sen ylimääräisen energian kanssa koko loppupäivän........
Mä nukkuisin mielelläni päikkärit tytön kans, mutta kun pitää ootella sitä saakelin huoltomiestä.

Tosin eilenkin tirsailtiin vasta neljän jälkeen, kai se huoltomies ennen neljää tulee...
Vastaa Viestiin