No Sunnuntai Saakeli!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mikä teitä vaivaa?!
Ei viikonpäiväketjua ollenkaan.

Laiskimuksille piiskaa :p:
ninnithequeen

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Silmät auki Geetzu!
Bliss

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

*haukotus*
ninnithequeen

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä saan muuten raivokohtauksen jos en tänään pääse Plantageniin. Nyt niil olis pakko olla jo violetteja orvokkeja. Perkele.

Ja Digikanavien ois parempi toimia Formulan aikana. En nähny eilen aika-ajoja suorana kun Maxisatilla oli taas piuhat solmussa. Saamarin tampiot. Siellä ei toimi sitten mikään niinkuin pitäis.
ninnithequeen

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei toimi digikanavat, perkele.

NIBA HOI!
Viittisitkö kun asut siinä vieressä, ni käydä kilauttamassa Maxisatin toimiston ikkunat rikki? :evil:
Bliss

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Prkl täälläkään ole sit ketään, just kun mulla olis ylimääräistä aikaa, eikä mitään tekemistä :?
Mulli75

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Prkl täälläkään ole sit ketään, just kun mulla olis ylimääräistä aikaa, eikä mitään tekemistä :?
Minulla toisin päin eli tekemistä on mutten malta pysyä täätlä pois ja ne toiset hommat sitten kärsii.
ninnithequeen

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt toimii digikanavat :cheer:

Ei kyl kannata liikaa hehkuttaa, salettiin minuutti ennen starttia pimenee taas...

Ja noi pari Geetzufania vois jo uskoa, että tämä on se aikaisempi päiväketju ;)
Geetzu

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Ja noi pari Geetzufania vois jo uskoa, että tämä on se aikaisempi päiväketju ;)
IHASSAMA! Paskan sekaan mahtuu mitä vaan.
ninnithequeen

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja noi pari Geetzufania vois jo uskoa, että tämä on se aikaisempi päiväketju ;)
IHASSAMA! Paskan sekaan mahtuu mitä vaan.
Myönnä tappiosi nainen, myönnä se kuin mies :lol:


Jahas. Meillä herättiin. Nyt alkoi ukon suostuttelu Plantagenille lähtöön. Saas nähä kuin mamman käy.
Geetzu

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Myönnä tappiosi nainen, myönnä se kuin mies :lol:
Höpö. Samaan aikaan kirjotettiin, mä vaan panostin laatuun taas hiukka enempi, sallin siis kolmen minzan perähapuilun. :]
ninnithequeen

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Myönnä tappiosi nainen, myönnä se kuin mies :lol:
Höpö. Samaan aikaan kirjotettiin, mä vaan panostin laatuun taas hiukka enempi, sallin siis kolmen minzan perähapuilun. :]
Höpöhöpö. Mie olin ensin ja sillä selevä.

Pikkupoikien mielestä sun kiimajutut on kivempia, siksipä ne nyt yrittää kiireellä täyttää sun ketjua jotta siitä tulisi pitempi. Voi lapsia ;)
Geetzu

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Pikkupoikien mielestä sun kiimajutut on kivempia, siksipä ne nyt yrittää kiireellä täyttää sun ketjua jotta siitä tulisi pitempi. Voi lapsia ;)
MITÄÄ? Eikö mun kiimajutut muka ole kivempia kuin aloitus tässä ketjussa? Ryhdistäydy akka! Kevät ja kaikkee! :D
Voin täyttää tasaisesti suakin.
Geetzu

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Paitsi et koht täytyy lähtee taas ulkoilemaan.
ninnithequeen

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:Paitsi et koht täytyy lähtee taas ulkoilemaan.
Niin täytyy.
Plantagenin suuntaan tai mä murjotan korvat luimussa koko päivän taas.

Kiima ois kivaa, mut ukko menee yövuoroon eikä lapsen silmien eessä oikeen voi kiimailla :roll:

Mut keskiviikkona molemmilla vapaa ja muksukin päivän kerhossa. Whoaa!
Geetzu

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Kiima ois kivaa, mut ukko menee yövuoroon eikä lapsen silmien eessä oikeen voi kiimailla :roll:
Kiiman peittely on kivaa. Tällee yksinkin.

Mut jooh, meil kans luvas ihan tyttösunnuntai. Ensin Punavuoreen sapuskoimaan lapseperheseurassa ja sit kattelemaan kaupungin hassutuksia. Neiti on ihan sitä mieltä jo, ettei tosiaan rattaita tartte ees kantaa mukana, pikkulasten juttu niin ku. Ja minähän en kanna sitä väsy-apinaa sit...... Taistelemaan!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mites se nyt taas sillee.. Pahoille teille eksyin taas, krapulaspäissäni. Tosin edistystä, että yleensäkin pääsin ulos eilen. Yleensä en darroissa kykene ulostautumaan 4seinän sisältä mihinkään ikinä kertaakaan. Lähdin siis vain kaupassa käymään.. Ruokaostokset repussa sitte vaan heiluinkin mestoilla yli puolenyön vahingossa.. PSK kaupunnissa tuli taas notkuttua. Hyvä baari.
Tätikin tuossa soitteli että olisivat tulleet mummun ja papan kanssa kyläilemään uudessa kodissani TÄNÄÄN, mutta oli pakko keksiä jtn, ei nyt sentään sukulaisvierailuja tällaiselle päivälle, ei. Vähän liian paksua. Keskiviikkona sit.
Dr.Diarrhea

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Bongasin henkilöstöruokalassamme tuoreen koululta tulleen konstutytön. Kiskis! Parasta tähän mennessä mun urallani. Mitä sen näköinen tekee haalarihommissa? Ihan enkeli :dream:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mahtava ilma! Helpottaa jokseenkin tätä flunssafiilistä.

Mä kävin kattomas eilen "maalla" yhtä tönöä. Ois isompi ja uudempi ku tää nykynen, mutta en tiä kuin pidemmän päälle jaksais kulkea noita matkoja aamuin ja illoin.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Ei toimi digikanavat, perkele.

NIBA HOI!
Viittisitkö kun asut siinä vieressä, ni käydä kilauttamassa Maxisatin toimiston ikkunat rikki? :evil:
Sori, se olikin maxisatin sähkökaappi johon kusetin olutfestareilta saapuessani!
Voi olla koska muisti......
ja olutgurun nimmari kadoksissa?
Puhelin pakkomykkänä..
jne.
15 tuntia unta pallossa ja pää kipeenä.. :cry:
Pyyhin Netikettiin..
Dr.Diarrhea

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

ninnithequeen kirjoitti:Ja noi pari Geetzufania vois jo uskoa, että tämä on se aikaisempi päiväketju ;)
Clay&Tix, ryhdistäytykää, ottakaa itseänne niskasta kiinni!

Nanni, kerro toki lisää gevätgiimastasi! Joko pesit paikat? Kunnolla? Nariseeko edes?
ninnithequeen

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tästähän tulikin ihan hyvä päivä.

Kevään ensimmäinen terassilla käynti, kevään ensimmäiset jätskit, kevään ensimmäiset orvokit :]

Ja vielä toistaseksi näkyy Formulakanava. *kopkop*
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Nanni, kerro toki lisää gevätgiimastasi! Joko pesit paikat? Kunnolla? Nariseeko edes?
:rofl:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vihtahousu

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pikkuisen jurriz vieläkin. Eilinen pokeriturnaus oli suksee mun kannalta, vaikka viiteen pekkaan vain pelattiin. PAKKO SILTI MAINOSTAA ETTÄ VOITIN KAKSI NIISTÄ PELEISTÄ JA EKASSA TULIN KOLMANNEKSI!
Ens viikolla jätän päivätyöni ja aloitan pokeriurani, not :D
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: No Sunnuntai Saakeli!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Oli bileet, joihin olin menossa, mutta en saanut koskaan aikaiseksi (toivottavasti bileiden emäntä ei loukkaantunut). Kuitenkin sain sen verran aikaiseksi, että raahauduin yksin baariin, missä join yhden Spriten.

Hyvää sunnuntaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin