Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mulli75

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vihtahousu kirjoitti:Meidän virma osti just 28 tonnia kalaa, oli jäänyt kärry kytkemättä pe-la yönä.
Katsokaakin ettei ole +4 astetta enempää kalojen lämpötila, voi olla että jää syömättä kalat ja joudutte myymään ne minkkitarhoille. Alkaa olla riskirajoilla olevia kaloja.
Vihtahousu

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mulli75 kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Meidän virma osti just 28 tonnia kalaa, oli jäänyt kärry kytkemättä pe-la yönä.
Katsokaakin ettei ole +4 astetta enempää kalojen lämpötila, voi olla että jää syömättä kalat ja joudutte myymään ne minkkitarhoille. Alkaa olla riskirajoilla olevia kaloja.
Eiköhän ne kipata jonnekin jätelaitokselle, eivoitietää. Itsehän lemppasin joskus länsisatamassa 2 työtoverin kanssa kontillisen kalanperkuujätettä n.-20 asteessa, että ei se työ aina ole paidatonta auringonottoa :roll:
Vihtahousu

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

http://www.pissismi.org/

Näköjään on kirja tulossa, napsahti kännyyn viesti että nyt pitäs roudata ahteri paikalle kun on vuosisadan pissispileet tulossa :roll:
Bliss

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Urpsis. Vetelin sit kitusiini koko purkillisen Ben&Jerry's kirsikkajäätelöä. Onhan se hyvää, mutt pitikö koko purkillinen syödä...
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Huomenta.

Miten voikin olla näin rutikuivaa? TOIMINTAAAA!!!!
Bliss kirjoitti:Onhan se hyvää, mutt pitikö koko purkillinen syödä...
Piti?
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
didi

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja didi »

Vielä tunti töitä. Näillä näkymin to ja pe ovat ihan tappoa täällä toimistolla.. Palkat, lomalaskelmat, sairaspäivärahahakemukset ja arvikipyhäkorvausten (n.25:n työntekijälle) laskeminen.. Tuskin jaksan odottaa. Nooh, sen mitä voi jättää tänään tekemättä, niin jätän. Lähden tänään jo kolmelta kotiin, olinhan mä täällä jo 1,5h tavallista aikaisemmin töissä.
ninnithequeen

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiva nopee työpäivä. Onpa ihana ilma ulkona, ah! Pitäskö oikeen grillata tänään ekaa kertaa? Kattoo ny, ukkoa harmittaa grillata kun ei voi edes yhtä grillausolutta samalla ottaa, kun yövuoro tulossa. Se on se periaate vaan...

Tuolla Kurkimäessä oli niin hirvee kalan döfis jossain välissä, ja miljoona lokkia kierteli ja kaarteli siinä lähistöllä, että kuvittelin olevani huomattavasti lähempänä rantaa. Eikai ne ole teidän kalakuormaa kaataneet johonkin tännepäin Dumis :D
Vihtahousu

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti: Tuolla Kurkimäessä oli niin hirvee kalan döfis jossain välissä, ja miljoona lokkia kierteli ja kaarteli siinä lähistöllä, että kuvittelin olevani huomattavasti lähempänä rantaa. Eikai ne ole teidän kalakuormaa kaataneet johonkin tännepäin Dumis :D
Systeemi näyttäs että se olis vielä rannassa, jossei sitä ole joku laivannut Tanskaan jonne sen piti alunperin mennä.
Lauantaisesta työpaikan pokeriturnauksesta selvisin voittajana voittamalla 2/3 pelistä :D Taktiikkani oli pettämätön; ostin eurokossun jonka tiesin etukäteen suurimmalle bluffaajalle maistuvan ja hän olikin tillin-tallin ekan pelin jälkeen. Sitten olikin mun vuoro, aloitin rautaisen bluffauksen ja osin hyvällä turillakin sain tokan pelin nimiini. Kolmannessa sitten onnistuin eliminoimaan pöydän ainoan oikean pokerinpelaajan ja loppu menikin sitten hänen stakseillaan helposti muita painostaen. Plussalle jäin nelisenkymppiä jotka meni kurkusta alas hevimestassa :wink:
ninnithequeen

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jep, kevät on tullut. Kirmasin juuri parvekkeelta ampiaista karkuun.

Kesä ois kiva ilman noita kamalia pörriäisiä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No onpas tylsää! Elpsukkakaan ei kerenny puhuu mun kans puhelimessa..
Eikä töitäkään oo ollu moniin tunteihin. Pitäsiköhän roudaa tänne joku kudin?
(Greyn anatomian Meredithkin kutoo kun on selibaatissa.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

sipsi kirjoitti:...kutoo kun on selibaatissa.
Keksiä ei seksiä!

Tuolla on niin lämpöinenkin että halvauksen saa ilman lapasiakin...

Jaksamista, kohtalotoverini :D
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ninnithequeen

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Grillikausi avattu ja ai että ku on ihanaa! Uusia perunoita, voita, salaattia, vartaita, grillimakkaraa... :]

Nyt takas saunaan ja sit petiin jo, oon hitto niin ähkyssä ja väsynyt että uni tulee varmaan alta aikayksikön.
Dr.Diarrhea

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Kohta eka reenit ja huomenna Suomen cupin peli Nokian Pyryä vastaan. Jalat valmiiksi pökkelöt ja oikeassa kantapäässä inha rakko. Päivällä käytiin tekonurmella pelailemassa, ilman paitaa - buhuu. Tekis mieli poiketa teranssilla...maaston mukaan...
Chap

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja Chap »

Työmatkalla. Aamulla nukuin pommiin kun nukahdin uudestaan sammutettuani herätyskellon. Kentälle ehdin 35 minuuttia ennen koneen lähtöä, mutta matkatavaroiden check-in oltiin jo suljettu. Matkalaukkuni ehti kuitenkin lopulta mukaan koneeseen kun kiltti virkalija järjesti jonkun käsikuljetuksen. Tultuani äsken hotellille huomasin, että olin aamulla kiireessä ottanut eri pari kengät. :oops: No, onneksi ne ovat hyvin samannäköiset.
didi

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja didi »

Ihme on tapahtunut. Olen arki-iltana vielä kahdeksan jälkeen hereillä. Olen kyllä niin seis... ajatus ei kulje. Sen siitä saa kun unirytmi on sellainen, että viideltä kuudelta ylös ja uimaan/töihin.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja Ann »

Arska Tehtaalla
Arska Teholla
Arska Terapiassa
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja Ann »

Suvinen, onko toi sun allekirjoitus kirjoitettu tahalleen päin vittua?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:Arska Tehtaalla
Arska Teholla
Arska Terapiassa
Hei muru! Olen joskus ollut tehtaassa sisällä, tehokaskin olen usein, mutten teholla, terapiassa en ole vielä ollut, lähellä oli olla piassa opiskeluaikana, mutta pieleenhän sekin män!

Aito asia ei ruostu, eikä kalpene. Arska on.

Anteeksi jos pahoitit mielesi fan club jäsenyytesi suhteen. Koska ilmeisesti Arska on idolisi lupaan harkita jäsenyyttäsi vakavasti.
Muista pitää Mylwiniä hyvin ja rakastaa hellästi!!

Arska
ehta
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantain tarjoilee STADINARSKA

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Mua pyydettiin tänään kummiksi kaverin ihQ tyttövaavalle :h: Olen melko otettu!
Kumma juttu taisi olla. Mutta nyt kumminkin olen kumma kyllä utelias kummalle puolelle kallistuit: ollako kummi vai ei. Kummallista kyllä se taitaa kumminkin olla mahdoton kummallekin osapuolelle kieltäytyä?

Mussukka, sinä et ole kumma, taidat olla sitten ihq kummi?
Ajatteletko yhtään rahanmenoa, kumma kyllä tähän kukaan ei voi vastata että kumman kalliiksi tulee.

Onnea paljon kumminkin mussukalle!!

Hanki nyt kumminkin Aku Ankka-kummilusikka vai onko se kummallinen nykyaikana. Arskalla on sellainen.

Stadinarska
onnittelija kumminkin
joskus kumma
Vastaa Viestiin