Aito_Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Aito_Johanna

Aito_Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ihan dieetti-vitutusketjusta vittuuntuneille vittuillakseni perustin.

Minua vituttavat puhelinmyyjät. Ne käyvät näin keväisin kimppuun kuin kärpäsparvi. Tämänkin viestin kirjoittaminen keskeytyi, kun joku halvatun Karoliina yritti tyrkyttää mulle Me Naiset -lehteä.
Mulli75

Re: Aito_Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Aito_Johanna kirjoitti:Ihan dieetti-vitutusketjusta vittuuntuneille vittuillakseni perustin.

Minua vituttavat puhelinmyyjät. Ne käyvät näin keväisin kimppuun kuin kärpäsparvi. Tämänkin viestin kirjoittaminen keskeytyi, kun joku halvatun Karoliina yritti tyrkyttää mulle Me Naiset -lehteä.
Pyydä seuraavalla kerralla että ne lukisi muutaman rivin jostain parhaimmasta jutusta mikä lehdestä löytyy, kerrot olevasi sokea.
Puhelu päättyy hyvin pian ja eivät soita enää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aito_Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo markkinointikielto, sen hankkii helposti suorasta, ja muista rekistereistä!
Eivät mulle enää soittele..
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Aito_Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Arvatkaa vaan vituttaako kun tuikkasin Pictionary-kynällä silmääni, nielaisin vahingossa Carcassonnen aloituslaatan, matkashakkilaudan valkoisissa ruuduissa kasvaa jäkälää ja pudotin pommac-pullon kivuliaasti varpaalleni.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Aito_Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:...
Touche.

:hail: :jee: :rofl:
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Aito_Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Selibaatti senkun tiukkenee:
Ei voi imeä eikä niellä,
sillä kurkku on niin halvatun kipeä että tuntuu kuin koettaisi nielaista kaktuksen vesilasillisen sijasta.
Lisäksi koulun terveydenhuoltaja lomailee tämän viikon enkä varmasti mene mummolauman viereen jonottamaan ensiapuun :evil:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
elco

Re: Aito_Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Razormaid kirjoitti:Selibaatti senkun tiukkenee:
Ei voi imeä eikä niellä,
sillä kurkku on niin halvatun kipeä että tuntuu kuin koettaisi nielaista kaktuksen
Varmaan aika brutaali kikkeli sillä tyypillä.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Aito_Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

elco kirjoitti:Arvatkaa vaan vituttaako kun tuikkasin Pictionary-kynällä silmääni, nielaisin vahingossa Carcassonnen aloituslaatan, matkashakkilaudan valkoisissa ruuduissa kasvaa jäkälää ja pudotin pommac-pullon kivuliaasti varpaalleni.
Hehe! Pommac on just aika paha, kun ei ole mikään pikkuinen limupullo, se kun iskee varpaaseen.. Auts-asia.
Esineet nyt hieman negatiivisissa viboissa siellä.. Hmm.. Poltergeist..?!
A man's gotta do what a man's gotta do.
Aito_Johanna

Re: Aito_Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Aito_Johanna kirjoitti:yritti tyrkyttää mulle Me Naiset -lehteä.
Tänään, kun tulin kotiin, minua odotti eteisen lattialla 7 päivää -lehden näytenumero. Sen mukana tulleessa saatekirjeessä kerrotaan, että minut on valittu saamaan kuukauden Seiskat ilmaiseksi. Kannessa Marikan aviomies uhkaa Keskistä haulikolla.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Aito_Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Aito_Johanna kirjoitti:Tänään, kun tulin kotiin, minua odotti eteisen lattialla 7 päivää -lehden näytenumero. Sen mukana tulleessa saatekirjeessä kerrotaan, että minut on valittu saamaan kuukauden Seiskat ilmaiseksi. Kannessa Marikan aviomies uhkaa Keskistä haulikolla.
Miks kaikki hyvä menee aina niille jotka sitä ei arvosta??!!
Storia

Re: Aito_Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Storia »

Aito_Johanna kirjoitti:minut on valittu .
Mahtaa olla ihana tunne olla valittu?

Tänä aamuna mulle soitti joku puhelinmyyjä, joka aloitti näin: Kuuleeko maa? Soitan täältä 7 piulta, toisesta universumista. Olet valittu 6 miljardin ihmisen joukosta saamaan jonkun ihanan lehden, mistä pitäisit?

Sanoin, että tuu poika mulle duuniin, sunlaiselle myyjälle olis kyllä käyttöä. Lehdet voit tosin työntää anukseesi, koska mitään en kesäksi ota.
Vastaa Viestiin