Makimaan alkoholi(smi)vapaa kännittömyysketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
PerttiMakimaa

Makimaan alkoholi(smi)vapaa kännittömyysketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tämä nousukausi on niin helvettiä baarinpitäjille. Ihmiset ulkoilevat enemmän ja juovat vähemmän.

Mutta yritetään. Aloitan sanomalla, että haistakaa jeesusketjustelijat pitkä pasta.
Geetzu

Re: Makimaan alkoholi(smi)vapaa kännittömyysketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pizza Hutissa ei muuten saanu enää tupakoida. Vähäks käyn nyt pizzal useemmin. Ja vähäks jotkut ei käy, eli vähäks omistajaa vituttaa.

Onkohan kukaan vetäny kännejä Pizza Hutissa?

Mä en aio käyttää alkoholia enää kuin miehen tainnuttamiseen jos on pakko. Pidetään ketju pystyssä!
NuoriDaavid

Re: Makimaan alkoholi(smi)vapaa kännittömyysketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:Pizza Hutissa ei muuten saanu enää tupakoida. Vähäks käyn nyt pizzal useemmin. Ja vähäks jotkut ei käy, eli vähäks omistajaa vituttaa.

Onkohan kukaan vetäny kännejä Pizza Hutissa?

Mä en aio käyttää alkoholia enää kuin miehen tainnuttamiseen jos on pakko. Pidetään ketju pystyssä!
Krapularyyppyjä oon Pizza Hutissa ottanut.

Mahtava tunne, kun krapulassa meni Pizza Huttiin ja sai pitkän eteensä.

Opiskeluajoista kaipaan krapulapäivän korjaussarjan ottoa pitseriassa.
PerttiMakimaa

Re: Makimaan alkoholi(smi)vapaa kännittömyysketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:Pizza Hutissa ei muuten saanu enää tupakoida. Vähäks käyn nyt pizzal useemmin. Ja vähäks jotkut ei käy, eli vähäks omistajaa vituttaa.

Onkohan kukaan vetäny kännejä Pizza Hutissa?

Mä en aio käyttää alkoholia enää kuin miehen tainnuttamiseen jos on pakko. Pidetään ketju pystyssä!
Citykäytävän Pizza Hut on muodostunut jo lähes vakiopitseriaksi maisemissa ollessa. Pidän jotenkin siitä "ohjataan pöytään" tyylistä, joka on otettu maailmalta tänne.

Joo, pidetään pystyssä. Jauhan tässä juuri poronsarvijauhetta.
PerttiMakimaa

Re: Makimaan alkoholi(smi)vapaa kännittömyysketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Perjantai ja känni lähestyy. Olen koko viikon miettinyt känniä, sopinut rauhallisen ohjelman seuraavaksi päiväksi ja känni on saatava kävi miten kävi. Monta pojoa tällä saa siinä SURULLINENN testissä? :lol: :lol:
Bliss

Re: Makimaan alkoholi(smi)vapaa kännittömyysketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Geetzu kirjoitti:Onkohan kukaan vetäny kännejä Pizza Hutissa?
Nää. Mutta lounasaikaan noutopöydästä melkko paljon pizzaa kyllä :P (voitin vedon, söin kolme kokonaista pizzaa ja puolitoista sliceä vielä siihen päälle)
PerttiMakimaa

Re: Makimaan alkoholi(smi)vapaa kännittömyysketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bliss kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Onkohan kukaan vetäny kännejä Pizza Hutissa?
Nää. Mutta lounasaikaan noutopöydästä melkko paljon pizzaa kyllä :P (voitin vedon, söin kolme kokonaista pizzaa ja puolitoista sliceä vielä siihen päälle)
Ilmeisesti aineenvaihduntatyyppisi on klassinen "läpipasko". :)
Geetzu

Re: Makimaan alkoholi(smi)vapaa kännittömyysketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Bliss kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Onkohan kukaan vetäny kännejä Pizza Hutissa?
Nää. Mutta lounasaikaan noutopöydästä melkko paljon pizzaa kyllä :P (voitin vedon, söin kolme kokonaista pizzaa ja puolitoista sliceä vielä siihen päälle)
Parhautta! Mä ansaitsin pari drinkkiä pääsiäisenä kun uhoten mussutin Pizza Buffassa (tms.) 16 slaissia! Istuttiin mestassa 3 tuntia, pizzan vääntäjä ehdotti et käyttäsin sit hissiä poistumiseen, etten vaan kierähdä rappusia alas.
Vastaa Viestiin