Lauantai tulee, ota koppi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

irmelianneli kirjoitti:Oon tilailemassa netistä musaa, mut en tiiä mitä tarkoittaa: "Tämä DVD on NTSC-formaattia. Ennen kun ostat sen, tarkista että televisiosi ja DVD soittimesi ovat NTSC-yhteensopivia"
http://fi.wikipedia.org/wiki/NTSC
Meillä on tuo PAL Suomessa käytössä yleisesti, joten sun pitää tarkistaa josko sun soittimessa etc. on tuota tukeva sydeemi.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Rouva Pupu kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Oon tilailemassa netistä musaa, mut en tiiä mitä tarkoittaa: "Tämä DVD on NTSC-formaattia. Ennen kun ostat sen, tarkista että televisiosi ja DVD soittimesi ovat NTSC-yhteensopivia"
http://fi.wikipedia.org/wiki/NTSC
Meillä on tuo PAL Suomessa käytössä yleisesti, joten sun pitää tarkistaa josko sun soittimessa etc. on tuota tukeva sydeemi.
Oukei. Selvinnee käyttöohjeesta.. Piru vaan ku se on kellarissa, eikä jaksais lähtee vaaleenpunasessa pyjamassa kekkaloimaan tonne.
bedlam

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta! Tulipa oltua ekaa kertaa varmaan vuoteen kaupungilla. Päissään olin, helvetti soikoon. Ääh, että mää vihaan tätä tunnetta kun krapula-aamuna muistelee mitä on kenellekin puhunut ja saa kylmiä väreitä aina kun muistaa lätisseensä jotain mitä ei ois pitäny. D'oh!
irmelianneli kirjoitti:Oon tilailemassa netistä musaa, mut en tiiä mitä tarkoittaa: "Tämä DVD on NTSC-formaattia. Ennen kun ostat sen, tarkista että televisiosi ja DVD soittimesi ovat NTSC-yhteensopivia"
NTSC on ameriikkalainen videoformaatti, joka saattaa esim. näkyä täkäläisissä töllöissä mustavalkoisena jos dvd-soitin tai töllö ei sitä ymmärrä. Nykyään kyl kaikki uudemmat vehkeet tuota formaattia tukee, mutta kannattaa varmistaa niistä käyttöohjeista kuites.

Edit: Hidas.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Huomenta! Tulipa oltua ekaa kertaa varmaan vuoteen kaupungilla. Päissään olin, helvetti soikoon. Ääh, että mää vihaan tätä tunnetta kun krapula-aamuna muistelee mitä on kenellekin puhunut ja saa kylmiä väreitä aina kun muistaa lätisseensä jotain mitä ei ois pitäny. D'oh!
irmelianneli kirjoitti:Oon tilailemassa netistä musaa, mut en tiiä mitä tarkoittaa: "Tämä DVD on NTSC-formaattia. Ennen kun ostat sen, tarkista että televisiosi ja DVD soittimesi ovat NTSC-yhteensopivia"
NTSC on ameriikkalainen videoformaatti, joka saattaa esim. näkyä täkäläisissä töllöissä mustavalkoisena jos dvd-soitin tai töllö ei sitä ymmärrä. Nykyään kyl kaikki uudemmat vehkeet tuota formaattia tukee, mutta kannattaa varmistaa niistä käyttöohjeista kuites.

Edit: Hidas.
Jep. No eikö luulis ett mun ihan brand new vekotin skulais.. Töllö tosin on muutaman vuoden vanha.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

BettyB. kirjoitti:Virgin Oilissa 4 ruusua, sinne mars! :]
Ei helvata. Mä tein niille duunia joskus kun ne oli vielä 4R. Ei oikein vakuuttanut.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Huomenta! Tulipa oltua ekaa kertaa varmaan vuoteen kaupungilla. Päissään olin, helvetti soikoon. Ääh, että mää vihaan tätä tunnetta kun krapula-aamuna muistelee mitä on kenellekin puhunut ja saa kylmiä väreitä aina kun muistaa lätisseensä jotain mitä ei ois pitäny. D'oh!
Misäs baarissa notkuitte? Ookko tsekannu jo P.S.K. kaupunnin? Iha pätevä mesta!
BettyB.

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mylwin kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Virgin Oilissa 4 ruusua, sinne mars! :]
Ei helvata. Mä tein niille duunia joskus kun ne oli vielä 4R. Ei oikein vakuuttanut.
No se on kylän ainoo edes jossain määrin ok liveakti tänään. Että sinne siis.
Dr.Diarrhea

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

bedlam kirjoitti: Ääh, että mää vihaan tätä tunnetta kun krapula-aamuna muistelee mitä on kenellekin puhunut ja saa kylmiä väreitä aina kun muistaa lätisseensä jotain mitä ei ois pitäny. D'oh!
Tämän vuoksi keskityn nykyään palstakänneihin - täällä ei ole niin väliä 8)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

BettyB. kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Virgin Oilissa 4 ruusua, sinne mars! :]
Ei helvata. Mä tein niille duunia joskus kun ne oli vielä 4R. Ei oikein vakuuttanut.
No se on kylän ainoo edes jossain määrin ok liveakti tänään. Että sinne siis.
Kallista!

No ei se ihan toivoton silloin ollut, jotenkin tuntuu että ne on vaan jämähtäneet johonkin kaisaniemipop-akselille musiikinteossaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
bedlam

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Jep. No eikö luulis ett mun ihan brand new vekotin skulais.. Töllö tosin on muutaman vuoden vanha.
Luulis kyl, mutta kannattaa tsekata ohjeet varmuuden vuoksi. Itse asiassa luulis asian selviävän kyllä laitteiden valikoistakin jostain.
irmelianneli kirjoitti:Misäs baarissa notkuitte? Ookko tsekannu jo P.S.K. kaupunnin? Iha pätevä mesta!
Käytiin just tosa Pskakaupunnissa ekana ja sit hevimestassa. Vähä oli PSK erilainen kun krouvi! Onks se joku Sentencedin jätkien omistama paikka, kun arkkunsa oli lasilattian alla ja bändi istui siel iltaa? Mahtavin jukeboksivalikoima kyllä ever! Vanhaa Metallicaa, Toolia ja vaik mitä. Laitoin monella eurolla biisejä tulemaan ja samalla tul valomerkki ja hiljeni koko poksi.
Dr.Diarrhea kirjoitti:Tämän vuoksi keskityn nykyään palstakänneihin - täällä ei ole niin väliä 8)
Ehkäpä se suurin syy baarin vaihtumisessa kalsareihin on tuossa minullakin. Sitäpaitsi säästää huimasti rahaakin, vaikkakin taksimatka maksoi eilen vain 3 euroa kun joku Paavo Väyrystä fanittava sikakänniakkeli maksoi koko alkumatkan kilometrin päähän kotoani.
Dr.Diarrhea

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

bedlam kirjoitti:...baarin vaihtumisessa kalsareihin...
Mietin juuri, etten tainnut soittaa tai tekstata exillekään yöllä "laskuissani". Toisaalta, eikö nuo kännipuhelut ole pelkästään hellyyttäviä 8)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Misäs baarissa notkuitte? Ookko tsekannu jo P.S.K. kaupunnin? Iha pätevä mesta!
Käytiin just tosa Pskakaupunnissa ekana ja sit hevimestassa. Vähä oli PSK erilainen kun krouvi! Onks se joku Sentencedin jätkien omistama paikka, kun arkkunsa oli lasilattian alla ja bändi istui siel iltaa? Mahtavin jukeboksivalikoima kyllä ever! Vanhaa Metallicaa, Toolia ja vaik mitä. Laitoin monella eurolla biisejä tulemaan ja samalla tul valomerkki ja hiljeni koko poksi.
Rumpali omistaa 1/3 ja Qstock-äijät loput. Paukut iha nasevia: mm. Histaa ahi, Närästysruiske ja tietysti Routasydän ja mitä niitä nyt olikaan.. :)
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Mikä on paskakaupunki? :? (Siis Helsingin,Turun,Hyvinkään ja monen muun lisäksi?)

Ihanaa tämä työnteko. Kahdeksalta herääminen vähän kirpaisee, mutta kahdelta päästyä tunne on ihana kun voi retkahtaa KESKELLÄ PÄIVÄÄ (vieläpä ilman krapulaa) nukkumaan ihanaan Pinq-turqoosiin sänkyyn :]

Kohta pitäisi mennä suihkuun että voisi pari tuntia myöhemmin jatkaa kutakuinkin ihmisen näköisenä paariin (:cheer:), mutta en jaksaisi panikoida siitä miten paljon punaista voi valua viemäriin ennen kuin tukkani on oranssi. Ugh. Vaikeaa tämä elämä. Miksei taivaalta voisi tihkua viisisenttisiä? :(
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Edith

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Njää-ää. Kävi tylsistyttämässä yhtä deitti-ihmistä. Aika nopeesti tylsitytetty kyllä oli. Miten mä voinkin olla taas vajonnut tällaiseen helvetilliseen tylsyyteen. The most boring woman in the world. Voisin mainiosti kokemusellani kirjoittaa kirjan "The complete idiot's guide to being very, very boring", mutta enpä taida viittii..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Razormaid kirjoitti:Mikä on paskakaupunki? :? (Siis Helsingin,Turun,Hyvinkään ja monen muun lisäksi?)
P.S.K. Kaupunni

Oulun uusin taide-, rock-, metallihenkinen bar & cafe. Taustajoukoissa vaikuttaa Sentencedin rumpali ja Qstockin pääjehut! Baari löytyy osoitteesta Uusikatu 24.

Ovet auki: ti-to klo 15-24, pe-la klo 15-02, su klo 15-24.
bedlam

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Razormaid kirjoitti:Mikä on paskakaupunki? :?
Kaupunni! Tulee siis tästä Oulun nähtävyydestä, joka taas juontaa juurensa Röyhkän Paska kaupunki-viisuun:
Kuva
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olisin nähnyt kuvaajan ikkunastani, jos olisin ollut katsomassa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vihtahousu

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vihtahousu kirjoitti:Tiskaamista, pullojen viemistä kauppaan, kuskaamista... Aion toimia tänään myös Mythbusterina
Ei pystynyt, liian hapokasta. Korkkasin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

bedlam kirjoitti:
Razormaid kirjoitti:Mikä on paskakaupunki? :?
Kaupunni! Tulee siis tästä Oulun nähtävyydestä, joka taas juontaa juurensa Röyhkän Paska kaupunki-viisuun:
Kuva
Hei, myö ollaan nähty toi! Faija asui aleksanterinkadulla aikoinaan, joten käveltiin ohi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Edith

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on ihan pirun tylsää, uskokaa tai älkää. Kertokaa mulle edes pari hauskaa juttua. Tai mä kerron teille enonsiaation käsitteestä. Ja se, hyvät ja pahat naiset ja herrat, ei ole hauskaa se.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Edith kirjoitti:Mulla on ihan pirun tylsää, uskokaa tai älkää. Kertokaa mulle edes pari hauskaa juttua. Tai mä kerron teille enonsiaation käsitteestä. Ja se, hyvät ja pahat naiset ja herrat, ei ole hauskaa se.
Rabbi ja mies kävelivät baariin .. toinen ei mahtunukkaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
nokkaelain

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Njää-ää. Kävi tylsistyttämässä yhtä deitti-ihmistä. Aika nopeesti tylsitytetty kyllä oli.
Kävin kanssa treffeillä. Ja heti tammi- ja marraskuussa sitä ennen. En kyllä muista kuinka monennet treffit olitvat, kun ensimmäiset olivat v. 2000.
Edith

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mylwin kirjoitti: Rabbi ja mies kävelivät baariin .. toinen ei mahtunukkaan.
No, okei, tuo kelvatkoon hauskasta jutusta. Se, että jätän kertomatta enonsiaatiosta johtuu kyllä paljon myös siitäkin, etten osaa enkä ymmärrä lukemaani.
nokkaelain kirjoitti: Kävin kanssa treffeillä. Ja heti tammi- ja marraskuussa sitä ennen. En kyllä muista kuinka monennet treffit olitvat, kun ensimmäiset olivat v. 2000.
Oliks sulla hyvät treffit? Ois kiva, että ees jollakulla olis. Mä en nyt taas kyllä vähään aikaa reffaa ketään enkä mitään. Ei se vaan oo mun juttu. Nyt pitäis oppia ja muistaa ja tajuta.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Mietin juuri, etten tainnut soittaa tai tekstata exillekään yöllä "laskuissani".
VALEHTELET!

Lisää kahvia ja yöulkoilemaan.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
nokkaelain

Re: Lauantai tulee, ota koppi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Oliks sulla hyvät treffit? Ois kiva, että ees jollakulla olis.
No jaa. Ehkä kuvaavin sana olisi "vaisut"; mutta ei huonotkaan.
Vastaa Viestiin