The Tuesday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Chubs kirjoitti:
HellBell kirjoitti:..
Venaas, etsin Googlesta jnk kuvan tähän spiraali-permiksestä..
Tässä laineikkaampana versiona:
Ihanalta näyttää!
Tosin, kun oon itse laittanut koko päähän niin näytän ihan hullulta. Mulla on ollut tuollainen juurista ja edestä suoraksi (tai vähän laineikkaaksi) jätetty. Linkkaan citystä kuvan..
Mut eihän sitä vois permiksenä tollasta ottaa, näyttäis ihan hullulta. :D
Kyllä mä tuosta laineikkaammastakin pidän. Melkein olen kahden vaiheilla. SuperSpiraali.. vai LaineLuraus.. Hmm. SuperSpiraali.. Nams ehkä kuiteskin.
Tuo sun kuvasi oli upea, sopi loistavasti sen tyylikkään puvun kanssa ja jotenkin sulla on sellaiset klassisen upeat kasvot joihin paremmin ehkä käy laineikkaampi tyylikkyys.
.. Mutta tottumuskysymys varmaan, noita korkkiruuveja ei niin usein näe noin "tiukkoina" ja siisteinä.
Niinpä, siihen miten hyvin tiukat SuperSpiraalit onnistuvat vaikuttaa pakosti hiuksen yksilöllinen laatu ja monilla ehkä hius ei luonnostaan ole niin säkkäröityvää mallia (tässä mulla tuuria, mulla on vähän taipuisuutta niissä luonnostaan ja sitten ovat laadultaan, aina olleet, semmoiset takkuuntuvan kähertyvät ja karhean kiinnittyvät) ja sitten se, kuinka niitä hoitaa. Tai jotain.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:en nuku luennoilla, esitän kysymyksiä ja kommentteja sekä olen aktiivinen ryhmäharjoituksissa ja esityksissä. Kuuntelen tarkkaavaisesti asiat ja teen henkisiä muistiinpanoja rehdin jalona aikomuksena myös soveltaa niitä käytäntöön. En tylsistynyt luennoilla, paitsi silloin kun herroilla kouluttajilla oli enemmän asiaa toisilleen. En pyöritellyt silmiäni kun herraisoherra paasasi korkealentoisista filosofioista. Söin paljon ilmaista lounasta ja join paljon ilmaista kahvia. En piereskellyt väkijoukossa - vaikka kahvimaito laittoikin mahan mylläämään - vaan säästelin tupakkitaukoihin.
Mä olen ihan täysin päinvastainen, piereskelyä myöten. Eikä meillä ollut edes ilmaista ruokaa tai kahvia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja HellBell »

didi kirjoitti:
HellBell kirjoitti:[img]LaineLuraus[/img]
Tuollaiset hiukset minä haluan. Olen vain niin rankan luokan nössö, etten raaski tehdä hiuksilleni mitään. Kaksi kertaa ole värjännyt hiukseni, ja sekin oli ala-asteella.
Katsoin kuviasi nyt oikein Sillä silmällä, hiusasiat mielessä. Ainakin sulle tosi hyvin sopii vaaleus ja pitkät hiukset, että jos näyttää tosi hyvältä noin, niin.. Mutta kyllähän sen ymmärtää hyvin, jos haluaa jotain muutosta ja etenkin jos muutosta on viimeksi ollut tukassa joskus ala-asteella. LaineLuraus kävisi takuulla sulle, enkelikiharat. Jeps.

Edit: kokonainen sana puuttunut, hyppäsin jotenkin kirjoitusvaiheessa sanan ylitse. "ymmärtää"-sana.
Viimeksi muokannut HellBell, 24.04.2007 22:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Chubs

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja Chubs »

HellBell kirjoitti: Niinpä, siihen miten hyvin tiukat SuperSpiraalit onnistuvat vaikuttaa pakosti hiuksen yksilöllinen laatu ja monilla ehkä hius ei luonnostaan ole niin säkkäröityvää mallia (tässä mulla tuuria, mulla on vähän taipuisuutta niissä luonnostaan ja sitten ovat laadultaan, aina olleet, semmoiset takkuuntuvan kähertyvät ja karhean kiinnittyvät) ja sitten se, kuinka niitä hoitaa. Tai jotain.
Sulla on samanlainen tukkalaatu sit ku mullakin. Se henna/indigo tuo sit vähän liukkautta ja kiiltoakin, onneks.

Koklaa laittaa foliopatukat tms. yöks puolikuivaan tukkaan, jos et oo jo aiemmin testaillu. Ainakin sit näkee mimmonen sitä ois käkkäräpäisenä, ja kuinka hyvin ne pysyy. :)
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Chubs kirjoitti:..
Koklaa laittaa foliopatukat tms. yöks puolikuivaan tukkaan, jos et oo jo aiemmin testaillu. Ainakin sit näkee mimmonen sitä ois käkkäräpäisenä, ja kuinka hyvin ne pysyy. :)
Olen koklannut foliopatukoilla ja vanhan ajan paplareilla just puolikuivaan tukkaan ja pitänyt systeemeitä yön yli ja sitten kääriytynyt niistä aamulla aluksi "sähköshokin saaneen näköisenä" (kontrolloimattoman sähäkät SuperHyperSpiraalit) ja niitä sitten 50 tuhatta kertaa harjaamalla saanut ne näyttämään inhimillisimmiltä kunnes sitten päivän mittaan hieman laantuvat paremmiksi ja ovat kivoina. Kestävät useamman päivän hyvässä lykyssä. Jos niihin hiuksiin laittaa vielä muotovaahtoa ennen paplareihin pistoa, auttaa kanssa käsiteltävyydessä. Sitten jos laittaa hiussuortuvan kierteelle ennen paplariin/foliopötköön laittoa, saa ne SuperSpiraalit hyperkierteellä.

Ihme että mulla on nämä kommervenkit ookoot, vaikka en ole teknisiä ihmisiä. Paplari on paplari.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Chubs

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja Chubs »

HellBell kirjoitti:Sitten jos laittaa hiussuortuvan kierteelle ennen paplariin/foliopötköön laittoa, saa ne SuperSpiraalit hyperkierteellä.
Tää olikin ihan uusi juttu mulle! Meen kastelemaan hiukset ja laitan nyt yöksi. Tänks. :)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja Ann »

Olen murjaanien kunigas. Iho meni parista kohtaa vähän smurffiksi, kun taattuun hutiloivaan tyyliini lätkin väriä vähän minne sattuu..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Chubs kirjoitti:
HellBell kirjoitti:..SuperSpiraalit hyperkierteellä.
Tää olikin ihan uusi juttu mulle! Meen kastelemaan hiukset ja laitan nyt yöksi. Tänks. :)
Vielä loppuvinks: kun otat ne aamulla pois niistä foliopötköistä, ota pois varovasti, sillai että säilyis samoina kierrehiuspötkylöinä joina ovat olleet ja joiksi tallentuneet. Sitten kun kaikki foliopötköt veks päästä ja kierteet roikkuvat jäljillä, kantsii, jos tarve vaatii (mulla yleensä vaatii) alkaa varovasti erottamaan lisäkierteitä sormin niistä kierrepötköistä. Missään vaiheessa ei kampaa. Sitten sprayta.
Ann kirjoitti:Olen murjaanien kunigas. Iho meni parista kohtaa vähän smurffiksi, kun taattuun hutiloivaan tyyliini lätkin väriä vähän minne sattuu..
Mikään murjaanien kuningas.. Vaan Smurffiina! :h:
Kuva
A man's gotta do what a man's gotta do.
BettyB.

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Melkosta kikkaraa!

Tähän tukkaan on kokeiltu kaikki mahdolliset permanentit ja käherrykset joskus silloin kun olin vielä nuori ja nätti. Ihan vaan vinkkinä että toi kiharan pysyvyys on aika monen tekijän summa, itsellä esim. permanetti märässä tukassa hyvinkin kikkara mutta hiusten kuivuttua kihara suoristui piikkisuoraksi. "Hieman" raskas hiuslaatu siis... Niin ja tosta spiraalista: muistan hyvin kun moinen hömpötys saapui hiussalonkeihin (joskus sillon kun olin vielä kansakoulussa...) ja pitihän sitä tähänkin päähän kokeilla. Rullaaminen uusille, hienoille spiraalirullille kesti kauan ja voi jessus että niiden rullien painosta pää painoi niin etten jaksanut sitä omin voimin kannatella. No, eiköhän noista ajoista ole tekniikkakin kehittynyt ;)

Ja vielä: Monesti olen kuullut kerrottavan ettei permanentti tartu hennattuun karvaan, hennahan lähtee hiuksesta vain pois kasvamalla. Että ainakin tulos voi olla epävarma enkä kyllä suosittele ketään kokeilemaan mitään kotipermanentteja omin voimin. Takuuvarmasti tulee kiharrettua väärään suuntaa, hassuja osioita ja tod.näk esim. latvat jää suoriksi.

Btw: omaan korvaan särähtää toi hiuksen "paksuuntuminen" hennakäsittelyssä. Hiuksen volyymihän ei voi kasvaa, joten kuulostaa sille että henna avaa hiuksen suomut ja sen takia hius tuntuu paksummalle. Olin kuitenkin lukevani että hius olisi kiiltävämpi, joka taas kumoaa edellisen. Niin että mitäköhän siinä karvassa oikeasti tapahtuu? *googlaa*
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja HellBell »

BettyB. kirjoitti:Melkosta kikkaraa!
Tähän tukkaan on kokeiltu kaikki mahdolliset permanentit ja käherrykset joskus silloin kun olit vielä nuori ja nätti..
Mitenkä niin joskus silloin kun olit vielä.. Älä höpäjä, kuvat ovat todisteena muusta!
.. Ihan vaan vinkkinä että toi kiharan pysyvyys on aika monen tekijän summa, itsellä esim. permanetti märässä tukassa hyvinkin kikkara mutta hiusten kuivuttua kihara suoristui piikkisuoraksi. "Hieman" raskas hiuslaatu siis... Niin ja tosta spiraalista: muistan hyvin kun moinen hömpötys saapui hiussalonkeihin (joskus sillon kun olin vielä kansakoulussa...) ja pitihän sitä tähänkin päähän kokeilla. Rullaaminen uusille, hienoille spiraalirullille kesti kauan ja voi jessus että niiden rullien painosta pää painoi niin etten jaksanut sitä omin voimin kannatella. No, eiköhän noista ajoista ole tekniikkakin kehittynyt ;)..
Joo, olen kuullut kanssa tuosta "mutta sitten suoristui kun hius raskas laatuaan tms"-jutusta. Se on just se yksilöllinen jutska, jossa toivon ja luulen että mulla olisi se tuulentuivertuma hiuslaatu, ainakin paplareilla osoittautunut sellaiseksi köykäistyyppiseksi.
..Ja vielä: Monesti olen kuullut kerrottavan ettei permanentti tartu hennattuun karvaan, hennahan lähtee hiuksesta vain pois kasvamalla. Että ainakin tulos voi olla epävarma enkä kyllä suosittele ketään kokeilemaan mitään kotipermanentteja omin voimin. Takuuvarmasti tulee kiharrettua väärään suuntaa, hassuja osioita ja tod.näk esim. latvat jää suoriksi.
Joo, samaa mieltä tossa - en aio omin nokkineni lähteä tekemään mitään spiraalipamauksia kestoseurauksin, aattelin sitä kampaajaa tai kampaamokoulua (edullisempi vaihtoehto) tossa kohdin. Olen kysellyt asiasta ja ovat kampaamoista ja kouluista sanoneet että hennattuun hiukseen sen teko on riskimpää ja että sen pysyvyys myös riskimpää, mutta jos ne riskit haluaa ottaa.. Ovat saaneet kuulemma onnistuneita tuloksia hennahiuksiin spiraalipermiksin. Tekevät sen silloin myös lievemmin ainein/hoitavammin eli ottavat ko. asian huomioon.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Chubs

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja Chubs »

BettyB. kirjoitti: Btw: omaan korvaan särähtää toi hiuksen "paksuuntuminen" hennakäsittelyssä. Hiuksen volyymihän ei voi kasvaa, joten kuulostaa sille että henna avaa hiuksen suomut ja sen takia hius tuntuu paksummalle. Olin kuitenkin lukevani että hius olisi kiiltävämpi, joka taas kumoaa edellisen. Niin että mitäköhän siinä karvassa oikeasti tapahtuu? *googlaa*
Alkoi itseäkin kiinnostaa nyt mitä se henna oikeastaan tekeekään. Tollasen tekstin löysin tuolta sivulta: http://www.hennaforhair.com/science/fiatech.html
Eli niitä suomuja se ei ainakaan avaa tuon mukaan.

Mut ei sit kyllä mitään hajua mikä sen paksuuden tuo. Pääasia, että tuo :)
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Chubs kirjoitti:..
Mut ei sit kyllä mitään hajua mikä sen paksuuden tuo. Pääasia, että tuo :)
Niin on niin. Pääasia on Pääasia. ;-)
BettyB.

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

... natural ... penetrate ... synthetic ... lifting ... lying ... feel ... more ... long ... repeatedly ... together ... regularly ... keeping the protein where it should be ...large ... "moisturizing" ... nature ... look good ... special care and pampering ... to make it ... stronger ... a natural protein treatment ...

*kiihottuu*
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Betty, kenelle toiseen ketjuun pistämäsi viesti oli tarkoitettu, se Aasin ihqutusketjuun heittämäsi juttu?

Ihan vain kysyn, inhoittava epäilys että mulle, vaikken ymmärrä miksi niin tekisit.
BettyB.

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

HellBell kirjoitti:Ihan vain kysyn, inhoittava epäilys että mulle, vaikken ymmärrä miksi niin tekisit.
Ei tietenkään sulle, Kelloseni, vaan eräälle karkkimiehelle jolla oli tapana viljellä sydänkuvia tiiviiseen tahtiin tässä jokunen hetki sitten...
Chubs

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja Chubs »

BettyB. kirjoitti:
... natural ... penetrate ... synthetic ... lifting ... lying ... feel ... more ... long ... repeatedly ... together ... regularly ... keeping the protein where it should be ...large ... "moisturizing" ... nature ... look good ... special care and pampering ... to make it ... stronger ... a natural protein treatment ...

*kiihottuu*
:D

Sama teksti mulle ranskaksi tai vaikka venäjäksi (puhuttuna), niin voisin itsekin mennä unille autoerotiikat mielessä. :P
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja HellBell »

BettyB. kirjoitti: Ei tietenkään sulle, Kelloseni, vaan eräälle karkkimiehelle jolla oli tapana viljellä sydänkuvia tiiviiseen tahtiin tässä jokunen hetki sitten...
Okei. Mullakin on ollut paljon sydämiä lähiaikoina, hankala selittää, ajat olleet selittämättömät. Ihan vaan varmistin ettei jää sillai vaivaamaan.
T: Herkkis.
BettyB.

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

HellBell kirjoitti:Okei. Mullakin on ollut paljon sydämiä lähiaikoina, hankala selittää, ajat olleet selittämättömät. Ihan vaan varmistin ettei jää sillai vaivaamaan.
T: Herkkis.
Mut sun sydämet on sellasia pienia ja mustia (vähän ku mun puNppu), mutta ne mistä en tykkää on sellasia verisen sinipunaisia ja kuolleita...
Ja kyllä mä ymmärrän (mustasta sydämestä huolimatta) että tää kevät on sellasta sydänten aikaa! :h:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ach so, unohdin kokonaan raportoida tänne, että Pipari oli eilen "treffeillä". Nyt sitten vahditaan paisuuko neidin vatsanseutu ja tuleeko Annasta doglady.
Rotan aivot valtasivat pääni.
BettyB.

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pipari on saanut pipettiä! Otetaan sille! *kippaa*

Mein Sulo on edelleen neitsyt :/ Mut se onkin sellanen mammanpoika... höpönassu simasuu :]

Edit:asiavirheen korjaus
Viimeksi muokannut BettyB., 24.04.2007 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja Ann »

Teknisestiottaen Pipsu on neitsyt edelleen. Treffit oli pipetin kanssa. Tuleva isä luovutti.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: The Tuesday

Viesti Kirjoittaja HellBell »

BettyB. kirjoitti:..
Ja kyllä mä ymmärrän (mustasta sydämestä huolimatta) että tää kevät on sellasta sydänten aikaa! :h:
Niin on, :h: !

Tämä on nyt just se kone, jolta en saa heti (vaan kopypastaamalla jnk muun pikkusydämen sisältävästä viestistä) näpättyä niitä mustia pikkusydämiä, joten laitan kohta jälkieditin kautta semmoisen vielä tähän, niin sitten on monikkomuoto sydänten ajassa täyttynyt. Odotas..

Ja tuplasti niin on, ♥!

(Sydänten aika, Aamenia)
A man's gotta do what a man's gotta do.
Vastaa Viestiin