Ke-ski-viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Son House

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Son House »

SikaMika kirjoitti:Katsokaa nyt, mun elämäni on vähän vitun paljon jännempää kuin teidän isien.
Katso perkele! Palstalla sikiävä vauvakuume on tarttunu Sikaankin! Muahahaa! Ota valmis paketti, niin säästyt ripulivaippa rumbalta.
Son House

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Son House »

Sheetlord kirjoitti:...tampereen plussat...
Muistu mieleen juttu Tampereesta. Kaveriporukka duunailee noita messuosastoja työkseen ja kiertelee sen takia pitkin poikin maita ja mantuja pitkin poikin. Tampereesta pojat pitää. On kuulemma niin, että kun päivän päätteeksi raahaa luunsa Hervannassa johonkin paikalliseen, niin saanti on taattua. On kuulemma sellanen YH-äitien keskittymä jossa ventovieras mies suorastaan revitään kappaleiksi ennen kuin on ehtinyt saada tuopin nenän alle.

Minähän en tietenkään tuollaiseen ala, sillä olenhan siweästi parisuhteessa.
Son House

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Son House »

Chubs kirjoitti:Alan varmuudeks moikkailla kaikkia kitaraa kantavia mustia miehiä. :)
Rohkea flikka! Jos nyt kuitenkin tehtäisiin näin:

Kauneuttahan on jaettu vain rajallinen määrä ja Turun seudulla kauneus selkeästi on keskittynyt naisiin. Tämä automaattisesti tarkoittaa sitä, että miehet siellä ovat keskimääräistä rumempia. Tästähän on loogista vetää johtopäätös, että jos kaupunkikuvassa liikkuu keskimääräistä komeampi uros, täytyy tämän olla ulkopaikkakuntalainen. Ja koska Turku on maineeltaan mikä on, niin ei sinne ulkopaikkakuntalainen kovin mielellään eksy. Siis haettava joukko on kovin pieni. Eli jos keskityt nykimään hihoista näitä keskimääräisesti komeampia miehiä, niin on suurempi todennäköisyys että osut kohdalleni. Ja jos rajoitat bongailun vain niihin komeimpiin, niin mahdollisuutesi vain kasvavat! Nähdään!!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Son House kirjoitti:
Chubs kirjoitti:Alan varmuudeks moikkailla kaikkia kitaraa kantavia mustia miehiä. :)
Eli jos keskityt nykimään hihoista näitä keskimääräisesti komeampia miehiä, niin on suurempi todennäköisyys että osut kohdalleni. Ja jos rajoitat bongailun vain niihin komeimpiin, niin mahdollisuutesi vain kasvavat! Nähdään!!
Siis Chubsin pitää keskittyä keskimääräistä komeampien mustien miesten moikkaamiseen?

Uusi Keikaus in the making!
Rouva Pupu

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Chubs kirjoitti: Nuorissa on turkulaisten toivo. Noi vanhemmat ovat selkeästi paljon enemmän "turkulaisia" kuin nuoret siinä negatiivisessa mielessä, jossa tässä olen turkulaisia ruotinut. :P
*Naur* Kuulen usein täällä, ettei uskoisi minun olevan turkulainen kun olen niin sosiaalinen ja iloinen. Tämä lausunto usein aiheuttaa sellaisen hmm vastareaktion, jonka jälkeen yleensä todetaan, että juu turkulainen tuo on ;)
Chubs

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Rouva Pupu kirjoitti:
Chubs kirjoitti: Nuorissa on turkulaisten toivo. Noi vanhemmat ovat selkeästi paljon enemmän "turkulaisia" kuin nuoret siinä negatiivisessa mielessä, jossa tässä olen turkulaisia ruotinut. :P
*Naur* Kuulen usein täällä, ettei uskoisi minun olevan turkulainen kun olen niin sosiaalinen ja iloinen. Tämä lausunto usein aiheuttaa sellaisen hmm vastareaktion, jonka jälkeen yleensä todetaan, että juu turkulainen tuo on ;)
Kotiseuturakkautta pitää olla. Olisit petturi ellei olisi. :)

Kevät piristää turkulaisiakin. Tänään oli turkulaisten liikennevalokäyttäytyminen eilistä mukavampaa, ja sain leveän hymyn autoilijalta, joka päästä mut tien yli. :]
Vastaa Viestiin