Ke-ski-viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sheetlord

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Chubs kirjoitti:Saanut paljon pakkeja Turussa? :)
Eikun melkein joutunut samoilla jatkoilla melkein a) berhandilaisen raiskaamaksi b) boan kuristamaksi. Seurauksena viiden vuoden intensiivinen psykoterapia ;)

Kun oikein yritän, löydän kaksi muutakin hyvää asiaa Turusta:
- Ruissalo kauniina kesäpäivänä
- Hesen kerrospurilainen

Päivän hankinta :h:
Kuva
Paras käyttämäni Wacom tähän mennessä. Kynä istuu hyvin käteen, ei lipsu hikisenäkään ja tuntuma erinomainen.
Chubs

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Chubs »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Vinkkinä, ei kannata aloittaa keskustelua siellä:"Mää tulen TamBereelta, mistä saa mustaa makkaraa?" :D
Mä olen todennut vielä paremmaksi sen, ettei aloita keskustelua laisinkaan. :D En oo ihan eri mieltä sheetlordin kanssa. Tosin koppavuudesta en tiedä, oon tulkinnu tylyydeksi.
PerttiMakimaa

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Chubs kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Vinkkinä, ei kannata aloittaa keskustelua siellä:"Mää tulen TamBereelta, mistä saa mustaa makkaraa?" :D
Mä olen todennut vielä paremmaksi sen, ettei aloita keskustelua laisinkaan. :D En oo ihan eri mieltä sheetlordin kanssa. Tosin koppavuudesta en tiedä, oon tulkinnu tylyydeksi.
Ei se niin mene. Turkulaisella on jo oma ystäväpiiri. Ei hän halua tutustua uusiin ihmisiin.
Geetzu

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tampereella osataan mainostaa.

Kuva
Chubs

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Chubs »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Ei se niin mene. Turkulaisella on jo oma ystäväpiiri. Ei hän halua tutustua uusiin ihmisiin.
Tähän olen tyytynyt. Eipähän ole syytä/pakkoa palata Turkuun vierailulle, kunhan täältä pääsen kotiin. :P
Bliss

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti: Päivän hankinta :h:
Mullon samanlainen :P
Sheetlord

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Geetzu kirjoitti:Tampereella osataan mainostaa]
Loistava esimerkki kohderyhmämarkkinoinnista :)
Rouva Pupu

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

En tiedä. Tamperelaiset ja hesalaiset on jotenkin vajakin oloisia. Ei niinQ tuttavuus niiden kanssa kiinnosta. Pitää tietää oma arvonsa.
PerttiMakimaa

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Vaola kirjoitti:Onkohan samainen, minne minutkin on joskus viety..? Oli semmosen oloinen paikka se, että samanlainen mieluusti tänne meidän nurkille. :)
Vaikea sanoa? Karibian vieressä Inspehtorinkadulla?
Geetzu

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

YO-kylästä tulee mieleen lähialueen rupuiset (ihkut) puutalot, Turun T-talo (mikä onkaan) ja lähikebabit, joiden skrubusista vessoista paristakin tulee mieleen ihan tosi lutkamaiset jutskat... Turkulaisen ja helsinkiläisen välillä on poikkeuksetta hieman haparointia, kielierojen vallitessa on turvauduttava bodylanguageen ja sehän ei tokikaan aina välttämättä toimi, ne pirun kulttuurierot...
Rouva Pupu

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: ne pirun kulttuurierot...
Niin, kandee miettii oikein tarkasti. Alle pari sataa kilsaa väliä ja on jo näin suuret kulttuurierot, ihan palstalla törmäävät kuten huomaamme. Kolina käy. Lisätääs sitä välimatkaa tuhansia kilometrejä.... Mietintä myssy päähän siis.
Chubs

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Geetzu kirjoitti:rupuiset (ihkut) puutalot
Mä asun tällaisessa. On aika ihana kyllä, ellei hometta lasketa. On kakluunia ja takkaa ja lautalattiaa. Ja omalla pihalla voi hakata halkoja. Ja kuitenkin ihan kantakaupungissa. :h:

Piti mainita tuo, ettei ole koko päivä pelkkää negaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Tuomiopäivä! Pitäkää peukkuja. Pystyssä, ei pepussa!
Saitko? Luvan kipsin poistoon?
Mites ne muurin sirbaleet?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

[quote="Vaola"][/quote]

Voi raksu, jaksuja kyljen kanssa! Se mun toinen kylkivammanen kaveri oli käyny röntgenissä kans, mutta ei murtumia, pelkkä paha venähdys. Kyl se siitä. Kyl se siitä. Sulla on sentään uus sohva! ;)

Tuosta kunnon laskemisesta. Itse olen ollut huomaavinani aivan päinvastaista. Luulen, että lähinnä tauon aikana laskee joku lihastonus ja sen myötä tulee semmonen yleisläski ja huonokuntoinen olo. Mun kohdalla treenikyky on kyllä ollut alkuperäisellä tasolla jo parin kuntoilukerran jälkeen, joten varsinaisena kunnon tippumisena en tuota pitäis. Tosin suorituskyvyn palautuminen vie aikansa parantumisen jälkeen, siksi ei liian aikaisin rehkimään vaan mieluummin muutama extra-lepopäivä päälle.

Eli vielä termien selitykseksi, pidän kuntoa sinä potentiaalina, minkälaisiin suorituksiin kullakin on mahdollisuus sillä hetkellä optimaalisissa olosuhteissa. Suorituskyky on taas se, mihin juuri sen hetkiset olosuhteet antavat mahdollisuuden. Tähän siis vaikuttavat kivut, väsymys ja vaikkapa se, ettei ole syönyt tarpeeksi.

Eli voit pitää siis suorituskykyäsi hetkellisesti alentuneena, kuntosi on varmasti edelleen hyvä. Pus!
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetzu kirjoitti:Tampereella osataan mainostaa]
sulkui sulkui..
Sheetlord kirjoitti: Loistava esimerkki kohdetyhmämarkkinoinnista :)
Eikös' niin? :lol: :lol: :lol:

Vaikken erikoisemmin haluiskaan sekoontua tamberelaisten ja turkkulaisten eripuraan, jota pahempi on vaan pirkanmaalaisten ja kantahämäläisten eripura..
Siks tambereen asujaimisto onkin hankkinu vihamiehet vähän kauempaa ettei normaali elämä sais mitää' lkohokohtiin naamataulusessa?
Ja Lappeenrannassa ollaan kuiteski kaikki siististi samassa rivissä myös kuus' jalkaa maan alla..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

PerttiMakimaa kirjoitti:Yo-kylän baari siinä TYS:n toimiston alla oli kyllä parhautta. :)
Siis ilmeisesti legendaarinen Trebari aka Three Beers? Kippish sille!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
PerttiMakimaa

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lapitii kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Yo-kylän baari siinä TYS:n toimiston alla oli kyllä parhautta. :)
Siis ilmeisesti legendaarinen Trebari aka Three Beers? Kippish sille!
Tulihan se sieltä. :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Chubs kirjoitti:Kummallinen puoliväkivaltainen kokemus työmatkalla. Seisoin liikennevaloissa kun vieras mies takaa tarttui takkiin ja käsivarteen, tönäisi rajusti tielle päin ja samantien kiskaisi takaisin. Nauroi kuin parhaallekin vitsille, että: "Varo ettet jää auton alle!".

Öh? Hämmennyin niin, etten osannut reagoida mitenkään. Nyt tietty harmittaa etten läväyttänyt päin näköä, ja varoittanut törmäämästä nyrkkiin.

Mut oikeasti, kuka hitto tekee tuollaista tuntemattomille? Tai edes tutuille teini-iän jälkeen...
Toi oli vaaraton suorastaan, olen kuullut, että viatonta vastaantulijaa on joku voinut Turkkusessa vetästä yllättäen nyrkillä naamaa..
No okei, kerran kuulemma Mikonkadulla Hesassa on ilman syytä potkastu päähän saattaen tajuttomaksi ja päävammaseksi.. Ehkä turkkulaiset ovat ihmisläheisempiä? Koska lähemmäs joutuu toista menemään kun nyrkillä lyö? Ja toisaalta yleensä turpaanvetäjät tuntevat toisensa ainakin snadisti entuudestaan nakkikiskalla Stadissakin,..
Eipä uskaltanu vankilakundi silpasta kauppajonossa mua, voi tietysti et oli rökittany laimeaa tyttöystäväänsä jo kotonansa tarpeeksi..Kuten olen joskus avautunut täälläkin?
Pyyhin Netikettiin..
nokkaelain

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lapitii kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Yo-kylän baari siinä TYS:n toimiston alla oli kyllä parhautta. :)
Siis ilmeisesti legendaarinen Trebari aka Three Beers? Kippish sille!
Olen asunutkin suurin piirtein sen vieressä (heti parkkipaikan toisella puolella).
PerttiMakimaa

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

nokkaelain kirjoitti:Olen asunutkin suurin piirtein sen vieressä ...
Samixet. Tosin lähempänä leikkikenttää...
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Nip »

On niin väsyttävää koulutusta, että on pakko keksiä oheistoimintaa. Muuten täs kyllä nukahtaa. Zzz zZz

:krooh:
ninnithequeen

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Good morning vietnam!!!!

Ja eiku nukkumaan. Huh. Espoo on hurja paikka.

Sanokaas ny joku milloin tää ahistus loppuu. Mä hoen ittelleni koko ajan että se oli vaan kani, se oli VAAN kani. Silti on paha mieli ja itkettää. Teinkö mä nyt varmasti kaiken hänen eteensä? Tunnin välein pipetillä lääkettä ja vettä, no ehkä mä tein. Äh, kamalaa. Nitskulle kerrottu. Pupu on Taivaan Isän luona syömässä salaattia ja porkkanaa. Vaan kuka kertois äidille :cry:

Mä varmaan teen itsarin kun jompikumpi kissoista poistuu tästä maailmasta. En halua edes ajatella moista.
Geetzu

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ninnille jaksuja, on se rankkaa kun perheenjäsen lähtee. :(

(Itse en vieläkään "uskalla" ottaa koiraa, koska viimeisimmän poistuminen oli niin tylytystä, etten vaan yksinkertasesti tunne kykeneväni moiseen uudelleen. Ees kymppivuoden päästä... )
ninnithequeen

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gee sanos muuta.
Ei niitä uskalla ottaa kun se luopuminen on niin hirveetä.

Sheri nukkuu joka yö kainalossa ja Kasja jaloissa kiinni. Oma paikka, oma rutiini. Muutaman kissan menettäneenä voin sanoa että ei, siinä ei voi nukkua jos joku puuttuu. Ei siinä osaa ku vollottaa.

Tietokonehuone on tyhjä ilman erästä, ukkokulta oli kyllä kiltti ja siirsi häkin pois ja pesi sen. Mun selän takana ei enää nakerrella. Paitti että isojussi muutti siihen, no se kyllä elämöi tämänkin mamman tarpeisiin :D

Ikävä silti on. Omaa pientä valkoista pupua. Cipri oli hieno poika. Kiltti kun mikä.
Nyt ripulit ja muut voi aloittaa vittuilunsa, tässä olen. Hahhahhaa toi ruma lehmä suree jotain jänistä!!!!11

Nuuh.
PerttiMakimaa

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti:Sanokaas ny joku milloin tää ahistus loppuu. Mä hoen ittelleni koko ajan että se oli vaan kani, se oli VAAN kani. Silti on paha mieli ja itkettää. Teinkö mä nyt varmasti kaiken hänen eteensä? Tunnin välein pipetillä lääkettä ja vettä, no ehkä mä tein. Äh, kamalaa. Nitskulle kerrottu. Pupu on Taivaan Isän luona syömässä salaattia ja porkkanaa. Vaan kuka kertois äidille :cry:
Kaneja omistaneena voin sanoa, että kanit eivät ole "vain" kaneja.

Omia mielenkiintoisia luonteitaan kaikki.

Jakselehan.
Vastaa Viestiin