Torstain turinat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Nyt on torstai, viikon virallisin välipäivä! Pooli hävis nihkeesti, mutta siitä viis, suomipoika voittaa perjantaina Ukrainan!

Diu Dau.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Väsyttää - 6 tuntia unta ei riitä, kun edelliset on jotain 5 tuntia useammalta aiemmalta yöltä.
Pidän aamuvuoroista, ne on rauhallisempia.. vielä kun viitsisi mennä nukkumaankin ajoissa =D.

Pois klo 13.30 - viimeistään.. jookos, en juutu suustani/sormistani kiinni mihinkään.. enhän, ja oikeasti lähden täältä heti kun saa.. ja palkitsen itseni piitkillä päikkäreillä.
Mulli75

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Lintuejn yöserenaadit sen kun kovenee, alkaneet visertämään sen verran äänekkäästi että häiritsee yöunta.
ninnithequeen

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei riitä unet ei. Onneksi ei ole kiirettä töihin vielä. Ukkokulta kotiutui justiinsa töistään, ja mie olen kuin kävelevä zombie näitten muutaman tunnin yöunieni kanssa. Saakohan sitä viikonloppuna nukuttua? Vaikka 24 h putkeen, kiitos.
Geetzu

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vatsatauti muksulla, jes! Tätä mä niin venasin!
Just tänään ois ollu ihan oikea vapaapäivä, uuh.

:ohyeah:
didi

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja didi »

Eilinen pyrähdys Tallinnassa oli onnistunut. Käveltiin niin paljon ristiin rastiin, etten meinaa nyt jaksaa lähteä bussipysäkille ja töihin. Onneksi työnantaja (=äiti) on varmasti ymmärtäväinen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Eilisen iltavuoron päälle ruoka ja uni tuli jo heti kymmenen jälkeen. Mieskin taisi simahtaa samoihin aikoihin (kuorsasin korvan kupeessa) koska heräsin klo 01 ja tv oli auki, mies out.

Tänään pitäis jatkaa pakkaamista ja pakkaamista ja pakkaamista.. Ugh! Huomenna vielä tehokas pakkausilta töiden jälkeen ja lauantaina heti aamusta 8.30 morsion ovelle. Polttarit kestää sunnuntaihin klo 16 asti, ja sieltä taas heti kotiin pakkaamaan :roll: Perhanan pelikin tulee sunnuntaina iltapäivällä; ei sitä kaikkea ehdi oikeasti.

Tulis nyt se harjoittelija että päästään viemään koiria ulos. Toisella kun ei ole avaimia, olis ilkeetä seisottaa sitä tossa ovella kun meikäläinen palloilee koiran kanssa viattomana takapihalla 8)

Dumari- eilisen puheluyritykses aikana oli asiat... kesken.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ninnille piti vielä sanoa että halipus! Ja että kanit kuolee suruunkin.

Meillä olis ihana valkoinen sinisilmäinen poikakani vailla kotia? Tulkaa käymään ja katsomaan? Oikein helppo käsitellä ja vilkas. Oikeasti.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Ninnille piti vielä sanoa että halipus! Ja että kanit kuolee suruunkin.

Meillä olis ihana valkoinen sinisilmäinen poikakani vailla kotia? Tulkaa käymään ja katsomaan? Oikein helppo käsitellä ja vilkas. Oikeasti.
Meillä on kauhea tappelu päällä, koska mä tosiaan haluisin sinne eläinkauppaan, ihan tytönkin takia.

Onko se miten vanha? Kuvia? Tulen hakemaan pois kyllä, tääl olis 2 häkkiä tyhjänä ja hirvee kasa ruokaa (hyviä tekosyitä) :roll:
sanctus

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Elppis kirjoitti:Meillä olis ihana valkoinen sinisilmäinen poikakani vailla kotia?
Yhdessä eläinkaupassa näytti olevan myynnissä komea sateenkaariboa. Jos saan keskusteltua yksi lemmikki/asukas -politiikan taloudessamme itselleni paremmaksi, mä voisin tulla hakemaan sen kanin pois sieltä kärsimästä. Eläinkaupoissa noi kanit on pirun kalliita. Mutta tietenkin melko lihaisia.
ninnithequeen

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sanctus kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Meillä olis ihana valkoinen sinisilmäinen poikakani vailla kotia?
Yhdessä eläinkaupassa näytti olevan myynnissä komea sateenkaariboa. Jos saan keskusteltua yksi lemmikki/asukas -politiikan taloudessamme itselleni paremmaksi, mä voisin tulla hakemaan sen kanin pois sieltä kärsimästä. Eläinkaupoissa noi kanit on pirun kalliita. Mutta tietenkin melko lihaisia.
Suksi kuuseen booas kanssa, mulkku :evil:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ninnille piti vielä sanoa että halipus! Ja että kanit kuolee suruunkin.

Meillä olis ihana valkoinen sinisilmäinen poikakani vailla kotia? Tulkaa käymään ja katsomaan? Oikein helppo käsitellä ja vilkas. Oikeasti.
Meillä on kauhea tappelu päällä, koska mä tosiaan haluisin sinne eläinkauppaan, ihan tytönkin takia.

Onko se miten vanha? Kuvia? Tulen hakemaan pois kyllä, tääl olis 2 häkkiä tyhjänä ja hirvee kasa ruokaa (hyviä tekosyitä) :roll:
On noin vuoden ikäinen. Kuva löytyy nettisivuilta. Pistän osoitteen YV:nä :) Mä olen tänään klo 15 asti töissä, joten ennen sitä voi tulla koska vaan!
The great club outshines the individual, always and forever.
Sheetlord

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Semmoinen olo, että tekisi mieli kusta jonkun kahvikuppiin. Urheilemaan ei ole päässyt kohta viikkoon ja se alkaa kostautua jumiutuneina hartioina ja vihlovana hiirikätenä.
ninnithequeen

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:On noin vuoden ikäinen. Kuva löytyy nettisivuilta. Pistän osoitteen YV:nä :) Mä olen tänään klo 15 asti töissä, joten ennen sitä voi tulla koska vaan!
Ah, vastasin jo yyveeseen mutta täältähän tuo ikä löytyikin. Kuulostaa todella hyvältä.

Mä meen töihin joten katsomaan ei tänään päästä. Ja ukkoa pitää pehmittää, onneksi mulla on tytär avittamassa ;)
sanctus

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja sanctus »

ninnithequeen kirjoitti:Suksi kuuseen booas kanssa, mulkku :evil:
It's only food, you know. Like pigs, cows, ducks and that kinda shit, you know.
Geetzu

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

sanctus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Suksi kuuseen booas kanssa, mulkku :evil:
It's only food, you know. Like pigs, cows, ducks and that kinda shit, you know.
Vähemmän kivaan väliin vaan tulit jutustelemaan. You know.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

DING! Ja ps. suomessa ei saa myydä lemmikkieläimiä ruuaksi matelijoille eläinkaupan välityksellä ;)

Mut joo.. meidän kissanpennut sen kun kasvaa :shock: Kuuden viikon ikäisenä ne kiipeilee jo joka paikkaan ja mutsi laihtuu kun penskat syö kaiken safkan. Piti äsken antaa mammalle herkkua yksiön ulkopuolella ettei ala kylkiluut näkemään. Kissa on tekemässä jotain Posh Spice- laihdutusennätystä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vaikea nousta oli. Väsytti ja ahisti. Kyllä tää nyt tolla kahvilla taas käyntiin lähtee. Ihanaa iltavuoro. Voisin todeta siitä samaa mitä NN aamuvuoroista. Plussana vielä se, että saa nukkua! (yleensä..) Hitto ett oon jäykkä ja kipee, varsinkin aamuisin! Ja nyt kolmatta päivää selkärangan yläosa kipee! Ja kyynärpäitä ja rannettakin vihloo, tai oikeestaan tuo luu tossa ranteessa tuntuu ett olis murtunut, mutta lääkäri ei noteerannut juuri mitenkään sitä. Ja oikee pikkurilli puutuu. Mikä mua vaivaa?? Osteoporoosi? Luusyöpä? Reuma? (Vanhuus?) Ei jaksais enää rampata lekureillakaa. Lissää kahvia hei.
ninnithequeen

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
sanctus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Suksi kuuseen booas kanssa, mulkku :evil:
It's only food, you know. Like pigs, cows, ducks and that kinda shit, you know.
Vähemmän kivaan väliin vaan tulit jutustelemaan. You know.
No ei se tosiaan tiiä tai sit se yrittää olla mustalla huumorilla hauska.
Tavallaan hymyilytti kyl.

Tää lähtis töihin. Pah.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

ninnithequeen kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
sanctus kirjoitti: It's only food, you know. Like pigs, cows, ducks and that kinda shit, you know.
Vähemmän kivaan väliin vaan tulit jutustelemaan. You know.
No ei se tosiaan tiiä tai sit se yrittää olla mustalla huumorilla hauska.
Tavallaan hymyilytti kyl.

Tää lähtis töihin. Pah.
Kuten ameriikan-serkkuni tapasi sanoa: " If animals weren't ment to be eaten, then why are they made out of meat?". Mutta eihän lemmikkejä nyt ihan noin vain anneta syötäväks, nehän ovat kuitenkin perheenjäseniä.

Illalla myyn kilpurin pois, sekin on vähän kuin menettäisi perheenjäsenen. :cry: Onneksi on uusi perheenjäsen jo tallissa, se vähän kompensoi menetyksen tunnetta.
Älä löi! En ole hurrit!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ja ps. siis eläviä lemmikkejä..

Mies suunnittelee itse muuttavansa yksin maanantaina kun olen töissä. UrpÅ.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Torstai on toivoa täynnä.
Ajatukset sekaisin...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Torstai on toivoa täynnä.
Ajatukset sekaisin...
Tärppäskö?
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja mdm »

Oon lukenu Geetzun blogia kaks päivää :shock:

Tänään saan uuden tukan, verenluovutuksen tulokset ja illalla pääsen Poets of the fallin keikalle :h:
Välissä pitää tosin tehdä muutama tunti töitä.
fuck me I'm fabulous
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Mulli75 kirjoitti:Huomenta !


Toka TPK !
Koska jos olen jo töissä tuolloin 10 minsaa aiemmin, niin ehkä olin tpk =D
Vastaa Viestiin