Multa kysyttiin paperit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:No mut sä ootki tommonen pent...eiku siis nuori ja hyvin säilynyt.
Niin olenkin
Jännä että ne tommosissakin paikoissa kysy. Taisivat ihastua.
Jos ostaa STO:lta reilulla 8000€:lla laastia ja tarvikkeita, Starkilta puolet Suomen saatavilla olevasta eristeestä (no tietyn tyyppisestä) ja Hiltiltä palttiarallaa 5000€:lla työkaluja on siinä varmaan ihan fiksua varmistaa ostajan henkilöllisyys.

Mutta Starkilla oli kyy söpö harjoittelija kassalla, ei ne muuten olisi edes kysyneet koska mut esiteltiin nimeltä ja mainittiin että tälle voi myydä mitä tahansa. Harjoittelija punastui, minä en.
Elukka

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Elukka »

1108 kirjoitti:Mutta Starkilla oli kyy söpö harjoittelija kassalla, ei ne muuten olisi edes kysyneet koska mut esiteltiin nimeltä ja mainittiin että tälle voi myydä mitä tahansa. Harjoittelija punastui, minä en.
Jos se harjoittelija oli ollut ennen muissa asiakaspalvelutehtävissä?
Aito_Johanna

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ulkomailla bussiretkellä matkaopas kysyi ikääni tilanteessa, jossa piti maksaa pääsylippu ja alle 18-vuotiaat saivat lastenlipun. Kysymys tuli niin yllättäen, etten edes tajunnut valehdella vaan riensin heti voitonriemuisena kertomaan olevani 28 :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Aito_Johanna kirjoitti:Ulkomailla bussiretkellä matkaopas kysyi ikääni tilanteessa, jossa piti maksaa pääsylippu ja alle 18-vuotiaat saivat lastenlipun. Kysymys tuli niin yllättäen, etten edes tajunnut valehdella vaan riensin heti voitonriemuisena kertomaan olevani 28 :)
Minulta on sensijaan kysytty paperit silloin kun olin 18! Voitin!

SA
oikea mies eikä pikkupoika
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Provinssiviikonloppuna Seinäjoella ostin kaupasta kaksi (2) siideriä.. Miesmyyjä pyysi edelliseltä naiselta paperit.. ja nauraen kysyin että aiotko tosissas pyytää minultakin. Se katsoi minua kahdesti ylhäältä alas ja sanoi että "täällä on nyt niin paljon alaikäiset yrittäneet saada alkoholia, että kyllä"

Purskahdin nauruun ja kaivoin ajokortin esiin..

Pieni lievä puna kohosi sen poskille ku se näki ne.. Johon olin vaan että "kiitos" ja räpsyttelin ripsiäni kiusoittelevasti..

Seuraavana päivänä ostin jälleen kaksi siideriä kävelymatkalle festarialueelle, eri miesmyyjä kassalla.. mutta ed iltainen oli vieressä stokkaamassa hyllyä.
Kysyin kassalta että "haluatko sinäkin nähdä paperini".. johon tämä ed iltainen sanoi että "pyydä vaan, ne on ihan mielenkiintoiset"
Kiitin jälleen silmät tuikkien..

Sääli et suomalaiset tarvitsevat aina jonkun syyn flirttailuun tai hymyilemiseen.. Viina, festarit tms.. Kesän pitäis olla ikuinen.

Ku kävin Lontoos täs keväällä, vastaavaa tapahtui ihan bussimatkalla kentälle bussikuskin kanssa (juteltiin varmaan puolet matkasta), hostellissa jne ja jopa liikennevaloissa eräs söpö mies iski silmää kun se oli pysähtyneenä ja kävelin sen ohi..
Ja kukaan niistä ei ollut etelän hedelmä, vaan ihan selvinpäin olevia brittejä, jotka ymmärsivät mikä ilo on ihan vaan jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa (ilman että yritys vaakatason kohtaamiseen on ilmeinen..).

Pidän miehistä jotka osaavat olla rentoja naisten seurassa, ilman yritystä ja ilman känniä.. Heh, Suomessa ne kaikki rennot tyypit on varattuja.. Mutta so, flirtistähän täs vaan oli kyse.. =)
ninnithequeen

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kävelin äsken bussiin, tervehdin ja ojensin kuskille vitosen setelin. Kuski kysyi: "Aikuinenko?" :shock:

No oli kyllä vissiin somali, mut enivei...Hohoo!
Elukka

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Kävelin äsken bussiin, tervehdin ja ojensin kuskille vitosen setelin. Kuski kysyi: "Aikuinenko?" :shock:

No oli kyllä vissiin somali, mut enivei...Hohoo!
No kun sä oot niin pieni. :P
*duck & cover*
Bliss

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:"Aikuinenko?" :shock:
:roll:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:"Aikuinenko?" :shock:
:roll:
Toivottavasti kukaan ei saa päähänsä että lainatussa viestissä oli flametusta yli sallitun määrän ja huonoa makua kummiskaan? :wink:
Mutta keskustelupalsta on ihmeellinen..

"vesilasit" hölskyy jo!
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:Kävelin äsken bussiin, tervehdin ja ojensin kuskille vitosen setelin. Kuski kysyi: "Aikuinenko?" :shock:

No oli kyllä vissiin somali, mut enivei...Hohoo!
Eri rotuisen ihmisen ikää on vaikeampi arvioida. Olen tämän itse usein huomannut.
ninnithequeen

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kävelin äsken bussiin, tervehdin ja ojensin kuskille vitosen setelin. Kuski kysyi: "Aikuinenko?" :shock:

No oli kyllä vissiin somali, mut enivei...Hohoo!
Eri rotuisen ihmisen ikää on vaikeampi arvioida. Olen tämän itse usein huomannut.
En mäkään osannut arvioida, oliko kyseinen kuski 20 vai 40.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kävelin äsken bussiin, tervehdin ja ojensin kuskille vitosen setelin. Kuski kysyi: "Aikuinenko?" :shock:

No oli kyllä vissiin somali, mut enivei...Hohoo!
Eri rotuisen ihmisen ikää on vaikeampi arvioida. Olen tämän itse usein huomannut.
En mäkään osannut arvioida, oliko kyseinen kuski 20 vai 40.
arvioin niin ikiä kuin rotujakin, melko virheettömästi.
Pyyhin Netikettiin..
Kumma tyyppi
Kitisijä
Viestit: 9
Liittynyt: 01.09.2007 1:09

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Kumma tyyppi »

Rouva Pupu

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

*reps* Aika päheetä.
Ontopic: viime vkonloppuna kysyttiin paperit Sedulassa, myös mieheltä. Ja meitä nuorempi häiskä pääsi papereita kysymättä sisälle. Ymmärrän kyllä kun ukkokulta on aika babyface kuitennii vaikka kolmekymppiä on nurkan takana.
Bhven

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Bhven »

NuoriDaavid kirjoitti: Eri rotuisen ihmisen ikää on vaikeampi arvioida. Olen tämän itse usein huomannut.
Vastaanotollasi käy liian vähän neepereitä.
ninnithequeen

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kumma tyyppi kirjoitti:Tästä on vaikea enää parantaa:

http://www.hs.fi/maailmanihmisia/artikk ... 5230134074
Olipa yllättävää, että tämä tapahtui missäs muualla kuin Jenkeissä...:roll:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ainiinheijuu, Metallica-rundilla stadissa kesällä kysyttiin kahteen eri baariin paperit, heh. Mukanani olleilta pikkusiskoltani ja sen kavereilta EI kysytty. Mainittakoon nyt sitte, että toinen frendeistä oli mua 9v nuorempi. Ja ei hitto nythän mä vasta hiffasin ett täälläkin kysyttiin muuten paprut baariin liikkuessani poitsuni ja sen siskon kanssa, ovat siis hieman nuorempaa vuosikertaa kumpikin, tottakai ;) Nyt on sitte missio täytetty.. äitiltäni kysyttiin paperit Alkossa mun ikäsenä ja siihen oon tähdännyt. Huonommaksi en ois suostunut. Puuh. Mitäs seuraavaks sitte.. Pysyä hengissä hautaan asti?
Vastaa Viestiin