Multa kysyttiin paperit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Koska olen vanha ja ruma, avasin tämän topikin.

Siis ei herranperkele, onko Ninni täyttänyt 18? Niin jotta saisinko yhen tuopin Kontulan räkälässä? Ja kyllä oli taas muilla hauskaa. Perhana, mä oon kohta 30!

Voi hitsi että tavallaan kyl hymyilyttää :D
ninnithequeen

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Ihana topicci!!! :D

Multa kysyttiin pahvit viimeksi joulukuussa, k-18 baariin myös. Melkein liikutuin.
Mä rupesin räkättämään kun kaivoin passiani, justhan me muuten puhuttiin näistä sätissä tossa menneillä päivillä :D

Mä tiedän kyllä ulkonäköni, en mä ny helvetti 18 vuotiaasta mene!

*kikattelee vieläkin*
Quarter

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Kysyttiin alkossa paperit kun ostin kaksi pulloa viiniä... :P
ninnithequeen

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Quarter kirjoitti:Kysyttiin alkossa paperit kun ostin kaksi pulloa viiniä... :P
No niinpä, sinäkin. Kelaa ny, vuosikaudet ite kysyny papereita ja sitte joku päättää että onkohan sulla ikää :lol:

Niin ja siis tosiaan pitäs olla vaan ylpee tästä, mutta ku naurattaa niin perhanasti...
Vihtahousu

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Viime elokuussa Oulun hevimestassa, koska ovessa lukee: "kysymme kaikilta pahvit." :nuts:
SaintJohnPerse

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Quarter kirjoitti:Kysyttiin alkossa paperit kun ostin kaksi pulloa viiniä... :P
No, Alkossahan on se sääntö/käytäntö, että kaikilta alle 25 vuotiaillta (tai sen näköisiltä kysytään paperit).

Pieni vinkki: Vaikka portsari, baarimikko tai Alkon myyjä kysyykin teiltä paperit, se ei tarkoita sitä, että hän luulee teitä oikeasti alle 18 vuotiaaksi. Se nyt vaan on raukan työtä... ja jos vedätte ko. henkilölle shown, "että kelaa mä oon kolmekymmentä", että saa toista nolostumaan.., Teette itsestänne pellen... Ihan oikeasti...
ninnithequeen

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä tein itsestäni pellen nauramalla, kun ne kysyttiin.

Ja tein itsestäni pellen myös silloin, kun itse haukkana kyselin papereita. No se oli syntynykki jo -72. Hävetti.
Herra Manala

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Siis ei herranperkele, onko Ninni täyttänyt 18? Niin jotta saisinko yhen tuopin Kontulan räkälässä? Ja kyllä oli taas muilla hauskaa. Perhana, mä oon kohta 30!
Etkä kaiken lisäksi näytä päivääkään yli nelikymppiseltä!
Geetzu

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SaintJohnPerse kirjoitti:No, Alkossahan on se sääntö/käytäntö, että kaikilta alle 25 vuotiaillta (tai sen näköisiltä kysytään paperit).
Voi paska, noinhan se olikin. Multa ei viimeks kysytty, ei oo viel neljäsosa vuossataa täynnä. :(
ninnithequeen

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Siis ei herranperkele, onko Ninni täyttänyt 18? Niin jotta saisinko yhen tuopin Kontulan räkälässä? Ja kyllä oli taas muilla hauskaa. Perhana, mä oon kohta 30!
Etkä kaiken lisäksi näytä päivääkään yli nelikymppiseltä!
Manis pelastaa aina päivän.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja pix »

Geetzu kirjoitti:Voi paska, noinhan se olikin. Multa ei viimeks kysytty, ei oo viel neljäsosa vuossataa täynnä. :(
se varmaan vähän riippuu myös siitä, mitä ostaa..yleensä ite jos vaikka viiniä ostaa nii sillon kysytään, mut kun joku aika sitten ostin jonku konjakkipullon niin eipäs kysytty, en sit tiiä oliko sattumaa vai mitä..

nyyh, nykyään baareissa ei kysytä läheskään enää niin useesti kun vielä joku aika sitten..alankohan näyttää jo ikäseltäni :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Multa kysytään viimeksi huomen aamulla; tullissa. :roll:

Tais olla viimeksi jonkun k-24 baarin ovella kun kysyttiin paperit, that's it. I'm old.
The great club outshines the individual, always and forever.
Sheetlord

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Viime marraskuussa matkalla Venäjälle. Kesti 20 minuuttia, ennen kuin sain virkailija Tatjanan vakuutettua että "kyllä, this IS my passport, this IS picture of me". Minkä sille voi, että on niin paljon komeampi luonnossa..
Aito_Johanna

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Onneksi olkoon :)

Multa kysyttiin viimeksi noin vuosi sitten, kun juhlittiin Lordin voittoa. Vieläkin lämmittää mieltä. Mutta se oli K-24-paikka, joten kyllä tuo sinun on suurempi saavutus.
Rouva Pupu

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Useimmiten kysytään, ihan yllätyn ellei kysytä. En kyllä usko, että liittyy niin nuorelta näyttämiseen vaan lähinnä siihen, että niissä paikoissa kysytään automaattisesti. Alkossa aina välillä, silloin kun olen yksin. Miehen kanssa ollessa ei kysytä.
Mieheltä kysytään todella usein, ei pahemmin pidä siitä. Varsinkin kun yleensä silloin ei kysytä muilta. Ja se on seNtään pian sen maagiset 30wee. Mutta siltä pyydetään usein sen jälkeen anteeksi, outoa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Multa kysyttiin tänään opiskelijakorttia ennenkuin päästettiin luentosaliin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
bedlam

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kyllä minultakin vielä kysellään silloin tällöin, vaikka 32 täyttyy tänä vuonna. Olen hieman suruinen, että kysely on hiljalleen kuitenkin hiipumassa.
Vihtahousu kirjoitti:Viime elokuussa Oulun hevimestassa, koska ovessa lukee: "kysymme kaikilta pahvit." :nuts:
Siel on tiukka linja, katsovat myös kaikkien pankkikortilla maksavien paprut.
ninnithequeen

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No Beddis onkin ihan nuoren klopin näkönen, sori vaan. Tämä on kohteliaisuus.

Eikä Rollokaan yhtään ikäseltään näytä :)
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Yritin joku aika sitten ostaa kiskalta bissee ja se myyjä meinas viedä mun pankkikortit ja kaikki kun epäili että oon ryöstäny jonkun.
Passikuva on vuoden takainen, mut oon siinä kuvassa suhteellisen turvonnu kun oli otettaessa parin viikon putki takana.
Multa ei baareissa kysellä kovinkaan usein papereita johtuen siitä että käyn aina niissä samoissa, mut alkossa ja röökiä ostaessa aina välillä,
normaalisti näytän kyl niin elähtäneeltä ja kyrpiintyneeltä et hyvä kun ne uskaltaa sanoo edes moi...
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:Eikä Rollokaan yhtään ikäseltään näytä :)
Ilman partaa parhaimmillaan kuulemma 19-vuotiaalta, parran kanssa 40. :D
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Rouva Pupu

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

RolloTomasi kirjoitti: Ilman partaa parhaimmillaan kuulemma 19-vuotiaalta, parran kanssa 40. :D
Tänään nuorta, huomenna vaNhempaa :]
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Parhaimmassa tapauksessa kolmesti: ovella, tiskillä ja pöydässä.

Kouvolan Alkossa vaikka ostaisi siideriä, Hyvinkäällä ei koskaan vaikka ostaa vodkaa.

Vituttamaan se alkaa vasta sillon, kun ainoa aukioleva paikka klo 3n jälkeen on k-20 ja ne päättää kysyä 19½-vuotiaalta paperit. Mutta sellasta se on.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
CandyMan

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Hehhei, minultakin kysyttiin papereita pari viikkoa sitten ostaessani synttärilahjaa! Merkittävää tämä oli sikäli että ostos jäi kuitenkin alle 50 euron, joka käsittääkseni on se raja minkä jälkeen vasta täytyy tarkistaa pankki- tai luottokortin käyttäjän henkilöllisyys.

Minuahan luultiin ihan selvästi röyhkeäksi lompakkovarkaaksi tjsp. joka yritti tehdä useita hieman alle 50€ ostoksia varastetulla kortilla ympäri Selloa. Ihanaa, yleensä mua ei pidetä ollenkaan jännänä tyyppinä vaan harmittomana turhakkeena! Jatkoin matkaani hiipien selkä kauppakeskuksen seiniä vasten yrittäen päästä vartijoiden selustaan, hoitaen heidät yksitellen pois pelistä.

Puolisen vuotta sitten minulle myös valitettiin S-Marketissa ettei pankkikorttikuittiin nopeasti allekirjoittama tuherrukseni muistuttanut ollenkaan pankkikortin takana ollutta allekirjoitusta. Busted! Heitin kassaneitiä käsiini osuneella maitotölkillä ja ryntäsin lasiovien läpi pakoon vapauteen.
CandyMan

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

PeeÄs. Aika useinhan ovigorillat kyselevät kiinnostavan oloisilta naisilta papereita iästä riippumatta, koska tietävät näiden ilahtuvan kyseisestä eleestä. Tuleepahan samalla tarkistettua myös kohteen nimi yms.

En väitä että mainitussa tapauksessa oli kyse juuri tästä, mutta Ken tietää.
Mulli75

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Razormaid kirjoitti: Kouvolan Alkossa vaikka ostaisi siideriä,
Ei minulta ainakaan Kouvolan Alkossa ole kysytty mitään vaikka kävin kahtena peräkkäisenä päivänä. Näkihän sen myyjän naamastakin että se muisti minut edellisestä kerrasta. Olenkin jo niin Wanhan näköinen että olisi aika imartelevaa jos multa kysyttäis henkkarit.
Vastaa Viestiin