Multa kysyttiin paperit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Tix »

Jotkut eivät vain käytä silmälaseja imagosyistä, hahmottavat vain kooltaan alamittaisen niin kysyvät papereita.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja saira »

Viime syksynä tupakkaa ostaessa kysyttiin kahdella eri kerralla kaupassa. Muuten hyvä, mut 30 tuli juurikin tässä kuussa täyteen... Ilahdutti kyllä edelleen.
ninnithequeen

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:Jotkut eivät vain käytä silmälaseja imagosyistä, hahmottavat vain kooltaan alamittaisen niin kysyvät papereita.
:cry:

Ja mää aina haukun sua komeeksi, vaikka vaan kerran ollaan nähty. Oisit ottanu ne aurinkolasit pois ja katsonut tarkemmin. Olen paljon muutakin kuin lyhyt, vanha ja ruma. Nih.
Mulli75

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vaola kirjoitti: Passini on kohta kymmenen vuotta vanha, ja muita virallisia henkkareita mulla ei olekaan. Pari vuotta sitten kävi niin, että myyjä kysyi paperit kassalla ja alkoi sitten tivaamaan, että olenko muka noin vanha, ettei vain olisi siskon paperit?
Joskus vuosia sitten kävin pankissa nostamassa tilin tyhjäksi ja lopettamassa tilin. Vanhassa tilikirjassa oli kuvani peruskoulun 3. luokalta.
Näytin ajokortin eivätkä sittenkään uskoneet että olen sama henkilö, annoin vielä passin ja sanoin että soitanko isän tai äidin paikalle tunnistamaan minut jos en saa rahojani ulos ja lopetettua tiliä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos ei tuota oulun hevimestaa lasketa niin taitaapi olla 14-vuotiaana kaljaa kaupasta ostaessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:
Olen paljon muutakin kuin lyhyt, vanha ja ruma.
No mitä muuta sä noiden lisäksi olet?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Ann »

Viimeksi jouduin vilauttamaan (passia) Kallion Mascotissa. Tätä vuotta elettiin. Muilta seurueen jäseniltä ei papruja vaadittu, vaikka pojat herrasmiesmäisesti halusivatkin päästä näyttämään omiaan(munia), joten kyse tuskin oli normitsekkailusta. Noh, efektit oli kunnossa ja ilta jatkui..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Bliss

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:
Razormaid kirjoitti: Kouvolan Alkossa vaikka ostaisi siideriä,
Ei minulta ainakaan Kouvolan Alkossa ole kysytty mitään vaikka kävin kahtena peräkkäisenä päivänä.
Kouvolan Alkossa mä olen AINA joutunut näyttämään paperit. Johtunee siitä, että joka kerralla olen tullut suoraan treeneistä (kas kummaa), hiukset leteillä ja vaatetus jotain farkkusortsit+toppi -tyyliä :oops:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Multa kysyttiin viimeks papereita maaliskuun eka viikonloppu Juankosken ainoossa menomestassa. Kerran aiemminki kysyivät. Ilmeisesti käyn liian harvoin...
Olin tuolloin vähällä alkaa haastaa poken kaa riitaa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
nokkaelain

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ei ole koskaan kysytty papereita. Tänäänkin Alkossa kolmelta edellä olleelta vajaa 30 -näköiseltä kysyttiin. En kyllä alaikäisenä ostanutkaan mitään / käynyt baarissa.
ninnithequeen

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SikaMika kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Olen paljon muutakin kuin lyhyt, vanha ja ruma.
No mitä muuta sä noiden lisäksi olet?
Pahan pistit.
Bliss

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Olen paljon muutakin kuin lyhyt, vanha ja ruma.
No mitä muuta sä noiden lisäksi olet?
Pahan pistit.
Mä voin vastata.
Kiltti, hyväsydäminen, iloinen ja hauska.
Dr.Diarrhea

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Voisin just mennä kaksvitosesta, joten - vieläkin - ehkä kerran vuodessa kysytään. Viimeksi tais olla R-kioskilla tupakkaostoksilla viime talvena. Täytyy myöntää, että onhan tuo aina melkoinen yllätys. Ei oikein tiedä miten suhtautuisi. Ensiksi hiukan harmittaa se pieni vaiva mutten pian jo huvitun.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eipä ole papruja kysytty syksyn 1988 (!) jälkeen.

Tältä sedältä. 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Mulli75

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Razormaid kirjoitti: Kouvolan Alkossa vaikka ostaisi siideriä,
Ei minulta ainakaan Kouvolan Alkossa ole kysytty mitään vaikka kävin kahtena peräkkäisenä päivänä.
Kouvolan Alkossa mä olen AINA joutunut näyttämään paperit. Johtunee siitä, että joka kerralla olen tullut suoraan treeneistä (kas kummaa), hiukset leteillä ja vaatetus jotain farkkusortsit+toppi -tyyliä :oops:
Mä olen mennyt treenikamppeissa. Katsoneet varmaan että parempi myydä tuolle kuin olla myymättä. No joo shortsit, farkut ihan mitä vaan päällä niin ei kysytty.
ninnithequeen

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Multa muuten kysyttiin vuos tai kaksi sitten kun muksua työnsin rattaissa ja ostin 25 cl punaviinipullon ruokajuomaksi. Ja kerran R-kioskilla kun tupakkaa ostin. Aina on toki tullut hyvä mieli moisesta, mutta voi herran tähen :D

*menee ostamaan ryppyvoiteita lisää*
Bliss

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Ja kerran R-kioskilla kun tupakkaa ostin.
No kun ei sua meinaa nähdä kioskin tiskin takaa, hyvä jos hattu vähän vilahtaa :wink:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Multa muuten kysyttiin vuos tai kaksi sitten kun muksua työnsin rattaissa ja ostin 25 cl punaviinipullon ruokajuomaksi. Ja kerran R-kioskilla kun tupakkaa ostin. Aina on toki tullut hyvä mieli moisesta, mutta voi herran tähen :D

*menee ostamaan ryppyvoiteita lisää*
Minnes lasta tänään työnnellään? :shock:
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja kerran R-kioskilla kun tupakkaa ostin.
No kun ei sua meinaa nähdä kioskin tiskin takaa, hyvä jos hattu vähän vilahtaa :wink:
Perkeleen ämmä :D

Ootko koittanu kakkosta lähiaikoina?

;)
ninnithequeen

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Multa muuten kysyttiin vuos tai kaksi sitten kun muksua työnsin rattaissa ja ostin 25 cl punaviinipullon ruokajuomaksi. Ja kerran R-kioskilla kun tupakkaa ostin. Aina on toki tullut hyvä mieli moisesta, mutta voi herran tähen :D

*menee ostamaan ryppyvoiteita lisää*
Minnes lasta tänään työnnellään? :shock:
No uimassa ovat. Ei työnnellä enää mihinkään, osaa ja jaksaa kävellä ihan itse, kuten tiedät.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Onhan sitä käynyt, mutta ei ole haitannut. Ainoastaan sitä ehkä harmittelen, että olisi useammin pitänyt tarttua julkisissa kulkuvälineissä ajoittain esiintyviin "Aikuisten vai lasten lippu"-chaansseihin ja pokkana sanoa että "Lasten lippu, kiitti." Vain pari kertaa (molemmat busseissa) olen tehnyt niin ja en tuntenut tunnontuskia vaikka adrenaliinia kyllä virtasi.. ikään kuin olisi ollut kyseessä jokin jänskempikin rikos.
16-vuotiaaksi (tai alle, mistä sitä tietää mitä ovat veikanneet) luullusta matkaa melkein kolmekymmenvuotiaaksi.

Ja toisaalta, on käynyt niinkin että kun olen sanonut ikäni, niin minulle on suututtu "valehtelusta", hehe. Näin kävi muun muassa eräässä baarissa, kun yksi mies tuli siihen viereeni juttelemaan jotain ja muiden ihan ok pointtiensa jälkeen kysyi ikääni ja aidosti meni jhk shokkisuuttumustilaan sanoen mulle painokkaasti että "Älä valehtele mulle, sun ei pitäisi valehdella, miksi valehtelet? Susta näkee että nyt valehtelet." Tästä oli siellä tulossa pieni kohtauksen tapainen enkä halunnut joutua paikan ykköshuomionkohteeksi, joten sanoin ukkelille että "No okei sitten. Olet oikeassa. Soribori."

Kaikista nuorimmaksi mitä mua on veikattu, on ollut noin 5-vuotiaaksi. Tämä tapahtui parisen vuotta sitten ja tilanne oli semmoinen, että olin kirjastossa lukemassa yhtä jättikokoista kirjaa pyöreän kirjastopöydän äärellä itseksein, kun luokseni tepsutti noin 5-vuotiaalta vaikuttava pikku-ukkeli kurahousuissaan ja alkoi katsella mua kiinnostuneen oloisena, kunnes sanoi, roikkuen tässä vaiheessa kiinni takanaan olevasta kaidepylväästä, että " Hei, missä sun isä on? Onks se toi tuolla?" ja osoitti parin metrin päässä olevaan kirjahyllyä syynäävään mieheen päin, joka taas oikeasti vaikutti suunnilleen ikäiseltäni ja tämä mies muuten kuuli keskustelumme ja naurahteli siellä hyllyjen välissä.. "Ei ole se, kun isä on töissä nääs" vastasin pojulle, joka jäi miettimään tätä asianlaitaa uteliaan näköisenä, kunnes keksi ehdottaa että josko haluaisin lähteä hänen kanssaan katsomaan Disney-elokuvaa, johon äiti hänet kohta veisi. "Äiti vie meiät." Sanoin että sehän on ihan hauska idea, mutta en nyt pääsisi, koska olisin kirjastolla vielä vähän aikaa. "Mutta se on hyvä disney-elokuva!" sanoi pikkumies ja sanoin että niin on niin, ja olisi hirveän hauskaa nähdä se, mutta ehkä sitten toisen kerran.
Tässä vaiheessa pojun äiti tuli jostain ja juteltiin hauskasti pari sanaa ja sitten vilkutettiin hei-heit pojun kanssa.
Nyt jos joku miettii, että tähän olisi ollut selityksenä jotain sellaista kuin että mulla olisi ollut päällä jotkin lapsekkaat haalarit ja Muumilandia-paita ja pikkuponihännät molemmin puolin päätä tms, niin näin ei ollut, olin ihan ns. normaalikuosissa. Voi olla, että näytin kääpiömäisyydessäni pieneltä suhteutettuna siihen jättikirjaan jota katselin pyöreän pöydän äärellä ja siten "lapselta".
A man's gotta do what a man's gotta do.
Chubs

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Multa on kysytty ehkä joskus 7 vuotta sitten. Ehkä olen aina ollut niin uskottavan pikkuvanha. ;P
Edith

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ostin tupakkaa täällä Ruotsissa. Multa kysyttiin. Niin kysyttiin n. 70-vuotiaalta gubbeltakin. Kaikilta nimittäin kysytään ainakin tuossa tänhetkisen sijaintipaikan ostarilla. En ole varma onko kyseessä ihan oikea laki.
1108

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Multakin kysyttiin tänään kolmeen kertaan paperit!

Aamusta STO:lla ja Starkilla ja iltapäivällä vielä Hiltillä!!!!

!nataS Hävytöntä!!!
ninnithequeen

Re: Multa kysyttiin paperit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Multakin kysyttiin tänään kolmeen kertaan paperit!

Aamusta STO:lla ja Starkilla ja iltapäivällä vielä Hiltillä!!!!

!nataS Hävytöntä!!!
No mut sä ootki tommonen pent...eiku siis nuori ja hyvin säilynyt.

Jännä että ne tommosissakin paikoissa kysy. Taisivat ihastua.
Vastaa Viestiin