PerjantainGayPervoilu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

:lol: 8) :D :o 8) :mrgreen: :paavi: :finger: älä luulekaan :miitti:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Vihtahousu

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Rampalle kyllä pitäs perustaa erotiikka/homot-osasto, kaverihan on täällä ihan yssikseen homoilemassa. Ehkäpä hän sit sais leikkikavereita.
Mulli75

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Eikä taaskaan mitään uutta sanottavaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta! Toka TPK!

Eilen pakattu hullun lailla; sain itkeä katkeria menetyksen kyyneleitä kun heitin n. puolet vaatteistani roskiin. Tosin paskaahan se oikeasti oli, meni vaatekeräykseen.

Tänään tekee mies pakkaamisesta oharit ja lähtee kaverin luokse katsomaan lätkää töiden jälkeen. Yritän tässä vielä päättää teenkö saman, ja tulen kotiin pakkaamaan vasta matsin jälkeen. Mutta mihin ihmeeseen sitä lähtis, varsinkin kun pääsen töistä jo klo 15 ?

Mut joo, jatketaan :)
The great club outshines the individual, always and forever.
didi

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja didi »

Töissä. Tänään on kiva lyhyt työpäivä, vain 5h (toisin kuin viikko sitten pe 11h). Hermostuttaa valmistujaisjuhla... mä en vieläkään oikein tunnu uskovani, että valmistun tänään. Ehkä sitten tajuan ja hyväksyn asian, kun olen todistus kädessä poistunut koulusta. Mä vielä kuitenkin odotan jotain pientä hankaluuttaa, mikä sitten viivästyttää valmistumisen. Kai ne soittais... Juuhan? *hermokimppu*
ninnithequeen

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Millille onneva!
Elä pelkää, etköhän sä ihan terveen paperit saa :D
didi

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja didi »

ninnithequeen kirjoitti:Millille onneva!
Elä pelkää, etköhän sä ihan terveen paperit saa :D
Kiiitos =D
Toivottavasti saan.. mä yritän tässä just hokea itselleni, että eikai kukaan olisi niin julma, että lähettäisi kutsun valmistujaisjuhliin, jos ei ole 100 % että kutsuttu henkilö valmistuu. Mä vaan en voi uskoa tätä todeksi.

Perheen kanssa mennään sen jälkeen syömään keskustaan. Harmi vain, ettei avokki pääse, kun sillä on pitkä työpäivä.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja pix »

hienoa, että joku valmistuu..onnittelut siitä :)

prkl kaks tenttiä tänään, pitänee raahautua koululle..
Enttu

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Onnea millille valmistumisesta ja kaikille muille jotka sitä tarvii:)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta vain.
Siis totta helvetissä pitää juoda monta monituista mukillista boolia torstaina pidettävissä läksiäisissä, suosittelen! Kaikki muu on ihan amatöörimeininkiä.

Daa. Siis oikeastaan suorastaan ihqudaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Huomenta vain.
Siis totta helvetissä pitää juoda monta monituista mukillista boolia torstaina pidettävissä läksiäisissä, suosittelen! Kaikki muu on ihan amatöörimeininkiä.

Daa. Siis oikeastaan suorastaan ihqudaa.
Ai perhana kun repesin :D
Anteeks muru ja koita jaksaa.

Meille ei sit tuu pupua, ukko huutaa ku hinaja ja yrittää myydä noita häkkejä pois :(
Tarviiko joku? Toinen normikokonen, toinen valtava...

Voiko noita myydä huuto.netissä? Kai niitä voi. Mikähän olis hintapyyntö?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Onnea Millididille valmistumisesta!
Onnea Edithille vanhentumisesta!

Hyvää perjantaita!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Trai trai trallallaa... Olenpas ollut tosi aikaansaava tänään! :D Töissä jo 6:30, prosessipalaverissa olin tavalliseen nöyrään tapaani ilmiömäisen fiksu, lähetin työhakemuksen ja kävin autovahinkotarkastajalla hakemassa laskutusluvan ilmastoinninkennon vaihtamiseen ja on ollut vielä pari tuntia aikaa surffaamiseenkin. Kohta menen nauttimaan fajitaksia ja samalla reissulla käyn irtisanomassa kilpurin vakuutuksen. Illalla ajattelin vahata veneen ja juoda pari kaljaa. Elämä on ihanaa! :]
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Voiko noita myydä huuto.netissä? Kai niitä voi. Mikähän olis hintapyyntö?
Siellä nyt voi myydä mitä vaan. Laita alhainen aloitushinta, mutta aika korkea hintavaraus, niin ei tarvii myydä ihan älyttömän halvalla, jos tulee vaan vähän huutoja, mutta voi myydä hyvään hintaa, vaikka hintavaraus ei ylittyisikään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tänään tiedossa siivousta, pölyt pois uusien mattojen tieltä. Huomenna tulossa entinen työkaveri viettämään iltaa. Luvassa siis pelailua, elokuvia, munkkien leipomista ja hyvän siman juomista (mies onnistui selkeästi paremmin, juuri maistoin: Sano ei kaupan valmispaketeille). Shoppailemaankin pitäisi heti lauantai aamusta raahautua.

Ensi viikolla alkaa vihdoin ja viimein työ, olenkin jo kärsimättömänä odotellut. Vielä muutama viikko niin opiskelujen tiimoilta odotettu kesäloma. Todella hyvin on ensimmäinen vuosi mennyt, hikipinko mikä hikipinko.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

"Huamenta". Vihdoin perjantai. Ihminen toivottaa onnittelut asianomaisille tahoille.
Vihtahousu kirjoitti:yssikseen homoilemassa
Yksin homoilu on parasta. Kaksin homoilu aiheuttaa oksennusreaktion. Referenssimateriaalia ei myöskään tule käyttää, kuten ei myöskään mielikuvitusta. Homoilu loppuu muuten pikaisesti lerpahdukseen ja kakomiseen.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Nip »

Töpkö. Nyt on onneks musakki niin jaksaa paremmin. Kohta vois pitää kahvitauon.

Onnea valmistuneelle!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenna Tallinnaan polttareihin. Mä olen vähän outo, muttei kiinnostais pätkääkään. Ehkä osasyynä se, etten luota omaan minääni tarpeeksi siinä seurassa. Neidit on HELVETIN hyvännököisiä, sellasia AUUUUUUUUUUUGA- tyyppejä ja sitten mukana olen minä. Tongin eilen vaatekaapinkin pakatessa etsien jotain soveliasta ja imartelevaa päällelaitettavaa; tuloksetta. Lähes itketti kun ajattelin itseäni sen glamourin keskellä. Tosin kun ajattelee sitä, että mä olen vain mä, niin ei mulla pitäis olla huolen häivää.. mutku.. ulkomailla ja yksin ja ilman oman miehen ihailevia katseita (se on manipuloitu tähän).

Perskeles. OSTETAAN ripaus itseluottamusta!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Elppis kirjoitti:Huomenna Tallinnaan polttareihin.

Viinan myynti kaupungissa kiellettiin

Tallinnan kaupunginvaltuusto kokoontui keskiyöllä hätäistuntoon ja päätti kieltää viinanmyynnin koko kaupungista. Myyntikielto tulee voimaan tänään kello 14 ja päättyy toinen päivä toukokuuta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

aasi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Huomenna Tallinnaan polttareihin.

Viinan myynti kaupungissa kiellettiin

Tallinnan kaupunginvaltuusto kokoontui keskiyöllä hätäistuntoon ja päätti kieltää viinanmyynnin koko kaupungista. Myyntikielto tulee voimaan tänään kello 14 ja päättyy toinen päivä toukokuuta.
Are you kidding?!

EDIT: Niinpä HS tiedottaakin.. katsotaan :)
Viimeksi muokannut Elppis, 27.04.2007 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Huomenna Tallinnaan polttareihin.

Viinan myynti kaupungissa kiellettiin

Tallinnan kaupunginvaltuusto kokoontui keskiyöllä hätäistuntoon ja päätti kieltää viinanmyynnin koko kaupungista. Myyntikielto tulee voimaan tänään kello 14 ja päättyy toinen päivä toukokuuta.
Are you kidding?!
Ajattelin juuri aamulla, kun tuosta kuulin, että kiva ylläri niille, jotka lähtee tallinnaan vappua juhlimaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Elppis kirjoitti:Huomenna Tallinnaan polttareihin. Mä olen vähän outo, muttei kiinnostais pätkääkään. Ehkä osasyynä se, etten luota omaan minääni tarpeeksi siinä seurassa. Neidit on HELVETIN hyvännököisiä, sellasia AUUUUUUUUUUUGA- tyyppejä ja sitten mukana olen minä. Tongin eilen vaatekaapinkin pakatessa etsien jotain soveliasta ja imartelevaa päällelaitettavaa; tuloksetta. Lähes itketti kun ajattelin itseäni sen glamourin keskellä. Tosin kun ajattelee sitä, että mä olen vain mä, niin ei mulla pitäis olla huolen häivää.. mutku.. ulkomailla ja yksin ja ilman oman miehen ihailevia katseita (se on manipuloitu tähän).

Perskeles. OSTETAAN ripaus itseluottamusta!
Joo, mut halooo sä olet paljon kivempi! On paljon siistimpää olla oma ittensä ja vähä vaikka 'hyvä jätkä' ku vituntyhmäjapitkästyttävävalkoviiniprinsessameikkiperseshakira. Siitä pidä kii! Nih.

Jaahas, ja sitten taas siivoilua, kuntosalia, kauppaa ja yöksi töihin.. rahantuloa ei voi estää. Aurinko paistaa.

Hml Rokkitaunis ois http://www.fiercemetal.org/ mut en tietenkään pääse täältä mihinkään ikinä. Paska :(
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aamulla heräsin aivan hemmetilliseen naisen puutteen tunteeseen, päätin nukkua hiukan lisää tunteen poistamiseksi. Tämän päätöksen seurauksena saan istua ties kuinka myöhään tänään toimistolla.

Viikonloppuna tiedossa shoppailua, ruuvailua, nettipokeria sekä sokerina pohjalle pakottaudun pitkälle kävelylenkille. Kesärenkaatkin voisi vaihtaa jossain välissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Son House

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Son House »

aasi kirjoitti:

Viinan myynti kaupungissa kiellettiin
Missä tää uutinen on ollu? Ei sillä, että olisin sinne menossa, mutta läpi ajattelin ajaa. Tarvii vahvistuksen, että tietää minne keskittää ostovoimansa!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Son House kirjoitti:
aasi kirjoitti:

Viinan myynti kaupungissa kiellettiin
Missä tää uutinen on ollu? Ei sillä, että olisin sinne menossa, mutta läpi ajattelin ajaa. Tarvii vahvistuksen, että tietää minne keskittää ostovoimansa!!
www.hs.fi
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin