PerjantainGayPervoilu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tsaari

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Geetzu kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:Millä rohtoja pitää syödä että saa aikaiseksi tuollaisen karvoituksen, minäkin haluan ÄIJÄksi.
Rohtoja voi varmaan syödä lusikalla.
Ja heti perhana tartutaan pikku typoihin...
Geetzu

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tsaari kirjoitti:Ja heti perhana tartutaan pikku typoihin...
Ruiskut on kyl parhautta. 8)
(t. äiti lääkepullojen keskeltä)
Tsaari

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Sheetlord kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:Millä rohtoja pitää syödä että saa aikaiseksi tuollaisen karvoituksen, minäkin haluan ÄIJÄksi.
Kannattaa aloittaa laktoosittoman ruokavalion noudattaminen mahdollisimman aikaisin.

Kuva
No hitto, heitänkin heti Arla-tonkat jääkaapista mäelle ja ostan mäyräkoiran.
didi

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja didi »

Kiitos kaikille onnitteluista. Mä lähden nyt hakemaan todistusta koululta. *perhosia masussa*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Huomenna Tallinnaan polttareihin.

Perskeles. OSTETAAN ripaus itseluottamusta!
Mä voisin kohta perustaa kaupan mut siellä ois pakko maksaa katteettomilla shekeillä, kun en tiedä asiitä kauppatavarankaan kuranttiudesta!

Hyvää matkaa Tallinnan syöveriin!

Nyt varmaan kannattaa olla rauhallisesti siellä veden takana, kun tuntuu tunteet nousseen pintaan siinä lähellä terminaaleja!
Pyyhin Netikettiin..
CandyMan

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Tsaari kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Ennemmin vaihtaisin tuon sigusi "Captain KillKill, interstellar adventurer, was having the hardest day of his life."
Ei missään tapauksessa. Juuri tuollainen lause saa vaimoväessä tunteen että tässä on MIES joka tekee mitä miehen pitää tehdä. Eli on siis oivallinen kumppani lisääntymiseen ( tai ainakin sen harjoittelemiseen).
Voi helvetti en osaa lukea. Luulin Sheetlordin haluavan feminististen (ei feminiinien) kanssapalstailijoiden positiivista huomiota osakseen. Oli ennen lounasta niin nälkä että näköä haittasi. Neuvojani joutuu nyt vähän soveltamaan.
Rouva Pupu

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti: Oli ennen lounasta niin nälkä että näköä haittasi.
Hei, kyllä se siitä. :h: :paijaa: :boohoo:
Sheetlord

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

CandyMan kirjoitti:feminististen (ei feminiinien)
Vice versa, bro. Feministejä en siedä lainkaan, jos kohta en sovinistejakaan (köh) Muuten olit varmaan oikeilla jäljillä tuossa "miehiin vetoaa enemmän visuaalinen ärsyke kuin naisiin"...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaola kirjoitti:Onnittelu didille! :D

Mä jatkan taistelua saman asian puolesta. Olen tehnyt opinnäytetyötäni (dokumentti-reportaasi) kaiken kaikkiaan 2,5 vuotta. Nyt se alkaa vihdoin olla niin loppusuoralla, että uskaltaa sanoa, että kohta valmis. Vähäsen grafiikoita yms, ni sit se on siinä. Antais vaan tää kipeytynyt kylki enemmän periksi tekemiselle. Onneksi ei ole kuvauksia tai mitään enää.

Ostin juuri liput mulle, siskoille ja nokkosille Euroviisujen semifinaalitreeneihin. Harmi vain siellä ei ole The Arkia, mutta finaaliharkat olisivat tulleet liian kalliiksi. No mutta nytpä pääsen edes vähän kuikuilemaan, et mitäs häh. Jee jee. 8)
Didille onnea valmistumisen takia!
Vaolalle kannustetta reportaasissaan!
Itseltä meni Graduun 1,5 vuotta, mut se nyt on sellanen pienempi homma, ettei jaksais puhua puol..
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onnea onniteltaville!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vituttaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:Vituttaa.
Kyrpii. Olis puoli kasi kauden avauspeli Vammala cityssä, mut en mene. Lähtö olis ennen kuutta ja paluu 22 jälkeen. Koko ilta reissussa - ei kiitos! Mut silti on huono omatunto...en taida olla aito kusipää. Jalat on kyyl aika paskassa kunnossa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ann kirjoitti:Vituttaa.
Moi aussi.

Mut ei sille voi mitään. Mä lähden itikseen systerin kans siiderille.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dr.Diarrhea

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Aiai, Tallinnan mellakat kuihduttavat viinanmyynnin pahimmassa tapauksessa kokonaan ennen meitin syndepileitä. Nuuh. 600 euroa uhkaa jäädä tukemaan kotimaista alkoholismia. Vidu, saahan sitä halpaa viinaa vaikka Pärnusta, jos vaikeeks menee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23489
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tahtoo pois toimistolta.

Tahtoo myös montaa muutakin juttua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ann kirjoitti:Vituttaa.
Vituttaako kuin pientä oravaa jolta etuhammas katkes? :P
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mua koetellaaaaaaaaaaan!

Lupasin itselleni olla koko vappuviikonlopun selvinpäin, koska pari aikaisempaa viikonloppua ovat menneet todella kosteissa merkeissä. Tänään tullut jo kaksi juopottelukosiskelua, ja viinahampaita jo hieman kolottaa. Ärrinmurrinperkele, pitäisikö hyljätä ne uljaat aatteet opiskelusta ja urheilusta ja luovuttaa pikkusormensa Vihulaiselle... :roll:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23489
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SikaMika kirjoitti:
Lupasin itselleni olla koko vappuviikonlopun selvinpäin, koska pari aikaisempaa viikonloppua ovat menneet todella kosteissa merkeissä. Tänään tullut jo kaksi juopottelukosiskelua, ja viinahampaita jo hieman kolottaa. Ärrinmurrinperkele, pitäisikö hyljätä ne uljaat aatteet opiskelusta ja urheilusta ja luovuttaa pikkusormensa Vihulaiselle... :roll:
Oli hiukan samansuuntaiset ajatukset kieltäytyä alkomahoolista tänä viikonloppuna, osittain johtuen viime viikonlopun tapahtumista. Mutta nyt työvitutuksen johdosta suuhun hiipinyt valkkarikossu-sekoituksen maku.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:Mua koetellaaaaaaaaaaan!

Lupasin itselleni olla koko vappuviikonlopun selvinpäin, koska pari aikaisempaa viikonloppua ovat menneet todella kosteissa merkeissä. Tänään tullut jo kaksi juopottelukosiskelua, ja viinahampaita jo hieman kolottaa. Ärrinmurrinperkele, pitäisikö hyljätä ne uljaat aatteet opiskelusta ja urheilusta ja luovuttaa pikkusormensa Vihulaiselle... :roll:
Kestä kestä kirkkaamman ruunun saat! :paijaa:

Mä teen retken pikaisen Kamppiin ja sen teerenpeliin-- Moi!
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vittu, lähden juopottelemaan. Tässähän se menee sitten tämä päivä ja huominenkin, jos kunto kestää niin kai sitä vappunakin tulee lähdettyä kaatamaan. Ja ensi viikonloppuna lienee vuorossa Tukholmanristeily, joten paskaakos tässä, pannaan maksa vikisemään.
Sitten alkaakin "onneksi" jo työt, täytyy vetää muutama viikko hommia 24/7 jotta jaksaa sitten taas rypeä koko kesän... :?
Aito_Johanna

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

En ole koskaan vuokrannut videota, paitsi kerran lukiossa kimpassa muutaman muun kanssa jotain kurssityötä varten. No, tänään ajattelin, että voisin vuokrata jonkin leffan illaksi, ja menin Ison-Roban Makuuniin. Hämmästyin, kun siellä olikin pelkkiä DVD:itä! Minulla ei ole dvd-laitetta (tietokoneen ruudulta niitä voisi katsoa, mutta ei viitsi, liian pieni näyttö siihen). Onko jossain vielä vuokrattavana tavallisia vhs:iä vai olenko niinqu ihan pudonnut kehityksestä? :?
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Slipknotin Iowa "koti-ikävään" elikkäs vitutukseen. :twisted:

Tää käheys ei mene millään ohi, pelottaa hieman huominen kun pitäisi ottaa puheluita vastaan eikä tämä tästä parane ilman "ihmetekoa".

Eilen oli yksi legendaarisimmista baari-illoista. Lähdimme kaverin kanssa vitutuksenlievitykseen ja aloitimme reippaasti kahdella tuopilla. Tuli hieman heikko ja hajanäköinen olo jo yhdestä, mutta vastuuntuntoisena juoppona join ihan periaatteessa vielä toisenkin. Kävelimme pari metriä baarista poispäin, tuli yskä ja :laatta: Kiitos kolmiolääkkeet.

Kiva vappu tulossa, kaikesta päätellen.

Taino, oikeastaan huomenna pitäisi lähteä kaverin minisynttäreille kotikylään. Jossa on minun lisäkseni kaksi kaveria ja yksi entinen kaveri, jolle en aio puhua seuraavaan kymmeneen vuoteen ja olisin ehkä valmis olemaan samassa huoneessa hänen kanssaan viiden vuoden kuluttua. Ei kauheasti innosta, varsinkaan kun kenellekään muulle kuin tälle rakkaalle ex-kaverilleni ei ole ilmoitettu mitään illan tapahtumista.
Jäisin pois, ellei teko muistuttaisi niin eläväisesti tämän entisen kaverin vakiotempusta... :roll:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Aito_Johanna kirjoitti: Onko jossain vielä vuokrattavana tavallisia vhs:iä vai olenko niinqu ihan pudonnut kehityksestä? :?
Kyllä mun mielestä ainakin Kampin Makuunissa on vielä vhs-kasetteja vuokralla.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Bliss

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Aito_Johanna kirjoitti:Onko jossain vielä vuokrattavana tavallisia vhs:iä vai olenko niinqu ihan pudonnut kehityksestä? :?
Korson Filmtownissa on ainakin... :roll:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: PerjantainGayPervoilu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mulla on vintillä iso kassillinen videoita. Ottakee.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin