Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dr.Diarrhea

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

isohaara kirjoitti: Mutta totta kyllä ettei rahalla saa olla merkitystä kun toisella menee päin prinkkalaa ja pitäisi mennä ystävää tukemaan
Jotenkin vaan rahan ottaminen puheeksi tässä yhteydessä särähti. Tervehenkinen heppuhan sä oot 8)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Täällä on muuten firman huutokauppa, jos paikallisia kiinnostaa.
Käytettyjä poliiseja halvalla?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti: Käytettyjä poliiseja halvalla?
Ne mitään maksa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Ne mitään maksa.
Edes vaivan?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Noniin. Nukuttu on muutama tunti. Miksköhän mä ihan aina herään ensin klo 11-13 prkl ihan turhaan, ja sit vielä torkun tunnin pari.. Joka tapauksessa, yhdet yöunet kun jää välistä on olo vähän tööt parikin päivää jopa. No nyt kahvi ja Kaleva (tilasin puoleen hintaan 2kk:ksi pitkästä aikaa!) saa herätellä mut lempeästi ensin, ja sitten aukaisen vasta puhelimen.

Sellainenkin kävi mielessä, että mitä jos ryyppäiskin jo tänään ja jättäis sen maanantain väliin :idea: Vappuna ei kuitenkaan mahdu mihinkään ja typeriä ihmisiä liikenteessä tuhansittain ja sillon saattaa olla jo kylmempi ilmakin ja mulla jäis toipumisaikaa vähemmän, kun meen aamukahdeksaan töihin keskiviikkona, mut jos ottais tänään niin seuraavan kerran töihin maanantaina vasta iltavuoroon ja aurinkokin paistaa tuolla ja olis varmasti väljempää.. hmmm, tässäpä tuumittavaa.
Dr.Diarrhea

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Ne mitään maksa.
Edes vaivan?
Vaivaannun, jos vielä jatkat.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Ann kirjoitti: Käytettyjä poliiseja halvalla?
Ne mitään maksa.
Tänne yks semmonen. Laitan yv´nä ikä/kokorajotukset.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
safi

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja safi »

Xiberia kirjoitti: Innolla odotan valmistumistani ja tulevaa työelämää :D Jonkun hullun on sekin työ tehtävä. Ehkä kahdenkymmenen vuoden päästä harmittaa, etten jatkanut siistiä yliopistouraa! Tuossa maaliskuun työharjoittelussa en törmännyt mihinkään "jauhelihaan" (kuten Varsinais-Suomen sairaanhoiropiirin vastuulääkäri nimittää kolaripotilaita),
Jauheliha on varsin osuva nimitys... tätä tapausta ei kyllä taidettu lähteä viemään ambulanssilla Saloon. Mediheli ainakin pörräsi ilmassa, kun olin paikalta lähtenyt eli tais mennä Tyksiin...tai sitten ruumishuoneelle.

No sääliksi käy ainoastaan ihmisiä, jotka joutuivat tyypin hoitamaan. Kuskia ei yhtään, sillä kyseissä kohdassa on melko jyrkkä mutka ja 60km/h rajoitus. Tällä tyypillä oli kyllä ollut aika tavalla enemmän vauhtia, sillä 80km/h tuosta mutkasta ajamalla selviää vielä leikiten, jopa omalla kaistalla pysyen : ). Tuttu tienpätkä allekirjoittaneelle.
Dr.Diarrhea

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Kaksi telkänpönttöä per asiakas, luki kyltissä. Ostettiin veljen kanssa just yhteensä kolmetoista 8) Mitä siitä nyt sit tulee...312 tölkkiä hiivaa. Noiden pitäis riittää noin 80 hengen yhden illan oluttarpeisiin, enempää ei tipu. Oli muuten sisältö 12,30e per pönttö. Tämä vain Tallinnan mellakoiden aiheuttaman viunanmyyntikiellon vuoksi. En usko, että tuli kovin paljoakaan ulsteriin. Euromarketti oli muuten halvin tänään.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Vaivaannun, jos vielä jatkat.
Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ann kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti: Vaivaannun, jos vielä jatkat.
Kuva
Hyyi etkaisä diarheaa taloustavaran sekaan?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Elukka kirjoitti:Voimia sinne. :sir:
Mä taidan keskittyä jatkossa ihkuttamiseen, nämä jaksamisten toivottelut tuntuvat minusta jokseenkin pöljiltä, ainakin niin kauan kuin "ongelmat" ovat omien valintojen melkeinpä ennalta-arvattavia seurauksia.

Joka tapauksessa patenttilääke apinalaumoihin toimi tälläkin kertaa, polkupyörällä alkukotiin äiteen lihapatojen ääreen ja piristävät päiväunet sohvalla. Hyvä ruoka, parempi mieli!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dr.Diarrhea

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Poikkesin juuri kevään toisella rullislenkillä. Takahuhdin alueella pärähti kirjaimellisesti vastaan toissapäivän TamU:n arpajaisten voittopalkinto. Aaiai, kiskis. Keltainen tuliterä Ferrari. Jo futispelin tauolla päiväksi auton käyttöönsä saanut (vuokra muuten muistaakseni 2000e/pv) voittaja päräytti pari kierrosta Ratinan tartanilla, ja voi niitä saundeja. Sanotaanko että tuli ihan kylmät väreet ja lopuksi vain :]

Nytkin lenkillä kuulin ensin sen moottorin jylinän, sitten savun keskeltä nousi...keltainen paholainen 8)
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Huomenna aion olla ahkera het aamusta.

Takapihalla oottaa 100 litraa kuorikatetta ja 3 metrin korkusta timanttituijaa. ihQ. Terassikaluston vielä ku joku jaksais rehata pelipaikalle autotallista.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Bliss

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tää lähtis nyt saunaan lojumaan ja rentoutumaan.
Chubs

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Vanhemmat on kyllä mahtavia. Vaikka mä tienaan nykyään jo enemmän kuin esim. äitini, niin edelleen kylään tullaan ns. avustuspaketti kainalossa. Tällä kertaa äiti toi mulle uuden peiton, kahdet villasukat ja kaksi pussillista leipomuksia ja ruokia pakastimeen. Veivät vielä ravintolaan syömään, äidin huolehtiessa, että varmasti syön vatsani täyteen. :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chubs kirjoitti:Vanhemmat on kyllä mahtavia. Vaikka mä tienaan nykyään jo enemmän kuin esim. äitini, niin edelleen kylään tullaan ns. avustuspaketti kainalossa.
Alkoi tehdä mieli paistettuja muikkuja.

Muistelin kuinka isovanhemmat tulivat joskus kaksikymmentä vuotta sitten syksyisin(?) muikkulastin kanssa kyläilemään, ei tainnut olla maanviljelijöillä oikein muita mahdollisuuksia tukemiseen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

aasi kirjoitti:
Chubs kirjoitti:Vanhemmat on kyllä mahtavia. Vaikka mä tienaan nykyään jo enemmän kuin esim. äitini, niin edelleen kylään tullaan ns. avustuspaketti kainalossa.
Alkoi tehdä mieli paistettuja muikkuja.

Muistelin kuinka isovanhemmat tulivat joskus kaksikymmentä vuotta sitten syksyisin(?) muikkulastin kanssa kyläilemään, ei tainnut olla maanviljelijöillä oikein muita mahdollisuuksia tukemiseen.
Mulle ei kyllä maanviljelijöistä tuu heti ekana muikkutuliaiset mieleen. Silleen.

Vanhemmat on kyl ihanii, varsinki isit! Mulle toi isi tänään uuden auton. Tai siis pomona toi. Ja lähteehän siinä palkasta joka kuu parikymppii enemmän ku edellisestä mut on se vaan ihku ja uus ja hyväntuoksuinen, ei yhtään muistuta muikkua! <3 Muistin sanoa isille, että tykkään siitä tosi paljon.

- muikkujen inhoaja, joka lähtee nyt lenkille ja sitten nukkumaan - pus!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti:Mulle toi isi tänään uuden auton.
Mä sain isältä synttärilahjaksi vesiväreillä tehdyn kortin, johon kolmevuotias pikkusisko oli piirtänyt hienoja kuvia. :h: oli sekin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geetzu kirjoitti:Mulle ei kyllä maanviljelijöistä tuu heti ekana muikkutuliaiset mieleen. Silleen.
Nykymaanviljely on sellaista liiketoimintaa, aiemmin se on ollut omavaraistaloutta mihin on sopinut niin kalastus kuin metsästyskin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

aasi kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mulle ei kyllä maanviljelijöistä tuu heti ekana muikkutuliaiset mieleen. Silleen.
Nykymaanviljely on sellaista liiketoimintaa, aiemmin se on ollut omavaraistaloutta mihin on sopinut niin kalastus kuin metsästyskin.
Ainakaan Hyrylän lähimaaston maanviljeliöillä ei pikkurahasta ole puutetta, ainakaan kartanoista ja autoista päätellen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dr.Diarrhea

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti: Mulle toi isi tänään uuden auton.
Ihanan espoolaista.
Tix

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Mulle toi isi tänään uuden auton.
Ihanan espoolaista.
Tollasta se on vaan tuol satamaslummin puolella. Espoossa jokaisella on varaa ostaa auto ilman isin avustusta 8)
Dr.Diarrhea

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Tix kirjoitti: Espoossa jokaisella on varaa ostaa auto ilman isin avustusta 8)
Te olette aina osanneet kanavoida raha-asianne oikein.

Täällä me vaan istutamme Tapolan taimia ja toivomme supersatoa 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No voi juma, mulle äiti toi ruisleipää, juustoa, kanapuikkoja, curry-kastiketta ja appelsiineja. Veljelle vei 80% vodkaa. Kyllä mun äiti voittaa teidän vanhemmat, nih!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin