Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lolita kirjoitti:No voi juma, mulle äiti toi ruisleipää, juustoa, kanapuikkoja, curry-kastiketta ja appelsiineja. Veljelle vei 80% vodkaa. Kyllä mun äiti voittaa teidän vanhemmat, nih!
Ja veljesi näemmä sinut.
Geetzu

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ja mä meinasin antaa tytölleni luunapin. Siitäkin tulee isintyttö.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SikaMika kirjoitti:Ja veljesi näemmä sinut.
Mä olen jo alkoholisti, veli ei vielä, joten mä johdan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dr.Diarrhea

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:Siitäkin tulee isintyttö.
Geetsu, keskity! Sun mies ei kyllä kuulunut nyt mihinkään. Mistä edes keksit moisesta mainita? Älä pilaa mun momenttumia 8)
Geetzu

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Älä pilaa mun momenttumia 8)
Ja Passat ei oo yhtään perheauto! Vaan just sellanen, jolla lähdetään kesäyönä minihameessa ja kympin koroissa huristelemaan jonkun salskean poliisimiehen kanssa kaupungin laidalle pörisemään!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 8:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lolita kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Ja veljesi näemmä sinut.
Mä olen jo alkoholisti, veli ei vielä, joten mä johdan.
Pidän tavastanne arvottaa asiat, neiti Lolita!
SikaMika

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

RolloTomasi kirjoitti:
Painajaiset tiedän, mutta miksi kutsutaan niitä unia, joiden jälkeen tulee haikea tai surullinen olo? Ovatko nekin painajaisia?
Mitä sä selität? Mene takaisin nukkumaan!

Tiedättekö muuten, mikä on kakru? Annan vihjeen: Geetsu todennäköisesti puskee sellaisen ulos ihan piakkoin.

No, koska ette arvanneet, kerron vastauksen. Kakru on sellainen kostea pieru, jonka seurauksena housuihin/punttiin tupsahtaa lämpöisen leijan lisäksi 2 senttilitraa sitä itseään. Se on siis pierun ja kakan välimuoto, kakru.

T. Mik-a , 31v.
Geetzu

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Geetzun pierut on kuivia, vähintäänkin kiinteitä! Tuoksuu orkideoille! Hoovee kääkkä!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

SikaMika kirjoitti: Mitä sä selität? Mene takaisin nukkumaan!
Toteuttamisen arvoinen, erinomainen idea! (vaikka nukuinkin 8 tuntia)
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dr.Diarrhea

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:Ja Passat ei oo yhtään perheauto!
Aika soiva peli kuitenkin. Mun äijis osti tossa talven kynnyksellä iskemättömän. Se virta-avainsysteemi oli aika...nohee 8)
bedlam

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

On muuten jännittävää vetää kalsarit hirveessä flunssataudissa. Krapulatila on nimittäin huomattavasti suurempi arvoitus kuin tavallisesti. Känni ainakin tuntuu olevan tavallista jykevämpi, luultavasti jälkiseuraamuskin.
SikaMika

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti:Geetzun pierut on kuivia, vähintäänkin kiinteitä!
:shock:

Nyt taitaa olla puurot ja vellit Geen vatsassa pahasti sekaisin. Kiinteitä pieruja, huh huh...
Geetzu

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lääkkeeksi Valion AB:ta. Antaudun. Mietin DrD:n äijistä.
Dr.Diarrhea

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti: Antaudun.
Helppo...eiku varma 8) Minäkin pistän jo virrat pois - aamutyöt.
Geetzu

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Antaudun.
Helppo...eiku varma 8) Minäkin pistän jo virrat pois - aamutyöt.
Piti lähtee lenkille mut taidankin mennä hivelemään uuden auton verhoilua, kuvittelemaan sen nahkaisemmaksi mitä onkaan. 8)

Unta pallukat, huomenna aurinkoa kiitos kun aion veneillä aamusta iltaan! (suojakertoimet messiin, tänä kesänä on hottii olla white)

(varma)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tix kirjoitti:Espoossa jokaisella on varaa ostaa auto ilman isin avustusta 8)
Vittu joo, kaveri lupasi myydä mazda paskansa vuodelta -88 200e. En ostanut kun tankki ei ollut täysi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:Espoossa jokaisella on varaa ostaa auto ilman isin avustusta 8)
Ai nii tähän piti heittää et on se kyl törkeetä, ettei isi voinu vaan rakennuttaa tähän taloomme yhtä lisähuonetta auton rahalla. Tai siis firma. Kyllä mä mielummin bussilla kulkisin ja isommin asuisin mut hitsi ku on oma raha tiukilla. Just lyhensin pankille asuntolainaa 2 tonnia ja sit tajusin et prkl toi auto vie joka kk neljäsosan siit. Päälle. Huh!

Paljos se dösä maksokaan hmmh nolla euroo. Sais paljon piimää ja jaffoja. Pierut ei pysyis yhtä kokkarimaisina ei ku kiinteinä.

Oon ku kännissä. En tuu lukee näit huomenna.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Apiinoiden läsnäolo humalluttaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SikaMika

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gud nait, juu skänki hous! Sika alkaa katselemaan Departedia ja menee joskus nukkumaankin.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Kuulitteko? Tänään ON Lauantai!

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

nowaysis kirjoitti:Oot ihku :h: Ois menny aamiaiset väärään kurkkuun ellen ois ehtiny jo nielemään 8)

Mansikkakisujuna, pitääpä ottaa termi käyttöön ;)
Joo siis, junous pojat tykkää siit, et nielaset nopeesti ja saat orgasmin sillei vaikka tomaatilla tai pähkinöillä jotka ovat vielä pussissa. Nams Nams! kurkku!!


No sit tää iso ovi aukes ja sillei painus kiinni ja paikat liukkaina odotettiin galaktistaYhtymistä. No siinä vähän pusuteltiin sillei kimaltelevilla kielillä ja huullilla, kun tämä narttuz siis halus katso, ettäs mitäs tuolta alapään pinkin lahjapaperin alta paljastuu. No sieltä paljastui tietenkin sellanein ISO-Suonikas Otus nimeltä täyslihamakkara jota tyttö siis siinä maisteli tovin nautiskellen ja minä taas vaivuin transsiin mennen aina 9taivaaseen taas keskelle Faarao Berbetuaari_IVX valtkuntaa. olisitte pojat ain kateellisina kuulleet sitä huokausten määrä mitä panojumala sais kansantytöiltä ja öljytyiltä sotilailta, oli meinaas taas flirttiä ilmassa niin, et suonikas vaan pullistui ja pullistui kunnes prinsessa NouWAIySis tuli ja vei mut omaan prinsessakammioon jossa aloimme heti lemmiskellä kiimasesti. No hän tollei kysyi, saisko maistaa vähän kielellä sillei mun pepunreikää johon tää siis sanoi innoissaan et JOO!!! aina käytössänne prinsessa NouWAIySis. No hän riisui mun heimosoturin lannevaatteita ja huomas, että ei ihan yksin niinkus sillei pärjääs ja kysyi multa, että sopisko jos pyramidinneito GeezTheLIZZWeiz sais tulla mukaamme leikkiin ja sillei. No mä olin tietenkin, että IHAN heti mukaan vain, no kammion ovi aukes ja sieltä tuli sellainen ruskeanappisilmäinen UUH!!AAQH! elämyskone kuin avaruus hiukset oli mustat kuin aukko ja ruskeiden silmien keskellä välähti pirullinen sininenpiste junous. No katoin tuon neidonkävelyä luoksemme ja mikäz elämyskonen tuon tosiaankin jokaisella askeleella mahlaa tippui pimpistää vuolaa ja sillei sekä kieli hyväili pusuhuulia jotka huusivat KYRPÄÄNI. hällä oli matkaa vielä sänkyymme sellaset 200metriä, joten päätimme prinsessa NouWAIySis kanssa, että se sais nyt sillei junous tehdä kielereita mun berberin kanssa. no mää siinä aloitin mahlaavan pyllistyksen ja sillei ja kieli upposi tuohon sokeroituun tähtiportiini ja sillei, mutta siteen prinsessa NouWAIySis kommentoi jotenkin näin mun AAH! berberiä "tähtisotilas, sun peppu on liukkaampi kuin keskestä voideltu baagel" ja mä sit siihen sanoin niinkus et mut täytteet tulee multa omasta takaa ja pieraisin herkullisen lakupierun suoraan nenään! :D no nyt oli pyramidinneito GeezTheLIZZWeiz tulla sänkymme laidalle ja itseassa ryhryi heti asiaan ja otti tuon minun suonikkaan lasermiekan käteensä ja alkoi runkkailla sitä kunnes sen oli pakko ottaa se suihin ja sillei ja siis HUH HUH! mikä imukone tuo oli. No mä lennäti pirtelöt pillillä suoraan sissään! a nyt tääsä välin prinsessa NouWAIySis sais ajatuksen Mansikkakisujunasta johon kaikki me suostuimme oitis ja HUH! sitä nautinnon, lätinän ja eroottizten huohkujen määrä jonka onnituin saamaan tytöille. Pyramidin vartijatkin tulivat katsomaan oikeaoppista lasermiekan käyttöä. No päätimme sitten, etä pistetääs junos ja sillein kunnon näytös pystyyn koko kansalle, mutta eka siis tässä nussimme ja harrastimme kaikkea mahdollista kinkeilyä tyttöjen kanssa, mutta ne olivat kyltymättömiä panopupuja ja kyllä minä niin nutin siitä kuin laserilla työnnyttiin lihan litinnäänja puppsin tuon elämän eliksiiriä mekaanisella nahkapumpulla neitojeen sisään. Ja kyllä, heidän ilmeistän näki taivaallisen tyytyväisyyden kun lemmiskelimme kolmisteen tuolla 10X10 sängyllä. oli kuin tehty meidä leikeille NAMS NAMS! ja jippiajee vai se miten lucky lake huus kun nartun lassotti. No kummiskin niin nään neidot yritti saada lasermiekan ehtymään (mahdotonta) kehoni tuottaa siementä nopeammin kuin sydän pumppaa verta. Asia josta olen ylpeä, koska voin täyttää mys juuri sinun naisesi hartaimma toiveen lasermiekallanio joka pussittaa siemeniä nopeammin kuin Abbdullah Jabba muinoin koreja. Tä ssä nyt aloitin uusiksi laitoin kieleni prinsessa NouWAIySisin pimpelipompiin ja nams nams! tuo mansikkamahla oli taivaallisen hyvää eivaan pystynyt lopettamaan kun kroppa huus lisää ja lisää!! no sitten tää pyramidinneito GeezTheLIZZWeiz tuli kesken toiminnan sanomaan et hääkin haluaa saada osansa kielestäni ja kyrvästäni, no mä siinä panin prinsessa NouWAIySisin nukuksiin panemalla. GeezTheLIZZWeiz tuli ja sillei ihmetteli ja ihaili kun nyt huomas täysi karvattoman galaktisenSotilaan ja kysyi, että misäs meitä no? no kerroinhan siellä, että olen RUNkkariplaneetan KitinaThe wankWankin Kuningas ja tähtisotilas. No hän kysyin missä planeetta sijaitsi, no mä tähän sanoin, että kymmen penisliinikulman ja kahdeksan Glaktisen valiovuoden takana, ja se oli aijaa ja levitti haarat mulle ja huus "nyt sitää laseria pilluun ku olis jo" No mä tietenkin upotin ja lauksein monasti GeezTheLIZZWeizin sisään ja hän huohotti nautinnosta kunnes nukahti tylsyyteen. No mä tässä päätin, että palataas IRL ja suihinottoon eteisessä.


POKZ POKZ! olin bäk in this taime ja olin juuri lauennut nartun suuhun ja sillei sperma tytön suupielissä kiihotti minua ja pakotti mut kantamaan hänet sohvalle jossa hiljaa maistellen tutuistuimme toisiin välillä vaihdellen edestä taakse ja sivulle jos ei muuta keksitty. Hän kertoi pillunvuolevan hunajaa, koska maistoin kropasti tuon sokeroidun kropan ihanuuden ja lihaisan maukauden varsikin sykkivästä kyrvästäni! No mä siinä kiittelin kohteliaisuuksista ja päässäni mietin, että HUH! naiset tekee akikkensa kyrvän eteen... Ottais vähän enemmän rela ja nostais sitä pyllyä pystyyn, ikinä ei tiedä kuka kulman takaa tulee ja yllättää NAMS! No kannoimpa tämän tytön sänkyynsä ja riisuin aivan alasti ja HUH! jumalatar vai vahattu oli tyttö kuin huora! namnamanam ja pillillä kroppaa vähän sokeroitin iloliemellä, joka on eiffelissäkin käynnyt. No tyttö nautti ja nautti ja nautti ja nautti ja vaati lisää vedoten siihen, että olen paras konemestariteknikko jota hän on pannut. no alotetiin koko setti uudestan eli purskautin spermat naamalle, koska tyttö halus kasvonaamion... No jostain tytölle tuli mieleen ja sanoin, että kutsu Mua PALEFACEKSIN kun nyt otat mut kovaa takaapäin no aukasin ikkunan ja aloitin nussin ja huusin narttu palefaceksi kunnes kuuli kadulta, että joku huus! karri karri tules tänne maistelemaan ja sit tapahtu. kyrpä lerpahti ja soli siitä täts it ja zäp viuh ja minä nukahdin. :D

Sunnuntai on erottinen :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Vastaa Viestiin