Sunasunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Teininä yhden kaverin tyttöystävän nimi oli Suna. Se on toisinpäin anus. Se oli hauskaa. Hyvää yötä.
SikaMika

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bedlam kirjoitti:Teininä yhden kaverin tyttöystävän nimi oli Suna. Se on toisinpäin anus. Se oli hauskaa. Hyvää yötä.
Mun yhden kaverini nimi oli Ere. Se on toisin päin perämoottori. Se oli hauskaa. Hyvää yötä.
bedlam

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

SikaMika kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Teininä yhden kaverin tyttöystävän nimi oli Suna. Se on toisinpäin anus. Se oli hauskaa. Hyvää yötä.
Mun yhden kaverini nimi oli Ere. Se on toisin päin perämoottori. Se oli hauskaa. Hyvää yötä.
Naureskelin tuolle sattumukselle jo pari minuuttia, mutta sitten tajusin että ei perämoottori toisinpäin ole ere! Sehän on irottoomärep! Jotenkin nyt iski hirvee pettymys ja luottamuspula suhun ja joisin pettymykseeni jos olisi mitä juoda.
Tix

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:Teininä yhden kaverin tyttöystävän nimi oli Suna. Se on toisinpäin anus.
Ja lempipalindromisi oli "Elli, rakas Suna, anna anus Sakarille!"
bedlam

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tix kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Teininä yhden kaverin tyttöystävän nimi oli Suna. Se on toisinpäin anus.
Ja lempipalindromisi oli "Elli, rakas Suna, anna anus Sakarille!"
Mun toinen nimi on Sakari muistaakseni. Tämäpä meni nyt ahdistavaksi. Mutta löysin vodkaa jääkaapista!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hitto, mulla oli jotain asiaa mutta unohdin!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Rouva Pupu

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Olen.
Vihtahousu

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Otan lisää olutta.
bedlam

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

aasi kirjoitti:asiaa
Asiaa on toisinpäin aasia! Senkin itsekeskeinen runkkari! Vai tarkoititko maanosaa? Muistaakseni sellainen maanosa on kuin aasia. Siellä ihmiset näyttää oudolle ja syö omituisia ruokia.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

En sitten mennytkään takaisin nukkumaan.

Hyvää sunnuntaita kaikille anusaukoille.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

aasi kirjoitti:Hitto, mulla oli jotain asiaa mutta unohdin!
Alat kuulostaa multa mutta päinvastaisesti. Vrt:
"Hemmetti, muistin jotain jostain!"
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti:
aasi kirjoitti:Hitto, mulla oli jotain asiaa mutta unohdin!
Alat kuulostaa multa mutta päinvastaisesti. Vrt:
"Hemmetti, muistin jotain jostain!"
Sulla ei ollut asiaa, mutta muistit sanoa silti? =D
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Päätin aloittaa iirin opinnot kummityttöni kanssa. Hän on neljäsosaltaan skotti ja neljäsosaltaan irkku. Ala-asteella jo puhuttiin lähtevämme joskus tapaamaan hänen sukulaisiaan, joita kaikkia hän ei ole koskaan tavannut. Jos nyt sit aloitettais tekemään asian eteen jotain... Ja kyllähän kieli nyt täytyy osata jos maahan menee! Okei, tekosyy sinänsä, on vaan niiiiin kaunis kieli, että haluan oppia sen.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
aasi kirjoitti:Hitto, mulla oli jotain asiaa mutta unohdin!
Alat kuulostaa multa mutta päinvastaisesti. Vrt:
"Hemmetti, muistin jotain jostain!"
Sulla ei ollut asiaa, mutta muistit sanoa silti? =D
Niin justiin! Päästiin vertauksen kautta transkriptioon eikä tässä tarvittu edes Petri FB:n koodeja! 8)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Alat kuulostaa multa mutta päinvastaisesti. Vrt:
"Hemmetti, muistin jotain jostain!"
Sulla ei ollut asiaa, mutta muistit sanoa silti? =D
Niin justiin! Päästiin vertauksen kautta transkriptioon eikä tässä tarvittu edes Petri FB:n koodeja! 8)
Editoitiin kvartaalitalouksien äärettömiä ulottuvuuksia ja transkeksuaalisesti vertailtiin värkkejä!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

HellBell kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Niin justiin! Päästiin vertauksen kautta transkriptioon eikä tässä tarvittu edes Petri FB:n koodeja! 8)
Editoitiin kvartaalitalouksien äärettömiä ulottuvuuksia ja transkeksuaalisesti vertailtiin värkkejä!
Ja kohta ollaan transuja! En tiedä miten siihen päädytään mutta koodien purku on semmottia puuhaa, että värkitkin lentää vähän minne sattuu ja käy vaihdoksia ja kaikkea.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Niin justiin! Päästiin vertauksen kautta transkriptioon eikä tässä tarvittu edes Petri FB:n koodeja! 8)
Editoitiin kvartaalitalouksien äärettömiä ulottuvuuksia ja transkeksuaalisesti vertailtiin värkkejä!
Ja kohta ollaan transuja! En tiedä miten siihen päädytään mutta koodien purku on semmottia puuhaa, että värkitkin lentää vähän minne sattuu ja käy vaihdoksia ja kaikkea.
Tuhannen tulimmaista värkinvaihtoa! Vaihdan värkkini vähän ajettuun ladan kampiakseliin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Rouva Pupu

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pissattaa.
Vihtahousu

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Miks mä oon viel hereillä?
Vihtahousu

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Jotain semmoista, aattelin taas liikaa. Öitä/aamuja vaan kaikille.
Dr.Diarrhea

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Hyydyin taas kesken WPT:n, ekan mainostiedoitteen aikana. Ft(final table) oli tosin niin nimetön, ettei juuri ollut fiilareita pinnistellä pidempään.

Turvallista Tamperetta tässä taas yritetään.

Huomenta kaikille!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Hyydyin taas kesken WPT:n, ekan mainostiedoitteen aikana. Ft(final table) oli tosin niin nimetön, ettei juuri ollut fiilareita pinnistellä pidempään.
Et menettänyt mitään. Onneksi nössö teini ei voittanut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dr.Diarrhea

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Bluntly kirjoitti:Et menettänyt mitään. Onneksi nössö teini ei voittanut.
Hyvin harvoin satelliittien kautta päässyt aloittelija voittaa koko potin. Ft:ssä kun harvemmin varovaisesti pelaamalla voittaa. Tämä on itse asiassa tosi lohdullista, koska noita satelliitti/amatöörejä aika usein ft:ssä näkee, enkä itse pidä lajille hyvänä, että aloittelija kovin usein pääpottia vie.

Mut yks herkku oli ennen mainoskatkoa. Se oli se, kun toisena tippunut bluffasi ensin chekkaamalla, ja toisen reissatessa maltillisesti pisti hän all in. Hieno peli.
Mulli75

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ei taaskaan ole tekemisen puute. Pitäisi osata päättää mistä aloittaa.

Ei helvetti miten jotkut ihmiset voi olla hyväuskoisia.
Setäni oli ollut ostattelemassa autoa ja sai sovittua puhelimessa myyjän kanssa että myyjä tuo sen näytille kun auto vaikutti siltä että se kannattaa ostaa.

Myyjä oli ajanut kuulemma useamman 100 km tuoden näytille auton ja tietenkin toinen auto myyjän paluumatkaa varten oli kulkenut perässä.

Ei niistä kaupoista sittenkään tullut mitään ja myyjä joutui suorittamaan saman moottorimarssin takaisin sinne mistä tulikin. :D
Viimeksi muokannut Mulli75, 29.04.2007 9:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Geetzu

Re: Sunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tosi paska vilukeli. En varmaan lähe merelle. Juoksin 5 kilsaa ja meinasin kuolla.
Vastaa Viestiin