Vaisujen vakkareiden vappu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
eps

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja eps »

Aito_Johanna kirjoitti:
eps kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Kumpi niistä oli kamerakännykkä ja kumpi minuun ihastunut?
Sinuun ihastunut loikoili sängyllä.

e.
Ah. Ei hän ole minuun ihastunut. Hän on juuri ostanut avovaimonsa kanssa rivarinpätkän. Hänellä vain on tapana hymyillä sympaattisesti kaikille.
Okei. Se oli väärä hälytys sitten.

No ainakin selvisi, että sinulla on mukavia irl-ystäviä ja pitkiä ystävyyssuhteita.

Mutta kuka kehui minua likimain normaaliksi? Olen utelias!

e.
Aito_Johanna

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

eps kirjoitti: Okei. Se oli väärä hälytys sitten.

No ainakin selvisi, että sinulla on mukavia irl-ystäviä ja pitkiä ystävyyssuhteita.

Mutta kuka kehui minua likimain normaaliksi? Olen utelias!

e.
Ehdin jo innostua, että joku on minuun ihastunut tai edes näyttää siltä.

Se oli se pitkä kamerakännykkämies, joka sinua likimain normaaliksi kehui.
eps

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja eps »

Aito_Johanna kirjoitti:
eps kirjoitti: Okei. Se oli väärä hälytys sitten.

No ainakin selvisi, että sinulla on mukavia irl-ystäviä ja pitkiä ystävyyssuhteita.

Mutta kuka kehui minua likimain normaaliksi? Olen utelias!

e.
Ehdin jo innostua, että joku on minuun ihastunut tai edes näyttää siltä.

Se oli se pitkä kamerakännykkämies, joka sinua likimain normaaliksi kehui.
Sujut ollaan sitten. Hän vaikutti myös ihan mukavalta kunnon kaverilta (mutta ei sinuun ihastuneelta - vaikka voin toki olla väärässä).

e.
eps

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja eps »

Aito_Johanna kirjoitti: Ehdin jo innostua, että joku on minuun ihastunut tai edes näyttää siltä.
Mutta AJ, sinä olet persoona, joka ei jätä ketään kylmäksi. Koska harva inhoaa sinua, niin luonnollisesti tosi monen täytyy pitää sinusta. Moni pitäää sinusta varmasti tosi kovastikin, mutta ei uskalla tunnustaa todellisia tunteitaan torjutuksi tulemisen pelossa.

e.
NuoriDaavid

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:Tapasin äsken yhden niistä ei-kitinäläisistä kavereistani, jotka liittyivät vaisuun seuraamme loppuillasta. Hänen mielestään kitinäläiset olivat "hyvin erikoisia tyyppejä", paitsi eps "vähän normaalia muistuttava". Pyysin perusteluja, mutta hää vain toisteli painokkaasti tuota "hyvin erikoista" ja väitti, että kyllä he tietävät itsekin olevansa sellaisia. :?
:D Voisitko (mieluiten yv:llä) kertoa ketä noissa kinkereissä oli?

Kai muistit korostaa rl-tuttavillesi, että nämä nettituttusi olivat sieltä gaussin käyrän normaalimmasta päästä (näin oletan).
Edith

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Edith »

NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Tapasin äsken yhden niistä ei-kitinäläisistä kavereistani, jotka liittyivät vaisuun seuraamme loppuillasta. Hänen mielestään kitinäläiset olivat "hyvin erikoisia tyyppejä", paitsi eps "vähän normaalia muistuttava". Pyysin perusteluja, mutta hää vain toisteli painokkaasti tuota "hyvin erikoista" ja väitti, että kyllä he tietävät itsekin olevansa sellaisia. :?
:D Voisitko (mieluiten yv:llä) kertoa ketä noissa kinkereissä oli?

Kai muistit korostaa rl-tuttavillesi, että nämä nettituttusi olivat sieltä gaussin käyrän normaalimmasta päästä (näin oletan).
Toi Jossun frendi tuossa meinaa vissiin mua. Koska kuten jo sanoin ennenkin, huomasin noiden bileiden jälkeen, ettei mulle sovi alkoholi tyhjään vatsaan kahden eri lääkekuurin ollessa meneillään. Muut vieraatkin tais sitä paitsi lähteä pois aika pian näiden frendien saapumisen jälkeen, joten mun normaaliuttani oli eniten aikaa tarkkailla. Mä puhuin jossain määrin sekavia ja sellasia juttuja, joita en normaalisti ollenkaan.

Meitä oli paikalla siis yhteensä neljä aktiivista kitinäläistä, yksi entinen kitinäläinen ja yhden aktiivisen kitinäläisen ei-kitinäläinen seurustelukumppani ja sitten loppuillasta nää Jossun frendit.
NuoriDaavid

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Tapasin äsken yhden niistä ei-kitinäläisistä kavereistani, jotka liittyivät vaisuun seuraamme loppuillasta. Hänen mielestään kitinäläiset olivat "hyvin erikoisia tyyppejä", paitsi eps "vähän normaalia muistuttava". Pyysin perusteluja, mutta hää vain toisteli painokkaasti tuota "hyvin erikoista" ja väitti, että kyllä he tietävät itsekin olevansa sellaisia. :?
:D Voisitko (mieluiten yv:llä) kertoa ketä noissa kinkereissä oli?

Kai muistit korostaa rl-tuttavillesi, että nämä nettituttusi olivat sieltä gaussin käyrän normaalimmasta päästä (näin oletan).
Toi Jossun frendi tuossa meinaa vissiin mua. Koska kuten jo sanoin ennenkin, huomasin noiden bileiden jälkeen, ettei mulle sovi alkoholi tyhjään vatsaan kahden eri lääkekuurin ollessa meneillään. Muut vieraatkin tais sitä paitsi lähteä pois aika pian näiden frendien saapumisen jälkeen, joten mun normaaliuttani oli eniten aikaa tarkkailla. Mä puhuin jossain määrin sekavia ja sellasia juttuja, joita en normaalisti ollenkaan.

Meitä oli paikalla siis yhteensä neljä aktiivista kitinäläistä, yksi entinen kitinäläinen ja yhden aktiivisen kitinäläisen ei-kitinäläinen seurustelukumppani ja sitten loppuillasta nää Jossun frendit.
"hyvin erikoinen tyyppi" kuulostaa oikein mukavalta.
Vastaa Viestiin