Vaisujen vakkareiden vappu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
PerttiMakimaa

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kuten toisessa ketjussa vihjailinkin ajattelin, että olisi ollutkin siistiä jos vaisujen vakkarien juhlissa olisi ollutkin poikkeuksellinen meininki.

Jossu olisi vetänyt mäsät, haukkunut kaikki (se kuuluu asiaan siinä vaiheessa) nukahtanut sohvalle ja eps olisi viimeisillä voimillaan avannut ketjun Jossun tunnuksilla ja sitten lähtenyt haastamaan riitaa naapurin kanssa.

Sama toisinpäin. Ullanlinnanmäellä kaikki pitäisivät hauskaa pelkkää jaffaa nauttien koleassa kevätsäässä.

Teekkareitten mielestä kastautuminen kaiken maailman rapakoissa kuulostaisi järkevältä ilman riittävää nousuhumalaa.

Ok. Mikään näistä ei taida kuulostaa uskottavalta. Luovutan... :)
nokkaelain

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Taisin viettää vaisumpaa vappua. Jollakulla oli oikein yksi olut; itse join vain lasillisen kuohuviiniä. Pelejä, liikaa ruokaa, saunomista. Ja paikkana omakotitalo niin kaukana, ettei tarvinnut pelätä näkevänsä haalareita, lakkeja ja muita vappupalloja.
bedlam

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
eps kirjoitti:
Me muuten tuumattiin, että jos et asuisi hiukka kaukana, niin sopisit mainiosti vaisujen vakkareiden tiimiin. :)

e.
Voiko pahempaa loukkausta olla?!
Voiko suurempaa kohteliaisuutta olla?!
Kiitos vain! Olen jättänyt baarit aikoja sitten ja kännäilyni on nykyään kolme siideriä + kitinä tai leffa. Joku korttipeli tai shakki olisi oiva biletysvaihtoehto! Paitsi en sitä euroviisumusaa kestäisi.
Edith

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on, uskokaa tai älkää, vieläkin vaisu olo. En kyllä usko oikein itsekään. Olin äsken menossa balettiin (pilates-kurssin aiemmin päivällä jätin suosiolla väliin), mutta menemisestä ei tullut mitään, löysin itseni asematunnelin Picnicistä syömästä ja olokin muuttui vain kamalammaksi koko ajan. Älä, Edith-raksumurukulta, enää juo yhtään alkoholia ainakaan kaksien lääkkeiden kans mixaten. Kammottaa. Joku pitään mua kädestä???!!

Ja jos joku lähteen mun kaa tonne: http://www.punatahdet.com/interviisut/ perjantaina, niin tod. oon vaan täysin Niksu- ja kolalinjalla.
elco

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja elco »

Kuka pani, ketä ja minne?
Edith

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Edith »

elco kirjoitti:Kuka pani, ketä ja minne?
Vain ällistyttävä Natriummies voisi saada minut vastaamaan.
Aito_Johanna

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

elco kirjoitti:Kuka pani, ketä ja minne?
Ei kukaan, mutta ei-kitinäläiset kaverini yrittivät kyllä kovasti järjestää Edithille sokkotreffejä suoraan erään heidän kaverinsa kämpille. Kilttinä ja vaisuna tyttönä Edith ei kuitenkaan lähtenyt.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

PerttiMakimaa kirjoitti:Jossu olisi vetänyt mäsät, haukkunut kaikki (se kuuluu asiaan siinä vaiheessa) nukahtanut sohvalle ja eps olisi viimeisillä voimillaan avannut ketjun Jossun tunnuksilla ja sitten lähtenyt haastamaan riitaa naapurin kanssa.
Ja jälkeenpäin Jossu olis selitellyt kirjotus-, ym. virheitään, "En se minä ollut, kun joku toinen kirjotteli mun tunnuksilla."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Multa! Jäi nyt wapun ykkösbileet välistä!
Vaisuilua kiitos lisää, viinan voimalla ei jaksa enää!
Pyyhin Netikettiin..
plumps

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja plumps »

Olipa ihmiset hauskoja ja pingviini hyvää vappuna.
AJ olit vapun paras ilo. Sain monta hymyä tähtesi.

Ei sinun tarvitse kuitenkaan alkaa joka päivä äiti teresaksi. Kyllä kerran vuodessa auttaa jaksamaan. Kiitos, sinä Hauska :)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

plumps kirjoitti:Olipa ihmiset hauskoja ja pingviini hyvää vappuna.
AJ olit vapun paras ilo. Sain monta hymyä tähtesi.

Ei sinun tarvitse kuitenkaan alkaa joka päivä äiti teresaksi. Kyllä kerran vuodessa auttaa jaksamaan. Kiitos, sinä Hauska :)
Kuka sä oot?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
plumps

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja plumps »

Mylwin kirjoitti:
plumps kirjoitti:Olipa ihmiset hauskoja ja pingviini hyvää vappuna.
AJ olit vapun paras ilo. Sain monta hymyä tähtesi.

Ei sinun tarvitse kuitenkaan alkaa joka päivä äiti teresaksi. Kyllä kerran vuodessa auttaa jaksamaan. Kiitos, sinä Hauska :)
Kuka sä oot?
Olen otettu sinusta ja kysymyksestäsi. Ihana olet. En itse ole yhtään noin ihana. Tuo oli kauneinta mitä minulle on sanottu. Johtuu varmaan siitä, että olen itseeni ollut jopa tyytyväinen itseeni tänään (en ollenkaan joka päivä ole näin hyvällä päällä) ja luulen, että tuo oli jotenkin kohteliaisuus.

Olen minä.

Vai hyppäsinkö yli/ymmärsinkö väärin, kysyitkin AJ:ltä kuka ihme hauska hän on. Otin itseeni nuolen. Maailma näyttää siltä millaisten lasien kautta katselee. Mulla on sellaiset onnelle suurentavat ja surulle pienentävät.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Ann »

plumps kirjoitti: Olen minä.
No hauska sä et ainakaan ole.

Kuka näitä peeloja oksentaa ulos ja mitä kautta? Onko se nyt vittu niin saatanan vaikeaa sanoa, mikä vittu se nimimerkki on ollut, häh???!!?? Vittunaama.

Äläkä ala tähän sopertaa tähän mitään happosta läppää. En kuitenkaan jaksa lukea. Just ja just kestän jonkun Superiorin urpoilut, joka sekin onneks tajuaa delliä postauksena yön yli asioita mietittyään.
Rotan aivot valtasivat pääni.
plumps

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja plumps »

Ann kirjoitti:
plumps kirjoitti: Olen minä.
No hauska sä et ainakaan ole.

Kuka näitä peeloja oksentaa ulos ja mitä kautta? Onko se nyt vittu niin saatanan vaikeaa sanoa, mikä vittu se nimimerkki on ollut, häh???!!?? Vittunaama.

Äläkä ala tähän sopertaa tähän mitään happosta läppää. En kuitenkaan jaksa lukea. Just ja just kestän jonkun Superiorin urpoilut, joka sekin onneks tajuaa delliä postauksena yön yli asioita mietittyään.
Ei minusta pidä hermostua. Hypit vaan noilla koivillasi kirjoitusteni yli.

Enkä minä mikään hauska yritä olla. Kunhan kirjoittelen ja rentoudun. Käsittääkseni te teette täällä sitä samaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Ann »

plumps kirjoitti:Käsittääkseni te teette täällä sitä samaa.
Nönönönönöööö! Ei näkyny tossa sitä vastausta kysymykseen. Ei tosin tullu yllätyksenä. Fine, pelataan sitten.
Rotan aivot valtasivat pääni.
NuoriDaavid

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ann kirjoitti:
plumps kirjoitti:Käsittääkseni te teette täällä sitä samaa.
Nönönönönöööö! Ei näkyny tossa sitä vastausta kysymykseen. Ei tosin tullu yllätyksenä. Fine, pelataan sitten.
Intertekstuaalinen analyysi viittaa Stadin Arskaan.
elco

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Intertekstuaalinen analyysi viittaa Stadin Arskaan.
Hyvä yritys, mutta olen jo pitkään tiennyt, että NuoriDave==Stadinarska.
Edith

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aika jännästi pysyy yllä mielenkiinto tähän aiheeseen. Taisin pitää kiinnostavimmat bileet aikoihin!
plumps

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja plumps »

Hei taas!
Olen suunnitellut, että lopetan kirjoittamisen tänne kun joku kerta en muistakaan salasanaani. Muistin sen vielä, vaikka yritin koko viikon unohtaa. Joten joudutte vielä kerran tappamaan minut.
Edith kirjoitti:Aika jännästi pysyy yllä mielenkiinto tähän aiheeseen. Taisin pitää kiinnostavimmat bileet aikoihin!
Luulin, että Edith oli joku AJ:n tavis tuttu, mutta starahan sinäkin olet.
Ja luulin, että teillä oli oikeat kosketus bileet, mutta siis netin kautta kotoanne käsin 7-päivää sivuilla sättäilitte jotain kysymyksiä. Ou-yah.

Sitten viitattiin Stadin Arskaan. Voi olla vaikka isäni. Enhän minä itsekään tiedä kenen toimesta Kitinä oli laitettu tämän yhteisön tietokoneen suosikkeihin. Joten minun puolestani asia on sillä hyvä. Yhteisöni voi olla vaikka perhekoti tai nuorisovankila, PÖÖ, voitte olla vaikka ongelmanuorten suosikkeja. Never knows!
Aito_Johanna

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tapasin äsken yhden niistä ei-kitinäläisistä kavereistani, jotka liittyivät vaisuun seuraamme loppuillasta. Hänen mielestään kitinäläiset olivat "hyvin erikoisia tyyppejä", paitsi eps "vähän normaalia muistuttava". Pyysin perusteluja, mutta hää vain toisteli painokkaasti tuota "hyvin erikoista" ja väitti, että kyllä he tietävät itsekin olevansa sellaisia. :?
eps

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja eps »

Aito_Johanna kirjoitti:Tapasin äsken yhden niistä ei-kitinäläisistä kavereistani, jotka liittyivät vaisuun seuraamme loppuillasta. Hänen mielestään kitinäläiset olivat "hyvin erikoisia tyyppejä", paitsi eps "vähän normaalia muistuttava". Pyysin perusteluja, mutta hää vain toisteli painokkaasti tuota "hyvin erikoista" ja väitti, että kyllä he tietävät itsekin olevansa sellaisia. :?
Kuka heistä: lyhyehkö, kamerakännykkä vai sinuun ihastunut?

e.
Aito_Johanna

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

eps kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Tapasin äsken yhden niistä ei-kitinäläisistä kavereistani, jotka liittyivät vaisuun seuraamme loppuillasta. Hänen mielestään kitinäläiset olivat "hyvin erikoisia tyyppejä", paitsi eps "vähän normaalia muistuttava". Pyysin perusteluja, mutta hää vain toisteli painokkaasti tuota "hyvin erikoista" ja väitti, että kyllä he tietävät itsekin olevansa sellaisia. :?
Kuka heistä: lyhyehkö, kamerakännykkä vai sinuun ihastunut?

e.
Kumpi niistä oli kamerakännykkä ja kumpi minuun ihastunut?
Aito_Johanna

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Aito_Johanna kirjoitti:
eps kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Tapasin äsken yhden niistä ei-kitinäläisistä kavereistani, jotka liittyivät vaisuun seuraamme loppuillasta. Hänen mielestään kitinäläiset olivat "hyvin erikoisia tyyppejä", paitsi eps "vähän normaalia muistuttava". Pyysin perusteluja, mutta hää vain toisteli painokkaasti tuota "hyvin erikoista" ja väitti, että kyllä he tietävät itsekin olevansa sellaisia. :?
Kuka heistä: lyhyehkö, kamerakännykkä vai sinuun ihastunut?

e.
Kumpi niistä oli kamerakännykkä ja kumpi minuun ihastunut?
eps! Vastaa nyt! Tämä on ihan olennainen kysymys!
eps

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja eps »

Aito_Johanna kirjoitti:
eps kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Tapasin äsken yhden niistä ei-kitinäläisistä kavereistani, jotka liittyivät vaisuun seuraamme loppuillasta. Hänen mielestään kitinäläiset olivat "hyvin erikoisia tyyppejä", paitsi eps "vähän normaalia muistuttava". Pyysin perusteluja, mutta hää vain toisteli painokkaasti tuota "hyvin erikoista" ja väitti, että kyllä he tietävät itsekin olevansa sellaisia. :?
Kuka heistä: lyhyehkö, kamerakännykkä vai sinuun ihastunut?

e.
Kumpi niistä oli kamerakännykkä ja kumpi minuun ihastunut?
Sinuun ihastunut loikoili sängyllä.

Edit: (Pahoin pelkään, että tämä oli ei-toivottu vastaus. Se toinen vaikutti mukavalta pikältä komealta herrasmieheltä.)

e.
Aito_Johanna

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

eps kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
eps kirjoitti:
Kuka heistä: lyhyehkö, kamerakännykkä vai sinuun ihastunut?

e.
Kumpi niistä oli kamerakännykkä ja kumpi minuun ihastunut?
Sinuun ihastunut loikoili sängyllä.

e.
Ah. Ei hän ole minuun ihastunut. Hän on juuri ostanut avovaimonsa kanssa rivarinpätkän. Hänellä vain on tapana hymyillä sympaattisesti kaikille.
Vastaa Viestiin