Keski-week

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keski-week

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Enttu kirjoitti:rikkoi häntäluunsa :o, kävelee kuin paskat housussa :?: :?: :?:
Joo... baarijakkara kuulemma vaihtoi paikkaa aivan yllättäen :roll:

Mä oon ihan kauhea vaimo kun vaan nauran kun toinen vääntelehtii tuskissaan. Itseaiheutettu kipu, saa nauraa vai mitä?!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Keski-week

Viesti Kirjoittaja Ann »

Elppis kirjoitti: Taas yksin töissä- pomokin äsken lähtiessään huomautti että jos ei ole mitään tekemistä, niin lopettaa surffailun keskustelupalstoilla ja seurustelee vaikke eläinten kanssa
Kai käskit sen puhua kädelle?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keski-week

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ann kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Taas yksin töissä- pomokin äsken lähtiessään huomautti että jos ei ole mitään tekemistä, niin lopettaa surffailun keskustelupalstoilla ja seurustelee vaikke eläinten kanssa
Kai käskit sen puhua kädelle?
Mä sanoin että koirakin kusee sisälle niin kauan kun sille kerrotaan että ulos pitää pissiä.. Katto mua vähän oudosti, joten vastasin että surffailin tottakai jos tekemistä ei ollut; mutta nyt kun mainitsi niin pistän sen minimiin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keski-week

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hurrur.Hus hus. Sus sus. Alkaa päässä humiseen kun kirjottaa liian pitkään. Kylä juu. Vielä kaks sivua ja sitten saa riittää. Raja ahkeruuden ja hulluuden välillä on todellakin hiuksen hieno. Jiihaa! *haukotus* :shock:
Prepare for the worstest.
didi

Re: Keski-week

Viesti Kirjoittaja didi »

Hööh, hyvin alkanut shoppailuinnostus kaupungilla loppui hillittömään vatsakipuun.. jouduin lähes kaksinkerroin linkkaamaan bussiin, jossa istuin kyyneleet silmissä ja matkalla pysäkiltä kotio olin lähellä pyörtyä kivusta. Miten voi tulla noin kipeäksi muutamasta (ehkä tuli syötyä enemmän kuin muutama) Dietorellesta. Universumi ei salli minun laihtuvan vaan pakottaa minut tyydyttämään makeanhimoni oikeilla sokerikarkeilla. *heristelee nyrkkiä universumille*

Eipä muuta tällä erää.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Keski-week

Viesti Kirjoittaja Ann »

Söin purkillisen Beniä ja Jerryä. :laatta:
Rotan aivot valtasivat pääni.
SaintJohnPerse

Re: Keski-week

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tissuttelin eilen sitten aamu kymmenestä kahteen yöllä. Vaikka juoppo olenkin, niin ei sitä nykyään pysty kahden vuorokauden sessioihin ilman pelkotiloja... Oli pakko ottaa nyt yksi tai kaksi olutta, jos vaikka uni tulisi...
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Keski-week

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Spiraalikikkuroista taasen..

Sisko halusi "tasoittaa" hiuksiani tässä wappendaalina. No, pidin sitä hyvänä ideana, ajatellen ihan tulevaa mahdollista spiraalipermisasiaakin - että olisvat sitten jo valmiiksi leikatut ja mahdollisimman hyväkuntoiset spiraalikäkerrystä varten. Oikein hyvin sisko leikkasi, ei siinä mitään, mutta nyt on asianlaidat niin, että hiukset eivät enää ole "pitkät" kuten aiemmin vaan "puolipitkät", näyttävät nyt harmillisen pirteän potrilta.. melkein kuin polkkatukkaisten polkat.

Se mikä tuossa on mainio seikka, on se että nyt sitten siellä kampaamossa ei voida laskuttaa kalleimman mukaan "pitkistä" hiuksista vaan vain puolipitkistä! Hahaa.

Ja sitten vielä ennakoiden.. Tulee käymään niin, että mikäli tähän puolipitkään sitten isketään sitä spiraalikikerrystä, niin lyhenevät juurikin shirleytemplemäiselle polkkis-tasolle. Sitten vasta pirtsakalta näytetään.
(mieluummin saisi näyttää vaikka runolliselta.)

Kikkarain parista.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Edith

Re: Keski-week

Viesti Kirjoittaja Edith »

Frederik on tosimies. Frederik on rautaa.

Varasin just kolme levyä Frederikiä kirjastosta. Jos mut jonain päivänä (aiheellisestikin, vai?) asetetaan holhouksenalaisuuteen, niin ekaks multa pitää ottaa kirjastotunnukset pois.
Vastaa Viestiin