Tampio-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Tampio-torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tämä ketju on kaikille niille tampioille, joiden ajantaju on niin pahasti häiriintynyt että kuvittelevat elävänsä jo torstaissa!
Sheetlord kirjoitti:Aasi kiltti, älä juo enää! Ajantajun hämärtyminen on ensimmäinen merkki juoppohulluudesta :D
On se näköjään niin että alkoholi ei sovi mulle sitten yhtään!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
didi

Re: Tampio-torstai

Viesti Kirjoittaja didi »

aasi kirjoitti:Tämä ketju on kaikille niille tampioille, joiden ajantaju on niin pahasti häiriintynyt että kuvittelevat elävänsä jo torstaissa!
Sheetlord kirjoitti:Aasi kiltti, älä juo enää! Ajantajun hämärtyminen on ensimmäinen merkki juoppohulluudesta :D
On se näköjään niin että alkoholi ei sovi mulle sitten yhtään!
Mulla on taas ihan maanantaifiilis eilisen sunnuntaifiiliksen jälkeen.
Chubs

Re: Tampio-torstai

Viesti Kirjoittaja Chubs »

didi kirjoitti: Mulla on taas ihan maanantaifiilis eilisen sunnuntaifiiliksen jälkeen.
Mulla myös. Helppo ilahduttaa itseään uudestaan ja uudestaan kun muistaa 15 minuutin väliajoin, että tänäänhän onkin jo keskiviikko!
Kiire kyllä tulee. Mun pitäisi ennen viikonloppua muuttaa kaikki irtaimisto isoja huonekaluja lukuunottamatta naapurikämppään muutaman metrin päähän.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Tampio-torstai

Viesti Kirjoittaja more »

Oli sekaisin jo eilen, herätessä tiesin että on eka päivä, no laitoin sitten kaverille onnittelut että onnea senjasen johdosta koska nythän oli toinen päivä, ja kaveri vastasi että kiitos muuten, mut se on sitten 12 päivä sejase-päivä. Että näin
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tampio-torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chubs kirjoitti:Mulla myös. Helppo ilahduttaa itseään uudestaan ja uudestaan kun muistaa 15 minuutin väliajoin, että tänäänhän onkin jo keskiviikko!
Mä olin aamulla päinvastaisella tuulella, "Höhö, vasta keskiviikko! Tässähän ehtii tehdä vaikka ja mitä!", kunnes paikallinen puhelinyhtiö päätti tehdä ylläripyllärit ja katkaista intternetin kaapeliremontin varjolla. Miten voikaan olla niin riippuvainen netistä!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tampio-torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

aasi kirjoitti:Miten voikaan olla niin riippuvainen netistä!
Mulla ei ole kotona edes tietokonetta 8)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin