Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Siis nyt on sit oltava tyypit hei tarkkana! Tänne rekisteröity joku Geesu. On niin lähellä meitsiä, että ollaan ihan tosi tarkkana. Jos se vaikka kirjottelee jotain typeriä juttusia tai laittelee ällöjä kuvia esille ni ni ni... Sitä tarkkaavaisuutta!

Melkein tekis mieli sanoa ylläpidolle, ettei tämä tällanen oikein sovi. Vähän ku Kennelliitolle saa ilmottaa jos joku haettu kennelnimi on liian lähellä omaa, joutuu uus sit tyytymään erilaisempaan.

Sekaannuksien välttämiseksi (paitsi jos se Geesu kirjottelee tosi fiksuja ja viel fiksumpia ku mä ja on joku himmee hottis ja vilauttelee kaunista tissiparia ja hienoja saappaita jne jne!) nyt sit tarkkana!
Dr.Diarrhea

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ymmärrän, huolesi on suuri ja aito. Olen tarkkana kuin sveitsiläinen kello.
Geetzu

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kiitti hani, tosin luotan et sä kyl tunnistat mun jutut. Tunnistat niin ku aidon.
NuoriDaavid

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hpmh, siis jos nicki alkaa kertoa oksentaneensa seksin aikana, lapsensa isän olevan miehensä kaveri, pamien popsimisesta, abortistaan jne, niin onx se niinQ oikee vai väärä Geeszu?
Geetzu

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ No tietty oikee Geetzu eli mä! Pölö!

Mut sit jos se vaik kertoo mitä ihanuuksia miehensä kuiskaili edellisyönä korvaan tai kuinka ihanasti tyttö lauloi aamusella siihen samaan korvaan ni sit se on todnäk joku muu turhake - vaikka toi Geesu - ja kandee tsekata nikin kirjotusasu hyvin tarkkaavaisesti!

Tai jos se kirjottaa politiikasta enemmänkin, muutaki ku nimet Susan Kuronen & Matti Vanhanen. Tai naputtaa jotain leffa-arvosteluja tai muuta todella urpoo...
Viimeksi muokannut Geetzu, 02.05.2007 13:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:Hpmh, siis jos nicki alkaa kertoa oksentaneensa seksin aikana, lapsensa isän olevan miehensä kaveri, pamien popsimisesta, abortistaan jne, niin onx se niinQ oikee vai väärä Geeszu?
Aargh.. Tää nyt oli taas oikein älyykyyden huipennus-kommentti. Lisää näitä.
(Ei pitäis mennä hermo näistä, mutku se nyt vaan menee. *pimahdus, plop*)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

sipsi kirjoitti:Aargh.. Tää nyt oli taas oikein älyykyyden huipennus-kommentti. Lisää näitä.
Älykkyydellä voi loistaa niin monella tavalla, eikös. ;)
elco

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja elco »

Hmm, mitenköhän sitä suhtautuisi, jos tänne ilmaantuisi joku halpa jäljittelijä nikiltään eclo? Hassutteleva puujalkavitsimies; Homeboyn ja ND:n avioton (ja aivoton) lapsi.

Pitäisiköhän itse perustaa Tiz, aas1, bedlamb, Hallu, Nipa, Mylvin, Rouva Puppu, Stadiarska, Aito-Johanna, Vaadin, urpoainen jne.
Geetzu

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

On muute tosi kiva ecco. Tuli vaa mieleen.

Kuva
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Geetzu kirjoitti:Tänne rekisteröity joku Geesu.
Voisko nää uudet tyypit joskus kirjoittaakin jotain? Vai ettekö stalkkaamiseltanne kerkiä, häh?

Ja omalle stalkkerille semmosia terveisiä, et voisit aktivoitua sinäkin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
NuoriDaavid

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ann kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Tänne rekisteröity joku Geesu.
Voisko nää uudet tyypit joskus kirjoittaakin jotain? Vai ettekö stalkkaamiseltanne kerkiä, häh?

Ja omalle stalkkerille semmosia terveisiä, et voisit aktivoitua sinäkin.
Ei ehdi, helvetinmoinen ruuhka.

€€€€
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja pix »

elco kirjoitti:..joku halpa jäljittelijä..
hmm...
Avatar
MarthaFocker
Kitinä paheena
Viestit: 26
Liittynyt: 03.05.2007 0:01

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ann kirjoitti:
Voisko nää uudet tyypit joskus kirjoittaakin jotain?
Anna pillua!

ps. Enhän minä oikeasti mikään Martha ole.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja Ann »

MarthaFocker kirjoitti: Anna pillua!
Ottakaa hänestä mallia, hän on ammattilainen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kuka oli "Gaytakka" , joka rekkautui maalla ollessani, mutta onneksi ei tainnut kirjoittaa mitään?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Katsoin käyttäjälistaa ja löytyyhän täältä semmoinenkin heppu kuin "hell-billy." Hehhe.

(ei varmastikaan ole mikään tarkoituksellinen väännös nimimerkistäin, mutta hihityttää silti.)
A man's gotta do what a man's gotta do.
Geetzu

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tuu ny Geesu kertoo itestäs jotain tähän.
Son House

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja Son House »

Geetzu kirjoitti:Tuu ny Geesu kertoo itestäs jotain tähän.
Laita sille YV! Avautuminen on helpompaa kahden kesken. Voit sitten juoruta meille kaikille. Sillai huomaamattomasti.
Geetzu

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Son House kirjoitti:Laita sille YV!
Emmä uskalla. Jos se satuttaa tai jotain. Sitäpaitsi mul on periaate, etten koskaan lähetä seksitöntä yv:tä ja nyt ei kyl niin ku yhtään seksitytä tää jutska!
Son House

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja Son House »

Geetzu kirjoitti:Sitäpaitsi mul on periaate, etten koskaan lähetä seksitöntä yv:tä...
Eli voin odottaa kuumaakin kuumempaa hakemusta laatikkooni moniavioisuusprojektiini liittyen? Sussa on kyllä vaimomatskua mulle! Eli jos nyt laitat hakemuksen sisään niin saat ykkösvaimon paikan alta aikayksikön. Miten ajattelit muuten kertoa uutisen miehellesi? Toivottavasti ottaa hyvin. Tai pitäiskö tää moniavioisuus laajentaa muotoon 2+8 sillä reunaehdolla että ihan kaikkea ei perheen kesken jaeta? Voitais samalla perustaa jalkapallo joukkue!
Geetzu

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Thanks but no thanks. Ne on nää hormonit ku pistää mut oudoks. Oon ihan yksavioinen, en ees kiihotu muista! :shock:

(ja nyt toivon et mies lukee tän ja tulee tosi hyväl panomielel kotiin, olin aamul aika ärsyttävä nauta eikä se viitti ees vastata mun tekstariin - rebz... )
Son House

Re: Geesu on eri kuin Geetzu, ex vaa!

Viesti Kirjoittaja Son House »

Ukko on laittanu sut liekaan! Ukkos on varmaan unohtanu kännykän autoon ja siksi ei vastaa?! Vinkki vaan ukolle, että se nautamaisuus on johtunu niistä hormooneista!! Ymmärrä nyt hyvä mies antaa!
Vastaa Viestiin