Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Lisää paljastavia HellBellkuvia!

Haluan Hellbellin peppukuvan takaisin!
7
23%
Peppukuvan lisäksi haluan muitakin kuvia Helykän vartalosta!
9
29%
Ei paljon kiinnosta.
15
48%
 
Ääniä yhteensä: 31

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Aasin persevaatimusketjusta:
HellBell kirjoitti:Hei Ann, tässä sitä karvapyllyä! (Siinä on viikset ja kaikki, ripsiä ja muuta väkkyrää..!) :http://kitina.net/album_page.php?pic_id=4501
Otan kyllä kuvan veks tämän päivän jälkeen, että vaan tämän ketjun inspaamana ja niin poispäin.
HellBell todella otti peppukuvansa pois!!
Minulla se luonnollisesti on tallella koneella. Leiman mukaan kuvattu Canon Powershot A620-kameralla.
Ensin mustavalkoiseksi, sitten sinertäväksi Photoshopattu. Päälle on piirretty silmät, pitkiä viiksikarvoja ja suu. Kaiken alta huomaa kuitenkin farkkujen tiukkuuden, mikä paljastaa lähes täydellisen pyöreän pikkupepun!! Kuva vaikuttaa melkein kolmiulotteiselta! Gattaca arvostaa. Peppu on alaviistosta kuvattu, mikä tuo lystiä eroottisuutta silleen viattomasti. Hienona yksityiskohtana farkkujen haarovälin sauma, joka ulottuu syvänä ihan-sinne-niin luoden herkkiä mielleYhtymiä!!

HellBell tuntuu tasapainoilevan entisen Kiltin Tytön imagon ja uudemman Tuhman Tyrannosaurus Sex- hypen välillä.

Kilttityttöys on osa HellBellin charmia, mutta rohkaiskaamme Helykkää vähän uskaliaammaksi, kun kuitenkin haluaa leikkiä.

Ehdotan siis, että HellBell laittaa peppukuvan takaisin galleriaansa, mieluummin useampiakin, ja vielä kauniin nassun ja pepun lisäksi kokovartalokuvia, mieluiten vähissä tai ainakin tiukoissa vaatteissa!

Tämä arvatenkin lisäisi vonkuuviestejä HellBellille... ja sitten itsellänikin on Helykkään kohdistuvia eläimellisiä himoja.. mutta niistä tiedän, että minulla ei ole toivoakaan... joten Yhteisen Hyvän vuoksi ehdotan Helykän suloille (pikkupovea myöten) suurempaa julkisuutta.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oivoi, vaikea ikävöidä sellasta mitä ei ole kokenut. Nähnyt. Whatever.
:? Periaatteesta kummiskin kannatan helykän pyllyä. Kuvilla tai ilman. :]
Prepare for the worstest.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miksi ihmeessä sä kuvittelet, että se on kuva Helykän pepusta? Omaa peppuaan lienee hankala kuvata alaviistosta, joten veikkaisin, että kyseessä on kaverin kuvasta rajattu.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lolita kirjoitti:Miksi ihmeessä sä kuvittelet, että se on kuva Helykän pepusta? Omaa peppuaan lienee hankala kuvata alaviistosta, joten veikkaisin, että kyseessä on kaverin kuvasta rajattu.
Äh.. ei tuo kieltänytkään... oli vanhempaa perua kuulemma kuin muut uudet.. eniten huolestuttaa, että se on HellBellin pylly ja jonkun MIEHEN kuvaamana.. tai no.. mitäs se minulle kuuluu..

Helykkä vahvistakoon itse oliko omat pakarat vai ei. Jos ei, niin oikeaa esiin ja heti!! Ärh!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Miksi ihmeessä sä kuvittelet, että se on kuva Helykän pepusta? Omaa peppuaan lienee hankala kuvata alaviistosta, joten veikkaisin, että kyseessä on kaverin kuvasta rajattu.
....
Helykkä vahvistakoon itse oliko omat pakarat vai ei. Jos ei, niin oikeaa esiin ja heti!! Ärh!!
Kyseessä oli oma peppu ja olin sen jopa itse ottanut (kyllä, vaati pientä akrobatia-taivutusta..) toisella kädellä selän ollessa pikkumutkalla jotta sain kuvan sieltä niin "syvyyksien kautta". En tiennyt millainen kuvasta tuli silloin kun otin sitä, kosken nähnyt kuvakulmaa itse kunnolla.. näppituntumalla vaan ja kieli poskella ja selkä mutkalla.. siinä salaisuudet.

Mutta ei sitä nyt enää uusiksi kantsi esille laittaa. Se oli vain Sellainen vilautus.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Son House

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Son House »

HellBell kirjoitti:Se oli vain Sellainen vilautus.
Vilauttelu on keväistä avantouintia. Virkistävää!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Son House kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Se oli vain Sellainen vilautus.
Vilauttelu on keväistä avantouintia. Virkistävää!
Juu, mutta sit siitä voi saada kylmettymän. Kuten lapsena aina kuuli sanottavan "Ilman kaulahuivia menossa pakkaseen.. ? Alasti mennään ja sitten ollaan kuumeessa, sen siitä saa."
Vanhemmilla oli tollaisia oivia melodramaattisia heittoja.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti: Mutta ei sitä nyt enää uusiksi kantsi esille laittaa. Se oli vain Sellainen vilautus.
Niin minulla se siis on visusti tallella. IhQudaa. Ajattelin YleisHyvää, niiQu uhrautuvasti että kaikki muutkin näkee Kauneutta, nekin jotka ei eilen ehtineet. Niin ja edes isompia nassukuvia galleriaan ja nakukuvia minulle!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti: .. IhQudaa. Ajattelin YleisHyvää, niiQu uhrautuvasti että kaikki muutkin näkee..
Niin mutta totuus on, etteivät "kaikki muut" halua nähdä sitä, tsekkaa vaikka äänestystuloksesta. Kaikki voivat katsoa omaa takalistoaan akrobatiaväännöksin.. Kuiteskin "oma pepa paras pepa" pätee heillä tässä, trust me.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: .. IhQudaa. Ajattelin YleisHyvää, niiQu uhrautuvasti että kaikki muutkin näkee..
Niin mutta totuus on, etteivät "kaikki muut" halua nähdä sitä, tsekkaa vaikka äänestystuloksesta..
:shock: Käsittämätöntä!!! No, vain Eliitti arvostaa Parasta!! Niin se on aina.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Dr.Diarrhea

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Gat, onko sulla joku vitun mania, kun puskee aivotuhnua vähän liikaa?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Gat, onko sulla joku vitun mania, kun puskee aivotuhnua vähän liikaa?
"If you can' t do the smart thing, do the right thing."
"I aim to misbehave."

-Joss Whedon, "Serenity" ("Fireflyn" jatko).
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Dr.Diarrhea

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Gattaca kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Gat, onko sulla joku vitun mania, kun puskee aivotuhnua vähän liikaa?
"If you can' t do the smart thing, do the right thing."
"I aim to misbehave."

-Joss Whedon, "Serenity" ("Firefyn" jatko).
Yhtä paljon vituttaa...öh, ihmetyttää se, että palstalla löytyy edelleenkin sekoiluasi kannattavia palstattaria. Ihan kuin he olisivat unohtaneet mitä siitä seuraa. Voi jeesus teidän kanssa!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Voi jeesus teidän kanssa!
Herra olkoon teidän kanssanne.

Kenestä sä puhut?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Voi jeesus teidän kanssa!
Herra olkoon teidän kanssanne.

Kenestä sä puhut?
Anna kulta, alan menettää sen. Ote ei enää pidä. Auta mua!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Yhtä paljon vituttaa...öh, ihmetyttää se, että palstalla löytyy edelleenkin sekoiluasi kannattavia palstattaria. Ihan kuin he olisivat unohtaneet mitä siitä seuraa. Voi jeesus teidän kanssa!
Täh??
Enhän mä ole käräyttänyt kuin ne, jotka ovat yöpymistä/nakuna vieressä nukkumista/seksiä LUPAILLEET tahi esmes. sättirunkanneet (ite en runkanna vaan hää) mun kaa ja sitten peruneet viime tingassa!! (edit: enkä edes sitä paraspeppusinta niistä) Mun henkilöhistorialla ymmärrettävää, joskin halpamaista, myönnän. Tai viimeksi sain bannin kun tahtomattani yksi itse möläytti ja se meni mun piikkiin!

Siis resepti että älkööt luvatko muuta kuin treffit, ilmestykööt sinne ja sitten vaikka olkoot antamatta niin en käräytä.
Viimeksi muokannut Gattaca, 02.05.2007 23:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Auta mua!
Puhukaa suoraan, saatanan kurjat. Name names.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mitä tosiaan tarkoitit, Ripulinen? En haluaisi nyt kinastella oikeasti, mulla on aika surullinen/järkky olo kaiken kaikkiaan - ei liittyen tähän asiaan vaan muuhun, josta en voi puhua.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Dr.Diarrhea

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Luulin, että Gat ja palsta, palsta ja Gat olisivat kehittyneet. Edes jotain olisi opittu ja omaksuttu. Mutta ei. Näinhän tämä aina on alkanut. Gatsentriset ketjut kurjuusmässäilyllä. Sitten viatonta helykkäläppää. Sitten ei-niin-viatonta helykkäläppää. Kurjuutta. Tahdittomuus kasvaa korreloiden palstattarien osallitumisaktiivisuuteen, ja yht'äkkiä ihmetellään miksi kävi miten kävi. Jotain on loukattu, siis Gatin lisäksi. Kukaan ei edes muista mistä kaikki lähti.

Gat on purkanut kurjuuttaan, sitä saatanan samaa paskaansa, 2432 viestin verran, ja edelleen joidenkin mielestä se on vain oikeutettua hätähuutoa ja sirkusmaisen hassua pantomiiminäytöstä.

Kuvittelen sieluni silmin kuinka Gat nytkin suu vaahdossa imuttaa taskulämmintä karhulientään, runkkaa palstattarien galleriakuville ja imuttaa lisää. Hetken hän tuntee olevansa jotain, kuuluvansa johonkin, saavansa edes jotain hyväksyntää. Saamattomuus ja masennus imeytyvät Karhuun huuhtoutuen kusen mukana lähimpään poistoventtiiliin.

Gat on kaivanut poteroonsa yhden kellarikerroksen lisää. Siinäkään kerroksessa ei ole ikkunoita.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:Mitä tosiaan tarkoitit, Ripulinen? En haluaisi nyt kinastella oikeasti, mulla on aika surullinen/järkky olo kaiken kaikkiaan - ei liittyen tähän asiaan vaan muuhun, josta en voi puhua.
Niin joo pahin ja alkuperäisin julkistusmokani, joka aina muistetaan, jota kadun, primitiivireaktio, oli vuosia sitten Cityn ajoilta sen kanssa jonka kaa sättirunkkasin (siis minä en, ehkä oli leikkiä). Muun eroottisen meilinvaihdon lisäksi. Sättipuolta en sanonut silloin.. mutta sanoisinko, että sä tunnet hänet, "sis".
Dr.Diarrhea kirjoitti:Kuvittelen sieluni silmin kuinka Gat nytkin suu vaahdossa imuttaa taskulämmintä karhulientään, runkkaa palstattarien galleriakuville ja imuttaa lisää. Hetken hän tuntee olevansa jotain, kuuluvansa johonkin, saavansa edes jotain hyväksyntää. Saamattomuus ja masennus imeytyvät Karhuun huuhtoutuen kusen mukana lähimpään poistoventtiiliin.
.
BINGOBANGOBONGO!! :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 03.05.2007 0:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Luulin, että Gat ja palsta, palsta ja Gat olisivat kehittyneet. Edes jotain olisi opittu ja omaksuttu.
Sori, iskä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Okei, okei, mutta jätetään tämä nyt tähän. Ei enää jatketa tähän.

Kaikki on ok. Unohdetaan nyt tämä. Palataan aiempaan tilaan, jossa oli ihan rauhallista.

Hyviä öitä! :)
Dr.Diarrhea

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Luulin, että Gat ja palsta, palsta ja Gat olisivat kehittyneet. Edes jotain olisi opittu ja omaksuttu.
Sori, iskä.
Isä on vaan erilainen. Renesanssi-ihminen oli isä. Saaks kohta pitää tauon, niinku pidemmän?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Saaks kohta pitää tauon, niinku pidemmän?
Lupa myönnetty. Lepo vaan.

Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vaadimme HellBellin peppukuvaa takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:Okei, okei, mutta jätetään tämä nyt tähän. Ei enää jatketa tähän.

Kaikki on ok. Unohdetaan nyt tämä. Palataan aiempaan tilaan, jossa oli ihan rauhallista.

Hyviä öitä! :)
Öitä.
Toki himoitsen sinua, mutta emäntäväeksi kelvataksesi sä tarttisit asennekasvatusta, niinkuin olen ennenkin sanonut.

Ja koska tie vatsallesi menee sydämen kautta, voi olla ettei onnistuta.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin