Titaaninen torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

CandyMan kirjoitti: No tuliko se palkankorotus?
No, mitäs helvettä? Eihän se palaveerannu mun kanssa ollenkaan. Uhkas kyllä tehä sen maanantaina. (Yeah right..) No, sano se kuitenki, et ei täs oo mitään ihmeellistä meneillään..kuhan vaan ois yleismaailmallisesti höpötelly.
Eli toisinsanoen en saa potkuja, mut en kyllä palkankorotustakaan.
Voisinpas lähteä siiderille. (Mihin mua täällä muka enää tarvitaan?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Son House

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja Son House »

Nyt piristävää yhteislaulua!! Väsyttää... Väsyttää... Väsyttää... Laulakaa mulle jotain piristävää. Vielä pitäis jaksaa tolpilla iltaan asti, ettei mene rytmit ihan sekaisin... Laulakaa ja tanssikaa. Kiitos! Naa naa na nana naa naa... Kofeiinimyrkytys. Sydän laukkaa kahtasataa ja päässä viiraa. Tsirp tsirp.
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja Nip »

sipsi kirjoitti: Eli toisinsanoen en saa potkuja, mut en kyllä palkankorotustakaan.
Voisinpas lähteä siiderille. (Mihin mua täällä muka enää tarvitaan?)
Eikö tupokorotukset kuitenkin tule.. kesäkuun alussa?
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja cardic »

ei taaskaan hirveesti innosta
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja Nip »

Ei tosiaan innosta. Piti mennä töihin, en jaksanut. Piti tehdä etätöitä, mut ei ollu konetta himassa. Piti lukea tenttiin, ei jaksanut. Saa nyt nähdä jaksaako sitä tänään sitten mitään fiksua.
nokkaelain

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

[quote="Edith"][/quote]
Aloitit muuten tasan vuosi sittenkin viikonpäiväketjun30+1
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja Nip »

Noniin... nyt näyttääkin jo paljon paremmalta ku sain motivaation takas...

ez-

Oli muuten 250 000. viesti. gg.
PerttiMakimaa

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Mulli75 kirjoitti:
Chubs kirjoitti:Tänään sitten muutto naapuriin.
Onko ideoita miten vanhojen ihmisten haju saadaan pois huonekaluista, kankaista ja seinistä? :P
Ostat ison pullon etikkaa jätät pullon korkin auki huonekalujen lähelle niin koko kämppä haisee etikalle vähän aikaa mutta voi olla että se kalman haju huonekaluistakin on hävinnyt.
Polttamistakin voi koettaa.. :)
Bliss

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jaahas, taas muksu flunssassa just kun viikonloppu tulee. Eipä olekaan kuin ehkä kuudes tai seitsemäs tauti tänä vuonna :?
Edith

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä näin tossa ei niin kovin kauaa sitten unta, jossa erään Kitinä-pariskunnan toinen osapuoli kertoi mulle olevansa raskaana.
Edith

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti:
Edith kirjoitti:
Aloitit muuten tasan vuosi sittenkin viikonpäiväketjun30+1
Joo, se oli se sun synttäriketju! Siinäkin olis ollut sijaa Frederikin hitille! Onnee tällekin vuodelle!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla on tylsää. Koko päivänä ei ole ollut kunnolla töitä. Vituttaa suorastaan. Mä haluan suklaata.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lolita kirjoitti:Mulla on tylsää. Koko päivänä ei ole ollut kunnolla töitä. Vituttaa suorastaan. Mä haluan suklaata.
.. Kun olisi niitä Princessejä vielä..
A man's gotta do what a man's gotta do.
Dr.Diarrhea

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Lähden kirppiksiä kiertämään. Kyllä, citiboikin välillä. Olen jo löytänyt yhden valkoisen mitälie lykraa tmv. paidan. Pitäis löytää vielä pastellivärinen kraga, replika kainalokotelooni, kekemallisen arskat ja sit joku pähee badge mallia jenkkilä. Tai ei ne tainnu MV:ssä kragaa käyttää. Työkaveri paljasti, et se aikoo olla tupsi, siis se nekru - sonin pari. Aikoo pistää plankkia tauluun, ostanut jo kikkaraperuukin ja tarkoitus olla tyylikäs kuin vain osaa 8)
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Lähden kirppiksiä kiertämään. Kyllä, citiboikin välillä. Olen jo löytänyt yhden valkoisen mitälie lykraa tmv. paidan. Pitäis löytää vielä pastellivärinen kraga, replika kainalokotelooni, kekemallisen arskat ja sit joku pähee badge mallia jenkkilä. Tai ei ne tainnu MV:ssä kragaa käyttää. Työkaveri paljasti, et se aikoo olla tupsi, siis se nekru - sonin pari. Aikoo pistää plankkia tauluun, ostanut jo kikkaraperuukin ja tarkoitus olla tyylikäs kuin vain osaa 8)
Hehhe! Kuulostaa Miami Viceakin lystimmältä.
Jos poliisina olo on noin hauskaa, niin tässähän tulee hinku värväytyä poliisiopistoon! Olisin erittäin katu-uskottava, vähän niinkuin se musta mininainen niistä poliisiopisto-sarjoista.
"Laotkaa, rosmot.. tai tallaan varpuillenne.. Hahaa, olette pulassa, veikkoset."
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Fuck me, mutta satuin www.telkku.com ista klikkaamaan illan leffan To live and die in LA, ja sieltähän tuli ruudulle kuva nuoresta, aika tavalla hotsista CSI:n Grissomista. Sori, en osaa linkittää kuvaa, mutta tuolta löytänette. Halusin vain jakaa tämän muiden Grissomin ihailijoiden kanssa.
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis ei herrantähen tota Suomen matsia :shock:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suomi pelaa vastustajan tasolla, indeed..
Nyt jäähy Swissairille siitä maali ?
Pyyhin Netikettiin..
Dr.Diarrhea

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

nowaysis kirjoitti:Halusin vain jakaa tämän muiden Grissomin ihailijoiden kanssa.
Beibeh, krissomi on instituutio 8) ...mut paskalakin oikeesti, on tosta seeäsiistä ja just krissomin kuoriaistason tutkimuksista aika monta reteetä läpyskää irronnut työn lomassa. Eniten huvittaa ehkä se, kun kaikki on autuaan nopeata ja helppoa. Eihän ne koskaan joudu vaikka buuttaan sorvia, kun kone jumittaa 8)
Geetzu

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Ja tukat on aina ällöhyvin, meikkikin just tehty fine. Ei ikinä mitään tutkijan omia karvoja todisteiden seassa myssykästä huolimatta. Tarttis sellaset hiustuotteet tämäkin tyyppi, just puhdistin sohvan irtofledasta ja löydöksistäni sais jonkun peruukin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olin tänään yhden kohtuuhottiksen skouden päihdeluentoa seuraamassa. Tulit mieleeni. Siis ripuli, ei geetsu tällä kertaa. joo itsekin olen siinä uskossa ettei se tutkiminen ole aina ihan niin jännää, kuin telsussa annetaan ymmärtää. Grissomin hotteus ei tästä kuitenkaan kärsi, ehkä Sean Conneryn lisäksi ainoo yli kolmivitonen mies joka saa jotain värinöitä aikaan. Niinq.

Nyt pitääki tovi omistaa sen pohtimiselle, keille vanhuksille noiden lisäksi heruis. Aika hiljasta tuntuu kyl olevan. :roll:
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:Nyt pitääki tovi omistaa sen pohtimiselle, keille vanhuksille noiden lisäksi heruis.
En pääse Al Pacino -unistani millään. En kyllä haluakaan.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Veit tissin suustani! Pacino on hot. Saleen on joku näyttelijä vielä kelle antasin, Salelle en kumminkaan.
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä antasin ehkä sillekin... :blushed:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Titaaninen torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tiedän :D
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin