Moniaivoisuus on two-IN-one

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
PerttiMakimaa

Moniaivoisuus on two-IN-one

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tai jotain. Perjantai ja silleen. Paskanjauhanta on avara kuin naisen sielu, siihen mahtuu...
NuoriDaavid

Re: Moniaivoisuus on two-IN-one

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Moniavioisuus on Hole-in-One.
sanctus

Re: Moniaivoisuus on two-IN-one

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Perjantai vasta puolipäivässä ja rohkeimmat jo huutelevat useissa ketjuissa lisää äitihahmoja, hoivaa ja huolenpitoa arkensa tilkkeeksi. Aika hytimestä mielestäni.
NuoriDaavid

Re: Moniaivoisuus on two-IN-one

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sanctus kirjoitti:Perjantai vasta puolipäivässä ja rohkeimmat jo huutelevat useissa ketjuissa lisää äitihahmoja, hoivaa ja huolenpitoa arkensa tilkkeeksi. Aika hytimestä mielestäni.
Perjantai on vasta puolessa ja potta on jo täynnä.
Son House

Re: Moniaivoisuus on two-IN-one

Viesti Kirjoittaja Son House »

Perjantait on käheitä etenkin raskaan työviikon jälkeen. Liian vähän unta viikon aikan. Alkaa mieli jakaantua. Olen... Olen... Olen... Viivi Avellan!! Hyi helvetti! Kylläpäs maistui pahalta. Taidan siirtyä lounaalle. Jos näette lounaspöydässä nukkuvan miehen, se saatan olla minä. Jos menette haistamaan nukkuvaa miestä ja toteatte, ettei alkoholilla ole vaikutusta asian laitoihin, niin se olen mitä todennäköisimmin minä. Jos nostatte naaman lautaselta ja kaveri esittäytyy George Clooneyksi kuvitellen olevansa komea, niin se olen minä. Mieleni on jo jakautunut. Moniaivoisuus on toimiva malli.
PerttiMakimaa

Re: Moniaivoisuus on two-IN-one

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

sanctus kirjoitti:Perjantai vasta puolipäivässä ja rohkeimmat jo huutelevat useissa ketjuissa lisää äitihahmoja, hoivaa ja huolenpitoa arkensa tilkkeeksi. Aika hytimestä mielestäni.
Kai naisen käyttötarkoitukset riippuvat pitkälle siitä mistä sitä tykkää. :)
PerttiMakimaa

Re: Moniaivoisuus on two-IN-one

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Moniavioisuus on Hole-in-One.
Otsikonlukutaidostasi päätellen ei moniaivoisuutta siellä herra Holari. ;)
Vastaa Viestiin