Romantiikkaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Romantiikkaa

Viesti Kirjoittaja huima »

Käveli eteen niin hauska blogitilitys että oli pakko kopioida tänne.

http://burytheproud.blogspot.com/2007/0 ... kasta.html

---------

Miksi romantiikkaa pidetään automaagisesti jotenkin kauttaaltaan hyvänä ja puhtaana asiana vaikka kaikki "siivooja saa toimitusjohtajan", "öyhö joka tappaa porukkaa saa naisen" periaatteessa tekevät vaginoista iloisesti kilkuttelevia kassakoneita, lähes jokainen romanttinen ympäristö minkä näen saa Jorma Ollilankin kalpenemaan, onko tuosta naisten fantasiat tehty? tasa-arvo tulee sitten kun helvetti jäätyy.

Eukko on hulluna O.C -sarjaan, kyseisessä sarjassa seurataan juuri ökyporo-perheen elämää, ja lehdistä saa lukea mistä voi ostaa O.C:ssä käytettyjä vaatteita ja huonekaluja, sarjassa soi taustalla aina milloin mikäkin listahitti jota pitäisi saada promottua. Ikävä olla pessimistinen, mutta minun on hyvin vaikea suhtautua tällaiseen romantiikkaan ihailevasti koska se tarkoittaa minulle elämää työpaikalla, aina välistä pitäisi käydä järkkäämässä kynttiläillallista ja tsekata vaimon viimeisiin boob job, mutta muuten olis paree saada ne bonukset.

Minä paljon mieluummin katselen kun miehet joiden odotettu elinikä lyhenee hetkessä tunteihin kun tilanne menee päälle, losauttelee toisiltaa päitä irti, ja yrittää kunnon oikeakätisen heteromiehen tavoin, ratkaista ongelmia maailmassa.. väkivallalla. Sen sijaan että kysyvät "minkävärinen citymaasturi saisi olla", "mitä minä tänään tein väärin", "mikä sinun lukuisista YTM-existä pitää laittaa ojennukseen?", "joo voidaan me sun narkkarikaveri tänne majoittaa" tai "eikö sinua koskaan halattu lapsena". Ei loppuiän orjuutta, ei jatkuvaa naisten miellyttämistä, suoraa ja rehellistä väkivaltaa alfaurokselta alfaurokselle.

Tulipas katkera kirjoitus, tämä on nyt vain tällainen hetkellinen venttiili, ei ole tarkoituskaan olla kovin rakentava saati kriittinen. Sain vain aivan tarpeeksi kuunnellessa tutun hääunelmia puhelimessa, menossa tänä vuonna naimisiin. En minä sille ole katkera, sääliksi käy molempia. Mutta kun rivien välistä pystyy lukemaan kaikki että minkälaista perintöä on tulossa, minkälaista farmaria aletaan laittaan ja on se hyvä että A on valmis ottamaan ylitöitä.

Näin ne yhteiskunnat rakennetaan.. et saa jos ei löydy tuohta citymaasturiin.

-----------------

Aivan loistava.
Minä paljon mieluummin katselen kun miehet joiden odotettu elinikä lyhenee hetkessä tunteihin kun tilanne menee päälle, losauttelee toisiltaa päitä irti, ja yrittää kunnon oikeakätisen heteromiehen tavoin, ratkaista ongelmia maailmassa.. väkivallalla.
Tämä hykerryttää vieläkin. Vähän kuin ripaus Gattacaa yhdistettynä elcoon.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Romantiikkaa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

huima kirjoitti:et saa jos ei löydy tuohta citymaasturiin.
Sittenkö saa? Ihan varmastiko?? Riittääkö käytetty?? Käykö mustana?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Ohhh

Re: Romantiikkaa

Viesti Kirjoittaja Ohhh »

Olipa hauskaa :barf:

Kyllä sitä voi ihan oikeasti rakastua.
Tosielämästä on usein kuitenkin romantiikka kaukana.

Toinen voi vaikkapa sairastua, kun olet onnesi kukkuloilla.
Silloin punnitaan mitä kilkattimia kalkatat, erityisesti jos olet mies.

Naisesta mun nyt turha sanoa mitään. Enhän mä tiä.
NuoriDaavid

Re: Romantiikkaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Samalta tyypiltä toinen hyvä kirjoitus

Osama tykkää humanistitytöistä

Lyhenne VHM tarkoittanee Valkoista Hetero Miestä.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Romantiikkaa

Viesti Kirjoittaja BrianW »

NuoriDaavid kirjoitti:Samalta tyypiltä toinen hyvä kirjoitus

Osama tykkää humanistitytöistä

Lyhenne VHM tarkoittanee Valkoista Hetero Miestä.
Hyvä kirjoitus. Kyllä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
PerttiMakimaa

Re: Romantiikkaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

huima kirjoitti:Eukko on hulluna O.C -sarjaan, kyseisessä sarjassa seurataan juuri ökyporo-perheen elämää, ja lehdistä saa lukea mistä voi ostaa O.C:ssä käytettyjä vaatteita ja huonekaluja, sarjassa soi taustalla aina milloin mikäkin listahitti jota pitäisi saada promottua. Ikävä olla pessimistinen, mutta minun on hyvin vaikea suhtautua tällaiseen romantiikkaan ihailevasti koska se tarkoittaa minulle elämää työpaikalla, aina välistä pitäisi käydä järkkäämässä kynttiläillallista ja tsekata vaimon viimeisiin boob job, mutta muuten olis paree saada ne bonukset.
Jos se lohduttaa ko. sarjan suosio on kuulemma romahtanut jenkeissäkin. Saattavat kohta kellot lyödä sarjalle. Katsoin pikkuisen sitä männä iltana ja missä oli Mischa Barton? Ei ihme ettei enää kiinnosta... :)
PerttiMakimaa

Re: Romantiikkaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kaverilla on ihan kivaa juttua.

Kylkiluun euro on 80 snt.

"Jos naisille maksetaan miehiä vähemmän SAMASTA työstä, niin miksi kukaan yritys ylipäätään palkkaisi miehiä jos voi saada naisen samaan hommaan halvemmalla."

"Men earn more than women, but not for the same work—for 25 different workplace choices. Men’s choices lead to men earning more money; women’s choices lead to women having better lives."

Englanninkielisen lainauksen paikkaansapitävyys on todettu empiirisissä olosuhteissa.
Vastaa Viestiin