maanantai, måndag, monday, lunes

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Vihtahousu kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Maanantai... auto meni rikki matkalla töihin, käy enää kolmella pytyllä.
Tuota, en nyt tiedä minkä ikäisellä autolla ajat, automekaanikko historiaasi tai muutakaan sun jutskias. Vanhemmilla autoilla mulle sattui ainakin muutaman kerran että tulpanjohto oli paskana ja siitä johtui autonkäynti kolmella pytyllä. Erikoiselta kuulostais että yks pytty tuosta noin vaan hajoiais :roll:
Juu, ei se pytty tuosta noin hajoa. Näin hiljattain samanlaisen koneen jossa ventiili oli karstoittunut niin pahasti että jäi auki ja paloi poikki. Kansiremppa on se worst case scenario. Iltapäivällä se selviää kun pääsen tallille mittaamaan puristuksia. En siis ole automekaanikko, mutta koneet tulleet tutuksi harrastusten parista.

V-käyrä ylsi taas uuteen huippuunsa kun kuulin ettei johtoryhmän mielestä sitouduta tarpeeksi erääseen projektiin eikä saada mitään aikaiseksi. Niska limassa uurastaan monessa projektissa ja teen kahden ihmisen työt ja paskaa lapioidaan niskaan. Muutenkin vituttaa, pitäisivät turpansa kiinni tai tekisivät itse jotain vaihteeksi, kuten antaisi niitä lupaamiaan resursseja käyttööni. Siat!
Älä löi! En ole hurrit!
Sheetlord

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Son House kirjoitti:vaan se jälkihoito.
Minustakin tuntuu kohtuuttomalta, että alle minuutin kestävästä tapahtumasta saa 20 vuotta ehdotonta.

Alla taas tuomio on mitoitettu mielestäni alakanttiin:

Stupid spoiled whore goes to jail
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja sipsi »

:twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, hermo meni taas vaihteeks. Mähän sanoin, että niinä päivinä, ku tapaan hullua natsiakkaa saan kyllä ottaa parisen siideriä.
(Sanomattakin selvää, että tänään on yksi niistä päivistä.)
Tää ei ihan oikeasti ole pelkkä säälittävä tekosyy dokaamiselle, vaan todellakin TRESSILÄÄKETTÄ.
Plop.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
didi

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja didi »

sipsi kirjoitti:RESSILÄÄKETTÄ.Plop.
Oli tuossa viime viikolla vähän traamaa kotona.. teki mieli lähteä vetämään taju kankaalle... päätin sitten aluksi ainakin yrittää pilateksella rauhoittaa mieltä.. onnistui tosi hyvin. Suosittelen.
SaintJohnPerse

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

didi kirjoitti:
sipsi kirjoitti:RESSILÄÄKETTÄ.Plop.
Oli tuossa viime viikolla vähän traamaa kotona.. teki mieli lähteä vetämään taju kankaalle... päätin sitten aluksi ainakin yrittää pilateksella rauhoittaa mieltä.. onnistui tosi hyvin. Suosittelen.
Arrgghhh! Vaikutat ärsyttävän täydelliseltä ihmiseltä. Jos kaikki maailman ihmiset olisivat kaltaisia, niin maailmassa ei olisi sotia eikä sortoa vaan elo olisi yhtä naminamia ja sydän-hymiöitä.
didi

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja didi »

SaintJohnPerse kirjoitti: Arrgghhh! Vaikutat ärsyttävän täydelliseltä ihmiseltä. Jos kaikki maailman ihmiset olisivat kaltaisia, niin maailmassa ei olisi sotia eikä sortoa vaan elo olisi yhtä naminamia ja sydän-hymiöitä.
:h:
SaintJohnPerse

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

didi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: Arrgghhh! Vaikutat ärsyttävän täydelliseltä ihmiseltä. Jos kaikki maailman ihmiset olisivat kaltaisia, niin maailmassa ei olisi sotia eikä sortoa vaan elo olisi yhtä naminamia ja sydän-hymiöitä.
:h:
*perse-hymiö*
Son House

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja Son House »

Sheetlord kirjoitti:Minustakin tuntuu kohtuuttomalta, että alle minuutin kestävästä tapahtumasta saa 20 vuotta ehdotonta.
Tekisi mieli sanoa tähän jotain nasevaa siitä, kuka uusioperheessä on sen minuutin tapahtuman hoitanut ja kuka on ottanut jälkihoidon hoitaakseen, mutta koska etukäteen tiesin mihin puskaan olen pääni työntänyt, en ole oikeutettu laukomaan nasevuuksia jälkihoidon aiheuttamista infernaalisista selkäkivuista. Vissiin. Toisaalta asiasta voisi kotona vaivihkaan mainita siinä toivossa, että se herättäisi naisessani säälintunteita ja saisin osakseni parantavaa ”hoitoa”. Ainakin mieli kirkastuisi hetkeksi.
Kid

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja Kid »

Helemee! Eilen kävin yllätysvisiitillä Ikeassa ja kas, meidän työpöytä oli saapunut taloon! Tänään on siis kasausoperaatio tiedossa. Ihanaa, vihdoin koti tulee näyttämään siltä miltä pitääkin. Ja vielä huipumpaa on se, että mä pääsen ajoissa, jopa etuajassa kotiin töistä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja sipsi »

didi kirjoitti: Oli tuossa viime viikolla vähän traamaa kotona.. teki mieli lähteä vetämään taju kankaalle... päätin sitten aluksi ainakin yrittää pilateksella rauhoittaa mieltä.. onnistui tosi hyvin. Suosittelen.
8)
Joo, täähän on muuten tosi upea idea, mutta kun mulla ei oo oikein minkäänlaista havaintoa tosta pilateksesta.. Aijoo, paitsi sen verran, mitä näin kerran TV-shopissa.

Asiasta kukkaruukkuun, mä pidän sun nykyisestä nickistä. Samaistun itekin siihen hahmoon. :wink:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Pitäisi lähteä kohtapuolin omiin läksiäisiin, mutta jotenkin ei innostaisi (taas) ryypiskellä ja kuunnella mahdollisesti kuinka huono/hyvä esimies olin. No, uhraudutaan vielä kerran. Livahdan sitten taas paikalta kun (ex)alaiset alkavat humaltumaan ja avautumaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti: Livahdan sitten taas paikalta kun (ex)alaiset alkavat humaltumaan ja avautumaan.
No, älä nyt ihmeessä jätä kaikkein kiinnostavinta osuutta pois. *neuvoo*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Koko päivän paistanut aurinko niin kesäisesti ja linnut sirkuttaneet avoimesta ikkunasta, ni eikös vaan kun kello lyö kotiinlähtöaika niin vettähän se syöksee esterin perseen täydeltä! :evil: En sataa metriä ehtinyt työpaikasta kauemmas niin oli jo byysat ylhäältä alas asti aivan läpimärät. Ehkä tästä lämpimään suihkuun.. enkä lähde mihinkään sitten enää, vaikka kahville on pyydetty ja postissakin olis kaikkee kivaa saapunut mulle.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja saira »

Meillä mies on innostunut kännissä tietokoneen ääressä ollessaan tilailemaan kirjoja. Tänään tullut jo 60€:llä kirjoja, Bukowskin Vanhan likaisen miehen juttuja ja joku Frank Zapasta kertova kirja, jota en ole vielä hakenut Postista. Pari viikkoa sitten tuli Marilyn Mansonin Helvettiin ja takaisin-kirja. Ei siinä mitään, hyviä kirjoja ovat, mutta...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja Ann »

Löysin kuin löysinkin nimen siskon haluamalle häävalssille.

"se on se yks biisi siinä leffassa"

:google:
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:Löysin kuin löysinkin nimen siskon haluamalle häävalssille.

"se on se yks biisi siinä leffassa"

:google:
Exhibit A: Avuliaisuus.

Verdict: Hyvis.
A man's gotta do what a man's gotta do.
1108

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Pari viikkoa sitten tuli Marilyn Mansonin Helvettiin ja takaisin-kirja. Ei siinä mitään, hyviä kirjoja ovat, mutta...
Mie voin antaa sille hyvän kodin, se oli selkeesti tarkoitettu mulle tuparilahjaksi!!!!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:Pari viikkoa sitten tuli Marilyn Mansonin Helvettiin ja takaisin-kirja. Ei siinä mitään, hyviä kirjoja ovat, mutta...
Mie voin antaa sille hyvän kodin, se oli selkeesti tarkoitettu mulle tuparilahjaksi!!!!


Olipa vaikea ennustaa tää vastaus... :roll: :D
bedlam

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kylläpä hiljeni tietsikan surina 50 desibeliä kun aukasi kotelon ja imuroi! Kyllä kannatti.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja more »

Joku oli avannut Tikkurissa helvetin portit, ainakin sen verran enemmän talviunilta heränneitä mörrimöykkyjä elikkäs näitä gootteja oli liikenteessä, että ainakin täällä maalla pisti oikein ihmettelemään asiaa.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
didi

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja didi »

sipsi kirjoitti: Joo, täähän on muuten tosi upea idea, mutta kun mulla ei oo oikein minkäänlaista havaintoa tosta pilateksesta.. Aijoo, paitsi sen verran, mitä näin kerran TV-shopissa.

Asiasta kukkaruukkuun, mä pidän sun nykyisestä nickistä. Samaistun itekin siihen hahmoon. :wink:
:) Käy kurkkimassa Anttilasta sellaisia jumppavideoita. Tehokas pilates on mun lemppari. Siinä tulee keskityttyä oikeanlaiseen hengittämiseen, jolloin unohtaa kaikki pahat ajatukset. Mä kokeilin pariin otteeseen sellaista tv-shopin juttua, mutta se ei tuntunut "omalta"

Avokki keksi tuon nimen mulle :h:

Oon ihan ähky, teimme äsken hamppareita. Sämpylän väliin tuli broilerin minuuttipihvit, sinappimajoneesia, rucolaa, pekonia, fetaa ja ananasrengas.
Dr.Diarrhea

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Pistin galleriaani pari bilekuvaa sankareista!
Enttu

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja Enttu »

töitä haettu ahkerasti,kohta jostain on PAKKO tärpätä tai muuten pää hajoo .
ilmaisia vinkkejä otetaan vastaan täällä ja yv:nä :)
BettyB.

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Pistin galleriaani pari bilekuvaa sankareista!
:shock: Tuttuja pallinaamoja vino pino!
1108

Re: maanantai, måndag, monday, lunes

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Enttu kirjoitti: tai muuten pää hajoo
Muah!

Kuva
Vastaa Viestiin