Tervetullut tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja brona »

Vitut on.
...
Chubs

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Tässä Kitinässä on jotain tosi koukuttavaa jos päivittäin käy. Ottaa nopeasti säännölliseksi tavaksi. Nyt kun olin muutaman päivän pois, niin ei tee mieli edes lukea. Mutta nyt makuun päästessä huomenna on varmaan jo ihan toisin. :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vastustan myös sikeitä unia..menestyksekkäästi..
Verottajaa muistettu ja muutakin pitäisi tehdä postuumisti uks liikentapäiväkirja loppuu, siinähän tämä yö sujuu!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Tiiistaiko se vasta on...

Hyvää tiistaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Mulli75

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Herätessä tuntui ettei jaksa/kiinnosta, sitten ei muuta kuin pyörän selkään ja baanalle.
Mulli75

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Turha viesti aamun sekoilun tuotteena
Viimeksi muokannut Mulli75, 08.05.2007 7:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Päivää, toka tpk!
SaintJohnPerse

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Eiliset läksiäiset menivät kai hyvin. Sain työntekijöiltäni lahjaksi pullon jaloviinaa ja puhallettavan Aasin (siinä oli Reikä).

Ja yöllä tullessani kotiin tapahtui asia mitä en ikinä kuvitellut tapahtuvan. Hermostuin Kitina kirjoittelusta ja meinasin jopa pikkupäissäni alkamaan kirjoittelemaan sinne jotain vastinetta. No, onneksi en sitä tehnyt silloin, mutta joudun ehkä kuitenkin pitkittämään tätä yhtä ketjua kommenteillani, vielä kerran

Mä en tiedä minkä helvetin takia olen nyt jo hereillä... Pitäisi kai mennä uudestaan petiin.
didi

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja didi »

töissä!

Opin eilen, ettei kannata laittaa mitää lipastoa/laatikko kiinni ja jättää pitkän kynnen siihen väliin, sillä kynsi saattaa napsahtaa irti. Että on kummallisen hidasta kirjoittaa ilman oikeaa etusormea.

Petyin itseeni aamulla, kun en saanut aikaiseksi lähteä töihin pyörällä.
Aito_Johanna

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kurkku kipeänä :(

Mutta työpäiväni on tänään lyhyt, ja illalla olen menossa kaverin kanssa Kappeliin parsaa nauttimaan. :)
Bliss

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tuskallinen työtilanne. Mä tiedän, että töitä on tulossa iso kasa, mutta en tiedä milloin. Tämän viikon aikana. Odotettavissa siis työntäyteisä öitä ja viikonloppuja :?
NuoriDaavid

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SaintJohnPerse kirjoitti: Ja yöllä tullessani kotiin tapahtui asia mitä en ikinä kuvitellut tapahtuvan. Hermostuin Kitina kirjoittelusta ja meinasin jopa pikkupäissäni alkamaan kirjoittelemaan sinne jotain vastinetta. No, onneksi en sitä tehnyt silloin, mutta joudun ehkä kuitenkin pitkittämään tätä yhtä ketjua kommenteillani, vielä kerran
Niin se alkaa. Lopeta kun vielä voit.
Aito_Johanna

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

SaintJohnPerse kirjoitti: Ja yöllä tullessani kotiin tapahtui asia mitä en ikinä kuvitellut tapahtuvan. Hermostuin Kitina kirjoittelusta ja meinasin jopa pikkupäissäni alkamaan kirjoittelemaan sinne jotain vastinetta.
Se ei ole normaalia kenellekään, mutta niin käy joskus.
Son House

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja Son House »

Suvinen kirjoitti:Ollaan me muutkin. Koukussa.
Puhu vain omasta puolestasi. Minä pystyn siihen! Olen minä ennenkin pystynyt. Pystyn, pystyn. Aivan... Varmasti... nnnnnngggghhhh...
Bliss

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Son House kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Ollaan me muutkin. Koukussa.
Puhu vain omasta puolestasi. Minä pystyn siihen! Olen minä ennenkin pystynyt. Pystyn, pystyn. Aivan... Varmasti... nnnnnngggghhhh...
Ja taas se teki ton!

Asiasta meksikoon... Missä Ninni on???
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Suvinen kirjoitti:Myönnä vaan. Ei se mitään. Ollaan me muutkin. Koukussa.
Mä pystyn lopettamaan tämän koska tahansa! Aivan varmasti pystyn!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Chubs

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Suvinen kirjoitti:
Chubs kirjoitti:Tässä Kitinässä on jotain tosi koukuttavaa jos päivittäin käy. Ottaa nopeasti säännölliseksi tavaksi. Nyt kun olin muutaman päivän pois, niin ei tee mieli edes lukea. Mutta nyt makuun päästessä huomenna on varmaan jo ihan toisin. :)
Myönnä vaan. Ei se mitään. Ollaan me muutkin. Koukussa.
No joo, olette ihan huumetta mulle!
Nyt vaan tuntuu vähän vaikealta koukuttautua uudestaan. Päätä särkee ja täälläkin on ihan hiljaista. Sitkeästi ajattelin silti notkua paikalla.
Bliss

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Chubs kirjoitti:täälläkin on ihan hiljaista
Kaikki kyttää, jos joku muu kirjoittaisi jotain ensin :D
Tix

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chubs kirjoitti:Päätä särkee ja täälläkin on ihan hiljaista. Sitkeästi ajattelin silti notkua paikalla.
Melua tänne saa seuraavilla aiheilla:

- voivatko miehet ja naiset olla ystäviä
- miehet ovat sikoja
- naiset ovat lutkia
- painokeskustelu
- tissikuva/pyllykuva esiin

Ja tietty miittikeskustelut.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja cardic »

en oo tehny juuri mitaan, mut eipa ees haittaa. valilla on jonku muun vuoro teha toita ja mun hengailla
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
BettyB.

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vika tpk?

Ei oikeen huvittanut toi nouseminen aamulla joten jäin nukkumaan. nyt kuitenkin jo töissä, aamupuuro nenän alla. Ja puurokin on hyvää, sillä eilisestä oppien muistin laittaa siihen tarpeeksi suolaa.

Tänään edessä kovasti töitä ja iltapäivästä nuhdesaarna alaisille. Ihan sellanen kevyen äidillinen. Mulla on kyllä hieno suhde toisiin alaisiini, eilenkin pojat kertoivat mulle uusista tyttöystävistään ja kuinka niiltä on nyt jo saatu piparia. Että ollaan menossa kohti seurustelua, eli kannattaisi varmaan pistää stoppi pääälle ja vaihaa uuteen. On se hienoa aikaa toi nuoruus, ihan tuli ikävä.

Olenko muuten muistanut jo kertoa, että sunnuntaina pensaiden juuria siistiessäni "kitkin" penkistä korvasienen. Tiesinhän mä olevani melkoinen viherpeukalo mutta että sienifarmi takapihalla! Uuuh!
sanctus

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Tix kirjoitti:
- miehet ovat sikoja
- naiset ovat lutkia
Nämä voisi tietenkin jo viimeistään tässä vaiheessa kääntää kuvaamaan paremmin heteroseksuaalinen sukupuolikäyttäytymistä koskevia haastattelututkimuksia, joissa miesten ja naisten seksikumppanien määrät eroavat paikoin huomattavastikin toisistaan. Liioittelevatko miehet, vähättelevätkö naiset vai onko olemassa pieni, mutta aktiinen joukko naisia.

Itse veikkaan, Euroviisujen voittajavedon hengessä, 50 euroa kohtaan "liioittelu".
Chubs

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Bliss kirjoitti:
Chubs kirjoitti:täälläkin on ihan hiljaista
Kaikki kyttää, jos joku muu kirjoittaisi jotain ensin :D
Aamu-ujoilua. Söpskää. :]

Mulla jäi yöunet neljään tuntiin, ja nekin pätkissä. Paavo on keksinyt uuden leikin, se kiipeilee sälekaihtimia pitkin. Kauhea räminä. Onneksi se on oppinut jo, että siinä tilanteessa pienikin ynähdys sängystä on kielto. Eli sitten se on peräti puoli tuntia hiljaa ennen kuin uskaltaa lähteä kokeilemaan uudestaan.
Vien siltä munaskuukkelit kohta, jos vanha rouva sitten alkaisi pitämään sille vähän kovempaa jöötä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SaintJohnPerse kirjoitti:ja puhallettavan Aasin (siinä oli Reikä).
Perseessä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Chubs

Re: Tervetullut tiistai

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Tix kirjoitti: Melua tänne saa seuraavilla aiheilla:

- voivatko miehet ja naiset olla ystäviä
- miehet ovat sikoja
- naiset ovat lutkia
- painokeskustelu
- tissikuva/pyllykuva esiin
- voivatko miehet ja naiset olla ystäviä -joo
- miehet ovat sikoja -nii on
- naiset ovat lutkia -en oo
- painokeskustelu -hoikka on kaunista
- tissikuva/pyllykuva esiin -ehkä toiste

Nyt sit jään vaan odottelemaan sitä myrskyä vai?
Vastaa Viestiin