Keskiviikko, onsdag, wednesday, miércoles

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskiviikko, onsdag, wednesday, miércoles

Viesti Kirjoittaja aasi »

SaintJohnPerse kirjoitti:Tuo kaveri näyttää kuitenkin aika tasapainoisen näköiseltä... Sellaisia ei minun seurassani ole näkynyt...
Ulkonäkö voi pettää. Olen jo diagnosoinut itsessäni maanis-depressiivisyyden, mutta ilman sitä depressiivisyyttä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dr.Diarrhea

Re: Keskiviikko, onsdag, wednesday, miércoles

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Poikkesin salilla. Paskan teki. Hyvä reeni, ei siinä mitään, mutta Avensiksen kylkeen oli taas joku tuutannut pusun, puolen metrin vaakaskraidun. Plus että töllölupatarkastaja pukkas ulko-ovella vastaan. Mut ei siitä sen enempää.

Niin joo... Luottokunnan vaihduttua Nordean Rahoitukseen, on mulle tullut jostain noin 3000:n lisälasku. Ilmeisesti eivät keskustele keskenään. Joo, ei toi paha...not.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Keskiviikko, onsdag, wednesday, miércoles

Viesti Kirjoittaja BrianW »

aasi kirjoitti: Ulkonäkö voi pettää. Olen jo diagnosoinut itsessäni maanis-depressiivisyyden, mutta ilman sitä depressiivisyyttä.
Tuohan on loistavaa. Aina on hyvä ja luottavainen olo ja menee kovaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskiviikko, onsdag, wednesday, miércoles

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Päivän hyvä työ; kävin vääntämässä pultin irti kaverin fillarista ku ei sillä itellä voimat riittäny. Ja sen jälkeen join kuppilassa pienen tuopin. Päivän yllätys; vettä alkoi sataa kaatamalla sillä sekunnilla, kun leimasin kellokortin :roll: Ei kai tässä sen kummempia.
Dr.Diarrhea

Re: Keskiviikko, onsdag, wednesday, miércoles

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mä katselen subbarilta jotain seksidokkaria. Mikä ihmeen vagina tai D-piste...ja sit joku klirotis? Tuli kauheet paineet heti, kun pitää muistaa monta asiaa samaan aikaan. Mun mielestä pimppi on kiva juttu, älkää viekö sitä multa :?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko, onsdag, wednesday, miércoles

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Mä katselen subbarilta jotain seksidokkaria. Mikä ihmeen vagina tai D-piste...ja sit joku klirotis? Tuli kauheet paineet heti, kun pitää muistaa monta asiaa samaan aikaan. Mun mielestä pimppi on kiva juttu, älkää viekö sitä multa :?
Houna!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Keskiviikko, onsdag, wednesday, miércoles

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti:
Think kirjoitti:Ps. Ei Helsingissä asuminen olekaan ihan niin syvältä.... :roll:
Hoo, missäpäin täällä sä budjaat? :D
En nyt ihan keskustassa, mutta melkein.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Keskiviikko, onsdag, wednesday, miércoles

Viesti Kirjoittaja Think »

1108 kirjoitti: Yrität vain tsempata itseäsi kestämään. Myönnä, perseestä se on ja syvältä.
No vittu. Niinhän se onkin (mutta ei ihan niin syvältä kun ajattelin). Jotenkin itsepetos on vaan niin kaunista.
Ovela kuin orgasmi
Sheetlord

Re: Keskiviikko, onsdag, wednesday, miércoles

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Vihtahousu kirjoitti:Ruuhkista sen verran että ei ne täällä kyllä ole mitään mahdottomia, ellei just keskustassa tahdo ajella 8-18 välillä ja jos tahtoo niin se on omaa tyhmyyttä
Tai sitten on pakko. Esimerkki: Kurvista Lohjan moottoritien alkuun reilu puoli tuntia :twisted: Toinen persepaikka iltapäivällä on Kehä-III Veromiehen ja Kolmostien liittymän välissä.
1108 kirjoitti:Kai messukylä lasketaan jo lähiöksi? Miekin olen sitten!
Se on kyllä siinä ja siinä sen jälkeen, kun se ainoa baari lopetettiin. Mikä lähiö se sellainen on, jossa ei ole omaa huru-kuppilaa kerrostalon kivijalassa? :)
Vihtahousu

Re: Keskiviikko, onsdag, wednesday, miércoles

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Sheetlord kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Ruuhkista sen verran että ei ne täällä kyllä ole mitään mahdottomia, ellei just keskustassa tahdo ajella 8-18 välillä ja jos tahtoo niin se on omaa tyhmyyttä
Tai sitten on pakko. Esimerkki: Kurvista Lohjan moottoritien alkuun reilu puoli tuntia :twisted:
No aivvan varmasti jos navigaattori kertoo että pitää mennä mannerheimintien kautta :D
Sheetlord

Re: Keskiviikko, onsdag, wednesday, miércoles

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Vihtahousu kirjoitti:No aivvan varmasti jos navigaattori kertoo että pitää mennä mannerheimintien kautta :D
No kun ei. Enkä olisi lähtenyt vaikka olisi kertonutkin, on mulla sen verran omaakin ajattelu-/havaintokykyä...
Vastaa Viestiin