Hanna Pakarinen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Hanna

mii laiki
36
67%
noup
18
33%
 
Ääniä yhteensä: 54

Vihtahousu

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BrianW kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Jos Hanna viihtyy moisessa seurassa, joutaa meetwurstiksi koko hevonen.
No minkälaisessa seurassa hänen pitäisi viihtyä että olisi hyvä ?
Semmossa jossa siveet njaiset antaa Gatsulle.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Jos Hanna viihtyy moisessa seurassa, joutaa meetwurstiksi koko hevonen.
No minkälaisessa seurassa hänen pitäisi viihtyä että olisi hyvä ?
Voi vittu. Eiku joo kaikki ihmiset on ihania!! On niin ihanaa tavata ihania ihmisiä ihanissa biletyspaikoissa!! Se on sitä ihanaa sosiaalisuutta, jota on velvollisuus opetella!!

Kyllä pitää maailman olla kieroitunut, että sun tarvii edes kysyä! Olis nyt vielä Jari Sarasvuo, Sedu Koskinen, Rakel Liekki, Henry Saari ja mr. Lotharkin samassa kuvassa, jossain trendikkäässä yökerhossa! Ihanaa, ihmisiä, ihanaa! Ja uusluterilainen velvollisuus minulla "kehittyä" ymmärtämään.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca relaa nyt. Vitustako sinä tiedät miten älyttömän hyvää seuraa parjaamas ihmiset on. Hanna tuntuu sellaselta tyypiltä, ettei tuhlaa vähäistä vapaa-aikaansa ihan paskassa porukassa, luotetaan nyt yhessä siihen jookos.

Mitä meikkiä cardic löytää tosta kuvasta muuten? Hmmz?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:la!!

Kyllä pitää maailman olla kieroitunut, että sun tarvii edes kysyä!
Vastaa vaan kysymykseeni. Ei me kaikki olla niin valaistuneita siitä mikä on oikein.

Jari Sarasvuo, Sedu Koskinen.

Molemmat olen tavannut ja hvviin pärjänneitä liikemiehiä, joita siltä osin arvostan. Mitä pahaa he ovat tehneet kun menestyneet ja työllistäneet ison joukon ihmisiä?

Enhän minä niissä Sedun kuppiloissa käy, kerran houkuteltiin ja riitti. Se onkin ainoa kerta, kun olen ns yökerhossa käynyt tällä vuosituhannella.

Rakel Liekki vaikutti olevan ihan Ok.

Henry Saari ja mr. Lotharkin, näistä en tiedä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Chubs

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Chubs »

cardic kirjoitti:tuo kuva ei ole meikitonta nahnykkaan, mut eipa silti, onhan siina reilusti vahemman naamiointia ku yleensa
No yläripsissä saattaa olla ripsaria. Muuten ei musta vaikuttais olevan mitään.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tai sitten saattaa olla vaan hyvin meikattu, kerrankin ;) Onhan se tuossa kovin nätin ja hoikan näköinen nykyiseen verrattuna. Hyvä pose. Nykyisin se vaikuttaa jotenkin hieman turvonneelta, käyttääköhän liikaa alkoholia tahi suolaa? Tuli vaan mieleen.. Tai sitten se on se tressi. Yrittäkää välttää sitä, sanon.
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti: Nykyisin se vaikuttaa jotenkin hieman turvonneelta, käyttääköhän liikaa alkoholia tahi suolaa? Tuli vaan mieleen.. Tai sitten se on se tressi. Yrittäkää välttää sitä, sanon.
Raskas työ vaatii raskaat huvit.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja cardic »

nowaysis kirjoitti: Nykyisin se vaikuttaa jotenkin hieman turvonneelta, käyttääköhän liikaa alkoholia tahi suolaa?
onkos tuo ihme kun vakiosapuska juttutuvassa on kuulema vuohenjuustosalaatti lihapullilla kermakastikkeen kera
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
plumps

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja plumps »

Ei Hanna mikään jumala ole. Mutta helposti ihmiset menee näköjään siihen palvontaan mukaan. Ihan jees ja oikea asenne Hannalla.
Ihailtavan aito, toivon ettei mene itselläni koskaan kateuden puolelle.
Herra Manala

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ei pystyis, liian hapokasta. Vaikuttaa nykyään vähän siltä kun olis aineissa.
ninnithequeen

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hieno, normaalipainoinen nainen joka kantaa kilonsa kunnialla ja asenne kohdallaan. Vai että läski? No mikäs minä sitten oon? Virtahepo?
PerttiMakimaa

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti:Hieno, normaalipainoinen nainen joka kantaa kilonsa kunnialla ja asenne kohdallaan. Vai että läski? No mikäs minä sitten oon? Virtahepo?
Siis tämä taitaa olla ketjun ongelmana. Lilokin, vaikka on kuvien mukaan mitä sopusuhtaisin ja kaunein nainen, inisee joistakin (oliko se) vinkuheinistä.

Ei rakkaat naiset. _Minä_ en arvostele Teitä. Minä en edes arvostele naisia yleensäkään vaan kerron mielipiteeni Hanna Pakarisesta. Minä olen rehellisesti sitä mieltä, että hänellä sopisi jonkin verran kaidempi olemus.

Naiset eivät ole kasvoton massa, vaan yksilöitä. Joillekin sopii toinen painoluokka ja toisille toinen. Ninni on hyvä tuollaisena, Lilo suorastaan loistava ja palstalta jo kadonnut (?) Tamperelainen punapäinen hippityttö oli myös mainio.

Pahoittelen jos olette käsittäneet tämän hyökkäykseksi naisia vastaan yleensä. Ei näin.
NuoriDaavid

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hieno, normaalipainoinen nainen joka kantaa kilonsa kunnialla ja asenne kohdallaan. Vai että läski? No mikäs minä sitten oon? Virtahepo?
Siis tämä taitaa olla ketjun ongelmana. Lilokin, vaikka on kuvien mukaan mitä sopusuhtaisin ja kaunein nainen, inisee joistakin (oliko se) vinkuheinistä.

Ei rakkaat naiset. _Minä_ en arvostele Teitä. Minä en edes arvostele naisia yleensäkään vaan kerron mielipiteeni Hanna Pakarisesta. Minä olen rehellisesti sitä mieltä, että hänellä sopisi jonkin verran kaidempi olemus.

Naiset eivät ole kasvoton massa, vaan yksilöitä. Joillekin sopii toinen painoluokka ja toisille toinen. Ninni on hyvä tuollaisena, Lilo suorastaan loistava ja palstalta jo kadonnut (?) Tamperelainen punapäinen hippityttö oli myös mainio.

Pahoittelen jos olette käsittäneet tämän hyökkäykseksi naisia vastaan yleensä. Ei näin.
Jos mies sisällyttää samaan virkkeeseen sanat "nainen" ja "paino", niin hän on hävinnyt.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Siis tämä taitaa olla ketjun ongelmana. Lilokin, vaikka on kuvien mukaan mitä sopusuhtaisin ja kaunein nainen, inisee joistakin (oliko se) vinkuheinistä.
Nyt haukut väärää puuta, koskaan en ole tietääkseni ketään vinkuheinäksi kutsunut ja ininää pyrin muuten välttämään.

Mun mielestä nainen kuin nainen ( ja jopa mieskin) saa olla ihan sen painoinen, jollaisena olonsa hyväksi tuntee, siihen ei pitäisi ulkopuolisilla olla sanomista kumpaankaan suuntaan. Lähinnä olen hämmästellyt miesten intoa puuttua naisten painoon, tässä tapauksessa vielä tekopyhästi vedoten terveyteen/roolimalliin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
PerttiMakimaa

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Siis tämä taitaa olla ketjun ongelmana. Lilokin, vaikka on kuvien mukaan mitä sopusuhtaisin ja kaunein nainen, inisee joistakin (oliko se) vinkuheinistä.
Nyt haukut väärää puuta, koskaan en ole tietääkseni ketään vinkuheinäksi kutsunut ja ininää pyrin muuten välttämään.

Mun mielestä nainen kuin nainen ( ja jopa mieskin) saa olla ihan sen painoinen, jollaisena olonsa hyväksi tuntee, siihen ei pitäisi ulkopuolisilla olla sanomista kumpaankaan suuntaan. Lähinnä olen hämmästellyt miesten intoa puuttua naisten painoon, tässä tapauksessa vielä tekopyhästi vedoten terveyteen/roolimalliin.
*tarkistaa*

Anteeksi, se olikin Bliss. Remmi luistaa...

Saa olla sellainen kuin haluaa jos voidaan olettaa, että hän on hyvinvoiva painossaan. Ja ei kai mikään laki kiellä olemasta sellainenkaan, että ei tunne... Mutta sitä jo kai saa ihmetellä? Saako?

Tiedätkö miksi kaikki naiseen liittyvä, joka naisille kerrotaan, verhotaan miesten puheissa terveyteen yms? Eikö tämä ylläoleva keskustelu kerro vastauksen kysymykseen?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

PerttiMakimaa kirjoitti:

*tarkistaa*

Anteeksi, se olikin Bliss. Remmi luistaa...

Saa olla sellainen kuin haluaa jos voidaan olettaa, että hän on hyvinvoiva painossaan. Ja ei kai mikään laki kiellä olemasta sellainenkaan, että ei tunne... Mutta sitä jo kai saa ihmetellä? Saako?
Ihan vapaasti, en kuitenkaan keksi mistä olet saanut päähäsi että esim. Hanna Pakarinen ei ole omassa painossaan hyvinvoiva?
PerttiMakimaa kirjoitti:
Tiedätkö miksi kaikki naiseen liittyvä, joka naisille kerrotaan, verhotaan miesten puheissa terveyteen yms? Eikö tämä ylläoleva keskustelu kerro vastauksen kysymykseen?
No, ei. Mun mielestä se vaan on tekopyhää, kun läpi paistaa liian selkeästi omat mieltymykset ja ulkonäköpreferenssit. Terveyteen yritetään vedota silloinkin kun siihen ei todellisuudessa olisi syytä, se kun on muka hyväksyttävämpää olla huolissaan toisen hyvinvoinnista, sen sijaan että olisi huolissaan omasta silmänruoastaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
PerttiMakimaa

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:

*tarkistaa*

Anteeksi, se olikin Bliss. Remmi luistaa...

Saa olla sellainen kuin haluaa jos voidaan olettaa, että hän on hyvinvoiva painossaan. Ja ei kai mikään laki kiellä olemasta sellainenkaan, että ei tunne... Mutta sitä jo kai saa ihmetellä? Saako?
Ihan vapaasti, en kuitenkaan keksi mistä olet saanut päähäsi että esim. Hanna Pakarinen ei ole omassa painossaan hyvinvoiva?
PerttiMakimaa kirjoitti:
Tiedätkö miksi kaikki naiseen liittyvä, joka naisille kerrotaan, verhotaan miesten puheissa terveyteen yms? Eikö tämä ylläoleva keskustelu kerro vastauksen kysymykseen?
No, ei. Mun mielestä se vaan on tekopyhää, kun läpi paistaa liian selkeästi omat mieltymykset ja ulkonäköpreferenssit. Terveyteen yritetään vedota silloinkin kun siihen ei todellisuudessa olisi syytä, se kun on muka hyväksyttävämpää olla huolissaan toisen hyvinvoinnista, sen sijaan että olisi huolissaan omasta silmänruoastaan.
Hanna vaikuttaa turvonneelta. Jokainen joka on moisen olotilan joskus kokenut tietää ettei silloin tunnu kivalta. Ehkä sellainen viinalakko yhdistettynä lepoon ja vaikkapa uimiseen (mökkiolosuhteissa) toimisi? Kaukana hyvinvoivasta.

Tekopyhää, ehkä. Toisaalta Gattaga tuossa jo kokeili "toista lähestymistapaa" ongelmaan ja ei sekään tainnut lämmittää mieliä. :)

Yhtä asiaa ette vaan ole tainneet tajuta. Tunnen parikin melko tarkalleen Hannan vartalolla ja ulkomuodolla varustettua naista ja minusta he eivät laihdutusta kaipaa. Heillä se homma vaan toimii.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

PerttiMakimaa kirjoitti:

Hanna vaikuttaa turvonneelta. Jokainen joka on moisen olotilan joskus kokenut tietää ettei silloin tunnu kivalta. Ehkä sellainen viinalakko yhdistettynä lepoon ja vaikkapa uimiseen (mökkiolosuhteissa) toimisi? Kaukana hyvinvoivasta.

Tekopyhää, ehkä. Toisaalta Gattaga tuossa jo kokeili "toista lähestymistapaa" ongelmaan ja ei sekään tainnut lämmittää mieliä. :)

Yhtä asiaa ette vaan ole tainneet tajuta. Tunnen parikin melko tarkalleen Hannan vartalolla ja ulkomuodolla varustettua naista ja minusta he eivät laihdutusta kaipaa. Heillä se homma vaan toimii.
On se liikuttavaa, miten huolissasi jaksat olla Pakarisen hyvinvoinnista.

Ja ei, se asia jota en ole tajunnut, on ylipäänsä tuntemattomien ihmisten painon julkinen ruotiminen. Ihan lähestymistavasta riippumatta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
PerttiMakimaa

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:

Hanna vaikuttaa turvonneelta. Jokainen joka on moisen olotilan joskus kokenut tietää ettei silloin tunnu kivalta. Ehkä sellainen viinalakko yhdistettynä lepoon ja vaikkapa uimiseen (mökkiolosuhteissa) toimisi? Kaukana hyvinvoivasta.

Tekopyhää, ehkä. Toisaalta Gattaga tuossa jo kokeili "toista lähestymistapaa" ongelmaan ja ei sekään tainnut lämmittää mieliä. :)

Yhtä asiaa ette vaan ole tainneet tajuta. Tunnen parikin melko tarkalleen Hannan vartalolla ja ulkomuodolla varustettua naista ja minusta he eivät laihdutusta kaipaa. Heillä se homma vaan toimii.
On se liikuttavaa, miten huolissasi jaksat olla Pakarisen hyvinvoinnista.

Ja ei, se asia jota en ole tajunnut, on ylipäänsä tuntemattomien ihmisten painon julkinen ruotiminen. Ihan lähestymistavasta riippumatta.
En minä ruodikaan "normaalien" ihmisten painoa. Ainoastaan joskus harvoin joittenkin julkkisten elintapoja. Tähän Pakaraiseenkin tartuin ainoastaan, koska iltapäivälehdessä oli niin typerä juttu aiheesta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

PerttiMakimaa kirjoitti:



En minä ruodikaan "normaalien" ihmisten painoa. Ainoastaan joskus harvoin joittenkin julkkisten elintapoja.
No ollaan sitten tasapuolisuuden vuoksi seuraavaksi huolissaan vaikka Ville Valon alkoholinkäytöstä ja tupakoinnista. Iik.

Jotenkin ihan mutuna vaan vaikuttaa kovasti siltä, että naisten paino ja elintavat ovat jostakin syystä julkisempaa riistaa kuin miesten...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriDaavid

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:



En minä ruodikaan "normaalien" ihmisten painoa. Ainoastaan joskus harvoin joittenkin julkkisten elintapoja.
No ollaan sitten tasapuolisuuden vuoksi seuraavaksi huolissaan vaikka Ville Valon alkoholinkäytöstä ja tupakoinnista. Iik.
Kyllä mä olen huolissani VV:n tupakoinnista. Astmaa sairastavan ei todellakaan pitäisi tupakoida.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lilo kirjoitti:Jotenkin ihan mutuna vaan vaikuttaa kovasti siltä, että naisten paino ja elintavat ovat jostakin syystä julkisempaa riistaa kuin miesten...
Ketään ei oikeasti kiinnosta miesten hyvinvointi. :-(
Tasan ei mene muumit kanootissa.
PerttiMakimaa

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

aasi kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Jotenkin ihan mutuna vaan vaikuttaa kovasti siltä, että naisten paino ja elintavat ovat jostakin syystä julkisempaa riistaa kuin miesten...
Ketään ei oikeasti kiinnosta miesten hyvinvointi. :-(
Sanopa muuta. *nyyhkytyksiä*
NuoriDaavid

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Jotenkin ihan mutuna vaan vaikuttaa kovasti siltä, että naisten paino ja elintavat ovat jostakin syystä julkisempaa riistaa kuin miesten...
Ketään ei oikeasti kiinnosta miesten hyvinvointi. :-(
Sanopa muuta. *nyyhkytyksiä*
Kyllä VV:n pitäisi lopettaa tupakointi.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Clay »

NuoriDaavid kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
aasi kirjoitti: Ketään ei oikeasti kiinnosta miesten hyvinvointi. :-(
Sanopa muuta. *nyyhkytyksiä*
Kyllä VV:n pitäisi lopettaa tupakointi.
Tai ainakin lisätä viinanjuontia.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin