Mitä rikoit viimeksi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Rikkoutunut?

Ruokailu- tai ruuanvalmistusvälineen?
5
19%
Pullon?
0
Ei ääniä
Auton?
1
4%
ikkunan?
1
4%
Peilin?
0
Ei ääniä
Rautakangen?
2
8%
Silmälasit?
3
12%
Vaatekappaleen?
6
23%
Jotain ihan aivan muuta? kerro.
8
31%
 
Ääniä yhteensä: 26

Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Koru meni paskaksi multakin. Ostin eilen semmosen feikkimustahelmi-korun, joka hajosi sitten jo samaisena iltana. Kiikutin takaisin kauppaan ja sain rahat takaisin. +/-0.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Viimeisimmäksi rikoin liikennesääntöjä ajamalla melkoista ylinopeutta.
Papan vein terveyskeskukseen ja sinne sitte jäikin.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Auton. Katon kautta ympäri.
mustanikki

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Rikoin viimeks mun tyttöystävän penaalin...:( Nyt joutuu tyytyyn ykköseen ja sekin renaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

mustanikki kirjoitti:Rikoin viimeks mun tyttöystävän penaalin...:( Nyt joutuu tyytyyn ykköseen ja sekin renaa.
Ihan vain näin meidän kesken: se penaalis repes kylläkin mun jäljiltä. Sori sotkusta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
CandyMan

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Mulli75 kirjoitti:Työkaverille kävi sama moka, laittoi rintataskuun oli tupakalla ja tupakka ei meinannut pysyä sormien välissä vaan karkasi. Samanaikaisesti refleksit toimi yrittäen ottaa tupakka kiinni ja kaksi viikkoa vanha 9300 lensi kaarella rintataskusta, *poks* ja runko vääntyi.
Semmoista se on kun vyökotelot menivät pois muodista. Tyyli ennen käytännöllisyyttä.
sanctus

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

nexie kirjoitti:(minne talouden herrahenkilö oli sen tuolilta laskenut, suom. huom.)
Se ei ollut tuolilla vaan vessan oven vieressä lattialla!
NuoriDaavid

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Työkaverille kävi sama moka, laittoi rintataskuun oli tupakalla ja tupakka ei meinannut pysyä sormien välissä vaan karkasi. Samanaikaisesti refleksit toimi yrittäen ottaa tupakka kiinni ja kaksi viikkoa vanha 9300 lensi kaarella rintataskusta, *poks* ja runko vääntyi.
Semmoista se on kun vyökotelot menivät pois muodista. Tyyli ennen käytännöllisyyttä.
Heh. Vyökotelo paljastaa insinöörin erehtymättömästi. Tämä on nähty ziljoona kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriDaavid kirjoitti:Heh. Vyökotelo paljastaa insinöörin erehtymättömästi. Tämä on nähty ziljoona kertaa.
Älä mene halpaan, kyseessä voi olla myös konstaapeli.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Heh. Vyökotelo paljastaa insinöörin erehtymättömästi. Tämä on nähty ziljoona kertaa.
Älä mene halpaan, kyseessä voi olla myös konstaapeli.
Rikas konstaapeli?
Pyyhin Netikettiin..
PerttiMakimaa

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Hitot. Huomaa, että et ole ollut pitkässä liitossa.

Jos tottelet AINA jättää vaimo yksi kaunis päivä sinut valittaen sinun olevan liian mukava ja kunnollinen. Aina pitää rötvätä välillä, jotta kumppani muistaa asuvansa pienen pojan (tai sian) kanssa. :)
No musta kuuden vuoden suhde oli ikäiselleni ihan kohtuullinen. Ei mua siinä toteltu, mutta eipä oltu aina kovin onnellisiakaan.

Muistan silti lukeneeni tutkimuksen, jonka mukaan liitot, joissa nainen pääosin tekee päätökset, ovat onnellisempia. Hommahan vaan pitää osata hoitaa niin, ettei vaikuta vässykältä vaikka vaimon loistavat ideat toteutuvatkin.
En suoraan sanoen tiennyt miten asia on, koetin vaan ampua kaloja tynnyrissä.

Olen itse ratkaissut ongelman jättämällä paljon peruselämän ratkaisuista kumppanille, suunnitellut vapaa-aikaa osaltani ja sitten valitsen taisteluni asiaista joista ei jousteta.

Ja KK, olen itse seurustellut naisen kanssa jolla ei ollut mielipiteitä - ei ainakaan jotain mitä olisi halunnut kertoa. Tein silloin sellaisen vedon, että rohkaisin häntä kertomaan näistä mielipiteistään ja se oli parhaimmillaan aika auvoista. Mutta se onkin toinen juttu.


Mutta on topic. Rikottu Suomessa kootun hybridipyöräni Taiwanilais-sisärengas. Rengasrikko saatiin aikaan noin 1 mm x 4 mm erittäin terävällä kivenpalalla. Tekisi mieli pitää tätä aika uskomattomana, mutta aina roiskuu kun rapataan.
PerttiMakimaa

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

sivustahuutaja kirjoitti:Auton. Katon kautta ympäri.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1369689
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Heh. Vyökotelo paljastaa insinöörin erehtymättömästi. Tämä on nähty ziljoona kertaa.
Tosi-insinöörillä on kaksi, känny ja Leatherman. Ei koske dippaduijaa-insinörttejä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PerttiMakimaa

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bluntly kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Heh. Vyökotelo paljastaa insinöörin erehtymättömästi. Tämä on nähty ziljoona kertaa.
Tosi-insinöörillä on kaksi, känny ja Leatherman. Ei koske dippaduijaa-insinörttejä.
Tosi-insinööri on ilmeisesti se, jolla ei ole naista? :)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Heh. Vyökotelo paljastaa insinöörin erehtymättömästi. Tämä on nähty ziljoona kertaa.
Tosi-insinöörillä on kaksi, känny ja Leatherman. Ei koske dippaduijaa-insinörttejä.
Tosi-insinööri on ilmeisesti se, jolla ei ole naista? :)
Minulla on kännykotelo, Leatherman-kopio vyökotelossa eikä naista. Lisäksi itse korjatut silmälasit joita en julkisesti kehtaa pitää. Mutta insinööri en ole. Olisi pitänyt pyrkiä inssikoulutukseen.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
PerttiMakimaa

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gattaca kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Tosi-insinöörillä on kaksi, känny ja Leatherman. Ei koske dippaduijaa-insinörttejä.
Tosi-insinööri on ilmeisesti se, jolla ei ole naista? :)
Minulla on kännykotelo, Leatherman-kopio vyökotelossa eikä naista. Lisäksi itse korjatut silmälasit joita en julkisesti kehtaa pitää. Mutta insinööri en ole. Olisi pitänyt pyrkiä inssikoulutukseen.
Tämä vahvistaa näkemystäni, mutta tarvitsen lisätodisteita leathermanin poistyöntävästä vaikutuksesta. Itse en koskaan ole tajunnut mikä siinä typerässä lelussa viehättää
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Tämä vahvistaa näkemystäni, mutta tarvitsen lisätodisteita leathermanin poistyöntävästä vaikutuksesta. Itse en koskaan ole tajunnut mikä siinä typerässä lelussa viehättää
Se on pieneen tilaan menevä työkalupakki, helppo pitää mukana ns. "varmuuden vuoksi". McGyveriä juunou. Minun versiossa lisänä myös monta irrallista ruuvimeisselin päätä samaan varteen. Ai käytänkö sitä koskaan? No en tietenkään vaan haen oikeita työkaluja kaapista :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Tosi-insinöörillä on kaksi, känny ja Leatherman. Ei koske dippaduijaa-insinörttejä.
Tosi-insinööri on ilmeisesti se, jolla ei ole naista? :)
Kaikki muu täsmää paitsi kännykotelo katosi kun siirryin pienempään luuriin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä rikoit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:Rikoin kierroslukumittarini. Onneksi sain sen myös korjattua reilulla kaasunkäytöllä.
Niba kirjoitti: Miksi näitä ei tehdä teräksestä tai titaanista tai jostain kovemmasta? Aina alumiinia tai kovamuovia?
Heirol. http://www.heirol.fi/www/popupcard.php?id=1122
Ikävää sitten tuokin hajottaa mutta kokeillaan!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin