Torstai, Torstai, Torstai, Torstai ja vielä kerran Torstai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Torstai, Torstai, Torstai, Torstai ja vielä kerran Torstai!

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Nyt on karhu kipattu alas rööriin, siirtyminen pakkaamismoodiin ja sitten unille, huomenna kokka kohti Epsoota. Kovasti on bileitä tiedossa, ei kyllä kauheesti nappaa, tutut piirit, ei mitään uutta. Tulisko joku mulle kännikuskiksi niin ei tarvis viisukansan seassa julkisilla matkustaa? :)

Jep jep, Ninni, jos olet huudeilla, laitapa txtiviestiä tms..Espoo, here I come! Be aware! xD
SaintJohnPerse

Re: Torstai, Torstai, Torstai, Torstai ja vielä kerran Torstai!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tulipa katsottua matsi netin kautta (kun ei ole sitä telkkua) ja samalla mesetin kaverin kanssa, joka katsoi samaa matsia.. Interaktiivinen kisastudio... Mutta eiköhän welhon netti tökkinyt juuri lehtisen matsin kohdalla :(
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai, Torstai, Torstai, Torstai ja vielä kerran Torstai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:- Voisit olla iloisempi.
- Voisit olla räkimättä.
- Ai räkimättä?
- Niin.
- Sulla taitaa olla Ne.

Kyllä suomalainen mies on ihana.
Ei se vaan tajuu.
Mua ei raivostuta mikään niin paljoa kuin räkivä ihminen. Heti vyöryy sellainen punainen raivoaalto yli ja tekis mieli hakata räkijää käsilaukulla. Vastenmielistä, typerää, turhaa, yököttävää ja vaikka mitä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dr.Diarrhea

Re: Torstai, Torstai, Torstai, Torstai ja vielä kerran Torstai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Täytyis varmaan poiketa sivassa hakeen iltapalaa. Menee muuten maaniseksi tää lannoitus.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Torstai, Torstai, Torstai, Torstai ja vielä kerran Torstai!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lolita kirjoitti: Ei se vaan tajuu.
Joo, se oli jokumikälie känninarkkiurpo kadulta. Yritti tehdä lähempää tuttavuutta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
SikaMika

Re: Torstai, Torstai, Torstai, Torstai ja vielä kerran Torstai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eka työpäivä 5,5 viikon tauon jälkeen takana. Yllättävän helppoa oli kömpiä aamulla ylös sängystä samoihin aikoihin mihin vielä edellisenä iltana olin mennyt nukkumaan! Jaksoin vielä nuhasta huolimatta mennä töistä suoraan salille, ja nyt mulla on sitten taas kuumetta. Parempi näin, vituttaa tuollainen välitilassa roikkuminen; joko paikat kuntoon tai sitten kunnolla paskaksi.

Palstan herkkuperseleidit ovat saaneet mut sekaisin. Täällä sitä kiskotaan Carte D'or triple chocolate -jäätelöä ja katsellaan euroviisujen semejä. Vittu, pidän itseni edes puoliksi miehenä ja vaihdan kanavan Conanille...
bedlam

Re: Torstai, Torstai, Torstai, Torstai ja vielä kerran Torstai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Ikenet ovat jauhelihana. Oma syy, edellisen kerran ammattilainen on katsonut suuhun viime vuosituhannella. Kunhan tästä selviän, varaan ajan vielä hammaslääkärillekin. Se suuhygienistin käyttämä ultraäänilaite hammaskiven poistossa sattui ihan saatanasti. Hampaita vihloi niin, että meinasi taju lähteä. Voiko se poraaminen olla enää kamalampaa, kysyy epätietoinen ja reiätön Vantaalta.
Ei poraaminen ole läheskään niin kamalaa kuin tuo uä-jyrskyttely. Siinä tuntuu ainoastaan se puudutuspiikki sen sekunnin verran. Ja siinä käsitellään sentään yleensä vaan yhtä hammasta, kun taas suuhygienistisadisti jyrskäyttää menemään koko helvetin kaluston yhellä kerralla. Hyi hitto, olin itekin just vähän aikaa sitten. Eipä silti, leekot näytti kyl heti vähän vaaleammilta sen käsittelyn jälkeen. Pitäis yrittää käydä edes kerran vuodessa siellä piinapenkissä vissiin.
Juu, kyllä hammaskiven poisto on miljoona kertaa vittumaisempaa kuin porailu. Muutama vuosi sitten kävin pitkän tauon jälkeen hammaslääkärissä ja onnittelin itseäni kun kestin niin hyvin poraukset. No sen jälkeen olikin vuorossa kaikkien hampaiden ultraääniviilailu, enkäpä ollenkaan osannut arvatakaan että nyt se kettumaisin vaihe vasta alkaa.

Mutta kyllä tuotakin vielä kevyesti pahempaa on se vanhanaikainen hammaskivenpoisto. Elikkä kun sillä metallikoukulla jyrsitään ja kaivellaan hampaita ja varsinkin niiden välejä. Hyi hemmetti, senkin käsittelyn jouduin pari vuotta sitten läpikäymään. Oli harvinaisen pitkä puolituntinen.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Torstai, Torstai, Torstai, Torstai ja vielä kerran Torstai!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mitä ihmettä? Multa poistettiin hammaskivet uä:llä inttiaikaan ja vähän kutitteli ikeniä. Mitähän ihmeen megafoneja teihin on sit käytetty.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai, Torstai, Torstai, Torstai ja vielä kerran Torstai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mylwin kirjoitti:Mitä ihmettä? Multa poistettiin hammaskivet uä:llä inttiaikaan ja vähän kutitteli ikeniä. Mitähän ihmeen megafoneja teihin on sit käytetty.
Mä olin kerännyt sitä hammaskiveä semmoisen kohtuullisen pitkän ajan eli ihan helvetin paljon.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Torstai, Torstai, Torstai, Torstai ja vielä kerran Torstai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mylwin kirjoitti:Mitä ihmettä? Multa poistettiin hammaskivet uä:llä inttiaikaan ja vähän kutitteli ikeniä. Mitähän ihmeen megafoneja teihin on sit käytetty.
No ei se nyt mitenkään megakauheeta ollutkaan, toi koukulla rassaaminen on ihan se ykköspahis. Mutta kyl se vittumaisesti vihloi sitten varsinkin käsittelyn jälkeen kun monen vuoden hammaskivet oli kerralla poistettu. Ja verta tossa uä-käsittelyssä lensi hitosti kun sitä piti välillä naamaltakin pois pyyhkiä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Torstai, Torstai, Torstai, Torstai ja vielä kerran Torstai!

Viesti Kirjoittaja Ann »

bedlam kirjoitti:lensi hitosti kun sitä piti välillä naamaltakin pois pyyhkiä.
Thihihihiii...

Mä poistan itse hammaskiveni.
Rotan aivot valtasivat pääni.
nokkaelain

Re: Torstai, Torstai, Torstai, Torstai ja vielä kerran Torstai!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

bedlam kirjoitti:Juu, kyllä hammaskiven poisto on miljoona kertaa vittumaisempaa kuin porailu.
...
Mutta kyllä tuotakin vielä kevyesti pahempaa on se vanhanaikainen hammaskivenpoisto. Elikkä kun sillä metallikoukulla jyrsitään ja kaivellaan hampaita ja varsinkin niiden välejä.
Ei se ole tuntunut paljon miltään. Tosin hampaita ei muutenkaan viiltele, vaikka ikenet ovat jostain päin vetäytyneet.

Poraamisesta ajattelin joskus (10v sitten) että eihän se aikaisemmalla kerralla ollut pahalta tuntunut. Osoittautuikin, että kyseisestä paikasta poraaminen oli yhtä tuskaa. Operaation jälkeen paita oli selästä läpimärkä.
Ann kirjoitti:Thihihihiii...

Mä poistan itse hammaskiveni.
Näin on tullut tehtyä...
Viimeksi muokannut nokkaelain, 11.05.2007 0:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Torstai, Torstai, Torstai, Torstai ja vielä kerran Torstai!

Viesti Kirjoittaja Ann »

nokkaelain kirjoitti:
Poraamisesta ajattelin joskus (10v sitten) että eihän se aikaisemmalla kerralla ollut pahalta tuntunut. Osoittautuikin, että kyseisestä paikasta poraaminen oli yhtä tuskaa. Operaation jälkeen paita oli selästä läpimärkä.
Ahahahahahaaa..

Lopettakaa!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Torstai, Torstai, Torstai, Torstai ja vielä kerran Torstai!

Viesti Kirjoittaja brona »

Duunikamu valitteli kans äskettäistä suuhygienistillä käyntiään. Sanoi ettei kukaan koskaan milloinkaan ole satuttanut häntä yhtä pahasti. Ja sillä naisella on ollut jokunen kusipäinen kundikaveri...
...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai, Torstai, Torstai, Torstai ja vielä kerran Torstai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

kaakki kirjoitti:Nyt on karhu kipattu alas rööriin, siirtyminen pakkaamismoodiin ja sitten unille, huomenna kokka kohti Epsoota. Kovasti on bileitä tiedossa, ei kyllä kauheesti nappaa, tutut piirit, ei mitään uutta. Tulisko joku mulle kännikuskiksi niin ei tarvis viisukansan seassa julkisilla matkustaa? :)

Jep jep, Ninni, jos olet huudeilla, laitapa txtiviestiä tms..Espoo, here I come! Be aware! xD
Nyt harmittaa etten lukenut ketjua aiemmin!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin